ZaletyB R A K I
strona 21 z 284
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~K / 2025-07-21 15:46Ocena: 1.00 / 5
Pociąg IC 3814 Matejko. Ponad GODZINA opóźnienia na odcinku Kraków - Gliwice. Niedziałające głośniki i brak jakiekolwiek informacji z czego to wynika. Zresztą… tu są wiecznie opóźnienia. Czy ktoś wreszcie zrobi porządek z pociągami w Polsce? Nagminne spóźnienia, brak rekompensaty w cenie biletu - to brak szacunku do pasażerów!!! -
-
~Alicja / 2025-07-21 15:46Ocena: 1.00 / 5
Chciałbym wyrazić moje głębokie rozczarowanie podróżą pociągiem "Gwarek" na trasie z Ustki do Katowic, odjeżdżającym z Ustki o godzinie 13:57. Niestety, doświadczenie to było dalekie od oczekiwań, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że był to wagon pierwszej klasy.
Przede wszystkim, stan wagonu numer 19 był absolutnie nie do przyjęcia. Brud i zaniedbanie były widoczne na każdym kroku, co jest niedopuszczalne w klasie pierwszej, gdzie pasażerowie oczekują komfortu i czystości. To nie tylko kwestia estetyki, ale także higieny, która w obecnych czasach jest priorytetem.
Co więcej, wagon ten nie posiadał klimatyzacji. W upalny dzień podróżowanie w takich warunkach było niezwykle uciążliwe i nieprzyjemne. Brak klimatyzacji w wagonie pierwszej klasy w pociągu dalekobieżnym jest po prostu skandaliczny.
Najbardziej bulwersujące jest jednak to, że cena biletu za ten wagon była identyczna jak za inne wagony pierwszej klasy, które oferowały znacznie wyższy standard, w tym działającą klimatyzację i czystość. Jest to jawne wprowadzanie pasażerów w błąd i pobieranie pełnej opłaty za usługę, która nie spełnia podstawowych wymogów.
Oczekuję, że przewoźnik podejmie kroki w celu poprawy jakości usług, zwłaszcza w zakresie utrzymania czystości i wyposażenia wagonów pierwszej klasy w podstawowe udogodnienia, takie jak klimatyzacja. Taka podróż nie tylko zniechęca do korzystania z usług kolei, ale także podważa zaufanie do standardów oferowanych przez przewoźnika.
-
~czaro / 2025-07-21 14:39Ocena: 1.00 / 5
Pociąg Szkuner Kraków -> Poznań 21.07.2025. W pociągu coś się zepsuło, albo wydarzyło się coś na trasie - tego właściwie nikt nie wie bo z głośników gówno słychać, a obsługa magicznie zniknęła, gdy tylko pociąg stanął w miejscu. Klimatyzacja nie działa, jest duszno tak że idzie zdechnąć. Brak jakichkolwiek komunikatów etc. ZaletyBrak -
~nick guer / 2025-07-21 09:47Ocena: 1.00 / 5
straszne rzeczy coraz gorzej z tym pkp, wszystko sie spoznia i wsztstko zepsute -
~Maciek Czerniec / 2025-07-20 22:21Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam kolei PKP internisty , pociąg opóźniony godzinę , przyjechał bez 3 wagonów , tłum wrzask trzask na dodatek w pociągu śmierdzi jakby się małpy jebaly , cały zarząd do wyjebania ZaletyBrakWadyWszystkie -
~M.M / 2025-07-20 19:28Ocena: 1.75 / 5
Podróż z Krakowa do Wrocławia w dniu 20 lipca ic "Szkuner" tragedia. Opóźnienie pociągu 40 minut. Upał na zewnątrz a w wagonach sauna. Klimatyzacja nie działa. Pociąg mimo rezerwacji miejsc przepełniony ludźmi bez miejscówek. Trudno w ogóle się przecisnąć. Wagon restauracyjny przepełniony. Brak komfortu! ZaletyBrakWadyTłok, duszno i smród z toalety. -
~M / 2025-07-20 17:08Ocena: 1.00 / 5
