Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5046 opinii

1.81 / 5

  • Wygoda
    1.74
  • Jakość obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Edyta / 2025-01-08 04:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Na trasie Gdańsk - Wałbrzych jest obsługa z klasą. Bardzo dziękuję za przemiłą obsługę kasjerowi o nr 76096. Oby więcej takich pracowników pkp intercity. Pozdrawiamy Edyta i Estera.
    ZaletyPrzemiły
    WadyBrak
  • ~Marlo / 2025-01-06 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tradycyjnie patologia. Rybak. Olsztyn Główny. Cały skład oczekuje ponad 20 minut na załogę (2 osoby) innego spóźnionego składu.
  • ~Osa / 2025-01-05 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, wieje komuną, zakres obsługi gastronomicznej nadaje się dla naprawdę zdesperowanych podróżujących. Komfort podróżowania na zaskakująco niskim poziomie w porównaniu chociażby do KD.
    ZaletyBrak
    WadyPKP Intercity
  • ~Karolina / 2025-01-02 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja oraz skarga dotyczą przekazuj relacja Kraków Główny-Gdańsk Wrzeszcz.
    Reklamacja oraz skarga tyczą się dzisiejszego przejazdu wyżej wymieniona relacja. Podróż odbywam z psem, dla którego niezakupiony został bilet jednak brak miejsca do przewożenia zwierzęcia. Poprosiłam obsługę pociągu w tym kierownika pociągu Panią (tu personalia nie zostały mi podane) nr spisany z plakietki 32027. O wskazanie miejsca dla osoby z psem aby przejazd odbył się niekonfliktowy oraz komfortowo dla wszystkich nadmienię, ze kwota biletu to 240,20 zł. Przemiła Pani kierownik poinformowała, ze miejsce dla psa jest pod moimi nogami pod siedzeniem i ze utrudniam przejazd prosząc o wskazanie miejsca do przewozu psa oraz jej personalia, poinformował również, ze zakończę swoją podróż w Warszawie z racji utrudniania podróży. Kierownik pociągu nie rozumiała mojej prośby, ze wykupiłam bilet i proszę o odrobine komfortu dla siebie oraz zwierzaka. Podróż skończyła się na podłodze przy toalecie na łączeniu pociągów, gdzie rowniez Pani kierownik nie pozwoliła mi przebywać ponieważ jest to miejsce dla bagażu a nie dla osoby z psem usilnie kąsając wracać mi na miejsce i trzymanie psa pod nogami fotela. Nadmienię, ze prosiłam o wskazanie miejsca ponieważ mam psa rasy dużej niespełna 36 kg. Miejsce pod siedzeniem jest tak obszerne, ze ledwo mieszczą się tam nogi a co dopiero pies. Także tak kończą się prośby do obslugi pociągu, kulturalne prośby dodam. Oczywiście koleżanka Pani kierownik która wcześniej prosiłam o to samo nabrała wody w usta i stała jak słup soli. Domagam się zwrotu poniesionych kosztów mojej podróży, która spędziłam w przejściu przy toalecie na podłodze oraz wyciagnięcia konsekwencji wobec przemiłej obslugi pociągu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Karolina / 2025-01-02 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja oraz skarga dotyczą przekazuj relacja Kraków Główny-Gdańsk Wrzeszcz.
