Tragedia pociąg z Wrocławia opóźniony 125minut
Druga wycieczka z Warszawy i pociag opóźniony 4 godziny wszystko tylko nie pkp
ZaletyBrak
WadySpóźnialstwo
~Andzia / 2025-06-06 10:57
Ocena: 3.25 / 5
Przejazd 1.06 z Łodzi do Wrocławia.Jechalysmy z dziećmi na dzień dziecka do Wrocławia pociąg miał być we Wrocławiu 10:35 dotarliśmy na miejsce 14:50 opóźnienie miało być do 50 min zero informacji prawdziwych o której dojedziemy .Dziękujemy intercity za dzień dziecka w pociągu nie zdążyliśmy dzieciom nic pokazać bo zaraz był powrót do domu
Dzieci miały najgorszy swój dzień .Gdyby od razu poinformowano nas ile będzie opóźnienia w Zduńskiej Woli wrócilibyśmy spowrotem do Łodzi .Dzieci już nie chca jeździć Inter city .
~Wiesław / 2025-06-05 09:09
Ocena: 1.00 / 5
Syf i tragedia.Dwa tygodnie temu pociąg Intercity nr 105 miał opóźnienia i ze stacji Racibórz odjechałem godzinę później,przez to moja podróż wydłużyła się o 7 godzin.Awarua pociągu w Zawierciu.Dzis tj 5.0.6 ,2025 czwartek.Znowu mam bile z Raciborza na ten sam pociąg odjazd z Raciborza 10.09 i mam również bilety Z Wiednia na dalszą podróż.I co się okazuje? Pociąg znowu opóźniony o 70 minut,a powód? Awaria w Zawierciu,przypadek? Wątpię,raczej burdel i syf ,niedbalstwo.A co najgorsze nawet nic w Raciborzu zrobić nie mogę,bo nie ma kasy międzynarodowej.I nikt nie ponosi odpowiedzialności,powinniście iść do kryminału oszuści.
ZaletyZalety?Całujcie stopy kolejom na zachodzie.Nieudacznicy..
WadyIntercity to jest wada.
~Dominik / 2025-06-03 21:26
Ocena: 1.00 / 5
PKP InterSYF powinno się nazywać… jechałem w niedzielę 25.05 Kujawiakiem do Chełma i zatrzymał się na środku przejazdu kolejowego między samochodami…pasażerowie starsi którzy nie mogli wysiąść jechali na kolejną stację bo Pan maszynista zapomniał o zatrzymaniu się… zapewne prowadził kampanię polityczną w telefonie jak i konduktor… chodź pan konduktor nie tylko w telefonie ale i między pasażerami.. Żenada… pytanie gdzie kierownik pociągu który powinien zatrzymać pociąg po przejechaniu peronu… czy on również lajkował propagandowskie teorie o ratowaniu świata od obcokrajowców. Jednostki napędowe jak i wagony są kamerowane więc powinny być wyciągane konsekwencje za używanie telefonów w pracy… kierowca na drodze płaci mandat 1500zł za używanie telefonu a maszynista za karę dostaje nockę…
ZaletyŻadnych
WadySame
~Maciej / 2025-06-03 17:16
Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam. Pociągiem ciągle mają opóźnienie.
~Rafał / 2025-06-02 19:22
Ocena: 2.75 / 5
Witam,
Dedukuje te ocenę jednemu konduktorowi, który za wszelką cenę zrobić wszystko, żeby student nie miał ulgi. Nie pozdrawiam. Przejazd Warszawa krakow 2 czerwca. Obyś trafiał w życiu na takich ludzi jak ty!
~Maja / 2025-06-02 14:44
Ocena: 2.50 / 5
Jechałam pociągiem IC7500 Bałtyk ze stacji Tczew-Gdańsk o godzinie 7:49. Zanim wsiadłam specjalnie zapytalam się konduktorki czy mogę kupić bilet blikiem, uzyskałam odpowiedz, że TAK. Po tym jak wsiadłam kolezanka konduktorki, druga konduktorka, która zresztą była od początku oburzona, gdy powiedziałam, że chce zaplacic blikiem odparła, ze nie ma takiej opcji. Powiedzialam "naprawdę?" łagodnym i szczerze zdziwiowyn tonem, ona na to "nie, zartuje" sarkastycznym tonem, chce zaznaczyc ze ja w zadnym momencie nie bylam niemila czy prowokujaca. Pozniej bylo wiecej slow w równie pretensjonalnym tonie, jak gdyby obsluga klienta byla karą. Przez ich błąd, naraziłam się na mandat, bo nie dość że dostałam zła informacje to spotkałam się z takim chamstwem jakbym conajmniej nasrala na środku pociągu.
