04 08 2019 trasa Świnoujście - Katowice BARNIM awaria lokomotywy,zdarza się jechaliśmy całą trasę.To co wydarzyło się o godz.15 w miejscowości Dobiegniew długo będziemy pamiętać. Po awarii obsługa W NIEZBYT MIŁY SPOSÓB każe przesiąść się wszystkim w czasie ulewy do składu kolei regionalnych twierdząc ,że pociąg dalej nie pojedzie. Część ludzi upchanych jak ''śledzie''pojechało do Poznania.
Zdezorientowana reszta dopiero po interwencji policji dowiedziała się że zostanie podstawiona lokomotywa.
Była to pierwsza pozytywna wiadomość po ok 80 min. postoju.
Po 3 godzinach ruszyliśmy w dalszą podróż. Po zmianie drużyny konduktorskiej w Poznaniu zaopiekowano się podróżnymi jak należało to zrobić od początku.
ZaletyMiła obsługa od Poznania.
WadyNIEMIŁA OBSŁUGA DO Poznania
~Agnieszka / 2018-07-31 14:03
Ocena: 3.25 / 5
Właśnie jade intercity krakow- tczew. Przy wsiasciu do pociagu pani zaproponowala mi poczestunek w postaci kawy. Odmówiłam gdyż akurat chwile przed wejsciem do pociągu wypiłam juz jedna. 3h później pani po raz kolejny oferowała poczęstunek. Gdy mnie ominęła sama zgłosiłam prośbę o kawę na co usłyszałam, ze właściwie moja kolejka już minęła i trzeba było brać kiedy oferowała, bo ona nie będzie ciagle notowała czy ja kawę piłam czy nie... wow brak mi słów! Czyli to nie uprzejmość firmy tylko czysty chwyt marketingowy?
Zakupiłam bilet ulgowy dla dziecka 8 letniego i dokumentem potwierdzającym jaki mam jest paszport ( wyszłam z założenia, ze skoro w pl istnieje OBOWIĄZEK szkolny to logiczne jest ze musi się uczyć!) zreszta zgodnie z ustawa nie jest napisane ze WYLACZNYM dokumentem uprawniającym do ulgi szkolnej jest legitymacja. Przynajmniej pan kierownik z nr 11098 przy "zmuszeniu" mnie do zakupu nowego biletu był bardzo uprzejmy i tu go wcale nie winie tylko firmę!
ZaletyCzysto
~Agnieszka / 2019-07-23 10:37
Ocena: 3.25 / 5
Kupiłam bilety w przedziale dla dzieci do lat 6. Warunki gorsze jak dla śledzi. Wózek z małym dzieckiem zajmował połowę przedziału. Nie mieliśmy gdzie siedzieć, chyba że z nogami na suficie. W słoiku byłoby więcej miejsca. Kupując bilet sugerowałam się opisem ze strony pkp o przedziale dla dzieci. Pięknie i kolorowo, świnie przewożone mają więcej miejsca niż my w tym pociągu. Brak klimatyzacji, dzieci pościskane. Tragedia!!! Nie dajcie się nabrać na zdjęcia z internetu.
~Agnieszka / 2022-04-12 13:08
Ocena: 3.25 / 5
To jest żenujące , ze pociąg który jest tak drogi spóźnia się 30 min a informacje o kolejnym opóźnieniu są dodawane co 5min żaby człowiek tkwił na zimnym peronie i nawet nie mógł iść na kawę - Polskie intercity - fatalne - nie polecam choć pewnie nie mamy innego lepszego wyjścia…..
ZaletyNie chce mi się pisać
WadyWymienione wyżej
~Agnieszka / 2022-04-12 13:08
Ocena: 3.25 / 5
To jest żenujące , ze pociąg który jest tak drogi spóźnia się 30 min a informacje o kolejnym opóźnieniu są dodawane co 5min żaby człowiek tkwił na zimnym peronie i nawet nie mógł iść na kawę - Polskie intercity - fatalne - nie polecam choć pewnie nie mamy innego lepszego wyjścia…..