    Reklamacja oraz skarga tyczą się dzisiejszego przejazdu wyżej wymieniona relacja. Podróż odbywam z psem, dla którego niezakupiony został bilet jednak brak miejsca do przewożenia zwierzęcia. Poprosiłam obsługę pociągu w tym kierownika pociągu Panią (tu personalia nie zostały mi podane) nr spisany z plakietki 32027. O wskazanie miejsca dla osoby z psem aby przejazd odbył się niekonfliktowy oraz komfortowo dla wszystkich nadmienię, ze kwota biletu to 240,20 zł. Przemiła Pani kierownik poinformowała, ze miejsce dla psa jest pod moimi nogami pod siedzeniem i ze utrudniam przejazd prosząc o wskazanie miejsca do przewozu psa oraz jej personalia, poinformował również, ze zakończę swoją podróż w Warszawie z racji utrudniania podróży. Kierownik pociągu nie rozumiała mojej prośby, ze wykupiłam bilet i proszę o odrobine komfortu dla siebie oraz zwierzaka. Podróż skończyła się na podłodze przy toalecie na łączeniu pociągów, gdzie rowniez Pani kierownik nie pozwoliła mi przebywać ponieważ jest to miejsce dla bagażu a nie dla osoby z psem usilnie kąsając wracać mi na miejsce i trzymanie psa pod nogami fotela. Nadmienię, ze prosiłam o wskazanie miejsca ponieważ mam psa rasy dużej niespełna 36 kg. Miejsce pod siedzeniem jest tak obszerne, ze ledwo mieszczą się tam nogi a co dopiero pies. Także tak kończą się prośby do obslugi pociągu, kulturalne prośby dodam. Oczywiście koleżanka Pani kierownik która wcześniej prosiłam o to samo nabrała wody w usta i stała jak słup soli. Domagam się zwrotu poniesionych kosztów mojej podróży, która spędziłam w przejściu przy toalecie na podłodze oraz wyciagnięcia konsekwencji wobec przemiłej obslugi pociągu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Rafal / 2025-01-02 08:59
    Ocena: 2.75 / 5
    Jeśli chodzi o moją ostatnią podróż z PKP Intercity w pierwszej klasie, mam mieszane uczucia. Komfort jazdy był na dobrym poziomie – przestrzeń na nogi, wygodne fotele i spokojniejsza atmosfera w wagonie spełniły moje oczekiwania. Jednak zawiodłem się na komunikacji dotyczącej usług dodatkowych. Na stronie internetowej i w materiałach promocyjnych była mowa o posiłku oraz dwóch napojach w cenie biletu pierwszej klasy. Niestety, na miejscu okazało się, że takiej oferty nie ma. Czuję się wprowadzony w błąd i żałuję, że dałem się nabrać na droższy bilet, licząc na dodatkowe korzyści, których ostatecznie nie otrzymałem.

    To niestety psuje ogólne wrażenie z podróży. Mam nadzieję, że PKP Intercity poprawi przejrzystość informacji, aby inni pasażerowie nie mieli podobnych rozczarowań.
  • ~Dori / 2024-12-31 23:23
    Ocena: 2.75 / 5
    Dziś 31.12.2024 IC Mehoffer do Zielonej Góry doznał awarii lokomotywy przed Opolem. Staliśmy w szczerym polu ponad trzy godziny, tyle jechała nas ratować lokomotywa z Wrocławia ????
    W pociągu zimno, Varsa brak, zero rzetelnej informacji, nie działały gniazdka do ładowania. Wreszcie ruszyliśmy po 216 minutach postoju i tym samym przywitam nowy rok w pociągu Kolei Dolnośląskich, bo jeszcze muszę dojechać do domu. Zaznaczam, że z dwójką dzieci.
    ZaletyDobre zniżki i promocje.
    WadyStare, nie nadające się do użytku lokomotywy, przez które ciągle są opóźnienia.
  • ~Misio / 2024-12-31 17:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam balticekspres gdynia-praga
    1)opoznienie 2 godz ,awaria hamulcow,na trasie pociag towarowy zablokowal tor
    2)przed Praga 30 min nagla przesiadka biegiem
    3)zimno w pociągu
    4)obsluga srednio miła Pan konduktor filozoficznie przemądrzaly
    Po podrozy chorzy ,meczeni i zniecheceni
    ZaletyBrak
    WadyPrzesiadka przed Pragą
  • ~Marek / 2024-12-31 16:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Podróżując 31 .12 2024 na trasie Malbork - Kraków Główny, spotkałem się z miłą obsługą Pana o numerze identyfikacyjnym 55035.Pomimo braku miejsca do siedzenia zdeklarował się z pomocą udostępnienia miejsca do siedzenia.
    ZaletyUprzejmość
  • ~Natalia / 2024-12-29 20:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Pociag pkp icc Przemyśl - Warszawa 29.12.2024 bilety z Kolbuszowej 68 zł - miejsce stojące w korytarzu - 4 godziny. Tłum ludzi- starsi, ludzie z małymi dziećmi. Stoimy, siedziemy na korytarzach, godzinami ! Dlaczego? Sprzedajac bilety pkp icc wiedziało ze jest tak dużo ludzi. Dlaczego nie było dodatkowego wagonu? Dawno nie jechałam pociągiem, jestem rozczarowana i zawiedziona. Nie polecam.
    Natalia
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Czesław / 2024-12-29 15:22
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 28.12.2024r wracaliśmy z żoną z Kołobrzegu do Wrocławia pociągiem IC 8304 (wyjazd z Kołobrzegu 12.50).
    Podróżowaliśmy w wagonie 1 klasy , w którym zajmowany przedział od początku nie był ogrzewany. Siedzieliśmy w kurtkach całą drogę marznąć. Dodatkowo zdarzył się tragiczny wypadek, które spowodował opóźnienie pociągu o blisko 3 godziny.
