Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5207 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iwona / 2025-06-13 10:48
    Ocena: 2.75 / 5
    Koszmar..Bilety kupowane z 30 wyprzedzeniem dla grupy 20 osób. Koszmar.. pozamieniane wagony, przedziałowe z bezprzedzialowymi..chaos i beznadzieja
    ZaletyBrak
  • ~Izka / 2025-01-19 08:03
    Ocena: 2.75 / 5
    Bardzo niesympatyczny pań konduktor. Porażka. PKP powinno szkolić personel w relacjach interpersonalnych.
  • ~Ja / 2023-07-20 16:41
    Ocena: 2.75 / 5
    Współczesny systemach rezerwacji i przewidywania obłożenia pociągu Intercity dalej w stanie nie jest przewidzieć przeładowania i dostawić wagonu więc jedziemy na korytarzu
    Mam 60 lat i ostatnio za komuny tak jeździłem, więc jest spoko hy hy mam składane krzesełko, wy dziady.
  • ~Jazpsem / 2022-08-05 16:44
    Ocena: 2.75 / 5
    W relacji Łódź - Wrocław niemiły i niewychowany konduktor! Byłam z psem bez kagańca, który jest mały i nigdy nie miał go w życiu na pysku, ciężko mu kość pogryźć a co dopiero człowieka! W jedna stronę Pani konduktor bez problemu pozwoliła przewieźć, a w druga Pan powiedział, ze wezwie policję. Pomijam fakt, ze miałam specjalnie dla psa osobne miejsce, aby nie miał z nikim kontaktu! Brak wychowania i ludzkiego podejścia, ostatni raz jadę z PKP.
  • ~Joanka / 2022-08-21 09:54
    Ocena: 2.75 / 5
    Wracałam pociągiem z opóźnieniem, jak wszystkie w tym okresie. Nie mam z tym problemu
    Zapytałam jedynie Panią konduktor czy następnego dnia również można spodziewać się, ze pociągi będą odjeżdżały nie o czasie (aby zaplanować sobie w razie czego wcześniej przesiadkę)
    w odpowiedzi usłyszałam tylko że: ” jutro, to pociągi mogą w ogóle nie jeździć”
    i tyle z dogadania sie
  • ~Joanna / 2021-07-12 12:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Pociąg relacji Wrocław - Białystok, 12.07, ( odjazd 8:30) - za oknem 24 ° i deszcz a w wagonie nawiew klimatyzacji włączony na maxa. Zimno nie do wytrzymania. Obsługa pociągu, od Poznania, pomimo próśb bez przerwy włącza nawiew. Pan konduktor sam siedzi w zamkniętym, ciepłym przedziale a pasażerowie marzną. 4 godzinna podróż okazuje się męczarnią za własne pieniądze. Dom Poznania obsługa pomocna, po którejś prośbie nawiew został wyłączony ale od Poznania już się nie można doprosić.
  • ~Joanna / 2023-07-18 05:57
    Ocena: 2.75 / 5
    Podróż Tychy- Władysławowo lipiec 2023
    Niestety wsiadając do wagonu, miałam wrażenie że jadę w roku conajmniej 2000
    Nic się nie zmieniło, wagony stare, brudne, przez okno ledwo co widać, ilość gniazdek z prądem? Zero!
    Obsługa bardzo pomocna- bardzo na plus !
    WadySmród i brud
    Zero gniazdek z prądem
  • ~Justyna / 2025-05-16 17:03
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam, w dniu 18 maja moja córka miała jechać z Sopotu w kierunku Warszawy. Tak się złożyło, że musiała wymienić bilet na późniejszy pociąg poprzez aplikację Koleo i tu niestety zrobiła błąd, zamiast wymienić bilet na pociąg Pendolino wyjeżdżający o godz. 14.30 z Sopotu w kierunku Warszawy wymieniła bilet na poziąg Pendolino wyjeżdżajocy o godz. 13:30. Zorientowała się o pomyłce po wejściu do pociągu. Zgłosiła ten fakt u konduktorów niezwłocznie, gdy pociąg ruszył. Pokazała zakupiny w aplikacji bilet oraz wymiany z dopłatą, których dokonała. I co na to Pani konduktor? Kazała dziecku wysiąść lub zapłacić 150 zł(za zakupiony bilet zapłaciła już 56 zł). Córka się rozpłakała i zapytała czy może spędzić tę podróż na korytarzu lub w Wasie? Niestety kazano jej wysiąść z pociągu. Rozumiem pewne zasady, ale brak człowieczeństwa już Nie!!!! Tragedia!!! Mam nadzieję, że Panią konduktor, grubsza Pani w koku, kiedyś ktoś potraktuje równie bezwzględnie. Moje nastolenie, nieletnie dziecko z plecakiem, z torbą, zmokniente i z płaczem wysiadło na stacji Gdańsk Główny, kupiło kolejny bilet i czekało na kolejny pociąg. Czy naprawdę za swoją uczciwość musiała zostać tak potraktowana? Czy naprawdę nie można było wykazać odrobiny człowieczeństwa zwłaszcza, że bilety na Pendolino nie należą do najtańsych?!!! Sugeruję szkolenie dla pracowników pociągu z relacji międzyludzkich!!!
