Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5428 opinii

1.84 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.86
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Daria / 2018-08-16 16:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Pociągi często się spóźniają,a opóźnienia te są dość znaczne. Konduktorzy i panie w warsie strasznie nie mili. Nie sądzę aby sytuacja w której konduktor rzuca komuś dokument jak psu była w porządku. Nie polecam IC :) przewozy regionalne może nie są tak szybkie,ale według mnie podróżuje się w nich o niebo lepiej :)
    Zaletyw niektórych pociagach działająca klimatyzacja
    pomoce dla niepełnosprawnych
    Wadyokropne opóźnienia
    mega nie miła obsługa pociagu
  • ~dario2121@icloud.com / 2023-07-09 23:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Jawna kpina z pasażerów. NIedziałająca klimatyzacja w przedziałach przy ponad 30 stopniowym upale na zewnątrz. Katastrofa. Brawo PKP IC. Na pewno nie skorzystam więcej.
  • ~Diego / 2022-08-15 17:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Pierwsza klasa niczym nie różni się od klasy drugiej. Jedynie tym że masz więcej materiału na fotelach. Słabe. Nie polecam kupować biletów w klasie pierwszej, ponieważ zupełnie niczym się nie różni od klasy drugiej. Jak się więcej płaci to i komfort podróżujących powinien być o wiele lepszy. Przepełnione przedziały i głośno. Polecam pomyśleć na przyszłość o strefie VIP dla tych którzy płacą więcej i chcieliby w komforcie i ciszy podróżować.
    ZaletyOdrobinę wygodniejsze fotele jednak bez szału
    WadyDużo ludzi, głośno
  • ~Dominika / 2022-07-06 23:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Klimatyzacja - tragedia.. Rozchorowałam się przez to, że przez 4h niezmiennie wiało,nikt nawet nie raczył zmniejszyć nawiewu. Czy to jest odgórne polecenie, czy dla konduktorów naprawdę jest tak gorąco? A dziś na podwórku wcale tak ciepło nie było..
  • ~Domino D / 2018-10-31 12:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Chyba sobie w kulki lecicie z tymi miejscami stojącymi. Ludzie wracają na święta do domu a wy dajecie 2 wagony. Pluje na takie coś. Nie pozdrawiam
  • ~Dziki dzik / 2019-01-25 12:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Gratulacje dla tego cudownego przewoźnika znanemu nam jako Polskie Koleje Powolnopociągowe. Jadę z Krakowa do Chojnów, mam przesiadkę we Wrocławiu Głównym 20 minut a pociąg który z Krakowa miał odjechać o 12:11 o 12 :43 nadal stoi. Mamy, XI wiek a nadal się spóźniacie z odjazdem pomimo iż pociąg przyjechał o dobrym czasie. Zacznijcie oddawać w takich sytuacjach pieniądze pasażerom którzy jak płacą to czegoś wymagają, jak to wygląda w innych 'rozwiniętych krajach'. To już nie pierwszy raz. Ile razy mam kwitnąć na peronie przez wasze niedopatrzenie. Nie pozdrawiam
  • ~EbacIC / 2025-07-19 16:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Chciałem zapytać Pani konduktor czy wsiadam do dobrego pociągu, pokazałem bilet. Pani konduktor stwierdziła cytuję: a ja nie wiem jaki pan bilet kupił proszę mi dać spokój. Moja rada zacznijcie robić to co do was należy bo za to wam płacą. I dziękuję pani Konduktor za pomoc. Żałosne. Następnym razem kiedy napotka mnie taka sytuacja zgłoszę to wyżej 0/10
    ZaletyBrak
    WadyW uj
  • ~Edyta / 2023-02-24 18:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Podróżowałam I klasą relacji Świnoujście - Kraków. Cena, jakość 8 komfort - standard. W pociągu był Wars. I to był najsłabszy punkt podróży. Nie był to Wars a przechowalnia i sypialnia osób. Sama złoga z obsługi zajętą była telefonem. W przejściu leżał mężczyzna z psem na co obsługa pociągu nie reagowała.
