Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5596 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pasażer / 2025-10-26 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Wygoda? Ciekawe gdzie, właśnie jadę trasą Przemyśl Szczecin , pociąg Ślęzak i jest masakra. Za dużo ludzi, ściśnięci jak śledzie, cena dwa razy wyższa niż w drugą stronę, wiecznie opóźnienia, jeszcze ci ludzie non stop w toalecie, pchają się, jakby toalety nie było w domu, to jakaś tragedia. Skoro sprzedają tyle biletów, powinno być więcej wagonów
    WadyCiasno ciasno, ciasno, za dużo ludzi
  • ~Pasażer 2023 / 2023-07-07 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg na postoju z niewiadomych przyczyn nabiera 25 minut opóźnienia a nikt nawet nie raczy poinformować
  • ~Pasażer IC 57106 / 2021-07-30 01:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,
    Z przykrością zawiadamiam, iż jakość Waszych usług w skali od 0-10 jest na poziomie wyłącznie wartości ujemnych. Za zaistniały stan rzeczy odpowiada niekompetentna załoga obsługująca linie IC 57106 "LEDNICA" w dniu 29.07.2021. Postój na stacji w mieście Tczew powinien trwać w godzinach od 18:24 do 18:25 według Państwa rozkładu jazdy. Czas postoju przedłużył się bez poinformowania pasażerów. Pociąg wyruszył z 50 minutowym opóźnieniem. Komunikaty, które Wasza jakże "wspaniała i profesjonalna" obsługa raczyła wystosować do podróżujących po wielu minutach oczekiwania i zbywania pytań podróżnych w bardzo arogancki sposób były lakoniczne i pozbawione logiki. Jestem w stanie zrozumieć, że incydent nie był celowy, ale nie powiadomienie współpodróżnych kiedy skład kontynuuje przejazd był po prostu karygodny. Zwykli ludzie za takie niedopatrzenia tracą pracę. Jako organizacja byliście/ jesteście jednym z najgorszych przewoźników. Pasażerów macie za sort 6 kategorii; stare wagony, arogancka obsługa, brak możliwości zakupu biletów przez Internet w różnych godzinach to po prostu skandal!!! Jako były pasażer nigdy więcej nie skorzystam z usług tak fatalnej organizacji. Po takich incydentach tracicie wszystko co można nazwać minimum przyzwoitości. Tak tragicznego poziomu po prostu nie ma na skale światową. Jako ciekawostkę podam tylko, że "Średnie spóźnienie japońskich kolei to 18 sekund przy 140 tysiącach pociągów rocznie." Macie się od kogo uczyć jeśli potraficie myśleć. Nie pozdrawiam, bo na nic więcej nie zasługujecie.
    ZaletyŻanych
    WadyZbyt wiele, aby móc napisać ww. w poście
  • ~pasażer konkurencji / 2023-06-12 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    60 zł kary za rower przy zakupie biletu w pociągu TLK
    Stacja Niemojki, 11 czerwca 2023 r.
    Na stacji brak kasy biletowej lub biletomatu.
    Najbliższa w odległej o 50 km Białej Podlaskiej.
    Pasażer zatem nie ma możliwości zakupu biletu.
    TLK 51102 BIEBRZA
    Próbujemy wsiąść z rowerami do pociągu
    (pociąg prowadzi przewóz rowerów, miejsca są, co pokazał takze system).
    Podbiega kierowniczka pociągu i krzyczy że będzie dodatkowa opłata 60 zł za rower.
    WadyOszust, naciągacz
  • ~Pasażer linii Skierniewice Warszawa / 2019-03-11 07:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno to stanowczo za wysoko dla tej zgrai, codziennie przez ich opuźnienia wiele tysięcy ludzi spóźniają się do pracy co powoduje wielomiliardowe straty dla gospodarki kiedy wreszcie zajmie się tym prokuratura przecież to jawne działania na szkodę Państwa. Partia która zrobi z tym porządek zapewni sobie miliony głosów wdzięcznych pasażerów
  • ~Pasażer na gapę / 2022-09-13 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzis tj.13.09 pociąg relacji Gdynia Kraków 5312 PIAST stacja Inowrocław. Pociąg opóźniony ale nie to jest problemem.
