Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5593 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kondóktor / 2021-06-18 00:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kierownika pociągu o numerze identyfikatora 11290 zwyzywał mnie i innych podróżnych kiedy nie otworzyły nam się drzwi. Pociąg stał na stacji 15 sekund, bo nadrabiał opóźnienie. Byłem w domu 1h 40 minut później. Pozdrawiam za to miłą Panią z Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, która powiedziała mi jak wrócić z obcego mi miasta do domu o północy.
    Zaletyżadnych zero nic
    Wadycała spółka jest wielką wadą
  • ~Konduktor / 2022-05-13 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego środka transportu, tej firmy. Opóźnienia rzędu 40 minut to norma, jeżdżę stałą trasą, wycofany jedyny pociąg bezpośredni, opóźnienia rosną z każdym rokiem
    ZaletyNie istnieją
    WadyZa dużo, by wymieniać
  • ~Konduktor / 2022-05-13 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego środka transportu, tej firmy. Opóźnienia rzędu 40 minut to norma, jeżdżę stałą trasą, wycofany jedyny pociąg bezpośredni, opóźnienia rosną z każdym rokiem
    ZaletyNie istnieją
    WadyZa dużo, by wymieniać
  • ~Konduktor / 2023-05-12 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ze względu na bardzo długi dystans miejscowości w której pracuje pomiędzy miejscowością w której mieszkam jestem zmuszony korzystac z usług tej firmy. Jeżdżę pociagiem 2x w tygodniu od kilku lat wiec mogę się wypowiedzieć na bazie doświadczenia z tym przewoźnikiem. Zdarzenie w ktorym pociąg nie jest opóźniony w najlepszej perspektywie zdarza sie 1/10 przejazdów. Zdarzają się wagony w których nie ma możliwości podłączenia telefonu/laptopa do sieci. Jeżeli chodzi o system reklamacji to został on stworzony w ten sposób aby jak najbardziej utrudnić ten proces. W niektórych sytuacjach podróżny musi pobierać formularze w kasach stacjonarnych na dworcach. Do samych formularzy trzeba dołączyć zakupiony bilet (jeżeli jest internetowy to trzeba go wydrukować). Dodatkowo potrzebne jest zaświadczenie od konduktora o np opóźnieniu, w innym przypadku reklamacja nie zostanie przyjęta. Jeżeli chodzi o reklamacje internetowe to nie dostałem jeszcze zwrotu wcześniej niż po 33 dniach od jej złożenia. Jeżeli zakupiło się bilet i z jakieś przyczyny chce się go zwrócić, nawet po 1 min od zakupu (zmiana trasy, wybór innego przewoźnika) trzeba odstąpić od umowy kupna i z tego tytułu IC oddaje kwotę pomniejszoną o 15% kwoty zakupionego biletu. Obsługa - nie trudno odnieść wrażenia ze około 50% pracowników realizuje swoje zadania za kare. Nie wspomnę już o totalnym absurdzie możliwości wykupienia miejsca stojącego w pierwszej klasie.
    Wady- Ciągłe opóźnienia
    - Utrudniony sposób reklamacji
    - Obrażona obsługa
    - Stosunek jakość/cena
  • ~Konduktorka z Zakładu Północnego IC / 2024-10-01 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczekuję, że wreszcie wymienią u nas w zakładzie władze. Obecnie jest tragicznie. Plecaki, zwiąchole i partyjniaki bez matury mają stanowiska Specjalistów (tylko w Zakładzie Północnym Specjalista nie musi mieć żadnych studiów). W biurach lenie kawę piją na stanowiskach Referendarzy - w większości są to wiejskie kmioty po zawodówkach. A mądrych i dobrze wykształconych Pracowników prześladują, niszczą i wyrzucają z pracy. Ogromna patologia jest za rządów Zbycha i jego kolesi.
    ZaletyBRAK
    WadyZBYT MAŁO MIEJSCA ŻEBY WSZYSTKIE WYMIENIĆ
  • ~Konrad / 2022-05-31 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi przepełnione, cena kosmiczna, powrot do pociągu po 10 latach okazał się tragiczny, ludzie każdy na każdym
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Konrad / 2022-05-31 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi przepełnione, cena kosmiczna, powrot do pociągu po 10 latach okazał się tragiczny, ludzie każdy na każdym
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Konrad / 2025-07-07 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi nie potrafią wyjechać o czasie, ceny jak za takie gowno wysokie, w pociągach śmierdzi od samego wejścia. Opóźnienia nie są nadrabiane, to nigdy nie powinno powstac
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, obsługa, wszystko co możliwe do zepsucia pkp zepsuje
  • ~Kopciuszekagresor420 / 2021-06-02 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Chłop nie pozwala usiąść mi na moim miejscu bo siedzi z siostrzyczą lat pięć i patyczak z wywalonymi pryszczami
    ZaletyNie ma ich
    WadyWszystko
  • ~Korki / 2025-07-03 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak klimatyzacji (temperatura na dworze 37°c.)
    Pomylone miejsca pasażerskie (min.2 identyczne bilety)
    Chamska obsługa
    WadyMasakra...
  • ~Korzon. / 2022-11-18 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zygam jak mam jednych intercity dosc ze bilety drogie nie bylo tygodnia zeby ten jeb… pociag sie nie spóźnił ku…. Mozecie to ogarnac a jak nje to dac ludzi bilety po 1zl barany !!
    ZaletyZygam
    WadyZygam
  • ~Koszmar / 2024-08-23 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienie na 2 godziny MASAKRA najpierw dostaliśmy info że będziemy stali przez 20 minut. Potem po 40 Minutach!!!!!!! Info ze czekamy godzinę a potem ze 2 godziny koszmar.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko za taką cenę
  • ~Kot / 2024-01-18 06:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę o włączenie ogrzewania na dworze jest mruz
    WadyPomimo mrozu na dworze ogrzewanie nie jest włączone
  • ~Kowal swojego losu / 2025-10-03 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 200 metrów mułu, nie jeździjcie tym, niech to upadnie
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co najgorsze, raz w roku pociąg przyjechał i odjechał o czasie
  • ~Kozel / 2019-08-13 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedawanie biletów bez gwarancji siedzącego miejsca w pociągu bez otwieranych okien powinna być zakazana. Dziesiątki osób siedzących i pocacych się na 50cm2, placacych tyle samo co ludzie w klimatyzowanych przedzialach.
    Tfu, gorzej niż było.
    ZaletyWolno, ale się toczy.
    WadyCała reszta
  • ~Krakers / 2019-08-07 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez totalnie nie sympatyczną i nie potrafiącą nic wytłumaczyć panią w kasie odechciało mi się gdziekolwiek jechać
  • ~Krakow / 2022-01-29 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    1 h spóźnienia na trasie Kraków - Warszawa. Obsługa bardzo miła, ale warunki i czas przejazdu na bardzo słabym poziomie.
  • ~Krawesza / 2022-07-11 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Przydarzyła mi się dziś taka sytuacja, że Pani sprzedała mi bilet na pociąg inter city za normalna cenę, ale niestety bez miejsca siedzącego. Dlaczego osoby, które podczas podróży muszą stać płacą tyle samo co Ci, którzy mają gdzie siedzieć. Dno
  • ~Kris / 2018-12-13 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały czas opóźnione pociągi... K..... ile można? Ta wasza firma to jeden wielki burdel.
    WadyOpóźnienia
  • ~Kris / 2023-06-19 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja icc pobiera kasę za bilet, ale go nie generuje. Telefoniczna i mejlowa pomoc jest bezsilna.
    WadyObsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5593
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 418
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172