Mam bardzo wiele zastrzeżeń. Przede wszystkim polityka reklamacji, niedorzeczny regulamin według, którego jeśli nie zrezygnujesz z biletu w aplikacji, to zrób to w okienku. Nie ważne, że w tym czasie może uciec Ci kolejny pociąg. Nie licz na zwrot, bo jeśli aplikacja nie działa to mają asekurację. Teoretycznie to tylko adnotacja w regulaminie, bo pracownicy raczej są zieloni. Sama dostałam odpowiedź, że skoro w aplikacji nie mogę zrezygnować to mam złożyć reklamację na stronie przewoźnika bo przecież nie mogę jechać jednocześnie w dwóch pociągach. No więc niespodzianka, wygląda na to, że mogłam.
Sporo podróżowałam IC, mogę jeszcze dodać, że większość pracowników jest arogancka i zarozumiała.
Z góry przepraszam tą garstkę, która na dworcu zasugerowała, żeby jednak znaleźć inne połączenie i żebym z córką nie nocowała na dworcu bo to niebezpieczne. Chcieli dobrze bo mimo, że są pracownikami to też nie wiedzieli, o konieczności rezygnacji w okienku jeśli aplikacja się zawieszała.ZaletyMoże rok temu wymieniłabym kilka. Aktualnie jednak nie widzę, żadnych.
Całe szczęście mają już coraz większą konkurencję
WadyNiejasny regulamin i źle przeszkoleni pracownicy. Aroganccy pracownicy. Chcesz zwrotu za przejazd? Dobra rada, nie szukaj kolejnego dopuki nie zrezygnujesz z wybranego. Śpij z dzieckiem na dworcowej ławce jak żul ????
Chyba jeszcze to, że nie w każdej aplikacji możliwy jest zwrot biletu.