strona 38 z 261
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »
-
~Małgorzata / 2023-05-02 13:41
Korzystam dość często i zwykle, poza cenami byłam zadowolona, ale to, co odstawiło PKP wczoraj, to jakaś kpina. Chciałam się rano dostać z Gliwic do Krakowa, okazało się, że do południa ze względu na przepełnienie wstrzymano sprzedaż biletów. Do Krakowa dostałam się z Katowic pociągiem Polregio w oparach dantejskich scen, bo oczywiście ten skład też był krótki, a chętnych (czesto z rowerami) z wykupionymi biletami więcej, niż miejsc.
Z obserwacji na dworcu w Krakowie wynikało, że większość składów była absurdalnie krótka: 5-6 wagonów. Nie trzeba tęgiego umysłu, by przewidzieć, że ludzie mając do dyspozycji kilka dni wolnych ruszą na wycieczkę. -
-
~Marcin / 2023-09-09 20:40
Brak zwrotów za biletów za 2 godzinne opóźnienia to jest jakaś masakra.Za informacje na infolinię muszę zapłacić 1.20 zł.Pis niech sobie w d..... wsadzi WadyPunktualność -
~Marek / 2018-07-24 12:19
Wracałem z synem z rajdu rowerowego z Suwałk. W Suwałkach wszystko o.ok. specjalny wagon do przewozu rowerów i super obsługa. Pozdrowienia dla Pana Budzyńskiego i Pani konduktorki, która go zmieniała ! Fantastyczni mili ludzie .Bilet kupiliśmy przez internet na przewóz 2 osób z rowerami. W Warszawie przesiadamy się do pociągu jadącego w kierunku Bydgoszczy- i od konduktora dowiadujemy się, że z rowerami nie pojedziemy bo nie ma miejsca. Odniosłem silne wrażenie, że konduktor oczekuje łapówki. Po chwili podchodzi do nas drugi ( jak rozumiem kierownik pociągu, starszy konduktor - nie wiem ) i po zainteresowaniu się naszym problemem- że bilety są itd. każe nam się pakować do pociągu. W pociągu okazuje się, że są duże luzy a rowery przywiązane do drzwi za lokomotywą nie blokują miejsca. Co mamy myśleć o takich zakałach w zawodzie kolejarzy? ZaletyMożna przewozić rowery.WadyBrak pewności, że zakupiona usługa będzie zrealizowana bo wszystko zależy od kaprysu 1 człowieka. -
~Marek / 2018-12-09 17:02
Zastanawiam się kiedy przedziały zostaną dostosowane do europejskiej normy pod względem możliwości doładowania tlefoow...Tak jak np jest to w przewozach Regionalnych. ZaletyB/uWadyB/u -
~mariusz / 2019-01-03 10:20
Powrót ze Świnoujcia to masakra wagon do Wrocławia pamięta jeszcze zamierzchłe czasy ,przerobiona 1 na 2,źle działające media ,ogrzewanie (o czym my mówimy)fatalne.obsługa do Poznania sprawdza tylko bilety.Czas pewne rzeczy zmienić bo przypomniało mi czasy kiedy jechało się na korytarzu.Pozwolę wyrazić jeszcze opinię o sanitariatach:jest jeszcze DUŻO do zrobienia .Jeżeli kolej nie zacznie walczyć o podróżnego to połknie ją inny przewoźnik np: z Niemiec i nie będzie PKP tylko DB ZaletyPojawianie się nowych składów ,coraz częściej punktualni.WadyMało zalet wiele wad -
~Mariusz / 2024-12-20 14:07
Pierwszy raz od czasów wojska jadę pociągiem i co, odrazu żenada. 140 min opóźnienia i żadnej informacji w trakcie co dalej, tylko latanie szukanie informacji na własną rękę. I jedno bo Die nie zmieniło od tamtych czasów to czystość toalet katastrofa. Żeby w 21 wieku pociąg który jedzie z Kołobrzegu do Krakowa nie miał ani raz sprzątanych toalet to jest kpina. W Japonii za takie coś prezes spółki już dawno popełniłby seppuku. ZaletyJak dla mnie żadnychWadySame -
~Marta / 2021-09-27 18:21
Od 3 miesięcy próbuje bezskutecznie odzyskać koszty za zwrócony bilet. Sprawa niby błaha, ale nie w PKP INTERCITY! Początkowo pokornie wypełniłam formularz znajdujący się na str. spółki i dołączyłam wymagany skan biletu. Zanim otrzymałam odpowiedź minęło 41 dni. W mailu zaznaczono, że firma pomimo wszystkich potrzebnych danych nie jest mi w stanie zwrócić należnych kosztów ponieważ niezbędne jest dostarczenie biletu w oryginale. Jednocześnie dodano, że mogę ów bilet albo przesłać za pośrednictwem poczty-albo zwrócić bezpośrednio w kasie. Udałam się więc do kasy biletowej. Po 40 minutach czekania w kolejce dowiedziałam się, że przedstawiciel spółki nie może przyjąć biletu i odesłać go do działu reklamacji ponieważ pierwszy raz spotyka się z taką sprawą. Podsumowując. Po 2 miesięcznej przeprawie bilet wysłałam i na rozpatrzenie możliwości jego zwrotu muszę czekać kolejne- 30 dni roboczych. ZaletybrakWadyFatalna jakość obsługi, problem ze skontaktowaniem się z firmą (każde połączenie jest płatne, a na maile zwrotne czeka się średnio 2 m-ce) -
~Martyna / 2022-02-09 11:32
Wars to tragedia, pociąg numer 1626 z tego co pamietam do Warszawy. Za każdym razem kiedy podchodziłam do Warsa by kupić mała kanapkę, pan mnie ignorował lub rozmawiał przez telefon lub obsługiwał pana który kupował alkohol jako pierwszego, mimo ze stałam w kolejce pierwsza. Ostatecznie kiedy udało mi się zamówić- a próbowałam zrobić to od godziny 9:30 do 11:30, okazało się ze pan mi nie zrobi bo nie zdąży, gdyz za niedługo wysiadam, a samo wypieczenie kanapki potrwa 15 min….
