Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5067 opinii

1.81 / 5

  • Wygoda
    1.74
  • Jakość obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.82
  • Poziom cen
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JJ / 2023-08-13 15:51
    Ocena: 3.25 / 5
    Obsługa w wagonie gastronomicznym WARS na bardzo słabym poziomie, totalny brak kultury w stosunku do klienta. Jeśli chodzi o komfort jazdy to raczej wymagająca nie jestem, więc nie mam zastrzeżeń.
  • ~Joel85 / 2023-01-12 00:15
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie rozumiem jednej rzeczy. Jeśli na trasie krk - waw są notoryczne opóźnienia z powodu remontów to błagam zaznaczajcie gdy kupuje się bilet. Czas przejazdu 2.40 a jedzie się 3.30. To ważne.
    Obsługa bardzo ok.
    ZaletyObsluga
    WadyOpóźnienia które są regularne ale nie ma o nich info przy zakupie biletów.
  • ~Jola / 2023-07-16 13:35
    Ocena: 3.25 / 5
    Najgorsza podróż jaką mieliśmy. Upał koszmarny zero klimatyzacji, zero informacji. Pod Koszalinem pociąg stanął całkowicie. Okazało się że zdechła lokomotywa. Ludzie dostawali szału nie było czym oddychać. Wszyscy otwierali okna. Co ciekawe zimą jechaliśmy do Zakopanego i rozdawali zimną wodę, a tu taki upał ludzią pokończyły się napoje i latali do Warsu bo prawie padali. Dwie godziny opóźnienia. Tragedia ale auto reklama w pociągu działała super. Tylko informacji o opóźnieniu żadnej.
    ZaletyPewne miejsce siedzące
    WadyObsługa
  • ~Karina / 2023-06-06 11:28
    Ocena: 3.25 / 5
    Chciałabym pochwalić Panie pracujące w Warsie, w pociągu EIC 5450 na trasie Warszawa Centralna - Bielsko Biała w dniu 04.06.
    Panie pracujące w Warsie były świetne! Bardzo miłe, uśmiechnięte i pomocne. Mimo ogromnej ilości ludzi w pociągu świetnie dawały radę z obsługą wszystkich pasażerów. Życzyłabym sobie, żeby wszystkie pociągi PKP posiadały tak zaradnych i przyjemnych pracowników.
    Z minusów natomiast muszę przyznać, że opóźnienie pociągu 45min to kosmos. Dzień wcześniej jechałam trasą Katowice-Warszawa (panie z Warsa były te same! :) ) i pociąg też był opóźniony 45min.
    Skoro są remonty, czy jakieś problemy komunikacyjne wystarczy w rozkładzie zmienić czas przejazdu na dłuższy. Przez Wasz rozkład spóźniłam się na ważny egzamin! Gdybym wiedziała, że podróż będzie tyle trwała to wybrałabym inny pociąg. Patrząc, że za oba przejazdy zapłaciłam po 150zł i jeszcze nie dotarłam na egzamin, to jest dla mnie kpina niestety.
    ZaletyMiłe panie z Warsa, smaczne posiłki
    Wadyopóźnienie pociągu
  • ~Kinga / 2017-09-04 19:57
    Ocena: 3.25 / 5
    No więc tak:

    Sytuacja z Krakowa ( lipiec/sierpień )