  • ~Ka Ha / 2021-12-21 21:59
    Ocena: 2.75 / 5
    Trasa Warszawą centralna - Kołobrzeg 21.12.2021 gorąco jak w piekle. Czy naprawdę nie można nic z tym zrobic? I te permanentne opóźnienia jak i w jedną tak i druga stronę. Pospieszny pociąg opóźniony....
  • ~Kacper / 2018-06-03 17:23
    Ocena: 2.75 / 5
    Cały czas się spóźniam i muszę czekać godzinę na peronach... Te pociągi są pojechane!
    ZaletyCzasami można usiąść
    WadyOne powstały
  • ~Kadia / 2017-07-22 07:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam, pierwszy raz wybrałam wakacyjny środek transportu pociąg, wykupiłem bilet w 1 klasie. Jestem rozczarowana już na peronie pierwsze problemy brak konduktora biegalam szukając wagonu, wagony nie były ustawione po kolei. Pociąg jak z PRLu, tragedia a niby 1 klasa. Toalety tragedia. Najlepsze było hamowanie pociągu piszczal nie można było zasnąć. Wyobrażałem sobie inne warunki wykupują bilet w 1 klasie.
    ZaletyFotele rozkladane
    WadyToalety, i wygoda
  • ~Karo / 2019-07-03 16:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Pomyślcie nad wagonem „palarnia” na dłuższe trasy. Dla osób palących jest to uciążliwe i w takich przypadkach chodzą palić do toalet.
    WadyBrak wagonu dla palących.
  • ~Karolina / 2022-12-16 21:21
    Ocena: 2.75 / 5
    Dlaczego zawsze latem jest w pociągach tak zimno, ze trzeba okrywać się kurtka? A zima jest jak w saunie? Siedzę aktualnie w pociągu w którym jest tak gorąco ze nie da się wytrzymać. Mam zatkany nos i ta temperatura nie pomaga. Podróż ma trwać 4h a w głowie mam tylko myśli: „błagam niech ktoś to wyłączy”.
    ZaletyNic
    WadyBardzo wiele ale aktualnie jestem zła na jedna rzecz.
  • ~Karolinka / 2022-11-20 09:17
    Ocena: 2.75 / 5
    Dzień dobry,
    Chciałabym wypowiedzieć się na temat linii 14000/116 SILESIA z dnia 20.11.2022 który odjeżdżał opóźniony o 7:39. Kupiłam bilety wraz z moimi przyjaciółkami. Czekałyśmy na peronie od 7 rano cierpliwie i tak samo czekałyśmy na opóźnienie. Po jakimś czasie przyjechał jeden pociąg. Podeszłyśmy i przeczytaliśmy tabliczkę. Chciałyśmy jechać do Rybnika, ale nie widniało to na rozpisie trasy. Więc szybko podbiegłam do najbliższego Pana z obsługi. Dopytałam o to jak jedzie pociąg, a w zamian za to zostałam zwyzywana w wulgarny i obraźliwy sposób przez niego. Coś mniej więcej „a ty ku**o czytać nie umiesz??”
    Usłyszały to obydwie moje przyjaciółki. Ostatecznie nie pojechałyśmy tym pociągiem i dopiero po około 20 minutach dowiedziałyśmy się, że to był nasz pociąg.