WadyPrzyjechał przynajmniej punktualnie
~Oliwia / 2025-06-02 14:25
Ocena: 1.00 / 5
Pociąg opóźniony, dwa razy musiałam kupić bilety w to samo miejsce, konduktor źle wykonywał swoją prace, zamiast powiedzieć mi co zrobić w sytuacji w której się znalazłam wydał mi bilet który nie był ważny więc musiałam zakupić drugi, zmarnowałam na to wszystko 4 godziny.
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu
~KAROL / 2025-06-01 21:15
Ocena: 1.50 / 5
Dzień dobry. Rezerwacja internetowa IC to zawracanie głowy i strata czasu. Bilet kupiony 30 dni przed wyjazdem, wszystko odhaczone zgodnie z życzeniami (miejsce, strona, kierunek jazdy, jaki wagon itd) i nic NIE zgadza się włącznie z tym że nie ma takiego numeru miejsca w wagonie, UPS ! - czyli masz perspektywę jazdy przez 2 / 3 Polski na "stojaka" przy rowerach na końcu wagonu - to jest zwykłe OSZUSTWO. Natomiast konduktorki chyba z 5x sprawdzają bilety próbując wychwycić oszuścika w tłumie podróżujących. Skomplikowana tabela ulg może powodować pomyłki (nawiasem mówiąc preferowani byli / obecni pracownicy PKP ok. 90 - 98 % zniżki). Wagony"pachnące" jak w latach 80 - 90 - tych XX wieku. Ludzie jeden po drugim przechadzają się z walizami szukając swojego miejsca (przy wejściach do wagonów brak oznaczeń ułatwiających szybkie zajęcie miejsca). Ludzie przy wejściach do wagonów kłębią się jak stado (zupełny brak logistyki ułatwiającej szybkie opuszczenie i wsiadanie do pociągu). Kibel niesprzątany, cuchnący z papierem w początkowej fazie podróży, potem brak. Wagony nie są wyciszone (to jest IC ?), zaduch, brak lub nie działa klima. Warto managerom pokazać filmiki jak to działa w Japonii !
ZaletyMożna dojechać do domu, dość punktualnie
Wadyjw
~eliza / 2025-06-01 16:22
Ocena: 1.00 / 5
Pkp Intercity oszukali moją koleżankę a potem wystawili jej mandat o wysokości 180 zł za zwykłe niedopatrzenie na stronie internetowej. Żałosne, nie dość że dziecku wystawili mandat w dzień dziecka to zepsuli humor. Nie polecam. Dodatkowo kible są obsrane i śmierdzące.
~Zuzanna / 2025-06-01 16:17
Ocena: 1.50 / 5
Moja koleżanka przez zwykłe niedopatrzenie kupiła bilet ulgowy dla dzieci do 16. roku życia, mimo że miała już skończone 16 lat. Nie zrobiła tego celowo – po prostu nie była świadoma, że nie kwalifikuje się już do tej zniżki. Zamiast możliwości dopłaty do pełnej ceny biletu, została ukarana mandatem w wysokości 180 zł.
Uważam, że PKP Intercity powinno w takich sytuacjach wykazać więcej wyrozumiałości. Kara pieniężna w tej wysokości za nieumyślny błąd wydaje się przesadzona, szczególnie jeśli pasażerka miała ważny bilet i nie próbowała świadomie oszukać systemu.
Zamiast od razu wystawiać mandat, wystarczyłoby umożliwić dopłatę do biletu normalnego – byłoby to uczciwe i mniej stresujące dla pasażera. Taka polityka zniechęca młodych ludzi do korzystania z usług PKP Intercity i sprawia wrażenie, że priorytetem jest nakładanie kar, a nie wspieranie podróżnych.
Mam nadzieję, że takie przypadki będą w przyszłości traktowane z większą elastycznością i rozsądkiem.
Nie pozdrawiam
~Kacha / 2025-06-01 15:55
Ocena: 2.00 / 5
Bilet specjalnie kupowany dużo wcześniej, aby wybrać dobre miejsce i opcje , przodem do kierunku jazdy, ze względu na złe samopoczucie, przy jeździe tyłem . Niestety tam i spowrotem miejsce tyłem ( 8 godzin) Pan konduktor tłumaczy, że nie zawsze da się obrócić wagon - ok tylko po co opcja wyboru , przy kupowaniu biletu .Klima prawie nie działa , przy pełnym obłożeniu można paść z duchoty.
~Will / 2025-06-01 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Wygląda na to,że w ten firmie nikt nie ma zegarka.O sorki,wróć,pani konduktor mi podpowiada,że zarząd ma,ale nie wiedzą jak ich używać.Mamy XXI wiek,2025 rok,a w PKP pociągi nadal jeżdżą na chybił-trafił.
Szkoda sobie strzępić ryja,firma obciach.
