Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5204 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Koło / 2021-07-18 15:55
    Ocena: 3.50 / 5
    Straszne opóźnienia po 211min . Naprawdę brak slow. Żadnych informacji nic absolutnie nic . Od nikogo nic sie nie dowiesz jesteś skazany sam na siebie
  • ~KP / 2022-07-01 14:59
    Ocena: 3.50 / 5
    Dwu i pół godzinna podróż z Katowic do Wrocławia. Co do ceny usługi oraz oferty przewoźnika większych zastrzeżeń nie mam, lecz w przedziale osiem osób, gorąco, brak klimatyzacji. Na korytarzu pełno ludzi z bagażami. Nie można się dostać nawet do WC.
    ZaletyMiły pan kierownik pociągu.
    WadyBrak klimatyzacji, przepełnienie składu.
  • ~Łysol / 2021-12-17 18:04
    Ocena: 3.50 / 5
    W pociągu TLK nie ma w ogóle ogrzewania siedze tu 4,5 godziny i jest mi tak zimno że jest to nie do wytrzymania, mam słabe buty więc bardzo szybko złapie mnie przeziębieni.
    Obsługa co tu dużo mówić kazali przejść na koniec ale nie stety powiedzieli to każdemu i nie da się tam usiąść z względu na przetłok ludzi
    ZaletyZaletą to to że Pan konduktor powiedział żeby pójść na koniec
    WadyW pociągu TLK nie ma w ogóle ogrzewania siedze tu 4,5 godziny i jest mi tak zimno że jest to nie do wytrzymania, mam słabe buty więc bardzo szybko złapie mnie przeziębieni.
    Obsługa co tu dużo mówić kazali przejść na koniec ale nie stety powiedzieli to każdemu i nie da się tam usiąść z względu na przetłok ludzi
  • ~Magdalena / 2021-07-11 15:14
    Ocena: 3.50 / 5
    Podróż z Warszawy do Łódź fabryczna, kolejny raz w toalecie brak wody, brak papieru, brak mydła. Co ma w tym wypadku zrobić kobieta, która potrzebuje czasami tych podstawowych rzeczy bardziej niż zazwyczaj? Czy naprawdę tak ciężko zadbać o podstawowe wyposażenie?
    Straszne to jest naprawdę i powtarza się nagminnie niestety!
    ZaletyMiła i pomocna obsługa
    WadyToaleta brak wszystkiego co potrzebne
  • ~Mariusz / 2021-01-16 18:25
    Ocena: 3.50 / 5
    Kasy biletowe w Kętrzynie nie czynne chociaż powinny być otwarte do 16.00 opóźnienie pociągu o 10 min po czym mam przesiadkę w Olsztynie i tam opóźniony o 32min i konduktor mówi że jak się nie podoba to idź pan piechotą kiedyś jak mój dziadek był maszynistą to można było zegarek ustawiać na przyjazdach i odjazdach parowozów ateraz szkoda gadać na icc
  • ~Mark / 2020-08-17 12:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Jade właśnie Sobieskim z Gdyni, komfort ok. Zastanawia mnie kto egzekwuje zakrywanie ust i nosa. Kierownik ogłasza zakrywanie przez radiowęzeł, 30% ma to gdzieś, i jeszcze komentuje tych co nosza. Dodam że obsługa przy sprawdzaniu biletów 4 osoby ani słowem nie zwrócili uwagi
    ZaletyCzysto, szybko
    WadyNiech obsługa reaguje na brak masek, bo za niedługo znowu IC będzie stac na bocznicach
  • ~Mark / 2021-08-08 15:12
    Ocena: 3.50 / 5
    Jade właśnie IC Szyndzielnia, przez radiowęzel kierownik mówi że pociąg jest objęty całkowitą rezerwacja miejsc, więc skąd tyle osób z bagażem na korytarzach i przejsciach? Do ubikacji czy Warsu przejść nie można. Ktoś dorabia na boku? Konduktor? Kierownik? Kasjer? Czy pazerność firmy i trzeba wszystkich upchac i skasowac jak najwięcej..
    ZaletyWszystko działa
    WadyTłumy ludzi na korytarzach i przejsciach bez miejscówki
  • ~mirit / 2025-03-08 12:56
    Ocena: 3.50 / 5
    Bilety na Baltic Express do Pragi. Na stronie Intercity można je kupić bez możliwości zwrotu, bez zniżek, bez możliwości wyboru miejsc. Te same bilety na Ceske Drahy są ze zniżkami (dzieci, senior), mają możliwość zwrotu (potrącają 3 euro) oraz można sobie wybrać konkretne miejsca. Czemu u Czechów można, a u nas?