ZaletyNie chce mi się pisać
WadyWymienione wyżej
~Agnieszka / 2025-05-04 12:26
Ocena: 3.25 / 5
Jadąc w 1 klasie myślałam,że place za jazdę w lepszych warunkach.Niestety w korytarzu tłum,ciężko było przejść do toalety,gorąco,zaduch.W drodze powrotnej z Międzyzdroji jechałam pociągiem w którym nie było prądu,toalety pozapychane,bo nie mozna było spuscic wody.Ludzi bez rezerwacji miejsc na korytarzach,w przejściach,ciężko przejść do wyjścia.Tragedia.W pociągu powinno być tyle osób ile miejsc,a nie przeladowane,tym bardziej na tak długiej trasie.
~Agnieszka11111z. / 2022-08-01 05:21
Ocena: 3.25 / 5
Pociąg relacji Słupsk Wrocław miał opóźnienia 360 minut.Nic nie zrobili aby doprowadzić awarie do jak najszybszego rozwiązania. Pociąg stał na stacji Chodzież 360 minut. Nie polecam jazdy pociągiem,tylko innym transportem.
ZaletyMiła obsługa.
WadyWszystkie oprócz obsługi
~Alicja / 2019-10-07 22:33
Ocena: 3.25 / 5
04.10.2019 na trasie Gliwice 13;47 - Kościan 18;08 wagon nr 14
- toaleta zapchana ponieważ spłuczka nie działała
- brak papieru toaletowego lub ręczników papierowych
- brak wody ( nie było jak spłukać i w co wytrzeć namydlonych dłoni)
06.10.2019 na trasie Kościan 18;16 - Gliwice 22;41 wagon 11
- drzwi wagonu miały zepsuty zamek i nie dały się zamknąć
- woda w kranie w WC była tak gorąca, że nie można było spłukać rąk aby się nie poparzyć
- w wagonie słychać było dżwięk gongu natomiast nie towarzyszyły temu jakiekolwiek informacje
~Alina / 2018-07-08 15:47
Ocena: 3.25 / 5
Pociąg relacji Wrocław-Gdynia nr 65102 nie budzi zastrzeżeń, oprócz jednego szczegółu. Konduktor jest niemiły, odnosi się do pasażerów, jakby polował na nieprawidłowości.Zachowuje się jakby był najważniejszy. Uważam, że firma powinna przyjrzeć się bliżej temu wrednemu typowi, gdyż psuje wizerunek ich.
~Amazonka / 2023-06-11 08:33
Ocena: 3.25 / 5
Niezrozumiałe jest dla mnie (i mnóstwa pasażerów, z którymi podróżowałam na stojąco wiele godzin!!!) DLACZEGO NIE DOŁĄCZĄ DODATKOWEGO WAGONU na popularnych trasach, zamiast sprzedawać dziesiątki biletów bez gwarancji miejsca!!!!!! Ludzie jadą do/z sanatorium, zazwyczaj z jakimś schorzeniem, a każe się im stać 5, 7 a nawet 10 godzin!!!!!!!!!!!
Chcąc kupić bilet na tydzień przed planowanym przejazdem, pomimo iż wyświetla się opcja "kup bilet", wyświetla się "błąd systemu", a nie w każdym mieście są kasy, do których można pójść kupić bilet!!!!!!!
Kolejna sprawa to brak możliwości podłączenia tel/laptopa!!! Ludzie często pracują w podróży, a tu 10 godzin nie naładujesz urządzenia!!!!!!
WadyMało miejsc siedzących!!!!!
Brak gniazdek do ładowania
~Andzia / 2025-06-06 10:57
Ocena: 3.25 / 5
Przejazd 1.06 z Łodzi do Wrocławia.Jechalysmy z dziećmi na dzień dziecka do Wrocławia pociąg miał być we Wrocławiu 10:35 dotarliśmy na miejsce 14:50 opóźnienie miało być do 50 min zero informacji prawdziwych o której dojedziemy .Dziękujemy intercity za dzień dziecka w pociągu nie zdążyliśmy dzieciom nic pokazać bo zaraz był powrót do domu
Dzieci miały najgorszy swój dzień .Gdyby od razu poinformowano nas ile będzie opóźnienia w Zduńskiej Woli wrócilibyśmy spowrotem do Łodzi .Dzieci już nie chca jeździć Inter city .
~Ann / 2022-05-07 16:16
Ocena: 3.25 / 5
Przyjazd 30 min wcześniej niż w rozkładzie. Ktoś ma nad tym w ogóle jakaś kontrole?
~Anna / 2021-07-30 09:08
Ocena: 3.25 / 5
Jadę w pociągu, połowa ludzi bez masek, kondyktor nie zwraca uwagi, cała reszta naprawdę jest ok.
