Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5591 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    1.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2022-08-20 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Lato
    w pociagach sauna. Brak klimatyzacji . Kilka godzin z sanatorium jechalismy w temperaturze ponad 40 stopni. Zdarzylo sie to w obie strony więc to nie przypadek. Powinniscie placic ludziom odszkodowania!!@ I pomyslec ze namy XXI wiek. Syf brud smrod .
    Zaletyzadnych
    Wadysame
  • ~Ewa / 2022-11-05 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia . Wieczne opóźnienia, zajęte miejsca chociaż były zarezerwowane , nie miła obsługa, kupione wcześniej bilety za 300 zł, z powodów zdrowotnych podróż tego dnia była nie możliwa, wymiana na bilety z datą dnia kolejnego absolutnie wykluczona, trzeba było kupić nowe za kolejne 300 zł .
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Ewa / 2024-05-22 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujące. Za błąd PKP konsekwencje ponosi podróżny! Wg przewoźnika Jedynym możliwym działaniem podróżnego jest rezygnacja z podróży lub zmiana miejsca za dopłatą!!!!( po rozmowie z obsługą pociągu nie było miejsce wolnych)
    Bilet kupiony przez strone przewoźnika miał być zgodnie z kierunkiem jazdy a po wejściu do przedziału okazało się że jest tyłem do kierunku jazdy-i konsekwencje tego ponosi podróżny.
  • ~Ewa / 2025-06-19 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana zachowaniem kierownika pociągu 3500 relacji Kraków Głównu - Gdynia Główna z dnia 18.06.2025 który zadecydował że poczeka na pasażerów innego pociągu który ma opuźnienie. Rozumiem że trzeba się wspierać miało być 15 minut a trwało prawie 30 minut. Nikt nawet nie zapytał się pasażerów czy zgadzamy się na takie opóźnienie. Dzięki temu mój powrót opóźnił się do domu o 2,5 godziny dodatkowo w informacjach przez megafon informowało nad ,że inne pociągi nie będą czekały na opóźnonych pasażerów tylko trzeba poczekać na następne połączenie.Powiedziałam konduktrorowi o swoim niezadowoleniu że dla 10 osób poświęciło się tylu pasażerów i usłyszałam że pewnie też chciałabym wrócić jak oni do domu. Tak ale może oni wrócili do domu o zwykłej poże ale ja znacznie później jak inni pasażerowie. Dla mnie to jest skandal jak kierownik pociàgu może decydować za tylu pasażerów nie pytając się ich. !!!!!!!!!!
  • ~ewdweewd / 2022-05-17 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawcie stronę nieudacznicy :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Zaletybrak
    Wadyza dużo
  • ~Ewelina / 2018-10-30 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 30.10.2018 o godz 19.20 na stacj twardogora sycowska doszło do drastycznego incydentu po zatrzymaniu pociągu konduktor w błyskawicznym tempie dał znac sygnałem maszyniście ze może odjeżdżać , zamykając tym samym elektryczne drzwi ponieważ jego zdaniem wszyscy wysiedli , widząc ze wychodzi matka z dzieckiem w wózku . Pociąg automatycznie odjeżdżał z dzieckiem w wozku na wpół zamkniętych drzwiach co groziło zagrożeniem życia 9 miesięcznego dziecka .Matka pytając konduktora dlaczego rusza ? Ten śmiejąc się bezczczelnie mówi ze sygnał już był i trzeba wyskakiwać ? Młody konduktor w przedziale do 40 lat dobrze zbudowany łysy który jechał z Wrocławia na Warszawę Wschodnia o numerze intercity 6110 który jeszcze się opóźnił o 10 minut .Pytam czy ten człowiek powinien pracować na tym stanowisku jak również jego koleżanka schowała się podobnie.
    ZaletyBrak
    WadyNigdy więcej nie skorzystam z pociągu intercity
  • ~Ewelina / 2022-01-18 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Pendolino Kraków IŁAWA
    Konduktor który wysadził dziś matkę z 4 letnim dzieckiem w Warszawie za brak dowodu osobistego (mając bilet) ....
