MASAKRA 2 h opóźnienia pociągu IC z Wrocławia
do Przemyśla !!!
Na dworcu w Katowicach
głośniki albo były ciche albo głośne i niewyraźne i ciężko było się zorientować co się dzieje
W Japonii za wywieźli by was wszystktakie usługi toich na taczkach
ZaletyNależy się cieszyć jak pociąg w ogóle
Przyjedzie
WadyOgromna przepaść w porównaniu do Japońskich przewoźników
~Ja / 2024-05-10 20:48
Ocena: 3.00 / 5
Czasami ok, ale czasami wychodzi złodziejski charakter spółki
~Anna K. / 2024-05-10 09:45
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Zwróciłam niewykorzytany bilet miesieczny ze wzgledu na błdeny wybór dat. Nastepnie zakupiiłam bilet prawidłowy. Pobrano oplate 110 zł za odstąpienie od umowy. Jestem zażenowana!!! Złodzieje i tyle w temacie.
~Maddy / 2024-05-09 23:59
Ocena: 1.00 / 5
PKP to coraz większe dno za większe pieniądze. Od 15 lat mam konto w ich "serwisie" wyobraźcie sobie moje zdziwienie, biletów nie kupię muszę potwierdzić adres email. Klikam. Wchodzę w mail.... Maila nie ma. No dobra czekam... Dalej nie ma... No i bach przerwa serwisowa. No to bilety zakupione. Szanowne PKP jeśli ktoś to czyta to za czasów kiedy moja mama pracowała u was w jednej spółce problemy może były inne ale nie tak dotkliwe. Dodatkowo może oddacie w końcu połączenie bezpośrednie Gdynia-Przemyśl przez Lublin? Kochanowski się w grobie przewraca...
ZaletyŻadnych.
WadyOgarnięcie informatyzacji poziom parkingu podziemnego -3
~Bogdan / 2024-05-09 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Reklamuje bilety i nie chcą oddać pieniędzy.Czy to kradzież?Wsiadłem z żoną do pociągu Słupsk Gdynia by dostać się do Warszawy. Bilet wykupiłem też na IC Gdynia Warszawa przez internet.Jednak po przejechaniu że Słupska 60 km do Lęborka zrezygnowałem i wysiadłem kiedy się zatrzymał.Na przeciwnym torze stał IC do Słupska więc wsiadłem.Konduktorka powiedziała że można reklamować zwrot za biletIC Gdynia Warszawa z którego zrezygnowałem.Okazuje się że nie uznają reklamacji! Co jest z nimi? Złodzieje?Oszuści?Co o tym myśleć?
ZaletyZadłużeni ?
WadyNie oddają kasy?
~Dawid / 2024-05-09 12:05
Ocena: 1.50 / 5
Nie ma pociągu który by sie nie spóźnił tragedia.
ZaletyBrak
~jozek / 2024-05-08 20:41
Ocena: 2.25 / 5
Jeszcze chyba nie trafiłam na sympatycznego konduktora w liniach intercity... Przy ostatniej podróży opóźnienie. Konduktorka stwierdziła, że nie jesteśmy jedynymi podróżującymi i kolejny pociag za nami nie zaczeka. Udało mi się jednak dobiec i spytałam kolejnego konduktora ile zostało do odjazdu, bo siostra w ciąży biegnie trochę wolniej. Też dostałam odpowiedz, że pociag nie będzie za nikim czekał. Na prawdę to rozumiem i niczego takiego nie oczekiwałam. Ostatecznie po zwroceniu mu uwagi i przez małą sprzeczkę nie zauważyłam jak siostra wsiadła do pociągu, który odjechał beze mnie.
Standardowo również brudne toalety bez papieru.
WadyZa każdą podróżą niemiła obsługa
Brudne toalety bez papieru
Opóźnienia
~Alekej / 2024-05-07 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Dno, 40% opóźnienia.
Zero informacji o przyczynie.
~Klaudia / 2024-05-07 17:18
Ocena: 3.00 / 5
07.05.24r
Generalnie było by okej, gdyby nie to że mam wykupiony bilet w przedziale dla matki z dzieckiem do lat 6. Przed zakupem trafiłam na ostatnie dwa miejsca które zaraz wykupiłam, tylko że po tym jak wsiadłam z córką do pociągu okazało się że w przedziale dla matki z dzieckiem do lat 6, siedzi sobie mężczyzna+50 i ma on wykupione te 4 miejsca z 6 miejsc. Rozwalony, buty ściągnięte, nogi na fotelu. Zero komfortu podczas jazdy. Dziecko nie może się swobodnie poruszać. Dyskomfort, tym razem trase zaliczam do mało ciekawych.
