Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5299 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karol / 2022-02-19 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Duże opóźnienia w Katowicach. Ja rozumiem, że są trudne warunki atmosferyczne, ale bez przesady.
  • ~Karol / 2022-06-01 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciagle opoznieni. To jakis zart? Opoznienia nawet 2h. Brak miejsc, ceny sie zmieniaja.
    WadyOpoznienia, brak miejsc, opoznienia o nawet godzine masakra
  • ~karol / 2022-07-26 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    zamawianie biletów przez internet w PKP to jakieś G... Trudno jest mi sobie wyobrazić pod wpływem jakich środków odużających są ludzie którzy oddają do użytku taki serwis ?????

    Pociągi cały czas się spóźniają.
    TO jedno wielkie nieporozumienie.
    Powinni zaorać wszystkie tory i oddać to na drogi.
    Banda cwanych nierobów.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, jakość usług, brak usług, Gówno usługa
  • ~Karol / 2022-08-06 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja totalna porażka traktowanie pasażerów jak masę towarową, przykład pociąg relacji Kraków Kołobrzeg,opóźnienie 430 minut!! Wiadomo było że jest problem z ich strony już o godzinie 7 00 informacja ze pociąg jest opóźniony pierwsza wersja 100minut mija 3 godz zmiana na200 dopiero o 13 że jest opóźnienie 360minut
    ZaletyBrak
    WadyNajgorszy przewoźnik
  • ~Karol / 2022-08-26 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiony bilet rencisty nie ważny z samą kartą,
    Obowiązek zapłaty bo podobno brakuję zaświadczenia z ZUS
    Kpina na sali i wyłudzanie pieniędzy
    Z zamiarem że osoba pokrzywdzona nie złoży skargi reklamacji bo przecież to tyle czasu bo do ZUS później papiery do intercity i tyle biegania za 80 zł
    Na pewno nie pójdzie a my będziemy mieli
    Do tego bilet nowy trzeba kupić bo dopłaty nie ma do tego co posiadam
    Pierwszy raz jadę pociągiem od 18 lat i nigdy więcej nie pojadę
    ZaletyNie zauwazylem
    WadyZa dużo by ich wypisać
    Te zgłoszone i tak nikt nie próbuje poprawić
  • ~Karol / 2022-12-03 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Godzina 21.36 kierunek Wrocław Jelenia góra masakra tyle ludzi że człowiek na człowieku.
    Zamiast dołożyć dodatkowe wagony to nie bo po co kto zapłacił to ledwo co do pociągu się wcisną nigdy ale przenigdy nie polecam tych pociągów dla mnie to w ogóle śmiech na sali .
    Te Pkp to jest dno .
    ZaletyŻadnych
    WadyNigdy nie polecam !!!!!!!
  • ~Karol / 2023-12-28 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Do obsługi nie mam problemu ,ale już po raz kolejny jestem wściekły na te pociągi. Tym razem nie odjechał za wcześniej ani za późno tylko jest podany zły peron i tor . Masakra ,a miałem ważne spotkanie
  • ~Karola / 2022-06-19 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślę ,że przejazd dzisiejszym pociągiem PKP Intercity na trasie Katowice- Gdynia nadaje się do programu " Uwaga". Przedziały 8- osobowe wszystkie zajęte. Zastanawiam się jak w XXI wieku można spędzić podróż w toalecie na sedesie ..., Ponieważ nie ma miejsca nawet na korytarzu. Bilety są sprzedawane masowo , nikt tego nie kontroluje. Parę osób ma wykupione to samo miejsce , o identycznym numerze. W toalecie brak podstawowych środków - mydła,papieru. Jest duszno , czuć mocz . Ludzie siedzą w przedziale bez możliwości skorzystania z toalety. Jest taki tłum na korytarzu, że nie można przejść do toalety. Mam zdjęcia , które wykorzystam przeciwko PKP i warunkom , na jakie ludzie są narażeni.