    Żebyś już w życiu się nie wysikał.
    Człowieku chyba nigdy nie byłeś pochwalony przez rodziców
    ZaletyBrak
    WadyObsługa pociągu chyba niedowartościowany życiowo
  • ~Ewelina / 2022-03-07 06:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozumiem pomoc ale niech szanowna firma PKP inter city nie zapomina o nas o obywatelach tego kraju ( bilety w cale nie są tanie ) a organizacja związana z sytuacja na Ukrainie to dramat. Po co sprzedajecie rezerwowane miejsca jak i tak trzeba stać. Żenada pomoc pomocą ale są inni ludzie którzy tez musza jechać do pracy, z pracy i na delegacje !!!!! Dlaczego nie podstawicie więcej wagonów albo niech częściej pociągi jeżdżą !!!
    ZaletyBrak zalet
    WadyCała masa
  • ~Ewelina / 2022-06-12 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg miał zbyt małą liczbę wagonów przez co dużo osób nie miało gwarancji miejsca. Nawet na korytarzu ciężko było stanąć. Sytuacja ta jest oburzająca, powinni lepiej dopasowywać składy. Oczywiście bilet przy śmierdzącej toalecie kosztuje tyle samo, co bilet normalny. Żenada.
  • ~Ewelina / 2022-06-12 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg miał zbyt małą liczbę wagonów przez co dużo osób nie miało gwarancji miejsca. Nawet na korytarzu ciężko było stanąć. Sytuacja ta jest oburzająca, powinni lepiej dopasowywać składy. Oczywiście bilet przy śmierdzącej toalecie kosztuje tyle samo, co bilet normalny. Żenada.
  • ~Ewelina / 2022-08-13 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    To jeet po prostu kpina. Mało wagonów przez co ludzie jadący 4h lub dalej muszą siedzieć na podłodze.. tym bardziej że płacimy tyle samo co za miejsce siedzące. Skandal !!! Traktowanie ludzi poziom 0.
    WadyBrak miejsc, smród
  • ~Ewka / 2021-09-22 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielokrotnie korzystam z usług PKP i w 95% przypadków spotyka mnie bardzo niemiłe traktowanie. "Niemiłe"- to bardzo łagodne określenie. Obsługa w wielu miastach w kasach jest wręcz okropna. Ma się wręcz wrażenie że idzie się tam nie po bilet lecz na walkę słowną. Cała podróż jest zrujnowana i spędza się na przeklinaniu w duchu i próbie opanowania. Panie w kasach w bardzo niekulturalny sposób udzielają odpowiedzi, typu "możesz sobie sprawdzić w internecie" na pytanie o której jest najbliższy przejazd i w jakiej kwocie i czy można zakupić bilet. Kasy w Warszawie wschodniej najgorzej wspominam. Usłyszałam nawet "czego?". Zero słów grzecznościowych i odgórne traktowanie ludzi. Przestałam korzystać z kas i zaczęłam kupować bilety przez stronę internetową, jednakże zdarzyło się, że potrzebowałam zwrócić bilet będąc już na dworcu i ponownie spotkało mnie bardzo nieprzyjemne powitanie. Pani w kasie w Gdańsku nie chciała udzielić mi informacji odnośnie procedury złożenia zwrotu za niewykorzystany bilet, ponownie spotkałam się z brakiem grzecznościowych słów, na co tym razem odpowiedziałam jej tak samo i oznajmiłam że chyba jest to w zakresie jej pracy. Pani oprzytomniała i już zwróciła się grzeczniejszymi słowami, ale chciała pozbyć się mnie jak najszybciej i nie uzyskałam pełnej informacji. Po prostu żałosne. Jeśli macie Państwo możliwość wyboru innego przejazdu to sugeruję wybrać właśnie ten inny. Nie warto korzystać z usług tak niekulturalnych osób,lepiej jest wspierać rozwój innych firm transportowych.
