strona 202 z 255
- « poprzednia
- 1 ...
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- nastepna »
-
~Milena / 2025-01-28 21:35
Chciałabym podzielić się moim negatywnym doświadczeniem z podróży pociągiem Intercity. Podczas przejazdu jedna z pracownic obsługi zachowała się wobec mnie i mojej towarzyszki w sposób nieuprzejmy i nieprofesjonalny.
Sytuacja zaczęła się od tego, że trzymałam nogi na fotelu. Rozumiem, że nie jest to odpowiednie zachowanie, jednak reakcja tej pani była przesadzona i agresywna. Powiedziała, że „moja mama mi na to pozwala”, zakładając z góry, że moja mama żyje, co było wyjątkowo nie na miejscu. W dodatku stwierdziła, że powinnam „założyć sobie nogi na szyję”. Byłam w szoku i nie odpowiedziałam, ale mimo to pani wyglądała, jakby walczyła ze sobą, oczekując mojej reakcji.
Po około 20 minutach przeszła obok naszego przedziału, przyglądając się nam w sposób, który sprawił, że czułyśmy się obserwowane. Potem wróciła, agresywnie otworzyła drzwi i spytała, czy „mamy do niej jakiś problem”. Kiedy odpowiedziałyśmy, że nie, stanęła w drzwiach, jakby czekała, aż zmienimy zdanie. Jej zachowanie było tak konfrontacyjne, że zaczęłyśmy się jej bać.
Po zakończeniu podróży i wyjściu z pociągu zauważyłyśmy, że pani wyszła za nami i cały czas się nam przyglądała. To zachowanie było wyjątkowo niekomfortowe i wprowadziło nas w poczucie zagrożenia.
Obsługa klienta powinna cechować się profesjonalizmem, a takie podejście do pasażerów jest niedopuszczalne. Liczę, że Intercity podejmie odpowiednie działania, aby podobne sytuacje nie miały miejsca. -
-
~Mill / 2023-10-05 15:45
Pociągi są niepunktualne, na dworcach panuje całkowity brak organizacji, pociągi są źle oznaczane, brak jakiejkolwiek pomocy ze strony pracowników ZaletyBrak -
~Milosnik koleii / 2021-10-06 19:00
Podróżuje pkp od wielu lat. Niestety te wszystkie zabiegi ktore pkp czyni tj remonty linii, remonty dworcow, zakup mowego tabor itp w niczym abolutnie w niczym nie pomagają. Tabor nowy, linie wyremontowane, dworce piekne a pociagi z coraz wiekszymi opóźnieniami. Moze ktos mi wytlumaczyc o co chodzi. I rzecz jasna za to wsxysyko co powyzej ceny biletow w gore a jak!!! W Jaoonii ooznienie jest niedopuszczalne 2 min a u nas radosc wielka zevtylko 30-40 min. Pknawiam pytamie? Może wreszcie ktos by sie yak w glowe puknął -
~Milosnik szybkich, punktualnych kolei / 2024-01-22 20:55
Zacytuje jeden i tylko jeden z wieluuu przypadkow spoznien pociagow.
IC pisze, ze spoznienie pociagu spowodowane jest bezposrenia przyczyna prowadzenia dzialalnosci.
Taki komunikat w systemie ????????????????
To moze podpowiem. Przestancie prowadzic działalność uslugowa przewozu ludzi.