    Jesteśmy w stanie zrozumieć powody opóźnienia i dlaczego tak się stało. Jedyne co nas boli, to jakie koszta zdrowia nas to poniosło (stanie na zimnie przez 2h i brak możliwości schowania się gdzieś), obsługa która w taki sposób postąpiła no i nie wykorzystany bilet :((
  • ~Kat.kat. / 2019-05-12 11:28
    Ocena: 2.75 / 5
    To jest skandal kupiłam dzień wczesniej do planowanej podróży z krk do warszawy i w dniu wyjazdu o 4 rano miałam jechać okazało sie że zapomniałam wziąść biletu ale miałam potwierdzenie płatności kartą za niego chciałam dostać duplikat w kasie na podstawie paragonu ale oni nie wystawiają. Musiałam kupić bilet pani w okienku mówiła zeby się nie martwić mozna podejść i zwrócą pieniadze za niego. Wniosłam reklamacje az kwoty biletu 140zl jesli pamietam otrzymałam 15% wartości miesiąc czekając na e-maila czyli 33zl . Szok porostudtu oszustwo. W krakowie całe życie mieszkam i nie spodziewałam się takiego podejścia do klienta ...
    ZaletyNic
    WadyOszustwo, złe poinformowanie klienta o sytuacji w ktorej się znajduje.
  • ~Katarzyna / 2025-02-12 06:38
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem rozczarowana. Leciałam z córką lat 12 !!z Warszawy
    do Honolulu, taką atrakcja w ferie bo dziecko nigdy samolotem nie
    leciało i spotkała nas przykrość. Pani stewardessa chciała
    zobaczyć paszport. Okazało się że córka wzięla
    inny plecak i nie zabrała paszportu a zdjęcie paszportu
    okazało się niewystarczające i musiałyśmy zostać na Okęciu. Nie
    pomogły żadne tłumaczenia i prośba o zrozumienie, szkoda,
    uraz pozostanie. Oczywiście nauczka na przyszłość
    Wadybrak empatii
  • ~Katik / 2021-09-05 14:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Pociąg 81102 ,połowa pasażerów bez masek przez całą 3,5godz podróż.Konduktorzy kompletnie nie zwracają na to uwagi.
  • ~Katowiczanin / 2017-04-28 17:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Przejazd w tamta strone byl w porzadku, choc reklamy serwowane pasazerom sa meczace. Gorzej natomiast wypadacie gdy bilet zostanie juz zakupiony i pojawia sie potrzeba przebukowania.
    Bylem w delegacji i zwyczajnie wczesniej niz bylo to planowane powod mojej wizyty sie skonczyl. Przebukowanie w okienku okazalo sie niemozliwe, bo bilet byl zakupiony przez internet (co jest jedyna opcja z tego co mi wiadomo). Przez internet tez nie moglem go zmienic, bo nie kupilem go osobiscie, a pracodawca kupil go dla mnie i to jeszcze przez posrednika. i co? zostalo mnie, pasazerowi drugiej (gorszej?) klasy czekac na dworcu trzy godziny i ewentualnie pomachac odjezdzajacym wczezniejszym polaczeniem katowiczaninom:).
    Calkowitym natomiast lekcewazeniem klienta z Waszej strony jest infolinia pod numerem premium. Na sluzbowym i prywatnym telefonie mam takie polaczenia zablokowane, takze nie bylo mi dane wyzalic sie komus do sluchawki.
    Stosunkowo duzo jezdze w delegacjach i do tej pory nigdy nie bylo problemu. Nigdy do tej pory tez nie jechalem z Intercity i... raczej juz nigdy nie pojade;)
    z pozdrowieniami, pasazer gorszego sortu
    Zaletypociag jedzie
    Wadyjak w opisie
  • ~Kk / 2024-09-01 19:31
    Ocena: 2.75 / 5
    Moja opinia tyczy się konduktora który najwidzncziej ma problem z wzrokiem widząc 10 letnie dziecko zapytał się o legitymacje a jak nie mam cytuje ,, mam kupić normalny bilet ,, ? Tak traktuje się ludzi ? Wymieńcie sobie załogę. Pozdrawiam
  • ~Kobieta134556 / 2022-08-25 13:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Wykupiliśmy miejsca w 1kl.gdyz nie było miejsc w drugiej szczerze niewiem za co oni sobie licza bo 2 kl jest wygodniejsza a siedzenie i brak możliwości rozłożenia chodzby nóg masakra przy 5 godzinek podróży nie polecam bardziej wartościowa i tańsza 2 kl
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5207
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3212
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 885
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 722
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 352
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4697
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4501
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028