Co to za gówno, stary pociąg klimatyzację mi przerywają jak się zatrzymują, drzwi ręcznie musiałem otwierać, nie ma automatycznych, okno też ręcznie otwierane, nie da się go zamknąć, popsute i jakaś zdechła mucha jest przeklejona mi do stolika.
Podróż trwa też za długo, dupy nie urywa.
ZaletyCena i miejsce bezprzedziałowe
WadyWszystko co wymieniłem, najbardziej ta mucha na stoliku.
~Jozbat / 2025-04-18 11:50
Ocena: 2.00 / 5
Intercity traktują ludzi jak bydło. Dla przykładu połączenia na linii Przemysl - Wroclaw, gdzie chyba w ramach oszczędności celowo podstawia się mniej wagonów. Efektem jest to, że ludzie jak szczury tłoczą się w przejściach i między wagonami. Może się ktoś wreszcie zainteresuje.
ZaletyBrak
WadyJak w powyższej opinie!.
~Sylwia / 2025-04-17 18:41
Ocena: 1.50 / 5
Pociąg intercity Sukiennice do Szczecina 17.04 opóźniony ponad 50 minut.
Wadyopóźnienia pociągów
~Handan / 2025-04-17 16:34
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej. Pociąg wyjechał ze stacji początkowej z 36 minutowym opóźnieniem. Nikt nic nie wiedział, brak komunikatów stacyjnych. Na trasie pociąg zwiększył opóźnienie do 49 minut. Wstyd i żenada. Przez zwiększone opóźnienie żaden z pociągów, do których mieli przesiadać się podróżni na kolejnych stacjach, nie poczekał na podróżnych. Z 38 minut na przesiadkę, którą mieliśmy mieć w Bydgoszczy na kolejny pociąg, nie zostało nic. Za to dojechaliśmy na stację 15 minut po odjeździe pociągu, do którego mieliśmy się przesiąść. Kpina z podróżnych.
ZaletyBrak
WadySzybciej wymieniłabym zalety, ale j.w.
Bezczelny konduktor.
~Barbara / 2025-04-17 00:47
Ocena: 1.00 / 5
Usługa nie adekwatna do ceny biletów. Wykupiłam miejsce w pierwszej klasie aby zapewnić względny komfort podróży (8 godz.) a dostałam zepsuty fotel bez możliwości zmiany miejsca.Brak nawet chęci pomocy ze strony konduktora. Daleko do jakichkolwiek standardow... Należy chyba dziękować,że w ogóle człowiek jedzie. Koszmar
ZaletyBrak
WadyZepsute fotele w pierwszej klasie. Usługa nieadekwatna do ceny biletu
~Valentyna / 2025-04-15 06:55
Ocena: 1.75 / 5
Kupiłam miejsce w wagonie 1 klasy. Dopłaciłam +18 złotych. Po pierwsze, wagony były inne i z pierwszej klasą nie nie miały nic wspólnego (a może to po prostu intercity tak postrzega klasę 1, to wtedy wydaje się, ze druga klasa jest lepsza. W komunikacie usłyszałam, że to pociąg zastępczy i że wszystkie informacji w razie potrzeby udzieli konduktor. Kiedy konduktor przyszła, zapytałam jej, natomiast konduktor zapytała, czy słyszałam komunikat, a potem innemu pasażerowi powiedziała, że ja nie rozumiem polskiego i w tym problem. Ukończyłam studia wyższe w Polsce, rozmawiam swobodnie. Poszczegam to jako nieprofesjonalizm i dyskryminacja. Dziwię się bo baaardzo rzadko z tym się spotykam, a szczególnie nie oczekiwałam tego w pociągu gdzie wydawałoby się podróżują ludzi z zupełnie innych krajów i różnym poziomem wiedzy polskiego.
~Gosia / 2025-04-13 15:03
Ocena: 1.25 / 5
Miałam wykupiony bilet w wagonie bez przedziałowy, został podstawiony skład z przedziałami i brakowało miejsc - o zwrocie za bilet nie było mowy, obsługa niemiła, zawsze coś się dzieje jak nie opóźnienie to takie sytuacje
ZaletyBrak
~BODZIO / 2025-04-09 15:29
Ocena: 3.00 / 5
CZĘSTOCHOWA-ŚWINOUJŚCIE.BRAK POŁĄCZENIA.
SZKODA DUŻE MIASTO PONAD 200 000tys.
BYŁO KIEDYŚ BEZPOŚREDNIO A TERAZ NAWET DO SZCZECINA GŁ
TRZEBA JECHAĆ Z PRZESIADKĄ.
~PG / 2025-04-09 11:23
Ocena: 2.25 / 5
Tragedia, jeśli chodzi o ceny biletów z Polski do Czech. Za 200km trasę spod granicy do Pragi, intercity.pl kasuje 184PLN. Ten sam bilet kupiony przez czeska stronę ( czeskedrahy.cz), kosztuje 384KC( 70zl). Kupiłem 2 bilety powrotnej Klodzko-Praga za prawie 750zl, a moglem za te same bilety zaplacic 300PLN. Kto zdziera w PKP Intercity takie pieniądze z klientow? Jedzie Czeski sklad, czescy konduktorzy, a PKP okrada Polaków z ciężkiej kasy. To nie jest różnica paru złotych. Do tego nie ma szans na odpowiedź infolinii na ten temat. Odsyłają ze śmiechem w głosie, zeby kontaktować się oline w tej sprawie. Okradanie nieświadomych ludzi tylko dlatego, że nie znają czeskiego języka to rozbój w bialy dzien. NIE KUPUJCIE BILETOW MIEDZYNARODOWYCH od pkp.pl.