    ZaletyŻadnej
    WadyOpisane wyżej
  • ~Karola77 / 2019-07-04 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa relacji Gdynia -Wrocław 1 lipca
    Pociąg Heweliusz 5600 .1 klasa to jakas kpina . Będąc dzieckiem w latach 90 jeździły właśnie takie pociągi .Już nie wspomnę o braku klimatyzacji i toaletach .Za co pytam za co tyle zapłaciłam .Pani konduktor umiała powiedzieć tylko
    Proszę sobie złożyć reklamację.Przy czym klasa 2 nowe wagony z klimatyzacją.Jak tak może być że place podwójnie za bilet a jadę w czymś takim .
    To była moja,mojej rodziny i znajomych ostatnia podróż tymi liniami.Mają ludzi za nic .Nie polecam .
  • ~Karolaaa / 2022-09-09 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie będę wyrażać aktualnie emocji które mną targają, ale zmuszona byłam wziąć tabletki uspokajające. Jakim cudem tyle opóźnienia, a Pan który podawał komunikat specjalnie mówił nie wyraźnie aby każdy nie słyszał. Piękne koleje. Intercity reality . Jestem zażenowana tym co się dzieje i wy macie prawo brać od nas pieniądze za bilet ? W takim razie żądam zwrotu.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~karolcia / 2022-05-29 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero szacunku do ludzi. Przepełnione wagony jak w jakis wywózkach !!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Karolina / 2021-08-21 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakieś nieporozumienie że osoby które nie mają miejsce siedzących i muszą stać przez kilka godzin płacą taką same cenę jak osoby które siedzą. Brak klimatyzacji, opóźnienia, tłumy takie że nie da się stać, kible wyglądają jak za czasów PRL-u albo i gorzej. Ludzie chamstwo. Następnym razem chyba odpuszczę sobie podróży PKP lepiej już nigdzie nie jechać niż znosić to.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak klimatyzacji
    Brak miejsca żeby się wysikać w spokoju
    Nie wygodne miejsca
    Ceny
  • ~Karolina / 2021-10-02 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg stoi w polu godzinę, dodam że jest to godzina 23 , każdy chce dojechać w miejsce docelowe a pociąg nie rusza bo się podobno resetuje...tragedia, nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadyDużo ludzi , opóźnienia, malutkie toalety, problem z WiFi
  • ~Karolina / 2022-03-10 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupuje bilet za pełna cene z miejscem zebg moc usiąść jezeli obywatele Ukrainy maja zajmowac 99% pociągów to albo niech kupują bilety s wyznaczonym miejscem albo niech kazdy inny ma zniżkę na bilecie za takie utrudnienia bo juz 3 raz sie nie zdecyduje na taka podroz dwa razy mi wystarczy
    Podróżuje z miejscem by moc normalnie pracować w podróży
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Karolina / 2022-04-13 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nienawidzę tego PKP, nie pamiętam kiedy ostatnio dojechałam bez opóźnienia na czas, chyba nigdy. Poza tym syf i nie wiem za co płace, chyba za wkur..wianie sie
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNie do opisania
  • ~Karolina / 2022-06-26 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamskie i mściwe zachowanie konduktoròw do pasażeròw - dają kary za to że ktoś nie jest w stanie kupić biletu w kasie i musi kupić w pociągu ( gdyż czasami stanie w kolejce trwa po kilka godzin lub w przypadkach losowych ) Zero wyrozumiałości, liczą tylko na kase
    ZaletyBrak
    WadyKonduktorzy przemądrzali, nie mili
    Brak szacunku do klientòw zero wyrozumiałości
  • ~Karolina / 2022-08-03 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedziemy pociągiem relacji Kołobrzeg do Kraków Główny IC numeru 8306 tragedia pociąg jest bez klimatyzacji i niema miejsc które zarezerwowaliśmy w osobnym przedziale tylko w klasie 2.
    Brak komfortu osobistego i mało miejsca
    ZaletyBrak
    WadyBrak komfortu
  • ~Karolina / 2024-08-30 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny problem z klimatyzacją w upalny dzień. Na zewnątrz ponad 30 stopni Nie wspomnę o tym ze mnóstwo ludzi na korytarzu Tragedia Zapach potu unosi się w powietrzu Może któryś pan minister w garniturze powinien się przejechać i prosto na ważne spotkanie
    ZaletyPrzynajmniej bez opóźnienia
    WadyWszystko pozostałe
  • ~Karolina / 2025-01-02 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja oraz skarga dotyczą przekazuj relacja Kraków Główny-Gdańsk Wrzeszcz.