  • ~elwirrut / 2022-06-20 16:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Po około 15 latach nie korzystania z usług PKP 17 września jechałam z Torunia do Wałbrzycha i w tym samym dniu wracałam do Torunia. Przesiadkę miałam we Wrocławiu.Jeśli chodzi o komfort przejazdu, to poza tłokiem w pociągu z Torunia do Wrocławia nie mam się do czego przyczepić. We Wrocławiu miałam przesiadkę i musiałam kupić bilet do Wałbrzycha miałam na to godzinę i dwadzieścia minut i wyobraźcie sobie, że przez kolejkę do kasy NIE ZDĄŻYŁAM na ten pociąg, następny tzw. osobowy jechał 20 min później i wiadomo zatrzymywał się na każdej stacji co znacząco przedłużyło podróż i ledwo zdążyłam z powrotem na dworzec po załatwieniu swojej sprawy. Na dworcu Wałbrzych Miasto byłam 20 min przed czasem odjazdu swojego pociągu niestety okazało się że kasa intercity jest zamknięta a pani z regionalnych niby nie ma możliwości sprzedaży biletu. Kolejka rosła, a kasjerki nie było przez 12 min. po powrocie zaczęła robić fochy, że co my od niej chcemy, wykłócać się z osobami stojącymi w kolejce wiedziała, że nie zdążymy na pociąg i obsługiwała bardo opieszale wręcz ostentacyjnie zwalniając tempo obsługi, gdyż ważniejsza była polemika z kolejką, a nie sprzedaż biletów. Kilka osób w tym ja, biegiem musiało pędzić do nadjeżdżającego już pociągu nie mając biletu było zmuszone zakupić go w pociągu po zawyżonej cenie. Zastanawiam się czy to nie celowa taktyka PKP aby zarobić więcej. W żadnej innej firmie ta pani nie zagrzała by miejsca w pracy, zdecydowanie nie nadaje się do kontaktu z klientem a przecież to ona jest tzw. "wizytówką" firmy, bo z nią pierwszą pasażer ma do czynienia... i co z tego że obsługa w pociągu jest miła i chętna do pomocy, jeżeli na tzw> dzień dobry wita pasażera taki cerber.. Na dodatek pociąg ten złapał na tyle duże opóźnienie, że nie zdążyłam na pociąg do Torunia i ostatecznie zamiast w domu być o 22:20 to byłam w nim o 0:20.. Jeśli chodzi o konkluzje to nie polecam tego środka transportu poza tym że komfort wzrósł i obsługa w pociągu miła i o dziwo trzeźwa, to wszystko jest jak za komuny.. a nawet gorzej, bo wtedy w każdej kasie można było kupić każdy bilet, a dzisiaj nigdy nie wiadomo czy stoi się we właściwej kasie i po odstaniu swojej pół godziny, lub przeszło godziny nie usłyszy się, że to nie prawidłowa kasa i trzeba stać od nowa. Takiego chaosu jeszcze nie widziałam to na pewno do niczego dobrego nie doprowadzi, a z takim podejściem do klienta firma ta dąży do upadku. A przecież w dobie ekologii, drogiego paliwa mogli by mieć mnóstwo nowych klientów ale widać komuś zależy na tym aby tak nie było. Podsumowując odradzam każdemu ten środek lokomocji może znowu za 15 lat spróbuję skorzystać z ciekawości, oczywiście pod warunkiem że ta firma do tego czasu przetrwa.
    Zaletymiła obsługa pociągu.
    WadyBardzo nie kulturalne bileterki, pociągi notują ciągłe opóźnienia, zakup biletu trwa średnio około godziny, za mało wagonów w składzie, przez co tworzy si ogromny tłok
  • ~Elżbieta S. / 2023-10-21 13:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeżdżę trochę po Polsce i nie mam dobrego zdania. Częste opóźnienia pociągów stają się tu normą.Właśnie jestem w poc.Fredro, który wyjechał o 11.35 z Wrocławia Gł. Z przyczyn technicznym stoimy już ponad 30 minut i nie wiadomo kiedy będziemy w Warszawie. Wiem, że opóźnienia nie nadrobimy, bo nikomu na tym nie zależy. Opóźnienie się zwiększa. Dlaczego w całej Europie pociągi funkcjonują według planu, przed wyjazdem są przeglądy techniczne, a u nas coraz gorzej.
    WadyNotoryczne opóźnienia i postoje z powodu złego stanu technicznego
  • ~Evelyn Salt / 2022-11-22 12:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Z racji tego ze bardzo trudno jest ostatnio znaleźć rozkład pociągów na internecie - oprócz Pendolino - kupiłam bilet w kasie. Miał być w przedziale 6 osobowym przy oknie. Cena promocyjna 34zl. Nie zależało mi na niskiej cenie ale było to przyjemne zaskoczenie. Nieprzyjemnie zrobiło się po wejściu do wagonu - notabene nr. 13 - kiedy okazało się ze jakiś polglowek zaznaczył numery siedzeń - w wagonie bez przedziałów - według własnej fanaberii pomijając cześć numerów. Dzięki czemu 70 71 i wielu innych numerów nie było w wagonie. Spowodowało to totalny zamęt bo im więcej osób się dosiadała tym większy cyrk i przepychanki. Wygrało na tym PKP bo firma sprzedała bilety na większa ilość siedzeń których w pociągu nie było.
    Dlatego na trasie Warszawa Gdańsk do Koszalina proszę unikać wagonu numer 13 bez przedziałów. No chyba ze dyrekcja PKP naprawi ten błąd ale na to bym nie liczyła.