    W tej przykrej sprawie zdziwiła nas godna pochwały i uznania postawa Pana konduktora o numerze służbowym 7642,który starał się doknoć naprawy zepsutego urządzenia oraz robił wszystko aby nam pomóc. Postarał się również o dostarczenie nam ciepłych napojów i cały czas interesował się naszą sytuacją.
    Dziękujemy za to Panu konduktorowi i życzymy aby znalazł On wielu naśladowców.
    Janina i Czesław Banaś
    ZaletyŻyczliwość, empatia, komunikatywność
  • ~Maciej / 2024-12-28 14:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Pociąg relacji Kołobrzeg Kraków (Kossak) wagon pierwszej klasy bez ogrzewania,bez możliwości podladowania urządzeń ( żadnego gniazdka),na dodatek nieczynne toalety w żadnym wagonie,o opóźnieniu lepiej chyba nie wspominać
  • ~Zbyszek / 2024-12-28 09:34
    Ocena: 4.25 / 5
    Witam. 27.12.2024 pociąg IC Zefir z Przemyśla do Ustki. Rewelacyjna obsługa. Kierownik pociągu 33042, Pani konduktor 33011. Ludzie z powołaniem, profesjonalni, pomocni, zaangażowani. Uśmiech, dobre słowo i empatia. Wszystkim życzę takiej obsługi podczas podróży.
    ZaletySuper obsługa
  • ~Alicja / 2024-12-28 08:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Jakieś dziecko zwymiotowało i po zgłoszeniu tego nikt niw posprzątał tylko zgarnęli wymiociny na bok i nadal było je czuć i widać przez całą trase :(
  • ~Nostradamus / 2024-12-23 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia pociąg zawsze spóźniony,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ZaletyNie ma zalet
    WadySame wady
  • ~Kastor11 / 2024-12-23 01:28
    Ocena: 1.00 / 5
    22.12.2024 pociąg relacji Przemysl-Swinoujscie.Wyjazd z Krakowa 22:24.Wagon nr.23.Od stacji Kraków picie piwa oficjalnie przy stoliku przez młodych łebków .Butelka za butelka.Lali sobie do kufli i pili.Bez krepacji.Zadnej reakcji konduktorki oraz ochrony która była w pociagu.Chyba że to już legalne.
  • ~M. / 2024-12-22 17:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy środek lokomocji.w porównaniu z koleją w Hiszpanii czy Portugalii nasza wymiata. I jest super personel. Widać, że so dobrze przeszkoleni i serdeczni wobec pasażerów. Pozdrowienia dla Was wszystkich!
    ZaletyCzysto, nowocześnie, bezpiecznie. I wspaniała obsługa. Zawsze!
  • ~Mariusz / 2024-12-20 14:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwszy raz od czasów wojska jadę pociągiem i co, odrazu żenada. 140 min opóźnienia i żadnej informacji w trakcie co dalej, tylko latanie szukanie informacji na własną rękę. I jedno bo Die nie zmieniło od tamtych czasów to czystość toalet katastrofa. Żeby w 21 wieku pociąg który jedzie z Kołobrzegu do Krakowa nie miał ani raz sprzątanych toalet to jest kpina. W Japonii za takie coś prezes spółki już dawno popełniłby seppuku.
    ZaletyJak dla mnie żadnych
    WadySame
  • ~Magda / 2024-12-20 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi raz w tym tygodniu podróżuje liniami intercity i drugi raz opóźnienie o ponad pół godziny, wykupiłam bilety w pierwszej klasie wchodząc do pociągu okazało się że nie ma już wolnych miejsc więc przez 4 godziny musiałam stać. Ostatni raz podróżuję tym pociągiem i serdecznie go nie polecam
    WadyWszystko
  • ~Otyły książe / 2024-12-19 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Godzina opóźnienia dla intercity to norma, jeszcze potrafią z ryjem do człowieka jak chce w pociągu bilet kupić bo nie jesteś w stanie określić na którą przesiadkę zdążysz, finalnie jak docieracie na miejsce to kolejny pociąg rusza za 3min(który powinien ruszyć 2h temu) i strona nie pozwala kupić biletu.
    ZaletyJeżeli w ciągu dnia miałeś dużo obowiązków i nie wiedziałeś od czego zacząć to intercity rozwiązuje ten problem niczym bo i tak dotrzesz w późno w nocy albo wściekłe rano.
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5046
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3125
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 862
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4574
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970