    Reklamacja oraz skarga tyczą się dzisiejszego przejazdu wyżej wymieniona relacja. Podróż odbywam z psem, dla którego niezakupiony został bilet jednak brak miejsca do przewożenia zwierzęcia. Poprosiłam obsługę pociągu w tym kierownika pociągu Panią (tu personalia nie zostały mi podane) nr spisany z plakietki 32027. O wskazanie miejsca dla osoby z psem aby przejazd odbył się niekonfliktowy oraz komfortowo dla wszystkich nadmienię, ze kwota biletu to 240,20 zł. Przemiła Pani kierownik poinformowała, ze miejsce dla psa jest pod moimi nogami pod siedzeniem i ze utrudniam przejazd prosząc o wskazanie miejsca do przewozu psa oraz jej personalia, poinformował również, ze zakończę swoją podróż w Warszawie z racji utrudniania podróży. Kierownik pociągu nie rozumiała mojej prośby, ze wykupiłam bilet i proszę o odrobine komfortu dla siebie oraz zwierzaka. Podróż skończyła się na podłodze przy toalecie na łączeniu pociągów, gdzie rowniez Pani kierownik nie pozwoliła mi przebywać ponieważ jest to miejsce dla bagażu a nie dla osoby z psem usilnie kąsając wracać mi na miejsce i trzymanie psa pod nogami fotela. Nadmienię, ze prosiłam o wskazanie miejsca ponieważ mam psa rasy dużej niespełna 36 kg. Miejsce pod siedzeniem jest tak obszerne, ze ledwo mieszczą się tam nogi a co dopiero pies. Także tak kończą się prośby do obslugi pociągu, kulturalne prośby dodam. Oczywiście koleżanka Pani kierownik która wcześniej prosiłam o to samo nabrała wody w usta i stała jak słup soli. Domagam się zwrotu poniesionych kosztów mojej podróży, która spędziłam w przejściu przy toalecie na podłodze oraz wyciagnięcia konsekwencji wobec przemiłej obslugi pociągu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Karolina / 2025-01-02 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacja oraz skarga dotyczą przekazuj relacja Kraków Główny-Gdańsk Wrzeszcz.
    Reklamacja oraz skarga tyczą się dzisiejszego przejazdu wyżej wymieniona relacja. Podróż odbywam z psem, dla którego niezakupiony został bilet jednak brak miejsca do przewożenia zwierzęcia. Poprosiłam obsługę pociągu w tym kierownika pociągu Panią (tu personalia nie zostały mi podane) nr spisany z plakietki 32027. O wskazanie miejsca dla osoby z psem aby przejazd odbył się niekonfliktowy oraz komfortowo dla wszystkich nadmienię, ze kwota biletu to 240,20 zł. Przemiła Pani kierownik poinformowała, ze miejsce dla psa jest pod moimi nogami pod siedzeniem i ze utrudniam przejazd prosząc o wskazanie miejsca do przewozu psa oraz jej personalia, poinformował również, ze zakończę swoją podróż w Warszawie z racji utrudniania podróży. Kierownik pociągu nie rozumiała mojej prośby, ze wykupiłam bilet i proszę o odrobine komfortu dla siebie oraz zwierzaka. Podróż skończyła się na podłodze przy toalecie na łączeniu pociągów, gdzie rowniez Pani kierownik nie pozwoliła mi przebywać ponieważ jest to miejsce dla bagażu a nie dla osoby z psem usilnie kąsając wracać mi na miejsce i trzymanie psa pod nogami fotela. Nadmienię, ze prosiłam o wskazanie miejsca ponieważ mam psa rasy dużej niespełna 36 kg. Miejsce pod siedzeniem jest tak obszerne, ze ledwo mieszczą się tam nogi a co dopiero pies. Także tak kończą się prośby do obslugi pociągu, kulturalne prośby dodam. Oczywiście koleżanka Pani kierownik która wcześniej prosiłam o to samo nabrała wody w usta i stała jak słup soli. Domagam się zwrotu poniesionych kosztów mojej podróży, która spędziłam w przejściu przy toalecie na podłodze oraz wyciagnięcia konsekwencji wobec przemiłej obslugi pociągu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5299
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3254
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 895
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 728
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 362
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4731
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3978
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065