  • ~Ewa / 2019-10-25 17:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Dzisiaj, Połączenie Warszawa Wschodnia - Łódź Widzew. Pociąg Jagna o 16.08. Skład podjechał na dworzec Wschodni tak nagrzany, że ludzie prawie mdleli w środku. Na dworze prawie 17 stopni, a w PKP juz zima na całego. Nic dziwnego, że podnoszone są ceny biletów jak w ciepły dzień używa się ogrzewania na pełnym gazie. Po zwroconej, konduktorowi uwadze ogrzewanie wyłączono. Niestety pociąg już był tak nagrzany, że skutki tego grzania czuć do tej pory. Ostatnio ogrzewanie w pociągach TLK to standard, im cieplej tym mocniej grzeją.
    ZaletyCoraz ich mniej
    WadyCoraz więcej, nie trzymanie się rozkładu jazdy, nagrzane składy, coraz droższe bilety, przeludnione pociągi.
  • ~EWA / 2022-05-21 11:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Chamski konduktor. Płaci się za dodatkową śmietankę i cukier żenada
  • ~Ewa / 2022-06-25 15:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Jadę intercity Maliszewski Kołobrzeg Kraków. Na zewnątrz ponad 30 stopni, a my jedziemy w nagrzanym wagonie nr 9 bez klimatyzacji. Wagon starego typu,bardzo niewygodny na 10 godzinną podróż.Nikogo z obsługi to nie interesuje. Pytam, czy my jedziemy za darmo że się nas tak traktuje?
  • ~Ewa / 2022-06-25 15:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Jadę intercity Maliszewski Kołobrzeg Kraków. Na zewnątrz ponad 30 stopni, a my jedziemy w nagrzanym wagonie nr 13 bez klimatyzacji. Wagon starego typu,bardzo niewygodny na 10 godzinną podróż.Nikogo z obsługi to nie interesuje. Pytam, czy my jedziemy za darmo że się nas tak traktuje? W poprzednim wpisie pomyliłam nr wagonu.
  • ~Ewa / 2022-09-17 10:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem zszokowana nieuprzejmością konduktora w pociągu relacji Olsztyn-Krakow. Kupilam bilet dla siebie i 3letniej córki. Pani w kasie dala nam miejsca w dwóch różnych wagonach. Nie powiedziała mi o tym. Poprosiłam konduktorke o pomoc w znalezieniu miejsc obok siebie z oczywistych względów, a ona na to cytuje "mogła Pani nie jechać, a skoro tak Pani bilety kupila to niech sobie Pani radzi". Skandal. Uprzejmość Polaków tez mnie bulwersuje, przeszłam kilka wagonów nim znalazłam chętnego na zamianę miejsc. Owszem pociąg fajny, czysty, ładny, ale takie zdarzenie zniechęca do podróży.
    ZaletyCzystość, cisza
    WadyArogancja i bezczelnosc personelu
  • ~Ewa / 2024-03-08 12:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo niemiła i arogancką obsługa w biurze PKP WarszawaCentralna w dniu 8.3.2024. Chciałam przebukować bilet na wcześniejszą godzinę. Byłam wyjściowo jedyną osobą oczekującą na wolne stanowisko, ale zapomniałam wydrukować numeru. Pan który przyszedł później wydrukował numer pierwszy, ale grzecznie zauważył , że byłam pierwsza i wymieniliśmy się numerami. Pani do której podeszłam nie była zainteresowana udzieleniem pomocy mi i przebudowaniem biletu. Robiła wszystko co można ,żeby tego nie robić. Jedyne co robiła to dochodziła, że nie byłam pierwsza. Żonglowała numerami na wyświetlaczu. Pan który przyszedł po mnie dawno był już obsługiwany przez inną osobę, a Pani nadal dochodziła. że nie byłam pierwsza. Odnoszę wrażenie, że buro obsługi pasażera w Warszawie Centralnj obsługuje tylko tych pasażerów, którzy im się spodobają.
  • ~Ewa / 2025-08-17 08:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie ma gdzie zasięgnąć informacji. Kiedy będą np. dostępne bilety w sprzedaży internetowej i czy będzie wagon sypialny. Jeden bałagan.
  • ~Ewelina / 2024-05-04 17:14
    Ocena: 2.50 / 5
    Pociąg relacji Kraków Szczecin dramat. W Krakowie przyjeżdża 13:48 a wyjeżdża ten sam skład w drogę powrotną 14:11 logiczne jest że posprzątanie składu nierealne. Część toalet nieczynna ,w jednym wagonie zimno se ludzie w kurtkach w drugim upał masakra
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Gdańsk-Szczecin / 2018-09-06 22:14
    Ocena: 2.50 / 5
    Jest lepiej. Pociągi na trasie Gdańsk-Szczecin nie będą się już chyba spóźniać.
    Po prostu wg nowego rozkładu, wszystkie będą o ok. 45 min jechać dłużej.
    Przy okazji można by podnieść ceny biletów.
    Brawo Dyrekcja Intercity.
    Okazuje się ze jak się chce to można.
    A jak jest na innych trasach? Proponuję zrobić podobnie.
    Pozdrawiam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5428
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3323
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 913
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 737
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 371
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4779
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4001
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098