Zamówiłam kawę, która pan robił mi ok 20 min. Wiec z takimi ruchami nie dziwie się, ze kanapka zajmuje mu pół dnia. Mam nadzieje, ze przekażecie to dalej, bo jadąc pierwsza klasa chciałabym chociaż zjeść kanapkęWadyWyżej napisane -
-
~Martyna / 2022-08-21 18:10
Dwa razy została zwrócona uwaga konduktorom o pijanych pasażerach, którzy bekali, klneli i byli bardzo głośno. Za pierwszym razem, konduktor powiedział im tylko żeby nie pić alkoholu. Za drugim razem konduktorka zapewniała że podejdzie i zwróci uwagę - tylko przeszła i nie zrobiła nic. -
~Marzena / 2019-02-08 09:53
Nie polecam nikomu korzystania z biletomatów w Warszawa Centralna. Bilet nie został wydrukowany, pieniądze z konta niestety pobrane. A PKP Intercity każe złożyć reklamację i czekać 30 dni na odpowiedź. Ewidentnie wina automatu a ja mam czekać 30 dni. KPINA -
~metr0wka / 2023-08-13 12:39
lokomotywa sie popsula, w pociagu goraco jak nie wiem, zadnych gratisowych napoi z powodu czekania 2h w tak dusznym miejscu, + nie oddali pieniedzy. -
~Michasia / 2022-06-11 23:56
Szczerze mówiąc, żenada... Bilety kupione wchodzimy do pociągu (nie tylko u nas taka sytuacja) i okazuje się że miejsca które mieliśmy wykupione są zajęte i w obu przypadkach na biletach wszystko się zgadza... Fakt miejsca wygodne, tylko szkoda że nie można z nich skorzystać.. -
~Miki / 2022-08-13 09:09
Jadę niby 1 klasa IC ,za która trzeba sporo bulic , opóźnienie i ludzie na korytarzu no PRL powrót do niedawna chwaliłam kolej od tego sezonu niestety zmieniam zdanie , samochód wygrywa -
~Milusia / 2022-08-14 22:22
Zróbcie coś z tymi wagonami na klamkę ... Takie klamki trzeba naprawdę silnie otwierać masakra. .. -
~Mimi / 2022-06-12 20:59
W pierwszej klasie zimno przez klimatyzację z Warszawy pociąg -
~Mirosław / 2025-05-17 05:54
Wczoraj , jechałem pociągiem relacji Gdynia, Bielsko Biała Przy sprawdzaniu biletów ,dwukrotnie prosząc konduktorów o zakręcenie zimnego powietrza w wagonie 10
.Na zewnątrz zimno i deszcz a w wagonie dodatkowo ,zimny nawiew.Od Wrocławia do Rybnika już nie było żadnego konduktora by ponownie zgłosić .Teraz , przeziębiony leżę biorę leki to efekt podróży pociągiem i znieczulicy konduktorów -
-
~Mon / 2021-11-19 21:57
Okropnie zimno przez wiekszosc mojej 12godzinnej podrozy, ogrzewanie zostalo moze wlaczone na godzine max.
Opoznienie w podróży ponad godzinne.
Nie jestem zachwycona. -
~Monika / 2023-08-18 10:15
Pani z baru gastromocznego nie miła Wyzywa pasażerów. Brak miejsc do siedzenia -
~Motek / 2022-07-13 08:49
Szok bo TLK nie był opóźniony a jak moja mama jechała na początku lipca to 30minut opóźnienia miał ZaletyNie opóźniony TLK gdynia-katowice ale inne już pewnie tak i powrotny z Katowic na bank będzie.mily konduktorWadyDuchota hałas bo trzeba okna otwierać trochę brudna toaleta -
~Mycha / 2022-09-18 04:05
Podróż 7 godzin w przedziale z psem i kotem to jakieś nie porozumienie. Powinny być do tego wydzielone specjalne przedziały !
strona 38 z 261
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »