Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5581 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    1.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joel85 / 2023-01-12 00:15
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie rozumiem jednej rzeczy. Jeśli na trasie krk - waw są notoryczne opóźnienia z powodu remontów to błagam zaznaczajcie gdy kupuje się bilet. Czas przejazdu 2.40 a jedzie się 3.30. To ważne.
    Obsługa bardzo ok.
    ZaletyObsluga
    WadyOpóźnienia które są regularne ale nie ma o nich info przy zakupie biletów.
  • ~Jola / 2023-07-16 13:35
    Ocena: 3.25 / 5
    Najgorsza podróż jaką mieliśmy. Upał koszmarny zero klimatyzacji, zero informacji. Pod Koszalinem pociąg stanął całkowicie. Okazało się że zdechła lokomotywa. Ludzie dostawali szału nie było czym oddychać. Wszyscy otwierali okna. Co ciekawe zimą jechaliśmy do Zakopanego i rozdawali zimną wodę, a tu taki upał ludzią pokończyły się napoje i latali do Warsu bo prawie padali. Dwie godziny opóźnienia. Tragedia ale auto reklama w pociągu działała super. Tylko informacji o opóźnieniu żadnej.
    ZaletyPewne miejsce siedzące
    WadyObsługa
  • ~Justyna / 2025-08-26 19:15
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie czepiam się cen, bo wg mnie OK. Nie narzekam na konduktorów, bo to zwykli ludzie, mają lepsze i gorsze dni. Nie marudzę na opóźnienia, siła wyższa, życie, różne sytuacje się zdarzają. Ale żeby na trasę przez całą Polskę tj. Szczecin - Zakopane, gdzie ludzie jadą po kilkanaście godzin, podstawiać stare TLK, w którym co drugie drzwi nie działają bo jest awaria, a i te niby-działające trudno otworzyć i zdarza się ludziom nie wysiąść, gdzie co drugie WC jest nieczynne, nie ma wagonu restauracyjnego, a wózek barowy jedzie tylko dwie stacje i w którym nie ma klimatyzacji to już przesada! Jeżdżę Osterwą ok. 6 razy w roku. W lutym podstawiony elegancki IC tyle że jedzie pusty, a w sierpniu stare TLK ale wypełnione po brzegi bo to przecież wakacje. Skoro płacę tyle samo niezależne od tego czy jedzie IC, czy TLK to chyba to brak szacunku dla klienta, który musi podróżować TLK w takich warunkach. Proponuję obniżyć cenę na TLK o 50%, może wtedy nie będę miała wrażenia, że zostałam źle potraktowana.
  • ~Karina / 2023-06-06 11:28
    Ocena: 3.25 / 5
    Chciałabym pochwalić Panie pracujące w Warsie, w pociągu EIC 5450 na trasie Warszawa Centralna - Bielsko Biała w dniu 04.06.
    Panie pracujące w Warsie były świetne! Bardzo miłe, uśmiechnięte i pomocne. Mimo ogromnej ilości ludzi w pociągu świetnie dawały radę z obsługą wszystkich pasażerów. Życzyłabym sobie, żeby wszystkie pociągi PKP posiadały tak zaradnych i przyjemnych pracowników.
    Z minusów natomiast muszę przyznać, że opóźnienie pociągu 45min to kosmos. Dzień wcześniej jechałam trasą Katowice-Warszawa (panie z Warsa były te same! :) ) i pociąg też był opóźniony 45min.
    Skoro są remonty, czy jakieś problemy komunikacyjne wystarczy w rozkładzie zmienić czas przejazdu na dłuższy. Przez Wasz rozkład spóźniłam się na ważny egzamin! Gdybym wiedziała, że podróż będzie tyle trwała to wybrałabym inny pociąg. Patrząc, że za oba przejazdy zapłaciłam po 150zł i jeszcze nie dotarłam na egzamin, to jest dla mnie kpina niestety.