    Głównie sprawa dot obsługi klienta ( w centrum obsługi klienta, gdzie również można skorzystać z zakupu ), na zakup biletów powrotnych na trasę Świnoujście - Kraków , a dokładniej mówiąc Pani tam pracującej ( blondynka, włosy upięte w kucyk, lekki balejaż, bardzo łatwa do weryfikacji ), z którą miałam nieprzyjemność tegoż spotkania. Zachowanie karygodne, nie wiem co owa osoba robi na takim stanowisku, miałam wrażenie, że jest tam za kare, nie wiem jak to nazwać... już tłumaczę, miałam na celu zakup biletów powrotnych, z około tygodniowym wyprzedzeniem, w sumie to miałam czas w dniu wyjazdu, wiec stwierdziłam a co? pójdę, kupię powrotne skoro do odjazdu mam sporo ponad godzinę. Odwiedziłam ową Panią, powiedziała, że ŻADNYCH biletów nie ma, 'jedynek' , kuszetek dosłownie nic, drugiej klasy, no nie ma... w miedzy czasie pomachała jakiejś tam 'koleżance' która gdzieś tam przechodziła, zlała mnie totalnie, powtarzając iż biletów na tydzien do przodu nie ma żadnych gdyż zostały wyprzedane, zasłaniając się tym że została otwarta sprzedaż internetowa w dn 23 lipca a ja próbowałam zakupic bilety 24 ;D ( jeden dzien później ) i co? nie ma nic? to jakim cudem mam wrócić, to oznaczałoby że bilety w jedną strone są.. a wrócić nie mam jak, bo nagle wszystko wyprzedane. Głównie zależało mi na kuszetkach, nie ważne czy dolne/górne, jakiekolwiek, podałam tam bliżej określony dzien, na który bym chciała... usłyszałam po raz krotny iż żadnych biletów nie ma! Pani wstała i poszła sobie, podejrzewam że do koleżanki, do której 'pomachała' stawiając kartke z informacją iż kasa nieczynna coś tego typu ( kazdy wie o co mi chodzi ).
    Zniesmaczona a zarazem smutna, że nie mam jak wrócić, poszłam.
    Nie upierałam się , no skoro nie ma to nie ma... nie wrócę ;p trudno... ( poszłam z Mamą na jakieś małe zakupy do biedronki )czekając i pilnując walizek, stwierdzilam aaaa co mi tam, wejde na stronę i sprawdzę czy faktycznie nic nie ma.. ( no tak jestem niedowiarkiem).
    Nie uwierzycie jak sie we mnie zagotowało...
    Pomijając fakt, że biletów multum! na I klase, II , aaaa nawet na moje upragnione kuszetki. Dosłownie wszystko. Poczekałam niecierpliwie na mamę, zdałam szybko relacje, wróciłyśmy...
    Trzymam w dłoni telefon z biletami ( z informacją, że są dostępne, na 2 os, kuszetki bla bla bla.. )
    PECH! znów trafiłam z trzech mozliwych na tą samą kobiete!
    mówię.. dlaczego poinformowała mnie Pani o braku biletów, skoro są, a nawet udało mi sie znaleźć kuszetki.
    A ta dalej swoje, wzieła mi telefon i kłóci się ze mną, ze nie ma.. ze nie mozliwe... żebym sobie kupiła przez telefon skoro są.. u niej w systemie nie ma nic, Wszystko wyprzedane,
    ale po co? skoro przyszłam do obslugi klienta i chce u Państwa zakupić owe bilety, nie bede specjalnie szukać drukarni/ksero zeby to sobie teraz drukować ( kiedy cały czas zbliża sie godzina odjazdu ).
    Nie ma i nie ma, Pani sie wciąż upiera mając mój telefon w ręce, gdzie czarno na białym jest napisane że bilety są!
    Nie mogłam na nią patrzeć, zdenerwowana poszłam do Pani obok, gdyż się zwolniło miejsce. Mówiąc co i jak. ( moja ulubienica, co nie co słyszała widziałam, po jej minie ;p ) Zdałam relacje, poprosiłam o konkretny bilet, Pani sprawdziła, bo skoro na stronie internetowej są to dlaczego u niej ma nie być, okazało się że są, wydrukowała, ja zapłaciłam i sprawa zamknięta.

