Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5595 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mj / 2024-06-29 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak jak inni uzytkownicy pisza, istna tragedia. Te opoznienia sa nie do zniesienia. Spoznilem sie dzisiaj na swoja przesiadke z czego zadowolona pani poinformowala mnie ze przeciez za chwile bedzie ich kolejny pociag ic. A kto mi zwroci pieniadze za tamten???? I zgadnijcie co? TEN TEZ SIE SPOZNIL PRZEZ CO NIE ZDAZYLEM NA ODPLYW. Cyrk normalnie, ale nie wiadomo czy sie smiac czy plakac.
  • ~Mk / 2022-10-20 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociagi pospóźniane to już tradycja,dodatkowo ukraincy za darmo miejsca siedzące Polacy płacą za miejsca stojące
    ZaletyTanio
    WadySpóźnione,
  • ~MK / 2023-04-06 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżdżę pociągami regularnie od dobrych paru lat. Dojeżdżam na uczelnię 250km i do pracy ok. 80 km w jedną stronę. ZAWSZE kupuję bilet za pośrednictwem strony intercity.pl. Przez ostatnie dni jednak na pociąg, którym dojeżdżam do pracy nie dało się kupić biletu 2. klasy, więc kupiłem bilet 1. klasy (która swoją drogą praktycznie niczym się nie różni od 2. klasy), bo nie chce mi się rano czekać w kolejce do kasy na dworcu + zawsze te parę minut snu więcej.
    Kupowałem bilet powrotny, tak jak zawsze, za pośrednictwem intercity.pl, ale z jakiegoś powodu bilet został anulowany, mimo że pieniądze z konta zostały odjęte. Niestety, zorientowałem się, że bilet został anulowany dopiero jak wsiadłem do pociągu. Usiadłem na pierwszym lepszym miejscu, czekając na kontrolę biletów, żeby wyjaśnić sytuację i kupić ewentualnie bilet. No i się doczekałem. Przyszedł pan dyrektor pociągu przeprowadzić kontrolę biletu, poprosiłem o bilet do mojej miejscowości, wytłumaczyłem że bilet został anulowany przez system, a ja byłem tego nieświadomy. Pan jednak nie chciał słuchać moich tłumaczeń, powiedział, że "bilet będzie droższy- dużo droższy", zapytał "płatność kartą?" i poszedł żwawym krokiem po terminal (a był to starszy pan). Przychodzi z terminalem, mówi że bilet wyniesie 173 zł (normalnie 22,50 zł).
    Chcąc sprostować powiedziałem, że "nie mówił pan, że to będzie mandat", a on odpowiedział, że to nie nazywa się teraz mandat, tylko "opłata dodatkowa", po czym dodał tonem, jakbym od początku chciał oszukać wspaniałą instytucję polskich kolei państwowych na grube pieniądze - "płaci pan czy nie?". Zmęczony całym dniem pracy, nawet nie chciało mi się z nim kłócić, to po prostu przyłożyłem kartę do terminala i wpisałem kod, nie wiedząc czy to co zrobił nie było jakimś wyłudzeniem.
    Ale mniejsza z tymi pieniędzmi, choć żałuję, że nie rozwiązałem tej sytuacji inaczej - i np. nie wysiadłem nie płacąc na następnej stacji. Może te pieniądze pójdą na rozwój infrastruktury i polepszenie usługi pkp (wiem, zabawne), albo nawet na emeryturę dla tego pana, przez co może stanie się mniej zgorzkniały.
    Setki razy podróżowałem tą i innymi liniami, ale czara goryczy się przelała i mam dość pijanych współpasażerów, niewygodnych foteli, tłoku i ogólnej niskiej jakości usługi. Wolę przesiąść się do bardziej szkodliwego dla środowiska i droższego środka transportu, jakim jest auto. Jedno jest pewne - to na pewno moja OSTATNIA podróż pociągiem.