    ZaletyMiłe panie z Warsa, smaczne posiłki
    Wadyopóźnienie pociągu
  • ~Kinga / 2017-09-04 19:57
    Ocena: 3.25 / 5
    No więc tak:

    Sytuacja z Krakowa ( lipiec/sierpień )

    Głównie sprawa dot obsługi klienta ( w centrum obsługi klienta, gdzie również można skorzystać z zakupu ), na zakup biletów powrotnych na trasę Świnoujście - Kraków , a dokładniej mówiąc Pani tam pracującej ( blondynka, włosy upięte w kucyk, lekki balejaż, bardzo łatwa do weryfikacji ), z którą miałam nieprzyjemność tegoż spotkania. Zachowanie karygodne, nie wiem co owa osoba robi na takim stanowisku, miałam wrażenie, że jest tam za kare, nie wiem jak to nazwać... już tłumaczę, miałam na celu zakup biletów powrotnych, z około tygodniowym wyprzedzeniem, w sumie to miałam czas w dniu wyjazdu, wiec stwierdziłam a co? pójdę, kupię powrotne skoro do odjazdu mam sporo ponad godzinę. Odwiedziłam ową Panią, powiedziała, że ŻADNYCH biletów nie ma, 'jedynek' , kuszetek dosłownie nic, drugiej klasy, no nie ma... w miedzy czasie pomachała jakiejś tam 'koleżance' która gdzieś tam przechodziła, zlała mnie totalnie, powtarzając iż biletów na tydzien do przodu nie ma żadnych gdyż zostały wyprzedane, zasłaniając się tym że została otwarta sprzedaż internetowa w dn 23 lipca a ja próbowałam zakupic bilety 24 ;D ( jeden dzien później ) i co? nie ma nic? to jakim cudem mam wrócić, to oznaczałoby że bilety w jedną strone są.. a wrócić nie mam jak, bo nagle wszystko wyprzedane. Głównie zależało mi na kuszetkach, nie ważne czy dolne/górne, jakiekolwiek, podałam tam bliżej określony dzien, na który bym chciała... usłyszałam po raz krotny iż żadnych biletów nie ma! Pani wstała i poszła sobie, podejrzewam że do koleżanki, do której 'pomachała' stawiając kartke z informacją iż kasa nieczynna coś tego typu ( kazdy wie o co mi chodzi ).
    Zniesmaczona a zarazem smutna, że nie mam jak wrócić, poszłam.
    Nie upierałam się , no skoro nie ma to nie ma... nie wrócę ;p trudno... ( poszłam z Mamą na jakieś małe zakupy do biedronki )czekając i pilnując walizek, stwierdzilam aaaa co mi tam, wejde na stronę i sprawdzę czy faktycznie nic nie ma.. ( no tak jestem niedowiarkiem).
    Nie uwierzycie jak sie we mnie zagotowało...
    Pomijając fakt, że biletów multum! na I klase, II , aaaa nawet na moje upragnione kuszetki. Dosłownie wszystko. Poczekałam niecierpliwie na mamę, zdałam szybko relacje, wróciłyśmy...
    Trzymam w dłoni telefon z biletami ( z informacją, że są dostępne, na 2 os, kuszetki bla bla bla.. )
    PECH! znów trafiłam z trzech mozliwych na tą samą kobiete!
    mówię.. dlaczego poinformowała mnie Pani o braku biletów, skoro są, a nawet udało mi sie znaleźć kuszetki.
    A ta dalej swoje, wzieła mi telefon i kłóci się ze mną, ze nie ma.. ze nie mozliwe... żebym sobie kupiła przez telefon skoro są.. u niej w systemie nie ma nic, Wszystko wyprzedane,
    ale po co? skoro przyszłam do obslugi klienta i chce u Państwa zakupić owe bilety, nie bede specjalnie szukać drukarni/ksero zeby to sobie teraz drukować ( kiedy cały czas zbliża sie godzina odjazdu ).
    Nie ma i nie ma, Pani sie wciąż upiera mając mój telefon w ręce, gdzie czarno na białym jest napisane że bilety są!
    Nie mogłam na nią patrzeć, zdenerwowana poszłam do Pani obok, gdyż się zwolniło miejsce. Mówiąc co i jak. ( moja ulubienica, co nie co słyszała widziałam, po jej minie ;p ) Zdałam relacje, poprosiłam o konkretny bilet, Pani sprawdziła, bo skoro na stronie internetowej są to dlaczego u niej ma nie być, okazało się że są, wydrukowała, ja zapłaciłam i sprawa zamknięta.

