Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5595 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Matii / 2019-08-15 04:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto 8 osób na 1m² A ceny kosmiczne nie warto złodzieje i jeszcze bilety im się zdublowały 4 osoby na 2 miejsca siedzące pajace normalnie cyrk
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyJak najbardziej wszytsko jedna wielka wada
  • ~matrisz / 2023-01-07 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza lini na swiecie konduktorzy chamscy i nie mili,tacy ludzie nie powinni mieć kontaktu z społeczeństwem. Nie podrawiam pana ktory nie przyjął legitymacji z m obywateli, i wezwał police, ktora go zgasila i wyszedl obrazony na zycie. Podpal sie k@*!+ pozdrawiam z poznania:)
    Zaletynie ma żadnych
  • ~Matthew / 2023-05-04 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    pociąg miał opóźnienie 80 minut, nie wiadomo z jakiego powodu
    Zaletynie posiada
    Wadygłośni pasażerowie, długość jazdy
  • ~Matylda / 2022-05-27 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny dzień sama Ukraina tzn.przesiedlency podróżujący sobie w tą i spowrotem więc tłumy jak w sezonie wakacyjnym , opóźnienia, syf , smród , toalety brudne zero papieru itd!!!
    Nikt nie pojawia się do kontroli biletów bo przecież tylko głupi polaczek płaci a nie daj Boże jeszcze zglosi swoje niezadowolenie lub zapyta o problemy z przesiadką z powodu opóźnień!!!
    Bilety 250zl a goście za darmo!!!!
  • ~Max / 2022-10-14 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecznie spóźniony tak się nie da podróżować. To jest jakaś porażka
    WadyWieczne spóźnienia tak się nie da podróżować
  • ~mb / 2022-12-08 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałem dziś nadać na stacji Warszawa Wschodnia w pociągu IC5620 przesyłkę konduktorską. Pan z obsługi pociągu w odpowiedzi na moją prośbę o nadanie przesyłki całkowicie mnie zignorował; najpierw wdał się w rozmowę z koleżankami, które właśnie wsiadły, potem z osobą próbującą kupić bilet, a na koniec oświadczył, że "nie ma czasu" i przesyłki nie przyjmie, twierdząc przy okazji, że nie jest wystarczająco opisana, chociaż była wyraźnie oznaczona imieniem i nazwiskiem oraz adresem i numerem telefonu nadawcy i odbiorcy, nazwą stacji nadania i odbioru, zawartością i wartością. Panu nie spodobało się, że dane są na dwóch stronach koperty, odmówił użyczenia długopisu, żeby zapisać to na jednej stronie. Osoba ta nie posiadała niestety identyfikatora imiennego, odmówiła podania nazwiska, wskazując jedynie numer identyfikacyjny 11200. Takiego chamstwa i działania na szkodę klienta nie doświadczyłem w PKP od lat 90-tych, widzę, że wracają dawne standardy, gratuluję.
    Wadychamska i gburowata obsługa
  • ~mb121121 / 2025-08-03 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego to przygłupie bydło PKP'owskie nie potrafi dać informacji o opóźnieniu pociągu wcześniej niż 10 minut przed odjazdem.....

    DOSTAJĘ INFORMACJĘ O OPÓŹNIENIU POCIĄGU O PONAD GODZINĘ NA 10 MINUT PRZED ODJAZDEM!!!!

    Marnujecie mój czas degenerackie istoty..
    ZaletyBrak
    WadyPKP jest wadą samą w sobie
  • ~Meg / 2018-12-17 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar-Tak powinna nazywać się ta firma. 3 godzinne opóźnienie na trasie bielsko-wawa. Zero komunikacji zastępczej, rekompensaty, nic. Udaje mi się dostać na ostatni pociąg z Krakowa i co się okazuje, jest opóźniony o 60 minut!!! Linia nie zapewniła NIC!!!nawet herbaty!posiłku! Nawet biletu nie mogłam zwrocic w kasie bo był kupiony przez internet-co za średniowiecze! I tylko ciągle przepraszaja przez głośnik. Po co mi te przeprosiny, tutaj trzeba działać. I tak bez działania ze strony intercity ale z przeprosinami, do domu dotarłam zamiast o 22.30 to o 01.30, wydając o 120 zł więcej niż planowalam. Ciekawe czy w ramach reklamacji pkp poczuje się do częściowego zwrotu kosztów. Tragedia. PS do tego zimno w wagonie
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWyłącznie
  • ~Mek / 2018-08-05 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażaka nie dość że opoźnione pociągi to jeszcze za każdym razem brak gwarancji miejsc a cena biletu taka sama
  • ~Melania Rogers / 2022-09-30 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Pkp intercity wprowadza klienta w błąd. Komunikaty nie jasne. Obsługa bardzo nie miła i w żadnym stopniu nie potrafiła pomóc pasażerom.