Najlepiej wychodzi Wam prowadzenie dzialalnosci muzealnej. Macie kilka fajnych muzeow. Otworzie jedno wielkie muzeum kolejnictwa.ZaletyBrakWadyZa malo miejsca na wymienianie wad. Poza tym normalnej firmie w przypadku zglaszania wad, cos z tymi uwagami robi. wy nic nie robicie odkad skonczyla sie II wojna swiatowa.przed wojna mozna bylo zegarki regulowac i zawod kolejarza byl ceniony....itp...itd -
~Milosz / 2022-06-25 13:13
Katastrofa hhhfff ijgdf hhffft. Hjbgf hhff jdjchaudhfi ducusbwk difusbwkfo sicbeielcbs xjcusbwicod coshsbcodhebxi zocjebwixbd ZaletyŻadnychWadyWszystko -
~mini jack / 2022-07-18 18:05
mega słaba droga nie chce mi sie tu siedziec stara satiego anka stoi pod laskiem -
~Minus / 2022-10-25 11:47
Tragiczny kontroler biletów
Lekceważący, wyniosły. Posługujący się prostym, nie profesjonalnym językiem do pasażerów.
Trasa Olsztyn- Polanica Zdrój
Nie polecam -
~Mira / 2022-10-29 18:48
Istna żenada z tymi opóźnieniami. Po prostu żenada. -
-
~Mirek / 2022-07-17 16:32
17.07.22. Świnoujście Warszawa wyjazd 14:58 zanim wyjechał z Świnoujście już był opoziniony 70 min do dupy z taką kolejną -
~Mirek / 2022-08-11 18:53
Gówno gówno i jeszcze raz gówno , podróż z Wrocławia do Warszawy 11sierpnia pogoda we Wrocławiu 29°C w pociągu 18stopni żenada , ten szczęśliwy kto ma bluzę i długie spodnie to nie marznie no ale takich osób nie wiele bo to środek lata , obsługa ma gdzieś co się dzieje dodam że to pierwsza klasa , przesiadłem się z kolei dolnośląskich z drugiej klasy po wygodnej podróży do tego czegoś i nigdy więcej inter city !!! ZaletyJak ktoś lubi zmarznąć podczas podróży to polecam -
~Mirek / 2022-08-26 00:37
Jechałem z dzieckiem niepełnosprawnym na turnus rehabilitacyjny i kupiłem bilet że zniszką 78% i miałem zaświadczenie o turnusie nie stety kanar zarządzał odemnie zakupu nowego biletu normalnego i ulgowego tłumaczyłem i pokazałem dokumenty był nie ugięty po powrocie złożyłem skargę na decyzję kanara pkp ich odrzuciło moja skargę uznając za bez zasadna proponuje aby doszkolić swoich pracowników że dzieci niepełnosprawne wraz z opiekunami podróżują że zniszką 78% czas najwyższy się tego nauczyć po drugie jest legitymacja dziecka niepełnosprawnego i to już jest wystarczająco dużo nie ma obowiązku pokazywać dokumentów bo jest rodo kurs relacji Wrocław Kołobrzeg w dniu 11 Sierpień zero tolerancji dla dzieci niepełnosprawnych i ich rodzin proponuje omijać szerokim łukiem ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Mirosław / 2023-09-01 19:45
Pytam się na dworcu w Warszawie w środę o bilet do Bielska Białej. Babka mówi "na jtro nie ma". No to proszę na pojótrze. Też nie ma. No to na Sobotę. Też nie ma. A na kiedy są? Na niedzielę i to na ten dopiero o 14:49. Przyszedłem z czystej ciekawości rano w czwartek zerknąć, ile wagonów jedzie do Bielska tym o 8:15. No i pojechały, cztery wagony. Wierzycie w to?
Ta firma to patologia.
Gdybym był Rządem nie dałbym im ani centa na pseudo rozbudowy.