    Powiedzcie mi, jakim cudem taki jak opisany powyżej przypadek tejże kobiety, pracuje na takim stanowisku? w takim miejscu ? :/
  • ~Kiti / 2025-08-24 01:28
    Ocena: 3.25 / 5
    Jechałam z mężem i dzieckiem wczoraj pociągiem z Krakowa do Warszawy. Ludzi mnóstwo, staliśmy na korytarzu. Córka 7 lat się zestresowała,że będzie musiała stać kilka godzin i zaczęła płakać, co prawda nie mieliśmy wykupionych wcześniej biletów, sytuacja zmusiła nas do podróży koleją. Po 10 minutach podeszła Pani,żeby wziąć dziecko i pójść do przedziału w którym zajęliśmy sobie miejsca. Zaproponowała to również innej kobiecie z dziećmi. Z tą samą Panią rozmawialiśmy na temat przesiadki do kolejnego pociągu z Warszawy do Białegostoku, dostępnych biletów online oczywiście brak, nie dotarlibyśmy do domu, bo nasz obecny pociąg miał już opóźnienie. W końcu jednak dotarła do nas informacja,że pociąg będzie na nas czekał na peronie. Pani była bardzo miła,więc za to bardzo dziękuję, jedynie 20 zł od osoby za zakupienie biletu na miejscu to zdzierstwo....Po przesiadce też było stresująco, mimo faktycznie czekającego na nas pociągu, chciano nas wysadzić,ale ze względu na dziecko zostaliśmy....Nawet znalazły się miejsca...Ogólnie mam mieszane uczucia...Jestem wykończona. Po 35 latach od ostatniej podróży pociągiem której właściwie nie pamiętam, raczej nie będzie to moja ulubiona forma przemieszczania się. Nie wspomnę o kwocie jaka wydaliśmy. Mam traumę
  • ~Klakier / 2024-06-22 21:09
    Ocena: 3.25 / 5
    Kupiłem bilet w Katowicach na pociąg który nie przyjechal później okazało się że ponad 2 godziny opóźniony nie wiem bawili się wagonami nie mogli polaczyc nie mam pojęcia ale opóźnienia są ogromne
    ZaletyObsługa pociągu większości miła i pomocna
    WadyDuże opóźnienia
  • ~Knopers / 2021-07-17 13:41
    Ocena: 3.25 / 5
    Podróż z Warszawy centralnej do Juraty. Pociąg opóźniony 144 minuty !!! Na pewno nie powtórzę tego błędu i wybiorę samochód.
  • ~Kokolino / 2019-07-11 12:31
    Ocena: 3.25 / 5
    Podróż pendolino Warszawa-Kołobrzeg.
    Brak internetu! Ani Orange ani Plus nie działały na całej trasie poza stacjami, pociąg swojego wifi nie oferuje.
    Poczęstunek- niby gwarantowany, jednak oferowana była tylko kawa lub herbata. Czyżby gwarantowane ciacho korzystniej jest sprzedać niżli dać?!
    Ciagle wędrówki podróżujących do Warsa, siedząc w wagonie otwartym niestety wpływa to niekorzystnie na komfort jazdy.
    Plusem jest pewnie szybkość i cisza oraz czystość.
    ZaletyCzystosc
    WadyBrak internetu!!!!
  • ~Lama / 2024-06-01 09:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Dzień dobry.Bardzo nie miła pani w kasie na dworcu Łódź Kaliska.
    ZaletyPodróż bardzo komfortowa.
  • ~Lidia / 2025-07-26 15:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Najbardziej cenię czystość i wygodę. Jechałam Fałatem i Pułaskim i Pułaski lepszy (szersze przejścia i Wars.
    ZaletyCzystość
    WadyBrak warsu (Fałat), nie działa hotspot IC
  • ~Lucjan / 2018-07-11 14:25
    Ocena: 3.25 / 5
    Poziom cen - za podróż, której czasu trwania nie da się przewidzieć a można być pewnym, że na pewno nie będzie trwała tyle co w rozkładzie - zdecydowanie za wysoki
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Łukasz / 2019-07-31 10:34
    Ocena: 3.25 / 5
    Dnia 27.07 podróżowałem pociągiem TLK USTRONIE na trasie Słupsk - Gdynia Główna. O ile ceny były wporządku i nie mam większych zastrzeżeń to do warunków w jakich jechałem - owszem. Mimo że na bilecie miałem przydzielone miejsce to gdy dotarłem pod przedział miejsca wolnego nie było. Więc czekała mnie podróż przez ok. 2h w przejściu i na stojąco. Walizki w korytarach , więc by przejść musiałem wchodzić komuś do przedziału. Na załogę nie narzekam , uprzejmi i mili. Wiem że jest sezon ale może warto by pomyśleć o większej ilości wagonów albo chociaż o częstych kursach. Do Słupska korzystałem również z Przewozów Regionalnych i mimo to że pociąg jedzie dłużej niż TLK , komfort podróży był większy a ceny niższe. Pozdrawiam
    Zalety- Cena za bilet
    - Obsługa
    Wady-Komfort podróży (a właściwie jego brak)
  • ~M. S. / 2019-08-05 17:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Toalety czynne co druga. Poplamione siedzenia. Rezerwując bilety zależało nam aby miejsca byly obok siebie. Po wejściu do pociągu zdziwiło mnie ze mamy miejsca w różnych rzedach, wspomne że zaznaczone było że podróżuje z 8 letnia córka. Rezerwując bilet zapewniono mnie ze miejsca są obok siebie, że nie mam patrzeć na numeracje bo jest pomieszana.