    ZaletyTrudno jest zobaczyć zalety,kiedy wady zasłaniają wszystko inne. Z przykrością muszę stwierdzić że tylko 5 razy spotkałam miłego/miłą pana/panią konduktor: raz w Warszawie centralnej, dwa razy w Białymstoku, raz w Zawierciu, raz w Augustowie.
    WadyCałe mnóstwo, jednak najbardziej to punkty sprzedaży biletów. Do tego brak dobrych informacji, spóźnione pociągi, zmiany miejsc odjazdów pociągów, nawet spotkałam się z innym określeniem numeru pociągu na wyświetlaczu.
  • ~Fajlip / 2022-08-19 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jazda pociągiem podczas upału to porażka. Klima nie działa a jak działa to tylko w niektórych wagonach i to w pociągu relacji Lublin- Szczecin! Natomiast w innym pociągu działają tylko wybrane drzwi, jeśli ktoś ma przesiadkę na styk to musi biegać po wagonach i szukać działających drzwi nie wspominając już o osobach niepełnosprawnych. Opóźnienia po 140 min to już inna bajka.
    ZaletyBrak!
    WadyBardzo dużo.
  • ~Fanatyk pociągów / 2021-06-17 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalosne nie jedzcie tym bardziej opłaca się zrobić se prawko i jechać mniej się nerwów straci pozdro
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
  • ~Fatalista / 2018-08-15 07:50
    Ocena: 1.00 / 5
    15 sierpień Świnoujście Bielsko.. ponad dwie godziny opóźnienia we Wrocławiu i rośnie Zero informacji etc. Dramat i tyle.
    ZaletyBrak
    WadyNo braknie miejsca... Brud, brak kompetencji obsługi zero informacji
  • ~Fech / 2019-05-28 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilety drogie i drożeją, a pociągi się spóźniają, nie przyjeżdżają, a jak już jeżdżą to oczywiście dłużej. Na stacjach żadnych informacji i oczywiście PKP blokuje innym aplikacjom udostepnienie informacji o opóźnieniach. Beznadzieja z takimi podróżami
  • ~fg / 2023-05-05 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dojeżdżam do pracy samochodem ok. 50-55 minut i chciałem sie przesiąść się na pociąg intercity teoretycznie 35 minut, plus dojście na stację i ze stacji więc wychodzi mniej więcej to samo, no może 5 minut dłużej pociagiem. Ale myślę sobie: wygoda, ekologia, no i bilety okresowe wychodziły już taniej niż samochód. Tyle w teorii, a oraktyka to ciągłe spóźnianie się, brak informacji, nieuprzjeme załogi. Dałem sobie spokój i wróciłem do samochodu, a teraz po miesuącu przychodzą odrzucenia moich reklamacji do PKP Intercity.
    Zaletybrak
    Wadyspóźnienia
  • ~Filip / 2018-05-04 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brudno,niesmaczni ludzie,raz w życiu usiadłem,konduktorzy biorą w łapę przy mnie coś takiego się zdarzyło.
    Nie dajcie się zwieść reklamie to propaganda.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Filip / 2021-11-26 05:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologia od samej sprzedaży biletów - stare omy pamiętające czasy PRL z laską sprzedające bilety, aż po pociągi opóźnione na starcie ze stacji o 3h xD porażka.
    ZaletyB R A K
    WadyOd a do z
  • ~Filip / 2022-12-22 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczyt szczytów gwóżdź do trumny tego całego gówna, jak można sprzedać bilet na miejsce w nieistniejącym wagonie?????
    22 grudnia miejsce zakupione 5 dni wcześniej zjebany Zefir w kierunku krakowa
    ZaletyBrak wagonu nr19 brak stosownej informacji czemu go nie ma
    WadyBrak wagonu nr19 brak stosownej informacji czemu go nie ma
    Konduktorzy tragedie...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5591
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 416
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172