PKP to kolejna instytucja jak ZUS, NFZ i nawet Sanepid. Są tylko od wyłudzania pieniążków a poziom usług jaki rozpowszechniają to ten sam poziom co za czasów PRL. 280km w 4 godziny i to w XXI wieku, gdzie pociągi na zachodzie pokonują ten odcinek w 50 minut a na dworcu na koniec wakacji gdzie podróżnych tysiące otwarte dwie kasy. Kolejki na 60-70min.WadyEpoka P.R.L. po całości -
~misiek16 / 2019-01-04 09:15
witam,
intercity to złodzieje, zakupiłam bilet na tę samą trasę dwa razy. Nie zdążyli mi przysłać pierwszego biletu zakupionego wieczorem dnia poprzedniego przez internet więc rano dnia następnego zgłosiłam to w kasie i usłyszałam, ze mam zgłosić reklamację a na razie zakupić jeszcze raz bilet na tę samą trasę w kasie.
co zrobiłam.
zwrotu kasy nie mam a do tego próbuję się dodzwonić na reklamację i mają tylko jeden numer, który w moim telefonie jest zablokowany (bo to opcja premium).
Intercity to złodzieje!!!!Zaletybrak zalet!!!!Wadyintercity to złodzieje i mają tylko jeden nr tel do reklamacji - nieaktywny dla telefonów, które mają zablokowaną opcję premium... żenada w XXI wieku!!!! -
~Misior / 2017-07-17 18:30
To jest jakis zart i nieporozumienie, 2017 rok a bilety z kodem QR sa nieakceptowane. Malo tego w mailu w ktorym bilet otrzymalem bylo wyraznie napisane ze bilet moze byc w formie eleketronicznej.
Gdzies tam na koncu biletu malym druczkiem napisana byla akurat ta trasa I komentarz ze jednak na tej trasie trzeba bilet drukowac.
Bilet mial kod QR, specjalnie po to zeby wprowadzic klienta w blad.
Reklamacja rozpatrywana 90 dni, i brak pewnosci ze choc czesc kwoty zwroca.
Musialem zakupic drozszy bilet u konduktora za 180 zl.ZaletyBrak, lepiej juz jechac Polskim BusemWadySlaby komfort, wysokie ceny, niekompetencja obsługi zarowno w pociagu jak i w centrum obslugi klienta. Proces reklamacji wziety z PRL lub Ludowej Republiki Chin. Opoznienia siegajace 50 min.400 zl za bilet do Berlina to troche za drogo. -
~Mj / 2024-06-29 19:26
Tak jak inni uzytkownicy pisza, istna tragedia. Te opoznienia sa nie do zniesienia. Spoznilem sie dzisiaj na swoja przesiadke z czego zadowolona pani poinformowala mnie ze przeciez za chwile bedzie ich kolejny pociag ic. A kto mi zwroci pieniadze za tamten???? I zgadnijcie co? TEN TEZ SIE SPOZNIL PRZEZ CO NIE ZDAZYLEM NA ODPLYW. Cyrk normalnie, ale nie wiadomo czy sie smiac czy plakac.
-
~Mk / 2022-10-20 13:26
Pociagi pospóźniane to już tradycja,dodatkowo ukraincy za darmo miejsca siedzące Polacy płacą za miejsca stojące ZaletyTanioWadySpóźnione, -
-
~MK / 2023-04-06 19:31
Jeżdżę pociągami regularnie od dobrych paru lat. Dojeżdżam na uczelnię 250km i do pracy ok. 80 km w jedną stronę. ZAWSZE kupuję bilet za pośrednictwem strony intercity.pl. Przez ostatnie dni jednak na pociąg, którym dojeżdżam do pracy nie dało się kupić biletu 2. klasy, więc kupiłem bilet 1. klasy (która swoją drogą praktycznie niczym się nie różni od 2. klasy), bo nie chce mi się rano czekać w kolejce do kasy na dworcu + zawsze te parę minut snu więcej.