Dramat z tymi pociągami z Pragi, wszystko wymieszane płacisz z wyprzedzeniem wybrane miejsce bez przedziału przy oknie, a na miejscu dosteję przedział i korytarz! Dla mnie to jest kpina! prawie 50 min pociąg stoi we Wrocłąwiu na podłączenie kilku wagonó a następnie stoi jeszcze godzine bo lokomotywa się zepsóła śmiech na sali. Szkoda mi ludzi którzy tam pracują jeden drugiego wyzywa,a konduktorzy nie wiedzą co sie dzieje i obrywają od pasarzerów. ZaletybrakWadydużo -
~Ida / 2025-07-20 16:44Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem dramat. Na dworze 30 stopni a w pociągu klimatyzacji brak. Wykupując 1 klasę i płacąc więcej za bilet oczekuje większego komfortu. -
-
~Jarosław Boch / 2025-07-20 15:39Ocena: 1.67 / 5
Czy ktoś w końcu ogarnie tą beznadziejną aplikację? To jest po prostu żałosne, że kiedy chcesz kupić bilet, strona się ciągle zawiesza, przeskakuje na inne strony. Nic nie jest opisane według logicznego myślenia na tej stronie. Ile razy człowiek musi przeklnąć i się zdenerwowac zanim kupi bilet? Wybierasz datę, ilość osób, miejsca w których chcesz siedzieć, a następnie kiedy przechodzisz do płatności okazuje się, że nie ma wolnych miejsc i cofa cie do początku. Co ja jestem Harry Potter, żebym potrafił przewidzieć, które miejsce jest wolne. Totalna porażka ZaletyZalet brakWadyBrak myślenia zarządzająch intercity. -
~Konek / 2025-07-19 21:32Ocena: 2.75 / 5
Niedawno jechałem 4 pociągami. Wszystkie podróże były okropne. Większość toalet była zamknięta a drzwi od wagonów dużo razy nie działały i trzebalo je otwierać ręcznie. Toalety są mniejsze niż Jakiś ToiToi. Pozatyka jeszcze opóźnienia. ZAWSZE. A konduktorzy nie sprawdzali biletów na 3 trasach. Jednym słowem: BADZIEWIE. ZaletyWarsWadyWszystko -
~Raambo / 2025-07-19 20:20Ocena: 4.00 / 5
Płacąc za 1 klasę brak możliwości dojścia do swojego wagonu
Sprzedają bilety ludzikom na korytarzu nie można przejść z bagażami do twojego przedziału
WC pozal się Boże
Trasa Kołobrzeg
Ale kasa najważniejsza -
~Ewa / 2025-07-19 19:43Ocena: 4.25 / 5
Wracalam dzisiaj pociągiem z Sopotu 9:22 do Warszawy z wnukiem (8 lat). W Gdansku wsiadła do naszego przedzialu para (wiek ok. 30-35 lat). Przy kontroli biletów okazało się, że kupili bilet rodzinny, który jest ważny pod warunkiem podróży z dzieckiem do 16 lat. Pan konduktor cierpliwie i kulturalnie wytłumaczył, że bilet nie jest ważny. Wystawil prawidłowy bilet i wręczył rachunek z naliczoną karą.
Para oburzyła się, a szczególnie pasażerka w czerwonych skarpetkach. Zaczęła podnosić głos i traktować bez szacunku pracownika kolei. Miała pretensje, że system komputerowy pozwolił jej nabyć taki bilet (jakby system wiedział kto będzie podróżował). Brak logicznego tłumaczenia i myślenia oraz kultury.
Mój wnuk był wystraszany, więc powiedziałam, że nie ma racji i niech przestanie. Osoba w
czerwonych skarpetkach (tak będę ją nazywać, bo
do Pani jej daleko)powiedziała, żebym się nie wtrącała. Była rozwścieczona. Wyciągnęła laptopa i jej towarzysz podróży też i zaczęli pisać chyba skargę komentując decyzję pracownika.
Wyrzucając papier do kosza dotknęłam osobę w czerwonych skarpetkach i wtedy odegrała się na mnie. Wyzwała mnie używając niecenzuralnych słów nie bacząc, że jedzie dziecko i inna pasażerka
Kazałam jej się zamknąć.