    Problem jest taki że pani kierowniczka pociągu chcąc chyba nadrobić opóźnienie pociągu odgwizdała odjazd w czasie krótszym niż 3 minuty od chwili postoju. Widząc że grupa starszych osób podąża możliwie szybkim krokiem do ostatniego wagonu nie wyciąga z tego wniosku że potrzebują oni więcej czasu na wejście do wagonu z tobołkami. Tak właśnie było 13 września. Pomagałem babci wejść do wagonu z bagażem. Nim starszy człowiek wejdzie znajdzie swoje miejsce usadowi się na nim, zanim umieściłem bagaż na kratce bagażowej pociąg ruszył. Grupa starszych osób obijając się po korytarzu dotarła na swoje miejsce. A mi pani kierowniczka zafundowała wycieczkę do Mogilna. Niekompetencja przerosła wszystko. Gdy próbowałem wytłumaczyć pani że ja nie jadę to stwierdziła że to moja wina. Ręce opadają. W mojej firmie nie dał bym tej pani kierować ruchem brudnych naczyń do zmywarki.
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Pasażer regularny / 2023-04-12 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg relacji Warszawa -Gdynia z dnia 11.04.2023. Jak wiele osób miałem bilet z brakiem gwarancji siedzenia (przy zakupie przez internet nie było miejsc już kilka dni przed wyjazdem). Stałem w pociągu 6 godzin, tłok w każdym wagonie - przedziały pełne, korytarze zapchane. Jak ziemniaki w worku. Oczywiście problem z dołożeniem wagonu aby ludziom było luźniej, problem z odpowiednim zaplanowaniem. Nic się nie zmieniło.. Reklama telewizyjna, która tak zachwalała ich komfort zupełnie nie odzwierciedla rzeczywistości. Stanie w ścisku przez 6 godzin za 70 zł mówi wszystko.
    ZaletyJedyna zaleta to możliwość zakupu biletu przez internet. Jednak trzeba robić to ostrożnie, system potrafi płatać figle np. zmienić datę wyjazdu
    WadyCzęste spóźnianie,
    Problemy z rozszerzeniem składu pociągu przy ewidentnym ścisku.
    Przy zakupie przez internet brak podglądu zajętości pociągu, błędy systemowe.
    Mało wagonów bezprzedziałowych (często jeden albo nie ma wcale).
    Bywa, że nie ma papieru w toalecie
  • ~Pasażer w maseczce / 2021-11-12 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg relacji Kraków Główny-Olsztyn Główny. Odjazd z Krakowa 12 listopada o godzinie 11.29. Wagon 5 pełno ludzi większość BEZ MASECZEK!!! Pani sprawdzająca bilety życzy miłej podróży i informuje o zepsutych drzwiach, zero reakcji na brak maseczek. Jak można się tu czuć bezpiecznie????!!!!!!! PARANOJA! Dlaczego nie egzekwuje się kar wobec pasażerów i takich pracowników?
  • ~Pasażer w maseczce / 2021-11-12 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg relacji Kraków Główny-Olsztyn Główny. Odjazd z Krakowa 12 listopada o godzinie 11.29. Wagon 5 pełno ludzi większość BEZ MASECZEK!!! Pani sprawdzająca bilety życzy miłej podróży i informuje o zepsutych drzwiach, zero reakcji na brak maseczek. Jak można się tu czuć bezpiecznie????!!!!!!! PARANOJA! Dlaczego nie egzekwuje się kar wobec pasażerów i takich pracowników?
  • ~Pasażer. / 2019-09-01 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zacznijcie proszę myśleć w tym PKP.