~PG / 2025-04-09 11:23
Ocena: 2.25 / 5
Tragedia, jeśli chodzi o ceny biletów z Polski do Czech. Za 200km trasę spod granicy do Pragi, intercity.pl kasuje 184PLN. Ten sam bilet kupiony przez czeska stronę ( czeskedrahy.cz), kosztuje 384KC( 70zl). Kupiłem 2 bilety powrotnej Klodzko-Praga za prawie 750zl, a moglem za te same bilety zaplacic 300PLN. Kto zdziera w PKP Intercity takie pieniądze z klientow? Jedzie Czeski sklad, czescy konduktorzy, a PKP okrada Polaków z ciężkiej kasy. To nie jest różnica paru złotych. Do tego nie ma szans na odpowiedź infolinii na ten temat. Odsyłają ze śmiechem w głosie, zeby kontaktować się oline w tej sprawie. Okradanie nieświadomych ludzi tylko dlatego, że nie znają czeskiego języka to rozbój w bialy dzien. NIE KUPUJCIE BILETOW MIEDZYNARODOWYCH od pkp.pl.
~Alicja / 2025-04-04 19:01
Ocena: 1.00 / 5
Wars w intersity na trasie Suwałki Kraków
Pociag Hańcza
Zimny nalesnik, ciasto biake ,zimne, niedosmazone.
Kosztuje 15 zł.
Mozna chyba za te cenę zrobić smaczny naleśnik.
Przykre to jest bardzo ichyba tylko w Polsce możliwe by tak nie szanować swojej pracy i drugiego człowieka.
4 kwiecień 2025 rok
~D. / 2025-04-02 08:58
Ocena: 1.00 / 5
Nowy rozkład jazdy Lublin- Katowice to jakaś pomyłka :( Tylko 2 połączenia bezpośrednie i ostatnie przed 19:00, więc po przyjeździe do Katowic nie masz szans pojechać dalej, np. kolejką do Tychów, bo już jest za późno. Poprzednio pociąg z Lublina wyjeżdżał po 16:00 i tak było dobrze. Brakuje takiego połączenia.
Wadyrozkład jazdy
~Anna / 2025-04-01 18:09
Ocena: 5.00 / 5
Chciałam wyrazić serdeczne podziękowanie Kierownikowi pociągu identyfikator nr 12526 PKP INTERCITY S.A NR składu 23104 "Sztygar" relacji Lublin-Kraków z dnia 18.03.2025 godz. 6.55. Który udzielił mi wszechstronnej pomocy podczas niefortunnego upadku na kubelskim peronie. Zostałam zaopatrzona medycznie, zaprowadzona na miejsce w wagonie oraz otoczena opieką podczas podróży. Dzięki takiej postawie pracownika ww. Przwoźnika możemy czuć się bezpiecznie w podróży. Pozdrawiam serdecznie Anna Budzicz
WadyBRAK
~Wiola / 2025-03-31 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Wracaliśmy z synem z Krakowa do Łodzi, syn zapomniał legitymacji, a miał kupiony bilet ze zniżką szkolną. Poprosiliśmy starszego syna, aby zrobił zdjęcie legitymacji i dosłał młodszemu synowi. Pani konduktor nie uznała tego, bo liczy się papier. Nie ważne, że w czasie ogólnie panującej choroby leczyli nas z teleporady-wtedy telefon był ok. W tamtej chwili zdjęcie w telefonie nie wystarczyło. Pani doliczyła nam różnicę do biletu bez zniżki i powiedziała, że mogę złożyć reklamację i oddadzą nam pieniądze. Złożyłam ją w punkcie Intersity . Pani kazała mi przyjechać z ksero dokumentu oraz legitymacją szkolną . Po dwóch tygodniach dostałam śmiechu warta odpowiedź. Dodam, że jestem kobietą, a napisali tak:
„ Szanowny Panie,
otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące zwrotu opłaty za bilet o numerze XXXXXXX relacji Kraków Gł. - Łódź
Fabryczna na przejazd w dniu 11 marca 2025 roku.
Wyjaśniamy, że zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 20 kwietnia 2017 r.
w sprawie rodzajów dokumentów poświadczających uprawnienia do korzystania z ulgowych przejazdów
środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. 2017, poz. 810 z późn. zm.) dokumentem
poświadczającym uprawnienie do korzystania z ulgi szkolnej i studenckiej jest wyłącznie legitymacja
szkolna/studencka.