ZaletyŻadnych
WadyAmatorstwo
~Anna / 2025-06-01 05:52
Ocena: 2.50 / 5
Zastanawiam się dlaczego pociąg Intercity Hetman (trasa Kraków - Hrubieszów) właściwie z każdym kolejnym tygodniem jest w coraz gorszym stanie? Zainteresowanie jest ogromne, większość miejsc jest za każdym razem wyprzedana, tymczasem:
1. Podstawiane wagony są coraz starsze i mniej wygodne.
2. Wagony i miejsca w nich nie pokrywają się z tymi sprzedawanymi na biletach.
3. Coraz częściej zdarzają się opóźnienia i to zaraz po starcie pociągu.
4. Sprzedawanych jest po kilka biletów na dokładnie te same miejsca, co skutkuje tym, że część osób, które wykupiły wcześniej bilety i tak nie ma możliwości siedzenia.
5. Jedna toaleta na 3-4 wagony? To chyba lekka przesada.
6. Konduktorzy są niepoinformowani o zmianach i opóźnieniach pociągu (nawet tych które okazują się być już na kolejnym przystanku).
Zastanawiam się z czego wynika taki spadek jakości usług w tym pociągu? Czy to z jakiegoś powodu trasa gorszej kategorii? Ceny biletów świadczą o czymś zgoła odwrotnym.
~Podroznik / 2025-05-31 22:06
Ocena: 1.00 / 5
Brak miejsc na połączeniu gliwice - piła główna, tragedia jak ludzie wcześniej pisali nie da się przejść po korytarzu jeśli jakimś cudem udało ci się kupić bilet z miejscem siedzącym bo wszędzie stoją ludzie, chwalą sie opinii publicznej że dokupili składów a tak naprawdę zamienili tlk na ic co wcale nie oznacza większej ilości miejsc
~MB / 2025-05-31 19:01
Ocena: 3.25 / 5
Pociąg Malczewski Kołobrzeg Katowice tragedia, mnóstwo ludzi, grup zorganizowanych a pociąg zupełnie do tego nie był przygotowany. Ludzie z biletami, bez miejsc siedzących, wiszą nad głowami tych którzy mają miejsca. W korytarzach siedzą na ziemi. Toalety śmierdzące, bez serwisu. Skoro prawie cały pociąg zarezerwowany to trzeba doiąć wagony. Podgląd sprzedaży biletów, a zaradność zerową. Wars reklamują przy każdej stacji, a w nim nic nie ma orocz piwa, słodyczy i kawy. Pociąg łączący dwie strony Polski, kiepski.
ZaletyObsluga miła, pomocna.
WadyTotalna beznadziejna organizacja
~skiartu / 2025-05-31 15:05
Ocena: 1.50 / 5
Pociąg z Przemyśla do Świnoujścia. Pomimo wykupienia miejsca z rowerem, miejsce było niedostępne. Podstawiono wagon pulman. Rower cały czas stał w wąskim korytarzu, bez końca narażony na uszkodzenia przez chodzących pasażerów. Podróż w stresie. Żadnej pomocy ze strony obsługi pociągu, nawet przepraszam., jedynie pracownik warsu miał do mnie pretensje, że nie może z wózkiem przejechać.
~Alik / 2025-05-30 19:21
Ocena: 2.33 / 5
30.05.2025 pociąg 1632 Łużyce relacji Koluszki-Wrocław Gł.
Jeszcze przed wejściem do pociągu usiłowałem zgłosić brak biletu. Konduktor odmówił możliwości wejścia do pociągu tłumacząc że z uwagi na brak wolnych miejsc biletów nie wypisze.
Państwa regulamin przewiduje takie właśnie okoliczności bo nie wyczytuję. A może pasażerowie są zdani na łaskę bądź
niełaskę konduktora?
Nadmieniam że jestem osobą niepełnosprawną z orzeczonym znacznym stopniem niepełnosprawności.
Jadę następnym ale jestem rozczarowany i zniesmaczony.
Nie polecam!
~Magda! / 2025-05-30 16:20
Ocena: 3.25 / 5
Jadę od 4 godzin pociągiem Żeglarz z Gdyni do Łodzi. Temperatura na zewnątrz około 20 stopni, temperatura wewnątrz pociągu 25-26, odczuwalna 30! Totalny zaduch!
Ku naszemu zdziwieniu, brak kontaktów aby podłączyć rozładowany sprzęt. Jadę z lotniska w Gdańsku, wcześniej lot 2 godzinny samolotem.
To jest nie do wytrzymania. Czy pociągi naprawdę nie maja pomiaru temperatury wewnątrz ? Albo chociaż dostawy powietrza. Nie polecam. Pani konduktor powiedziała, że niestety pociągi oznaczone TLK i REG, to seria takich niespodzianek. Wspaniała lekcja, żeby je omijać i starać się wybierać inne połączenia.
ZaletyPani wymieniła w połowie trasy, przepełnione smietniko
WadyKibelek był przelany moczem i nie można było spłacić wody a tym samym skorzystac
~Tedi / 2025-05-29 20:44
Ocena: 5.00 / 5
To jak kiedyś się podróżowało a teraz to niema porównania.