Jechałam z przesiadką. Pociąg się spóźnił godzinę, przez co musiałam zmienić plany i pojechać w inne miejsce więc wykupiłam drugi bilet, a ten pierwszy przepadł. Próbowałam złożyć reklamację, ale są tam specjalne rubryki i nie ma miejsca na wytłumaczenie sytuacji.
W związku z czym nie przyznano mi zwrotu pieniędzy.
Uważam że jest to zwykłe złodziejstwo.
Robicie mi problemy ogromnym opóźnieniem i nie zwracacie pieniędzy za niewykorzystany bilet.ZaletyBrak zalet
WadyNierzetelna firma, niedbająca o pasażerów. Złodzieje, którzy opóźnieniami robią problemy i nie oddają pieniędzy za niewykorzystany bilet. Nie mówiąc już że miałam problem w wykupieniem biletu na rower, a mój pełno miejsc rowerowych było niewykorzystanych! Rzadko korzystam z kolei, ale będę korzystać jeszcze rzadziej.