    Dodam jeszcze, że jadę właśnie pociągiem, w którym to wszystko się zdarzyło odpocząć do domu i nie mam żalu dla pana dyrektora pociągu (który jakby był tam za karę), bo szkoda na to czasu i nerwów. Chciałbym tylko, żeby jak najmniej potencjalnych pasażerów doświadczyło podobnej sytuacji i żeby jako instytucja państwowa nie traktowali ich jak bydło przewożone z punktu A do punktu B.
    Piszę to wszystko, bo spędziłem bardzo dużo (zbyt dużo) czasu jeżdżąc koleją, przez co tym bardziej czuję się oszukany. Zastanawiam się jakby inaczej mogła się potoczyć sytuacja, gdybym nie zapłacił. Być może straż ochrony kolei wyciągnęłaby mnie siłą z pociągu na najbliższej stacji i przeprowadzała czynności zatrzymania przez następne dwie godziny. Może musiałbym wysiąść i zakupić bilet na następny pociąg i czekać na stacji w zimnie. W każdym razie negatywne doświadczenie.
    Zalety- zmiana pozycji w czasie
    Wady- podejście do człowieka
    - brak komfortu
    - opóźnienia
    - ogólny chaos
    - i wiele więcej
  • ~Mkw / 2023-05-03 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadąc w daleką trasę liczę na to ,że mogę zjeść obiad w WARS ale to graniczy z cudem . Cały WARS zajęty przez osoby ,które nic nie zamawiają. Obsługa nie reaguje. Tragedia
  • ~Mlefyk / 2022-06-24 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, opóźnienia a ceny wysokie, niski komfort, słaba klimatyzacja w lato.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Młody / 2019-06-14 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Na dworze 32*C w pociągu 28 jakaś makabra zaorac to całe PKP intercity Wrocław-Radom opóźnienia 50min koszmar
  • ~Młody / 2024-02-18 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Karać Pasażera za brak biletu jak pociąg ma 70 min opóźnienie dno i masakra nie polecam Kraków Zakopane
    ZaletyDno
    WadyDno
  • ~Mm / 2019-10-15 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragicznie niski poziom usług. Opóźnienia. Bram informacji. Brudno.
  • ~MM / 2022-03-28 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena biletów jest jeszcze do zaakceptowania jeśli komuś zależy na czasie dojazdu.
    ALE TAKIE OPÓŹNIENIA ?!
    Strach jechać pociągiem bo zakup każdego biletu wiąże się z min. 1h opóźnienia.
    Żenada !!!
    WadyWIECZNE OPÓŹNIENIA
  • ~Mmm / 2023-10-05 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi są niepunktualne, całkowity brak organizacji na dworcach, brak pomocy ze strony pracowników, brak oznaczeń
  • ~mn / 2018-03-11 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Za każdym razem opóźnienia (i to takie od godziny wzwyż), jeśli człowiek przesiada się potem do innego pociągu, ma ważne spotkanie czy cokolwiek innego - jadąc pkp intercity nie ma szans zdążyć. Pociągi brudne, śmierdzące, raz dosłownie zarzygany wagon. Często bez klimatyzacji. Zdarzały się incydenty, że człowiek wykupił dane miejsce w pociągu, a potem okazało się, że coś im się pomieszało i takiego wagonu w ogóle nie ma w tym pociągu - kpina. Bardzo częste awarie, powinni robić częstsze i dokładniejsze przeglądy techniczne, skoro takie sytuacje mają miejsce tak często. Ogółem pkp intercity to same wady, nie polecam nikomu.
    ZaletyŻadne!
    WadyWłaściwie to same wady.
