Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5396 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.86
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rozczarowany / 2022-02-05 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Lepiej nie umawiać się z nikim jeśli mamy świadomość, że jedziemy TLK, 70 minut opóźnienia...
    ZaletyBrak
    WadyWysoka cena, notoryczne spóźnienia q
  • ~Rozczarowany / 2023-01-11 06:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Hmmm.... Pierwszy dzień po podwyżce cen biletow i.... O dziwo pociagi po opóźniane.... 50 min. Kasę brać to i owszem ale zeby wywiązać się z umowy to juz pkp się nie chce. Skandal!!!
  • ~Rozgoryczona / 2019-01-30 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienie że by tylko właśnie intercity zafundowal mi podroz w trzy przesiadki i tym samym podroz cały dzień. 5 godzin czekania po dworcach tylko dlatego bo nie pozwoli inny dystrybutor o opoznienie pociągu.. gdzie Pani w kasie i samym pociągu zapewniają podróżnych o takiej możliwości.....
  • ~Rozkii / 2023-07-29 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg delfin ssie. Pociąg delfin ssie. Pociąg delfin ssie.
  • ~rpgs-swoi / 2017-09-30 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    sama jestem pracownikiem pkp, troszkę inna spółka, ale nie mogę zrozumieć zachowań PKP INTERCITY S.A a szczególnie obsługi poc. nr 13108 na trasie Gdynia Główna - W-wa Wschodnia w dniu 30.09.2017. odjazd z Gdyni 0.11, na stacji Gdynia Gł. brak informacji o przyjeździe poc. na tablicach świetlnych, w punkcie informacji na stacji Gdynia Gł. Pani nie wiedziała jakiej relacji jest poc. czy przyjeżdża czy jest podstawiany. Wagony ostatnie w tym pociągu wogóle nie ogrzewane przy temperaturze zewnetrznej plus 6 stopni w skali Celcsjusza. Brak jakiejkolwiek kontroli biletów kierownictwa pociągu na trasie Gdynia Gł. Warszawa Wsch.. . Mam dowody oryginały biletów nie skasowanych. NIE POLECAM TEGO PRZEWOŹNIKA NA TEJ TRASIE. Bilety nie sa tak bardzo tanie, a jakość przewozu pasażerów oceniam na poniżej 1. To my pasażerowie płacimy za przejazdy a Wy Państwo jako Firma jesteście wykonawcą usługi. WSTYDŹCIE SIĘ. JESZCZE RAZ NIA POLECAM TEGO PRZEWOŹNIMKA
    WadyFatalne, brak ogrzewania przy tepmeraturze zewnetrznej plus 6 stopni, brak na całej trasie kontroli biletów, pasażerowie siedzieli na korytarzu wagonu owinięci we własne koce, kurtki.Totalna masakra. U nas w przedziale było jeszcze jedno miejsce siedzące. Jak działa system sprzedaży biletów. Kierownictwo tego poc na całej trasie w ostatnim wagonie wogóle się nie pojawiło.sAMA JESTEM OD 30 LAT KOLEJARZEM, ALE TAKIEJ PODRÓŻY NIE PRZEŻYŁAM, mało tego po raz pierwszyn zaproponowałam znajomym przejazd IC. WSTYDŹCIE SIE SWOJEJ NAZWY, nie macie nic wspólnego z jakością przewozów pasażerów, czuliśmy się jak przewożone bydło!!!!!!!!!!!!!!!
    Głupota bilety wykupiłam miesiąc wcześniej, na stacji Lublin dla czterech osób, trzy normalne jeden pracowniczy a ile zapłaciłam to wstydzilibyście się takie informacje wymagać od klientow, , Brak słów,
  • ~rt / 2019-09-23 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu. Jechałam z Warszawy Centralnej do Wrocławia w piątek- pociąg przyjechał opóźniony ponad 40 min, wracam w niedziele Wrocław-Warszawa pociąg przyjechał opóźniony. Przecież to jakaś kpina a bilety drogie.
    Zaletynie ma
    Wady....
  • ~Ruchacz pkp / 2022-10-16 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zly kierunek pociagu jedzie w dobry kierunek geuzusuwixhsudhisujdheiwudsp
  • ~ruchacz69 / 2022-06-27 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    gorąco w ch*j wytrzymać się nie da xdddddddddddddddddddddddd
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Ruda / 2023-07-31 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilety drogie. Kawa w małym kubku kosztuje 11 zł i jest gorsza niż z automatu. Kibelki brudne brak papieru. Poprostu nie polecam.
  • ~Ruda / 2023-08-11 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg nr 3684 Relacja Dębica -Wrocław Gl
    Pociąg planowy odjazd 6.04 przyjeżdża z około 75 min opóźnienia . Bagatela prawda ? Opóźnienia to już są nagminne . Cena biletów nie jest adekwatna do rodzaju usługi PKP . Zdecydowałam się ze pójdę z dzieckiem do Warsa ..: Pani akurat zamykała ,bo stwierdziła ze musi zrobić kurs wózkiem spożywczym przez pociag . Kazała czekać … To czekamy … Czekaliśmy półtorej godziny .. cisza Pani do teraz nie ma .Pani z Warsa niemiła ,arogancka i pyskata . 11.08.23
    ZaletyBrak
    WadyNiemiła obsługa
    Praktycznie brak obslugi
    Opóźnienie pociągu ponad godzinę
    Nieprzyjemny zapach z toalet
  • ~Rudy / 2021-09-01 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kasjerka sprzedała bilet mojej starszej, schorowanej mamie Olsztyn-Rzeszow wybierając najdłuższa trasę 11h, podczas gdy najszybszą wynosiłaby 8h. Błąd mojej Mamy jest taki, że zaufała w profesjonalizm kasjerki.