Nie chciałam zniżyć się do jej poziomu zero, a nawet poniżej. Osoba powiedziała, żebym wyp...dalala. To ona powinna to zrobić, bo nie miała ważnego biletu. Bezczelnośc, prostactwo i chamstwo. Współczuję obsłudze że musi mieć do czynienia z takimi prostakami
Ma osoba szczęście że nie jechałam sama bo otrzymałaby zasłużoną ripostę stosowną do jej bezczelnego zachowania. Stop chamstwu wokół nas
-
~EbacIC / 2025-07-19 16:36Ocena: 2.50 / 5
Chciałem zapytać Pani konduktor czy wsiadam do dobrego pociągu, pokazałem bilet. Pani konduktor stwierdziła cytuję: a ja nie wiem jaki pan bilet kupił proszę mi dać spokój. Moja rada zacznijcie robić to co do was należy bo za to wam płacą. I dziękuję pani Konduktor za pomoc. Żałosne. Następnym razem kiedy napotka mnie taka sytuacja zgłoszę to wyżej 0/10 ZaletyBrakWadyW uj -
~Marek / 2025-07-19 16:15Ocena: 1.00 / 5
jednym słowem dramat. Nie działająca klimatyzacja w lato gdzie jest +30 stopni. Wylewająca się woda z toalety - powódź w 97 Zaletybrak -
~Igo / 2025-07-19 14:29Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jedna wielka pomyłka zakupiłem miejsce w wagonie przedziałowym okazało się że zostałem bez miejsca ZaletyŻadne -
~Igo / 2025-07-19 14:29Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jedna wielka pomyłka zakupiłem miejsce w wagonie przedziałowym okazało się że zostałem bez miejsca ZaletyŻadne -
-
~Marian / 2025-07-19 12:05Ocena: 2.00 / 5
Zaziebiłem się jadąc 19. Lipca ze Szczecina do Łodzi pociągiem ICC Sukiennkce. Nie rozumiem polityki przewoźnika. Na dworze świetna temperatura - ok. 24 stopnie a w pociągu klima wieje zimnem na maxa. Prosiłem 2 razy personel żeby zmniejszyć chłodzenie ale bez skutku.Dziwna sprawa. Jak jadę zimą to grzeją że człowiek się poci. WadyLatem za zimno w pociagu. Zimą za gorąco. -
~Arletta / 2025-07-19 10:55Ocena: 4.75 / 5
Bardzo dziękuję konsultantce p.Ewelinie za ekspresowe załatwienie problemu-odzyskanie zamówionych przez internet biletów, które nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności były na poczcie znajomego, który zakupił nam bilety sypialne nad morze. Nie było dostępu do adresu poczty e-mail znajomego, a on niespodziewanie zmarł. Pani Ewelina wykazała się dużą empatią, była bardzo miła i w ciągu kilku minut odzyskała dla nas bilety. Dziękuję. -
~Malgorzata / 2025-07-19 07:18Ocena: 1.00 / 5
29 czerwca Krakowiak. W Warszawie wydobywał się dym. Pozwolili wsiąść. Za chwilę wygonili na peron. Przyjechała straż, policją. Po akcji kazali wsiadać gdzie się da. Dojechaliśmy do Warszawy Zachodniej. Wygonili nas na peron. Czekaliśmy 2,5 godziny na wagon. O 2.30 podczepili wagon. W Krakowie kazali się przesiadać do innych środków lokomocji.
Pociag miał być bezpośredni
Skandal
Kierownik i konduktor porażka -
~Jakub / 2025-07-19 05:45Ocena: 1.25 / 5
Pociąg przejechał bez mojego wagonu, TAK, nie miałem miejsca i tłumaczyli to wczorajszym wypadkiem, konduktor oburza się gdy mu to zgłoszono i nic z tym nie robi.To jest **rwa dziecinne aby cały wagon zaginął. W Olsztynie przesiadka a w tym momencie by mnie wyrzucili z pociągu. ***owa opinia dla **owych pracowników.
Powiem jedno ***ać PKP IntercityZaletyZero zaletWadyBrak mojego wagonu, brak miejsca siedzącego, ***owa obsługa
strona 21 z 284
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
