Klimatyzacja nie działa.
Jedna Pani konduktor powiedziała, że sprobuje ją zresetować, bo powinna działać.
Druga stwierdziła, że jest zbyt gorąco i klimatyzacja nie wyrabia. Stwierdziła że przy temp rzędu 20-25°C działa dobrze, a powyżej już nie ????
Bez sensu tłumaczenia.. Nie wydaje mi się żeby temperatura 29°C była problemem dla klimatyzacji..
Zapłaciłem za bilet w klimatyzowanym wagonie, a musiałem jechać pocąc się i wysiadłem mokry jak szczur kanałowy.
WadyPorażka
~greenstreet / 2019-07-01 13:47
Ocena: 2.75 / 5
Trasa Koszalin-Warszawa, skład EIP8302
Bilet rodzinny nie oznacza wcale wspólnego podróżowania! W toalecie smród i brak mydła. A te poczęstunki to czysta kpina. Proszę nie liczyć na adekwatnosc jakości serwisu do ceny. Ale przecież to żadna nowość w PKP.
ZaletyKomfort
WadyPrzydział miejsc
~Hehehey / 2018-05-31 08:38
Ocena: 2.75 / 5
Dno, spóźnienie to norma.
Ciagle jakiś problem z czasem i terminem
ZaletyCo?
WadySpóźnienie
~hejtnapkp / 2024-08-27 00:30
Ocena: 2.75 / 5
FATALNE DOSWIADCZENIE. Wiele lat nie jezdzilam pociagami, lecz dzis zdecydowalam sie na te opcje. ŻAŁUJĘ. Duze opoznienie, na nawet nie dwu godzinnej trasie, godzina opoznienia. Obsługa pociągu okropnie nie mila. Strach bilet skasowac, a co dopiero o cos zapytac. Dodatkowo brak wszelkich srodkow higieny w lazience. Papieru, mydla czy recznika. Pociag w stanie nie najgorszym. Ogolnie gdybym miala ponownie wybrac pkp, w zyciu bym trgo nie zrpbila. Od dzis zapamietam, ze tylko prywatni przewoznicy.
ZaletyKomfort podrozy
WadyWsxystko inne
~Hikol / 2023-06-28 14:14
Ocena: 2.75 / 5
W pociagu zimno nogi marzną trzeba w kurtce trzeba siedzieć potem zaraz jest się chorym klimatyzacja nie konserwowana filtry nie wymieniane Grzyb. A za usługi płaci się duże pieniądze. Kierownikowi pociagu zgłaszano że zimno zwiększył temperaturę ale za chwilę znów było zimno.dodam że na dworze nie było upałów.
ZaletyCzysto
WadyZimno w pociagu
~Hshsbshb / 2022-02-28 12:11
Ocena: 2.75 / 5
Brak prądu w gniazdkach, niektórzy jeżdżą w długie trasy, wypadałoby o to zadbać
~Iccco / 2022-10-27 08:14
Ocena: 2.75 / 5
Ich I tak to pewnie nie obchodzi.
Co drugi dzień są spóźnieni.
I jeszcze do godziny mogą. Porażka.
Icc.
~ICtoTragedia / 2022-11-19 11:36
Ocena: 2.75 / 5
Nie dość że bilety drogie to jeszcze pociągi się regularnie spóźniają, żart jakiś.
WadyZbyt wolne pociągi
Zbyt długie i za częste opóźnienia
~Idk / 2023-06-11 18:21
Ocena: 2.75 / 5
Przykro mi opisywać taką sytuację, bo myślałam, że żyjemy w XXI wieku.
Pani rozdająca wodę w pociągu nie była zbyt miła. Zapytała się czy chciałabym wodę, odpowiedziałam "Nie dziękuję". Moze tego nie słyszała, więc zapytała raz jeszcze patrząc mi w oczy "A pan? ". Poprawilam ją od razu, że jestem panią, a nie panem :))). Nawet nie przeprosiła, tylko poszla dalej. Faktycznie, mogły ją zmylić krótkie włosy, ale mocny makijaż, długie paznkocie? xD Najwyraźniej to dla niej oznaki męskości. Trochę żałosne, tymbardziej, że była to młoda osoba. Ogółem rozdawała tę wodę ludziom jak za karę.
Zapłaciłam 80 zł za bilet, żeby obsługa mnie obrażała.
Relacja Wocław Główny - Warszawa Wschodnia
EIP 6100
~Ilona / 2018-06-10 16:59
Ocena: 2.75 / 5
Masakra z Krakowa do Szczecina wykupiony bilet klasa I, byłam pewna, że komfort przedziału taka sama jak II która jechaliśmy do Krakowa. Siedzenia są nie wygodne na podróż na 11 godzin powinny być bardziej komfortowe a nie sztywne. Sprzedają bilety do oporu a miejsc siedzących brak więc droga z dzieckiem do toalety slalom po ludziach i bagazach dla których brakło miejsc. Masakra, reklamy w tv potrafią że starannością nagrać ale nic po za tym!!
ZaletyUprzejmość Obsługi
WadyWszystko inne
~Irek / 2023-08-20 10:21
Ocena: 2.75 / 5
Ic Kopernik na trasie Warszawa Główna Bydgoszcz Główna opóźniony 15 minut, problem z przesiadką, mało czasu, obsługa pociągu nie zainteresowana problemem wielu pasażerów, Ic Piast na trasie Gdynia Główna Kraków Główny, mimo informacji konduktora do tego pociągu nie poczekał ani minuty na pasażerów z pociągów przesiadkowych. Dołączone są wagony bez klimatyzacji w 30 stopniowy upał. Obsługa PKP tragedia czuje się potraktowany jak świnia. Nie mam pojęcia za co płacę.