    Reklamacja nie widzi winy kasjera!
    To pasażer musi dopytać, i znać najkrótsze polaczenia, to pasażer ma być świetnie zorientowany w połączeniach i przestudiować naepsze rozwiązania dla siebie.
    Pani w kasie nie musi wykazać się jakąkolwiek wiedzą, żeby zadowolić klienta.

    PKP intersity może już w końcu czas dorównać europejskim standardom obsługi klienta i przeszkolić personel, że głównym zadaniem jest rozpoznanie potrzeb izadowolenie klienta.
    ZaletyMili konduktorzy
    WadyPRL owski dział reklamacji oraz obsługa klienta w kasie
  • ~Rumia Warszawa / 2022-08-28 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś żart i to nie śmieszny. Bydlęce wagony pozbawione klimatyzacji, gniazdek żeby doładować telefon i chore opóźnienia. Nie polecam żadnemu szanującemu się człowiekowi poniżać do tego stopnia. Oczywiście chodzi mi o I klase
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Rupi / 2019-07-26 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak miejsc siedzacych, jak by nie mogli podłączyć więcej wagonów. Dno totalne. Na dodatek, brak klimatyzacji na dłuższe trasy.
    ZaletyBrak
    Wady1000
  • ~RUSALKA / 2021-09-21 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Polskie pociągi to jakaś maskara 110 min opóźnienia relacja Poznań Warszawa i opóźnienie zwiększa się, bo stoimy w polu..... Każdy ma prawo do opóźnień, ale 2 godziny opóźnieni to lekka przesada. Podróż z Poznania do Warszawy ponad 6 godzin!!!!! To nie tylko ten pociag był opóźniony na tablicy odjazdu w większości pociagow były opóźnienia i to nie 5 czy 10 minutowe tylko 30 35. Dramat!
  • ~Rybiejajo / 2022-04-06 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Stoimy w Batowicach od pół godziny. IC 1320 Kazimierz. Nie do uwierzenia. Jedziesz do pracy, lekarza, na samolot... Nie ma szans żebyś dojechał na czas. Powinni zwracać pieniądze za bilety przy każdym opóźnieniu
    ZaletyBrak
  • ~Ryszard / 2022-12-21 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuję się oszukany przez InterCity. Nie można kupić biletu na pociąg. Konduktor informuje mnie, że sprzedaż biletów została wstrzymana bo nie ma miejsc (nawet miejsca stojące) ale jeśli chce bilet +150zł to miejsca są. To jest wyraźne oszukiwanie ludzi. Niema miejsc ale miejsca +150zł już są. Kpina z ludzi.
  • ~S / 2021-06-10 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    szkoda gadać, szkoda czasu i nerwów

    Postaraj się napisać trochę dłuższą opinię. Podaj więcej szczegółów dotyczących Twoich własnych doświadczeń z tą usługą / tym produktem.
  • ~S. K. / 2025-08-07 00:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacja o kolejności wagonów na peronie została podana dosłownie kilka sekund przed przyjazdem pociągu. Mój wagon był na samym końcu peronu. Biegłam z ciężkimi bagażami (nie tylko ja), a konduktor zaczął już gwizdać na odjazd i krzyczeć, żeby wsiadać natychmiast, bo odjazd. 3 minuty przed planowanym czasem odjazdu! Wsiadłam dwa wagony dalej, żeby zdążyć i okazało się, że jak zwykle - pociąg zawalony maksymalnie, ludzie stoją, siedzą i leżą wszędzie, nie widać podłogi.

    Miałam bilet na pierwszą klasę z miejscówką (na drugą klasę nie było możliwości kupna biletu nawet bez miejsca siedzącego) i szczerze chciałam skorzystać z tego miejsca siedzącego. Zajęło mi 10 minut przeciśnięcie się do mojego wagonu przez tłum ludzi, targając za sobą bagaże i z głupkowatym uśmiechem przepraszając ludzi.

    Z jakiej racji konduktor widząc, że nie wszyscy zdążyli wsiąść do pociągu, ogłasza odjazd - i to przed planowaną godziną odjazdu!?
    ZaletyNIC
    WadyUbikacje, wagony notorycznie przepełnione
  • ~Saaaadc / 2022-01-14 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, 320min opóźnienia to jest wręcz żałosne
    ZaletyZero
    WadyDajcie spokoj
  • ~Sabcia / 2021-08-24 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi ZAWSZE są opóźnione conajmniej pół godziny. Ostatni raz korzystam z usług tego przewoźnika.
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5396
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3304
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 910
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 734
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 367
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4763
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087