~Maks11 / 2024-05-07 16:58
Ocena: 5.00 / 5
Pani w obsłudze klienta bardzo przyjemna, która mi wszystko na spokojnie wyjaśniła i przede wszystkim bez żadnego problemu ogarnęła mi wszystkie bilety i miejsca, o które prosiłem.
ZaletyPełna profeska w obsłudze klienta we Wrocławiu.
WadyNatomiast przy normalnej kasie miała do mnie pretensje o to, że po prostu pomyliłem trasy i mnie odesłała do obsługi klienta.
~Kinga / 2024-05-06 14:37
Ocena: 2.50 / 5
Zimno w przedziale od klimatyzacji, brak papieru w toalecie już od początku trasy, jedna toaleta nieczynna (woda nie spłukuje), korytarze zapełnione pasażerami bez rezerwacji miejsca.
~Andrzej / 2024-05-06 12:40
Ocena: 1.50 / 5
Opóźnienia na trasie Przemyśl - Szczecin to porażka. 220 minut w Krakowie 1-go maja 2024.
Kompletny chaos informacyjny, zero szacunku do podróżnych. Tragedia.
ZaletyNa razie żadnych
WadyPermanentne opóźnienia, brud w toaletach, pijaństwo w Warsie.
~Kasia / 2024-05-05 18:25
Ocena: 2.00 / 5
Jechaliśmy dzisiaj pociągiem, niestety od samego początku brak w toalecie papieru toaletowego i ręczniczków do rąk. Poza tym w pociągu strasznie zimno, no i na koniec oczywiście opóźnienie. Chyba to nasza ostatnia podróż na takiej trasie.
~Louis20 / 2024-05-05 11:11
Ocena: 2.50 / 5
Przyszedłem na peron o 10:58, pociąg mial o tej godzinie odjechać. Szukałem z kolegą wejścia bo pociąg jeszcze chwilę stał, konduktor raczej widział że szukamy drzwi, ale i tak sobie odjechali, i konduktor jeszcze kazał nam się odsunąć od pociągu. A widziałem nie raz jak pociąg odjezdza troche i pozniej sie zatrzymuje bo ktoś sie spóźnił. A innym razem jakaś przypinka odleciała konduktorowi na którą przypadkiem wdepłem i mi się przyczepiła do podeszwy, zwyczajnie ją odczepilem i oddałem konduktorowi, który później się na mnie wydarł i wyprzeklinał. Konduktorzy są bardzo pasywnie-agresywni.
~Anna / 2024-05-04 21:23
Ocena: 5.00 / 5
Nocna Słupia nad morze 27.04.- bez opóźnień, bardzo miła załoga pociagu, bez problemów, tak trzymać.
ZaletyWszystko
WadyNic
~Anonymous / 2024-05-04 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Deb*l projektował ten system kupna biletów. Nabyliśmy bilety na całość trasy, wiele dni przed trasą, i nie możemy nigdzie usiąść przez 6 godzin, bo ktoś kupił tylko na jej część (i to 3 min przed odjazdem pociągu) i dostał miejsce. I w efekcie musimy stać te j*bane 6 godzin bo ktoś przychodzi i informuje że własnie przed chwileczką zrobił zakup biletu i dostał fotel na który się czailiśmy. No d*bil k*rwa. Już nigdy nie wybiorę intercity, opłata za taką "jakość" przejazdu to jakiś chory żart.
ZaletyŻadne
WadyZesputy system kupna biletów.
~Ewelina / 2024-05-04 17:14
Ocena: 2.50 / 5
Pociąg relacji Kraków Szczecin dramat. W Krakowie przyjeżdża 13:48 a wyjeżdża ten sam skład w drogę powrotną 14:11 logiczne jest że posprzątanie składu nierealne. Część toalet nieczynna ,w jednym wagonie zimno se ludzie w kurtkach w drugim upał masakra
ZaletyBrak
WadyWiele
~Krzysztof / 2024-05-04 10:55
Ocena: 2.25 / 5
Fatalnie 2kasy w Gliwicach ale tylko jedna jest otwarta i w dodatku pełni funkcję informacyjną,przez co ciężko zdążyć z kupnem biletu,bo pani udziela informacji o trasach przejazdu itp,na prośbę o otworzenie drugiej kasy usłyszałem że mogę sobie kolejami śląskimi jeździć
ZaletyNie znalazłem
WadyJedna kasa i ponad pół godziny y czas oczekiwania w kolejce
~Jessi / 2024-05-04 09:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy, pracownicy niekompetentni, nie informują pasażera o wszystkim a później to Klient nie dopełnił formalności i nie chcą zwrócić pieniędzy za bilet. Porażka, nie polecam.
~GregNIN / 2024-05-03 18:53
Ocena: 3.00 / 5
Opóźniony city...tak powinna się nazywać wasza usluga