    Może i macie gdzieś dotychczasowe opinie niezadowolonych użytkowników, ale serio....Zacznijcie używać mózgu.

    Ostatni dzień wakacji, pociąg relacji Świnoujście- Katowice. 4 wagony, ludzi na korytarzu 3 x tyle co w przedziałach. Nie działająca klimatyzacja...

    Zanim sprzedacie bilet, wezmiecie kasę...pomyślcie.... na korytarzu w tym upale są starsze, schorowane osoby....

    Brakuje Wam wagonów? To trzeba może dokupić....

    Ps: tak, można wybrać podróż autem, PKS itd.
    Wszystko super, ale przestańcie brać kasę za taką fuszerkę i totalny brak szacunku do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej.
  • ~Pasażer. / 2023-09-29 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, opóźnienie 211min.i obsługa dostarczyła tylko parę zgrzewek wody mineralnej,zero informacji co dalej. Podstawowy brak poszanowania klienta. Nigdy nie polecę.
    ZaletyBrak
    WadyNie da się wszystkiego wymienić. Żenada.
  • ~Pasażerka / 2021-08-18 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    To był po prostu koszmar. Jechałam z Rzeszowa do Krakowa z przesiadką do Sopotu, tyle godzin bez klimatyzacji, bez gniazdek do ładowania. JAK MOŻE JEŹDZIĆ TAKI POCIĄG W TAK DALEKIE TRASY?! Zacznę od tego, że się spóźnił, ledwo zdążyłam na przeiadkę.
    Toalety to jakiś żart. Brud, smród i ubóstwo. Wszystko nie tak jak być powinno.
    ZaletyBrak
    WadyOd obsługi po sam stan techniczny pociągu.
  • ~Pasażerka / 2022-06-25 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów, co to w ogóle jest, nie dość, że planowo połączenia pospieszne jadą dłużej niż regionalne to jeszcze te nagminne opóźnienia, nawet jak wyruszy planowo to potrafi mieć godzinę opóźnienia, co za żenada, z wami podróżować sama przyjemność. Do likwidacji to dziadostwo
  • ~Pasażerka / 2022-07-29 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejazdy pociągami tragedia.
    Jechaliśmy z Gdyni do Zakopanego 23.07.2022 pociąg przepchany, ludzi tłum większość stała, klimatyzacji brak.
    Godzinę do Zakopanego w końcu konduktor się zlitował i łaskawie powiedział " ze komu się skończyła woda mogę podarować bo mam kilka butelek". Porażka.
    W drodze powrotnej 29.07.2022 jeszcze gorzej - klimy brak, i do tego konduktor bardzo nie miły w hamski sposób zwraca się do pasażerów do tego zwraca się na "Ty".
    O toaletach już nawet nie będę wspominać....
    Zalety!!!!! Brak!!!!!!!
  • ~Pasażerka / 2022-08-10 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP to głęboko PRL. Pomimo sprzedaży online na pociąg Malczewski sprzedaje się trzy razy to samo miejsce w pierwszej klasie. Ostatecznie siedzi ten, kto kupił tuż przed odjazdem w kasie. Konduktor rozkłada ręce i bzdurzy coś o możliwości reklamacji i przesiadki do drugiej klasy. Sprawia wrażenie jakby mu to wszystko było obojętne. To nie jego sprawa .Nic więcej nie ma do zaproponowania. Dorosły człowiek a kłamie jak dziecko.Do tego rozhisteryzowani, „ wypoczęci” ludzie. Od dawna nie jechałam koleją, ale na pewno szybko nie skorzystam z intercity, a już szczególnie na trasie Kraków- Kołobrzeg. Przestrzegam podróżnych. Pierwsza klasa znacząco odbiega od standardu drugiej. W razie podobnej sytuacji proszę nie godzić się na przejście. A można było pomyśleć i podstawić na taka trasę 2 wagony pierwszej klasy.