~Irena / 2025-08-03 13:50
Ocena: 2.75 / 5
Wagon z przedziałami masakra. Kupujesz bilet i nawet do toalety nie możesz dostać się ponieważ jeszcze dużo ludzi jeżdżą i siedzą w przejściu na korytarzu. Mało tego że w przedziale mało miejsca, tak jeszcze na korytarzu nie ma przejścia. Jakiś powinien być komfort za te pieniądze?
~Iwona / 2025-06-13 10:48
Ocena: 2.75 / 5
Koszmar..Bilety kupowane z 30 wyprzedzeniem dla grupy 20 osób. Koszmar.. pozamieniane wagony, przedziałowe z bezprzedzialowymi..chaos i beznadzieja
ZaletyBrak
~Izka / 2025-01-19 08:03
Ocena: 2.75 / 5
Bardzo niesympatyczny pań konduktor. Porażka. PKP powinno szkolić personel w relacjach interpersonalnych.
~Ja / 2023-07-20 16:41
Ocena: 2.75 / 5
Współczesny systemach rezerwacji i przewidywania obłożenia pociągu Intercity dalej w stanie nie jest przewidzieć przeładowania i dostawić wagonu więc jedziemy na korytarzu
Mam 60 lat i ostatnio za komuny tak jeździłem, więc jest spoko hy hy mam składane krzesełko, wy dziady.
~Jazpsem / 2022-08-05 16:44
Ocena: 2.75 / 5
W relacji Łódź - Wrocław niemiły i niewychowany konduktor! Byłam z psem bez kagańca, który jest mały i nigdy nie miał go w życiu na pysku, ciężko mu kość pogryźć a co dopiero człowieka! W jedna stronę Pani konduktor bez problemu pozwoliła przewieźć, a w druga Pan powiedział, ze wezwie policję. Pomijam fakt, ze miałam specjalnie dla psa osobne miejsce, aby nie miał z nikim kontaktu! Brak wychowania i ludzkiego podejścia, ostatni raz jadę z PKP.
~Joanka / 2022-08-21 09:54
Ocena: 2.75 / 5
Wracałam pociągiem z opóźnieniem, jak wszystkie w tym okresie. Nie mam z tym problemu
Zapytałam jedynie Panią konduktor czy następnego dnia również można spodziewać się, ze pociągi będą odjeżdżały nie o czasie (aby zaplanować sobie w razie czego wcześniej przesiadkę)
w odpowiedzi usłyszałam tylko że: ” jutro, to pociągi mogą w ogóle nie jeździć”
i tyle z dogadania sie
~Joanna / 2021-07-12 12:25
Ocena: 2.75 / 5
Pociąg relacji Wrocław - Białystok, 12.07, ( odjazd 8:30) - za oknem 24 ° i deszcz a w wagonie nawiew klimatyzacji włączony na maxa. Zimno nie do wytrzymania. Obsługa pociągu, od Poznania, pomimo próśb bez przerwy włącza nawiew. Pan konduktor sam siedzi w zamkniętym, ciepłym przedziale a pasażerowie marzną. 4 godzinna podróż okazuje się męczarnią za własne pieniądze. Dom Poznania obsługa pomocna, po którejś prośbie nawiew został wyłączony ale od Poznania już się nie można doprosić.
~Joanna / 2023-07-18 05:57
Ocena: 2.75 / 5
Podróż Tychy- Władysławowo lipiec 2023
Niestety wsiadając do wagonu, miałam wrażenie że jadę w roku conajmniej 2000
Nic się nie zmieniło, wagony stare, brudne, przez okno ledwo co widać, ilość gniazdek z prądem? Zero!
Obsługa bardzo pomocna- bardzo na plus !
WadySmród i brud
Zero gniazdek z prądem
~Justyna / 2025-05-16 17:03
Ocena: 2.75 / 5
Witam, w dniu 18 maja moja córka miała jechać z Sopotu w kierunku Warszawy. Tak się złożyło, że musiała wymienić bilet na późniejszy pociąg poprzez aplikację Koleo i tu niestety zrobiła błąd, zamiast wymienić bilet na pociąg Pendolino wyjeżdżający o godz. 14.30 z Sopotu w kierunku Warszawy wymieniła bilet na poziąg Pendolino wyjeżdżajocy o godz. 13:30. Zorientowała się o pomyłce po wejściu do pociągu. Zgłosiła ten fakt u konduktorów niezwłocznie, gdy pociąg ruszył. Pokazała zakupiny w aplikacji bilet oraz wymiany z dopłatą, których dokonała. I co na to Pani konduktor? Kazała dziecku wysiąść lub zapłacić 150 zł(za zakupiony bilet zapłaciła już 56 zł). Córka się rozpłakała i zapytała czy może spędzić tę podróż na korytarzu lub w Wasie? Niestety kazano jej wysiąść z pociągu. Rozumiem pewne zasady, ale brak człowieczeństwa już Nie!!!! Tragedia!!! Mam nadzieję, że Panią konduktor, grubsza Pani w koku, kiedyś ktoś potraktuje równie bezwzględnie. Moje nastolenie, nieletnie dziecko z plecakiem, z torbą, zmokniente i z płaczem wysiadło na stacji Gdańsk Główny, kupiło kolejny bilet i czekało na kolejny pociąg. Czy naprawdę za swoją uczciwość musiała zostać tak potraktowana? Czy naprawdę nie można było wykazać odrobiny człowieczeństwa zwłaszcza, że bilety na Pendolino nie należą do najtańsych?!!! Sugeruję szkolenie dla pracowników pociągu z relacji międzyludzkich!!!