  • ~Metal / 2018-06-18 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Gdańsk Gniezno nie mogłem kupić biletu w pociągu ponieważ nie mogłem kartą zapłacić wkurzyłem się na maksa i wziołem papier żeby w domu przelać kasę a poza tym brak miejsc pociąg stał na stacjach po kilka minut bez sensu jak nie było nikogo wsiadającego brak klimy jedzenie jest ok ale drogie i tak samo napoje piwo 12 zł to absurd bilety drogie powinny być odrobinę tańsze pociągi przeładowane
    ZaletyBrak
    WadyWymienione powyżej
  • ~Mich / 2022-03-26 04:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest coraz gorzej.
    Bilety coraz droższe, gorsze połoączenia, a kupowanie biletów są wyjątkowo toporne.
    Dlaczego musze kupować 3 odzielne bilety dla 3 przejazdów PKP IC w jednej trasie??
  • ~MICHAEL / 2021-11-25 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj chcąc nadać przesyłkę konduktorką zostałem bezczelnie zbyty przez kierowniczkę pociągu relacji łodz - Kraków główny o godzinie 20 49 na stacji Łódź Widzew. Pani nie uprzejma nie chciała rozmawiać tłumacząc się,że pociąg ma opóźnienie! Kompletny brak profesjonalizmu w dodatku zwykłe chamstwo.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak
  • ~Michal / 2021-07-16 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieudana zgraja. Jak któś lubi stanie w polu za 150 zł to zachęcam do wyboru PKP
  • ~Michal / 2022-07-04 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj relacją Poznań-Katowice.
    Za pierwsza stacja od Poznania stanęliśmy, 5h w polu w upale, brak klimatyzacji! Pociąg miał 20 wagonów a w nim starsi i malutkie dzieci, w Wars od razu brakło wody! Dantejskie sceny! To się do telewizji nadaje, kryminał, dzięki Bogu nikt nie zszedł z tego świata. Oczywiście zero informacji. Do Katowic dojechalem dzis. 11,5h w XXI wieku z tego 7.5h opóźnienia. Jechaliśmy tak długo że 2 maszynistom skończyły się ich zmiany, na pierwszego czekaliśmy za Poznaniem. I Temu co wsiadł skończyła się zmiana za Wrocławiem, I znów czekanie na ściągnięcie następnego. To do Ameryki tam i spowrotem by zaleciał. Dzwoniłem na infolinię z zapytaniem kiedy woda będzie dostarczona bo ludzie dawno się skończyła, a pracownik do mnie ze mam sobie znaleźć kierownika pociągu, ale ja nie mam obowiązku wiedzieli i szukać jednego kierownika, ja zgłaszam, kupiłem bilet i to jest umowa z którą przewaznik zawarł ze mną i mają obowiązek dostarczyć wodę. Po interwencji woda 0.5L została podana po 2-giej w nocy za Wrocławiem grubo po 8h męki. Jeśli komuś życie mile radzę się 2 razy zastanowić zanim wsiądziecie do pociągu IC. Pozdrawiam.
    ZaletyBrak
    WadyGrozi śmiercią
  • ~Michal / 2022-09-07 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest żart cała ta firma, wieczne opóźnienia pociągów, brak komunikatów a koszt z komosu.
    Dyrektor do zwolnienia!!!!
  • ~Michal / 2023-07-16 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Klima nie działa, fotele nie mogą się rozsunąć, a strona to śmiech na sali
  • ~Michal / 2025-08-01 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg który miał wyjechać z Kołobrzegu 19:29 do Ustronia Morskiego trasa raptem 5 km, o godzinie 19:30 dali komunikat że będzie 30 min opóźnienia z pociągu przez 30 min nie było możliwości wysiąść po czym jest 20:42 a on jeszcze nie odjechał. Brak możliwości zwrotu biletu przez aplikację, jest to jakiś absurd Polska firma na cały 38 mln kraj. Ludzie z dziećmi w pociągu niektórzy by chcieli dojechać do Lublina do domu ich trasa wyniesie od 19:29 do 6:56 zamiast 5:44 . Nie polecam przewoźnika.
    WadyWszystkie
  • ~Michal / 2025-08-31 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem warsie na bilecie jest brak gwarantowanych miejsc.
    Pan kelner mowi że z walizką mnie nie obsłuży. Wiec pytam gdzie mam ją wynieść a on na to że go to nie obchodzi moge zanieś nawet do kibla.!!!
    Beszczelny cham I prostak!!
    Kelner KONDRAT.
    Byłem u kierownika i powtórzyłem to samo,mówię niech pan powie gdzie mam ją zostawić żebynie ukradli odpowiedział nie wiem.zapytałem ze jak ja ktoś ukradnie czy intercity bierze za to odpowiedzialność.
    Niedziela 31.08.2025.11.30. Kurs poznań-berlin.
    Numer referencjny.517423181974
  • ~Michał / 2017-03-26 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    64 km będe jechał 3h i 10minut.
    Czy to jest poważne? Żeby jeszcze tyle płacić i czekać na stacji na opóźniony pociąg po czym przejechać 500m, stanąć na moście i usłyszeć komunikat o nie znajomości trasy przez maszyniste. ? I z tego powodu jechać 40km/h
    INTERCITY..
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5595
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 418
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173