  • ~Miro / 2024-12-07 12:34
    Ocena: 3.50 / 5
    Może warto by było uruchomić wagony dla dzieci. Ładnie pomalowane, wszystkim było by lepiej. Nie każdy lubi wrzaski krzyki, fotele umazane czekoladą, oblane sokami. Dzieci z butami na siedzeniach. A mamusie siedzące z nosem w telefonie i kaszlące po wszystkich w koło. Im to nie przeszkadza, może to lubią, ale nie wszyscy. Więc po co przedział wiekowy podajemy przy zakupie biletów
  • ~Negito1425 / 2020-01-27 12:34
    Ocena: 3.50 / 5
    Pociąg pkp intercity relacji Warszawa Wschodnia do Szczecin Główny i Gorzów Wielkopolski który jeździ od poniedziałku do piątku o godzinie 17.28 to jest jakaś pomyłka. Pamiętam kiedy jechałam jeszcze w tamtym roku tym pociągiem który zaczynał trasę od Lublina i wtedy pociąg w Koninie był po prostu punktualny. Teraz ja która podróżuje do Poznania 2 razy w tygodniu - nie ma wyjazdu żeby nie było a to opóźnienia o 10 minut, a to o 20 minut albo nawet raz 50 minut. Nie zależało by mi gdybym nie liczyła się z tym że jadę do szkoły na zajęcia. Nie proszę o wiele ale o to by był zrobiony jakiś porządek z tymi spóźnieniami. Za każdym razem jestem stratna kilka minut zajęć a przecież to też kosztuje czas i pieniądze. Czekam niezwłocznie z naprawą tej sytuacji bo tak dalej być nie powinno.
    Zaletykomfortowy pociąg
    Wadynon stop pojawia się jakieś opóźnienie.
  • ~Niezadowolony klient / 2024-08-14 21:45
    Ocena: 3.50 / 5
    Trasa Świnoujście- Przemyś. WARS

    Ah, urlop nad polskim morzem! Niczego nie mogło przebić tych słonecznych dni – dosłownie nic! Po raz pierwszy nie mogłam narzekać na pogodę, bo ta spisała się na medal. Postanowiłam, że doznania słoneczne uzupełnię doznaniami smakowymi.

    Oczywiście, nie ma to jak zakończyć urlop jakąś małą słodką niespodzianką. I jak na złość (lub szczęście), Wars się pojawił na mojej drodze. W sumie, dlaczego nie? 11 godzin jazdy przede mną, więc deser by się przydał. Gdy zobaczyłam, że ciasto dnia to szarlotka, ucieszyłam się jak dziecko. Szarlotka – moje ulubione!

    Wszystko wydawało się idealne... aż do momentu złożenia zamówienia. Pani obsługująca – jedna szatynka, druga z wlisami jasnymi, niestety nie wyglądały na zbyt radosne. Ich twarze mówiły „dzisiaj nie mamy nastroju”, a miny sugerowały „kawa nam się skończyła”. Ale co tam, może to po prostu ciężki dzień. Pomyślałam sobie: „Co mogłoby pójść nie tak?”

    I tu pojawia się moment kulminacyjny naszej historii. Pani z jasnymi włosami, zamiast od razu pójść po moją wymarzoną szarlotkę, zrobiła coś, co z pewnością trafi do moich najdziwniejszych wspomnień podróżniczych. Otóż, zaczęła wydłubywać sobie resztki obiadu z zębów! Wyobraźcie sobie moją minę, kiedy to zobaczyłam – nie wiem, czy była bardziej szokująca niż jej własna.

    W końcu odebrałam ciasto, chociaż już bez tej ogromnej chęci, z jaką je zamawiałam. Całą drogę zastanawiałam się, czy moja szarlotka miała niefortunny kontakt z „rączką od obiadu”. Pomyślałam sobie: „Jeśli przetrwam tę podróż, nic mnie już nie złamie”.