    ZaletySzybki transport
    WadyNieczynne toalety.
  • ~Maciej / 2022-05-03 01:42
    Ocena: 3.25 / 5
    Pachnie capem. Co więcej, pomimo 30 stopni w przedziale, grzejniki ciągle grzeją.
    WadyPachnie capem, zepsute grzejniki
  • ~Magda / 2022-04-10 22:08
    Ocena: 3.25 / 5
    Spóźnienie na trasie Kołobrzeg-Kraków oraz Kraków-Kołobrzeg. Oba po prawie godzinie. Masakra! Najlepie jechać dzień wczesniej choc i tak niewiadomo czy sie dojedzie.
  • ~Magda! / 2025-05-30 16:20
    Ocena: 3.25 / 5
    Jadę od 4 godzin pociągiem Żeglarz z Gdyni do Łodzi. Temperatura na zewnątrz około 20 stopni, temperatura wewnątrz pociągu 25-26, odczuwalna 30! Totalny zaduch!
    Ku naszemu zdziwieniu, brak kontaktów aby podłączyć rozładowany sprzęt. Jadę z lotniska w Gdańsku, wcześniej lot 2 godzinny samolotem.
    To jest nie do wytrzymania. Czy pociągi naprawdę nie maja pomiaru temperatury wewnątrz ? Albo chociaż dostawy powietrza. Nie polecam. Pani konduktor powiedziała, że niestety pociągi oznaczone TLK i REG, to seria takich niespodzianek. Wspaniała lekcja, żeby je omijać i starać się wybierać inne połączenia.
    ZaletyPani wymieniła w połowie trasy, przepełnione smietniko
    WadyKibelek był przelany moczem i nie można było spłacić wody a tym samym skorzystac
  • ~Majka / 2023-02-18 17:06
    Ocena: 3.25 / 5
    Obsługa tragedia!!!! Pociąg IC z Wrocławia Głównego (wyjazd 7:35) nie zaczekał 1 mini ty na pasażerów z kierunku Legnica, Lubin. Zostawiają pasażerów samych siebie!!! Owszem Pani z obsługi we Wrocławiu wynalazła genialne połączenie z 2 przesiadkami!!! Super rozwiązanie z małym dzieckiem i 2 dużymi walizkami, przy pierwotnym bilecie z opcją bez przesiadki!! Niestety kolejny pociąg IC przy przesiadce w Białogardzie nie zaczekał na drugi pociag i powtórka z rozrywki , ludzi pozostawiono po raz drugi samym sobie. Na zadupiu w sobotę!!! Jenny pociąg za kolejne 2h Tragedia !!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa bez empatii
  • ~Malgorzata / 2022-07-21 17:33
    Ocena: 3.25 / 5
    Zachęceni podróżą Kraków Gdańsk Intercity EIP w maju wymyśliłam podróż wakacyjną pociągami po Polsce. To był błąd najpierw pociąg Intercity miał opóźnienie 85 minut na upale w pociągu z manewrami czekaliśmy 85 minut. Klimatyzacja działała ale słabo do Poznania dotarliśmy 85 minut później. Później o dziwo pociąg z Poznania do Gdyni przyjechał punktualnie ale złapał opóźnienie 25 minut co nie było najgorsze ale brak klimatyzacji w wagonie przy upale 38 stopni. Inne wagony miały.coz chyba następnym razem wybierzemy inny środek lokomocji. Najlepiej podróż przebiegała Intercity EIP ale cena też wysoka.
  • ~Małgorzata / 2025-06-28 16:34
    Ocena: 3.25 / 5
    Jak to jestże pociąg z rezerwacja miejsc a w przed-iale mnóstwo stojących pasażerów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5581
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3408
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 941
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 411
Koleje Śląskie
Ocena: 1.62, ilość opinii: 371
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169