    ZaletyBrak
    WadyW zasadzie wszystko
  • ~Pasażerka / 2022-08-16 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałam z biletem ze zniżką jako honorowy dawca krwi , zaświadczenie miałam jako zdjęcie zrobione w tel i dodatkowo aplikacja.Niestety nie zostało to uznane przez konduktora , konsekwencją czego musiałam zapłacić 195 zł kary . Na odpowiedź reklamacji czekam już miesiąc i cisza
  • ~Pasażerka bardzo niezadowolona / 2018-08-15 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienie ponad dwugodzinne? Brak pociągu? Brak miejsca siedzącego? Żal korzystać z usług intercity. Masakra... Ludzie się pchają, zero kultury! Trzeba zrozumieć też sytuację, a nie odrazu wdawać się w kłótnie! Nie pozdrawiam was drodzy rodacy.

    A z usług intercity na pewno nie skorzystam ponownie.
    ZaletyZalety? Zadne
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Pasażerowie / 2017-10-15 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociag byl przepelniony ludzmi. Smrod nie do wytrzymania w dodatku byl opóźniony. TRAGEDIA!!!
  • ~PaszazerTLK / 2020-01-24 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Sam nie wiem od czego zacząć, ale z której strony by nie spojrzeć to maluje się dramatyczny obraz polskich kolei. Bród i syf jest taki że boję się o swoje zdrowie. Urokliwy aromat moczu czuć w każdym możliwym wagonie. Punktualność jest najwyraźniej passe. Jeżeli macie szczęście zimą opóźnienie nie przekroczy godziny, a jak macie pecha to lepiej iść na piechotę. Jeśli mam wymieniać jakieś zalety to jest opcja że Pkp bez żadnej dopłaty udostepni wam różne ciekawe udogodnienia... Ja miałem szczęście i dostałem np. Opcje dodatkowej klimatyzacji, bo w wagonie w którym miałem przyjemność zajmować prestiżowe miejsce stojące zepsuły się drzwi! Wrażenia tak 50/50, bo poza chłodnym powietrzem huk był taki że przez następne dwa dni piszczało mi w uszach, ale wiadomo za darmo to i ocet słodki. Kolejną fajną funkcją była muzyka w wagonie, szkoda tylko, że tylko dwie nutki sygnałowe powtarzane przez ponad godzinę- niemniej zawsze to jakieś urozmaicenie i to zupełnie za darmo.
    Jest szansa mała jak mój siusiak że traficie na konduktora, który jest uprzejmy i rozumie, że sprzedawanie ludziom biletów za piniondze na podróż takim składem to ni mniej ni więcej plucie nam w mordę i można nawet po ludzku porozmawiać. Jest za to duża szansa na spotkanie gburowatego konduktora, który swoją pracę miał w dupie już 20 lat temu i można go przekupić za piątala, a jak twardo negocjuje to za dyche i zaoszczędzić na bilecie. Pomijam już inne aspekty podróżowania tym syfem tj. ludzie, którzy w pociągu napchanym jak konserwa biegają w te i z powrotem, bo najwyraźniej odczytanie informacji o numerze wagonu na bilecie jest jak praca nad szyframi i wymaga ogromnego wysiłku i ponadprzeciętnych umiejętności. Ogólnie podsumowując- polskie koleje to żart i to taki niezbyt śmieszny. Żart opowiadany przez wuja na weselu po 0,7- no śmiejesz się, ale bardziej z zażenowania i swojej głupoty, że za to płacisz.
    Wpis odnosi się do składów TLK- Tylko Liczymy Kasę.
    ZaletyHmmm... Ogólnie to brak, czasami można przekupić konduktora
    WadyNie starczy mi życia i słów by wszystkie wymienić
  • ~Pat / 2018-10-14 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP zawsze się spóźnia, nie istnieje tam takie pojęcie jak wygoda czy szacunek dla klienta, nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5596
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3412
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 418
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4936
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4626
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173