    Drodzy pasażerowie, życzę Wam mniejszych wrażeń i, przede wszystkim, zdrowia psychicznego. Trzymajcie kciuki, by Wasze doświadczenia kulinarne były wolne od takich niespodzianek!
    ZaletyWARS
    WadyPani sprzedająca w Warsie powinna przestrzegać zasad Health&Safety bo dłubanie w zębach przy klientach nie jest nie smaczne tylko obrzydliwe.
  • ~Nika / 2023-03-30 16:30
    Ocena: 3.50 / 5
    Czy papier w kiblach to za duże wymaganie? Miło byłoby gdyby istniał ktoś wyznaczony do tego. Kolesia od wciskania ludziom przekąsek wyznaczyli. Ale dupy tym nie podetre.
  • ~Niki / 2024-07-10 07:38
    Ocena: 3.50 / 5
    Nieuprzejmy pan konduktor z pociągu Kraków -Kołobrzeg nocny pociąg wyjeżdżający o 21.39 z Krakowa dni 9/10. 07. 24. Nie można o nic zapytać bo pan to odbiera jako atak na swą poważną osobę. Pan mi wmawiał że ja mam pretensje że toalety nieczynne a ja tylko zapytałam czy mogę skorzystać z toalety w innym przedziale. Ten Pan nieuprzejmy od Kutna jechał. Uważam że powinien zasiegnąć pomocy psychologicznej bo do kontaktu z ludźmi to on się nie nadaje, bo za dużą ma buzię a jest to bardzo nie profesjonalne by krzyczeć na pasażerów
  • ~Nina / 2022-08-21 06:20
    Ocena: 3.50 / 5
    Brak klimatyzacji. Na długich trasach można się usmażyć. Brud.
  • ~nitka / 2022-07-10 19:58
    Ocena: 3.50 / 5
    Z usług PKP Intercity korzystam regularnie i zawsze byłam zadowolona. Aż do dnia 9 lipca 2022 roku kiedy wracałam z Wrocławia Głównego do Tczewa. Kodeks kulturalnego podróżowania jaki PKP wyświetla na telebimach jasno określa zasady zachowania się w pociągu. Jednakże PKP chyb postanowiło pójść na ilość a nie na jakość. Pociągiem podróżowało sporo osób, którzy kupili bilety najprawdopodobniej w ostatniej chwili i bez możliwości siedzenia. W efekcie od stacji Poznań przez kilka godzina stało nad mi nad głową 4 mężczyzn, których zachowanie i słownictwo pozostawiało wiele do życzenia. Jako pasażerowie nadprogramowi blokowali nie tylko sobą ale i swoim bagażem przejście dla osób chcących skorzystać w Warsa czy z toalety. Nie szczędzili przy tym złośliwych komentarzy. Niby był monitoring w wagonie ale nikt z obsługi nie raczył zainteresować się sytuacją.
    Zatem duża prośba do przewoźnika: jakość ma znaczenie więc proszę przemyśleć kwestię nadprogramowych pasażerów.
  • ~OLI / 2022-08-14 17:10
    Ocena: 3.50 / 5
    No ok rozumiem że miejsc może braknąc ale osoby bez "braku gwarancji miejsc siedzących " powinni płacić chyba taniej niż ci którzy całą podróż przesiedzą wygodnie .Rózne sytuacje sie w życiu zdarzają i ktos naprawde nie ma możliwości zakupu biletu wcześniej. Straszny ścisk . Obsługa w Warsie jak i konduktorzy bardzo mili i pomocni.
  • ~On pE / 2018-11-18 13:24
    Ocena: 3.50 / 5
    Dlaczego w przedziałach dla osoob niepełnosprawnych cały czas otwierają się drzwi od toalety. Przecież to jakaś porażka trzeba zgłosić to do producenta.
    Jadę pociągiem na trasie Kielce Warszawa IC3522. Są to nowe składy także drzwi powinny byc jakoś blokowane a nie przy każdym zakręcie się otwierają.
    ZaletyWygoda, komfort,
    WadyMoże później
  • ~pasażerka / 2019-08-13 18:21
    Ocena: 3.50 / 5
    Dosyć często korzystam z usług PKP Ic i dotychczas nie miałam powodów do narzekań aż do dzisiaj. Jestem osobą niepełnosprawną o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności i podróżowanie z bagażem nie jest dla mnie rzeczą łatwą. I właśnie o bagaż poszło, ponieważ bardzo niesympatyczny konduktor na trasie Warszawa -Białystok (pociąg Podlasiak 17 :45) w bardzo arogancki sposób kazał mi usunąć walizkę z korytarza. Na szczęście młody człowiek wspolpasazer pomógł mi w ulokowaniu jej na półce, bo niestety pan konduktor swojej pomocy nie zaoferowal. Nadmienię tylko, że z powodu innego przewoznika spoznilam się na wcześniejszy dużo wygodniejszy pociąg dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • ~paula / 2017-11-06 12:50
    Ocena: 3.50 / 5
    Korzystam z tego przewoźnika od ponad dwóch lat średnio raz w miesiącu, przejazdy zgodnie z rozkładem mogłabym policzyć na palcach jednej ręki, opóźnienia zwykle w okolicach godziny, na zwrot kwoty biletu nie mogę liczyć ponieważ jest to "za mała kwota". Punktualność pozostawia wiele do życzenia, jedyne na co można nie narzekać to ceny biletów, oczywiście ulgowych.
    Zaletycena biletów ulgowych
    Wadybrak punktualności, zawężone godziny jazdy pociągów
  • ~Paweł / 2018-07-22 02:55
    Ocena: 3.50 / 5
    Dobrze by było jak by pociągi jeździły w nocy, np. Od 22.00 do 4 rana! i wszystko było by dobrze ale oczywiście mówiąc latem, a zimom możecie ustawiać rozkłady jak chcecie?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5204
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3208
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 885
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 721
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 352
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4694
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027