    Powiedzcie mi, jakim cudem taki jak opisany powyżej przypadek tejże kobiety, pracuje na takim stanowisku? w takim miejscu ? :/
  • ~Klakier / 2024-06-22 21:09
    Ocena: 3.25 / 5
    Kupiłem bilet w Katowicach na pociąg który nie przyjechal później okazało się że ponad 2 godziny opóźniony nie wiem bawili się wagonami nie mogli polaczyc nie mam pojęcia ale opóźnienia są ogromne
    ZaletyObsługa pociągu większości miła i pomocna
    WadyDuże opóźnienia
  • ~Knopers / 2021-07-17 13:41
    Ocena: 3.25 / 5
    Podróż z Warszawy centralnej do Juraty. Pociąg opóźniony 144 minuty !!! Na pewno nie powtórzę tego błędu i wybiorę samochód.
  • ~Kokolino / 2019-07-11 12:31
    Ocena: 3.25 / 5
    Podróż pendolino Warszawa-Kołobrzeg.
    Brak internetu! Ani Orange ani Plus nie działały na całej trasie poza stacjami, pociąg swojego wifi nie oferuje.
    Poczęstunek- niby gwarantowany, jednak oferowana była tylko kawa lub herbata. Czyżby gwarantowane ciacho korzystniej jest sprzedać niżli dać?!
    Ciagle wędrówki podróżujących do Warsa, siedząc w wagonie otwartym niestety wpływa to niekorzystnie na komfort jazdy.
    Plusem jest pewnie szybkość i cisza oraz czystość.
    ZaletyCzystosc
    WadyBrak internetu!!!!
  • ~Lama / 2024-06-01 09:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Dzień dobry.Bardzo nie miła pani w kasie na dworcu Łódź Kaliska.
    ZaletyPodróż bardzo komfortowa.
  • ~Lucjan / 2018-07-11 14:25
    Ocena: 3.25 / 5
    Poziom cen - za podróż, której czasu trwania nie da się przewidzieć a można być pewnym, że na pewno nie będzie trwała tyle co w rozkładzie - zdecydowanie za wysoki
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Łukasz / 2019-07-31 10:34
    Ocena: 3.25 / 5
    Dnia 27.07 podróżowałem pociągiem TLK USTRONIE na trasie Słupsk - Gdynia Główna. O ile ceny były wporządku i nie mam większych zastrzeżeń to do warunków w jakich jechałem - owszem. Mimo że na bilecie miałem przydzielone miejsce to gdy dotarłem pod przedział miejsca wolnego nie było. Więc czekała mnie podróż przez ok. 2h w przejściu i na stojąco. Walizki w korytarach , więc by przejść musiałem wchodzić komuś do przedziału. Na załogę nie narzekam , uprzejmi i mili. Wiem że jest sezon ale może warto by pomyśleć o większej ilości wagonów albo chociaż o częstych kursach. Do Słupska korzystałem również z Przewozów Regionalnych i mimo to że pociąg jedzie dłużej niż TLK , komfort podróży był większy a ceny niższe. Pozdrawiam
    Zalety- Cena za bilet
    - Obsługa
    Wady-Komfort podróży (a właściwie jego brak)
  • ~M. S. / 2019-08-05 17:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Toalety czynne co druga. Poplamione siedzenia. Rezerwując bilety zależało nam aby miejsca byly obok siebie. Po wejściu do pociągu zdziwiło mnie ze mamy miejsca w różnych rzedach, wspomne że zaznaczone było że podróżuje z 8 letnia córka. Rezerwując bilet zapewniono mnie ze miejsca są obok siebie, że nie mam patrzeć na numeracje bo jest pomieszana.
    ZaletySzybki transport
    WadyNieczynne toalety.
  • ~Maciej / 2022-05-03 01:42
    Ocena: 3.25 / 5
    Pachnie capem. Co więcej, pomimo 30 stopni w przedziale, grzejniki ciągle grzeją.
    WadyPachnie capem, zepsute grzejniki
  • ~Magda / 2022-04-10 22:08
    Ocena: 3.25 / 5
    Spóźnienie na trasie Kołobrzeg-Kraków oraz Kraków-Kołobrzeg. Oba po prawie godzinie. Masakra! Najlepie jechać dzień wczesniej choc i tak niewiadomo czy sie dojedzie.
  • ~Majka / 2023-02-18 17:06
    Ocena: 3.25 / 5
    Obsługa tragedia!!!! Pociąg IC z Wrocławia Głównego (wyjazd 7:35) nie zaczekał 1 mini ty na pasażerów z kierunku Legnica, Lubin. Zostawiają pasażerów samych siebie!!! Owszem Pani z obsługi we Wrocławiu wynalazła genialne połączenie z 2 przesiadkami!!! Super rozwiązanie z małym dzieckiem i 2 dużymi walizkami, przy pierwotnym bilecie z opcją bez przesiadki!! Niestety kolejny pociąg IC przy przesiadce w Białogardzie nie zaczekał na drugi pociag i powtórka z rozrywki , ludzi pozostawiono po raz drugi samym sobie. Na zadupiu w sobotę!!! Jenny pociąg za kolejne 2h Tragedia !!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa bez empatii
  • ~Malgorzata / 2022-07-21 17:33
    Ocena: 3.25 / 5
    Zachęceni podróżą Kraków Gdańsk Intercity EIP w maju wymyśliłam podróż wakacyjną pociągami po Polsce. To był błąd najpierw pociąg Intercity miał opóźnienie 85 minut na upale w pociągu z manewrami czekaliśmy 85 minut. Klimatyzacja działała ale słabo do Poznania dotarliśmy 85 minut później. Później o dziwo pociąg z Poznania do Gdyni przyjechał punktualnie ale złapał opóźnienie 25 minut co nie było najgorsze ale brak klimatyzacji w wagonie przy upale 38 stopni. Inne wagony miały.coz chyba następnym razem wybierzemy inny środek lokomocji. Najlepiej podróż przebiegała Intercity EIP ale cena też wysoka.
  • ~Maniek / 2022-08-22 21:24
    Ocena: 3.25 / 5
    Pociąg całą drogę szczela trzaska,nieda się zasnąć,i to ma być wygoda zero snu,co do reszty wyposażenia niemam zastrzeżeń.
    ZaletyWygoda jest .
    WadyStrzelanie zawieszenia budzące o ile człowiek zaśnie
  • ~maria / 2021-07-07 08:42
    Ocena: 3.25 / 5
    Barbakan -Szczecin-łódż 3.07.21. nieczynne toalety!!!!! w SZczecinie pociąg nie sprzątnięty,po przyjeżdzie jako Włókniarz przemianowany na Barbakan bez należytego porządkowania!!! skandal!
    Wadynie sprzątnięte toalety, w rezultacie zamknięte przez obsługę!
  • ~Mario / 2024-08-16 14:30
    Ocena: 3.25 / 5
    Odradzam podróże pociągiem halny relacja Bydgoszcz Zakopane. 40stopni w przedziale, klimatyzacja nie działa
  • ~MARIOLA / 2024-11-11 17:42
    Ocena: 3.25 / 5
    Bezsensu brak wolnych miejsc a w jedn wagonie zarezerwowane dwa przedziały dla konduktora. Na trasie Bielsko-Biała-Bydgoszcz można by dodać jeszcze jeden wagon,bo naprawdę dużo ludzi jeździ
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5067
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3132
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 864
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976