Jednocześnie pragniemy poinformować, że zgodnie z obowiązującymi regulacjami w przypadku
udokumentowania prawa do zniżki po zrealizowaniu przejazdu jest pobierana opłata manipulacyjna
w wysokości 26,00 zł, która pokrywa koszty poniesione przez przewoźnika, w związku z rozpatrzeniem wniosku
dotyczącego dokumentowania uprawnień do ulgi po zrealizowanym przejeździe.
Wyjaśniamy, że Podróżny korzystający z przejazdu na podstawie biletu ulgowego obowiązany jest posiadać
ważny dokument uprawniający go do ulgi i okazać go podczas kontroli.
Mając na uwadze wysokość opłaty manipulacyjnej, która przewyższa cenę dopłaty do biletu (24,79 zł)
informujemy, że nie mamy podstaw do uznania Pana wniosku.
Prosimy o przyjęcie naszego stanowiska w przedmiotowej sprawie.”
Pani konduktor oszukał mnie, że będę mogła złożyć reklamację, a kobieta w punkcie intercity powinna znać ten ich śmieszny regulamin i powiadomić mnie, a kazała mi wrócić z ksero legitymacji. Straciłam tylko czas , szkoda słów.
~Premoo / 2025-03-31 14:00
Ocena: 1.00 / 5
Napisać chcę w sprawie ciągłych opóźnień pociągu "Staszic" z Warszawy Wschodniej do Kołobrzegu o godz 6:14
Jeżdżę bardzo często z Gdańska Głównego do miasta Gryfice z przesiadkami tym połączeniem i praktycznie zawsze na tej trasie są opóźnienia, skoro są przesiadki w bilecie to powinno być to w dobry sposób skomunikowane a nie jest bo pociąg polregio nie zaczeka nawet 3 minut ....
Porażka ,jedna wielka PORAŻKA!!
Dlaczego zawsze na tej trasie jest to samo czyli ciągłe opóźnienia i awarie taborów?!
"Ponoć" polska kolej się rozwija?
W tym połączeniu absolutnie tego nie widać ...
WadyZa każdym razem te same opóźnienia ,dno ????
~Miłosz / 2025-03-31 08:55
Ocena: 2.75 / 5
To jest jakiś nie śmieszny żart co się dzieje w pierwszą stronę 2 godziny opóźnienia w druga zmiana toru pociągu bez informacji i już po jednej stacji pociąg stoi łapiąc opóźnienie nie polecam i nie mam pojęcia czemu to tak wygląda
ZaletySam fotel i siedzenie okej
Wadyawaryjne pociągi słaba organizacja brak szacunku do klienta i jego czasu
~Zażenowany pasażer / 2025-03-25 23:39
Ocena: 1.00 / 5
Podróż z Warszawy do Berlina. Wypadek w Koninie, ponad 2 h oczekiwania na komunikację zastępczą, zero komunikatów, nic. Opóźnienie z innych przyczyn wzrosło do ponad 200 minut! Jako rekompensatę rozdali ludziom małą butelkę wody, którą w tym pociągu i tak rozdają. Tragiczna organizacja i wszystko.
WadyObsługa, brak organizacji
~Kamila / 2025-03-25 08:43
Ocena: 1.00 / 5
Dawno nie trafiłam na tak nierozgarniętych pracowników jak Ci w Krakowie. Przecież nie wiadomo od czego zacząć. Kobieta w okienku twierdzi, że nie ma pociągu, którym chciałabym jechać i wciska mi bilety na koleje małopolskie. 15 minut później z dworca odjeżdża pociąg, którym chciałam jechać. Jakim cudem skoro miał nie istnieć?! Kolejna sytuacja z wczoraj pani w okienku taka uprzejma i miła, że bez kija nie podchodź. Dawno nie spotkałam tak nie miłej osoby. Za bilety wyszło za dużo, chcąc zwrócić to zwrócono co z tego jak 15% obcięto z moich pieniędzy i nawet ich nie mam jeszcze na koncie. Pani w biurze pkp intercity to kolejna pomyłka, zwykła chamica bez klasy i kultury osobistej. Dawno nikt mnie tak nie potraktował, a moje pytanie było jasne, wystarczyło odpowiedzieć tak lub nie.
Do osób pracujących w pociągach nie mam nic, ale funkcjonowanie kas jak i biura to jest dramat.
~Paulina / 2025-03-23 15:49
Ocena: 4.75 / 5
Bardzo dziękuję za pomoc w odzyskaniu paszportów mojej rodziny, byliśmy 18 godzien w podróży i zostawiliśmy plecak z paszportami w pociągu. Reakcja załogi była bardzo szybka i sprawna, pan odnalazł w internecie nr telefonu do mojego meza i poinstruował co należy zrobić . Bardzo dziękujemy :)))
~Były pasażer / 2025-03-21 07:26
Ocena: 1.00 / 5
To się w głowie nie mieści. Pociąg przyjeżdża po czasie na małą stację 40 minut. Mogło się coś wydarzyć. Pociąg jechał z Ostrawy. Ta stacja raptem z 30 km od Ostrawy. Ale do samego przyjazdu pociągu komunikat, że pociąg opóźniony 200minut. Żadnej korekty. A podróżny nie wie co robić. Nawet na 1 nie zasługują. Nie dziwi średnia ocen 1.8.