Kupowałem bilet powrotny, tak jak zawsze, za pośrednictwem intercity.pl, ale z jakiegoś powodu bilet został anulowany, mimo że pieniądze z konta zostały odjęte. Niestety, zorientowałem się, że bilet został anulowany dopiero jak wsiadłem do pociągu. Usiadłem na pierwszym lepszym miejscu, czekając na kontrolę biletów, żeby wyjaśnić sytuację i kupić ewentualnie bilet. No i się doczekałem. Przyszedł pan dyrektor pociągu przeprowadzić kontrolę biletu, poprosiłem o bilet do mojej miejscowości, wytłumaczyłem że bilet został anulowany przez system, a ja byłem tego nieświadomy. Pan jednak nie chciał słuchać moich tłumaczeń, powiedział, że "bilet będzie droższy- dużo droższy", zapytał "płatność kartą?" i poszedł żwawym krokiem po terminal (a był to starszy pan). Przychodzi z terminalem, mówi że bilet wyniesie 173 zł (normalnie 22,50 zł).
Chcąc sprostować powiedziałem, że "nie mówił pan, że to będzie mandat", a on odpowiedział, że to nie nazywa się teraz mandat, tylko "opłata dodatkowa", po czym dodał tonem, jakbym od początku chciał oszukać wspaniałą instytucję polskich kolei państwowych na grube pieniądze - "płaci pan czy nie?". Zmęczony całym dniem pracy, nawet nie chciało mi się z nim kłócić, to po prostu przyłożyłem kartę do terminala i wpisałem kod, nie wiedząc czy to co zrobił nie było jakimś wyłudzeniem.
Ale mniejsza z tymi pieniędzmi, choć żałuję, że nie rozwiązałem tej sytuacji inaczej - i np. nie wysiadłem nie płacąc na następnej stacji. Może te pieniądze pójdą na rozwój infrastruktury i polepszenie usługi pkp (wiem, zabawne), albo nawet na emeryturę dla tego pana, przez co może stanie się mniej zgorzkniały.
Setki razy podróżowałem tą i innymi liniami, ale czara goryczy się przelała i mam dość pijanych współpasażerów, niewygodnych foteli, tłoku i ogólnej niskiej jakości usługi. Wolę przesiąść się do bardziej szkodliwego dla środowiska i droższego środka transportu, jakim jest auto. Jedno jest pewne - to na pewno moja OSTATNIA podróż pociągiem.
Dodam jeszcze, że jadę właśnie pociągiem, w którym to wszystko się zdarzyło odpocząć do domu i nie mam żalu dla pana dyrektora pociągu (który jakby był tam za karę), bo szkoda na to czasu i nerwów. Chciałbym tylko, żeby jak najmniej potencjalnych pasażerów doświadczyło podobnej sytuacji i żeby jako instytucja państwowa nie traktowali ich jak bydło przewożone z punktu A do punktu B.
Piszę to wszystko, bo spędziłem bardzo dużo (zbyt dużo) czasu jeżdżąc koleją, przez co tym bardziej czuję się oszukany. Zastanawiam się jakby inaczej mogła się potoczyć sytuacja, gdybym nie zapłacił. Być może straż ochrony kolei wyciągnęłaby mnie siłą z pociągu na najbliższej stacji i przeprowadzała czynności zatrzymania przez następne dwie godziny. Może musiałbym wysiąść i zakupić bilet na następny pociąg i czekać na stacji w zimnie. W każdym razie negatywne doświadczenie.Zalety- zmiana pozycji w czasieWady- podejście do człowieka
- brak komfortu
- opóźnienia
- ogólny chaos
- i wiele więcej -
~Mkw / 2023-05-03 18:17
Jadąc w daleką trasę liczę na to ,że mogę zjeść obiad w WARS ale to graniczy z cudem . Cały WARS zajęty przez osoby ,które nic nie zamawiają. Obsługa nie reaguje. Tragedia -
~Mlefyk / 2022-06-24 18:37
Nie polecam, opóźnienia a ceny wysokie, niski komfort, słaba klimatyzacja w lato. ZaletyBrakWadyBrak zalet -
~Młody / 2019-06-14 15:47
Na dworze 32*C w pociągu 28 jakaś makabra zaorac to całe PKP intercity Wrocław-Radom opóźnienia 50min koszmar
strona 202 z 255
- « poprzednia
- 1 ...
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- nastepna »