~Artur / 2023-07-16 23:02
Ocena: 3.25 / 5
Jechalem kolejny raz pociagiem ic ..niestety tym razem w upał wiec brak klimatyzacji spowodowal ze karetki ludzi z pociagu zabierały. Pomyślalem O tych co podczas wojny do obozów byli wywozeni...caly obraz ic. Zwykle pociagi mają juz klime a tu to brak słow.
ZaletyNiska cena
WadyJakość. Tabor intercity pamięta stalina
~Augu / 2021-12-30 19:29
Ocena: 3.25 / 5
Czy ktoś w tej firmie zaczaił PANDEMIĘ????! JAK MOŻNA SPRZEDAWAC 8 MIEJSC W OŚMIOOSOBOWYM PRZEDZIALE???? TLOK JAK W INDIACH. JESZCZE KURT BRAKUJE. POLOWA OSIB BEZ MASEK!!
Ślad Suwałki KRK tylko kilka wagonów!!
KOSMOS
ZaletyBez przesiadek
WadyMamy skład. Tłok, ludzie bez masek!!
~Barbara / 2019-07-26 17:50
Ocena: 3.25 / 5
W dniu 24.07 jechałam Pendolino z Rzeszowa do Gdyni, dodam- w strefie ciszy! Próżno jej szukać...pani z dwójką synów "po cichu" rozmawiali.Mama prowadziła rozmowę z mezem,chichocząc przy tym.Potem dyskusja z koleżanką...sygnał SMS i gier, w które grali synowie.Caly czas coś jedli: szelescily papiery, mama zamykała pojemniki i otwierała.Kobieta z piszczącym psem, potem z nim wyszła i siedziała pod drzwiami.Do toalety w tym wagonie przychodzili z innych.Drzwi otwarte- halas!A może by tak w komunikacie powitalnym, poinformować podróżujących wagodem" w strefie ciszy" o wymaganej ciszy! WYRAZNIE i GLOSNO powiedzieć, czego się nie toleruje.Podroz w tej strefie nie różniła się niczym od podróży w innych wagonach...
ZaletyBrak
WadyPowyższe
~Barbara / 2020-02-16 07:06
Ocena: 3.25 / 5
niestety dnia 16.02.2020 o godz 4.44 pociag mial awarie. niestety rowniez spotkaliśmy sie z niemiła panią konduktor ktora nawet nie raczyla sie wylegitymowac. swiadkami sa podrozni do ktorych mam nr telefonow oraz kanery. na domiar zlego nieotworzyly mi sie drzwi. gdy poszlam do Pani w tej sprawie rozlizyla rece twierdzac ze to moja wina. posiadam swiadka ze drzwi nawet nie zaswiecily sie na zielono. musialam czekac na pociag powrotny marnowac czas nacnastepny pociag . moje pytanie brzmi kto mi odda teraz za opoznienie ?
~Beata / 2019-08-10 20:32
Ocena: 3.25 / 5
Bardzo często korzystam IC na ogół jestem zadowolona, dopóki nie jest to TLK. Rozumiem że nie zawsze może to być IC. Ale nie mogę pojąć jak na taką długą trasę np. Bydgoszcz-Lublin postawić TLK bez klimatyzacji i wagonu restauracyjnego. Czy ktoś kto to planuje się zastanowił nie wszyscy na urlop jeżdżą nad morze. Tymbardziej, że bilety nie różnią się ceną jak za 1 klasę w IC a standard zdecydowanie się różni. Mam nadzieję, że ktoś czyta te opinie i uwzględni opinie klientów, bo to dzięki nim macie państwo pensje.
~BulletProof / 2023-07-16 20:25
Ocena: 3.25 / 5
Opóźnienie z Warszawa centralna do Gdynii to dramat.
Niedość że czekaliśmy na pociąg prawie 3 godziny to jeszcze trzeba było objeżdżać do Warszawy wchodniej bo były wagony łączone.
Natomiast po jakimś czasie obsługa InterCity przyniosła Wodę i batona za darmo to tutaj plus:)
ZaletyObsługa
WadyOpóźnienia
~Cez / 2018-07-12 13:31
Ocena: 3.25 / 5
Infolinia za 1,30zl za minute. Czyli tak naprawdę brak jakiejkolwiek obsługi klienta a na stronie internetowej informacji i możliwości rezerwacji podróży międzynarodowych brak.