  • ~Moni / 2021-12-12 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam za bilet, nie miałam miejsca siedzącego a pociąg opóźniony bez żadnej informacji
  • ~Monia / 2020-06-28 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg relacji Gdynia Główna Zakopane jakaś kpina pociąg staje za Toruniem sprzeczne komunikaty naprawy techniczne potem czekanie za nową lokomotywę widmo której nie było potem autobus do Łodzi potem jednak nie do Łodzi tylko do Kutna potem dalej pociąg tylko pytanie co z miejscami wykupionymi w klasie 1. Gdzie my żyjemy tylko w Polsce tak może być. Osoba która wprowadziła taki chaos wydawaniem takich dyspozycji powinna spaść że stołka. Dodam że podróż trwała 3,5 godz.dłużej.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Monia / 2022-12-25 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg opóźniony dwie godziny, spóźnienie się na wizytę u lekarza,brak zwrotu za niewykorzystany bilet z ich winy. Tak może tylko PKP, dno
    ZaletyNie ma ani pół
    WadyOpóźnienia. Brak kontaktu. Niejasność przekazu
  • ~Monika / 2017-04-05 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny wysokie ni jak mają się o komfortu. Oferta słaba zbyta mało pociągów łączących niektóre miasta. Obsługa na siłę stara się być miła i przez to wszystko jest taki sztuczne.Środek europy ale słabo to wygląda :(((
    Zaletybrak
  • ~Monika / 2018-10-14 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg TLK z Poznania do Warszawy dojechał z godzinnym opóźnieniem! Dwa dni później taka sama sytuacja, z Warszawy do Poznania 1h i 10 minut opóźnienia. W ten weekend spędziłam 10h w pociągach zamiast 8h. Ponadto zepsuło się ogrzewanie, którego nie można było wyłączyć i przez całą podróż było nie do wytrzymania (21 stopni na dworze). Konduktor nie przeszedł ani razu koło naszego przedziału. Nie można było mu zgłosić problemu z grzejnikami. Co więcej, nawet nie sprawdzał biletów. Totalna ignoracja ze stron obsługi PKP. Brak osoby, która sprzedawałaby napoje w pociągu.Korytarze strasznie zatłoczone. Strasznie niska jakość!!!! Nie polecam!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, zatłoczone korytacze, zepsute ogrzewanie
  • ~Monika / 2019-06-10 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak klimatyzacji! Straszliwy upał w każdym przedziale.
    Nieprzyjemny zapach podczas całej podróży.
    Chyba nikt tutaj nie sprząta.

  • ~Monika / 2019-06-11 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg za każdym razem opóźniony, brak jakiegokolwiek komunikatu. W ostatnim czasie pociągi były odwoływane, a zastępczej komunikacji brak. Tragedia!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Monika / 2019-06-18 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Standard poniżej oceny. O klimatyzacji nie słyszeli wcale
    Czepiaja się, miejsc ale tylko I klasy, która niczym się nie różni od II poza tym konduktorzy hamscy i
    ZaletyBrak zalet podróżowania tymi kolejami
    WadyNajlepsze rozwiązanie to nie wsiadac i wybrać innego przewoźnika
  • ~Monika / 2022-06-25 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat to mało powiedziane, w przedziale dla matek z dziećmi jadą matki z dziećmi kilkuletnimi a dla tych co mają 4-miesięczne dziecko już wtedy brak miejsca najwyzsza pora zmienic zasady ze w rodzinie musi byc dziecko do 1 roku zeby sie kwalifikowac to owego przedziału.Dawno nie przeżyłam takiego stresu z dzieckiem maleńkim w ręku.Ciasno nie ma się jak ruszyć, nie ma wystarczająco dużo miejsca na bagaże i do tego facet z dwoma rowerami wchodzi gdzie walizki już na przejsciu stoją i ma problem do mojego wózka,dziecku zmieniałam pampersa na kolanach a karmiąc piersią bylam obserowana bez przerwy przez kolesia obcego pochodzenia.Wyszłam popłakana i roztrzęsiona nigdy więcej !!! ZASTANOWCIE SIE TRZY RAZY ZANIM WYBIERZECIE POCIAG ZAMIAST SAMOCHODU
    ZaletyŻADNYCH!!!!!!!!!
    WadyBRAK SŁÓW TO MALO POWIEDZIANE
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5595
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 418
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173