Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5267 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.74
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2020-02-03 06:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Od jakiegoś czasu w dalsze trasy jeżdżę pociągami po to, żeby ograniczyć emitowanie spalin. Kupuję bilet przez internet m.in. Po to, żeby niepotrzebnie nie zużywać papieru i nie drukować biletów, które i tak idą do kosza. Notorycznie PKP intercity podstawia składy zastępcze, w których trwa walka o miejsce. Zamawiając bilet np. Przy oknie i przy stoliku w pierwszej klasie (i płacąc za to odpowiednio więcej) nie mamy pewności, że nie będziemy siedzieć w środku ciasnego przedziału a koło okna będzie siedział kto inny ( numery miejsc się nie zgadzają!!! ).
    Nie mówię już o tym, że o warsie (pomimo tego, że jest taka informacja na stronie) można pomarzyć bo w składach zastępczych wogole go nie ma. Żenada.

  • ~Anna / 2020-12-30 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z obsługi pociągu Hrubieszów Kołobrzeg. W dniu. 30 grudnia 2020 odmówiono mi na stacji Trawniki wejścia do pociągu. Kierownik pociągu odmówił sprzedaży biletu, nie sprawdzając nawet w systemie czy są wolne miejsca. Nadmienię, że przez okna pociągu dokładnie widziałam wolne jeszcze miejsca. Jestem stałą klientką PKP od 20 lat dojeżdżam do pracy i ta sytuacja naprawdę mnie oburzyla. Tłumaczyłam, że potrzebuje dojechać do pracy i mogę postać na korytarzu. Żadne argumenty nie pomogły. Jestem wściekła że PKP intercity nie dba o klientów.
    ZaletyBrak
    WadyNiezadowolenie
  • ~Anna / 2021-03-31 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg z Katowic do Gdyni przez Łódz,planowo 2.40h,w Radomsku kilkugodzinny postój,awaria w pełnym słońcu.Ale najgorsze że po jej usunięciu pociąg owszem pojechał dalej,ale z pominięciem miasta Łodzi,nie z poowodu awarii,ale żeby zniwelować o parę minut kilkugodzinne opóznienie.Podróżujące samodzielnie dzieci zostały wysadzone w innym mieście.Tak po prostu,żadne interwencje nic nie dały bo pociąg zmienił bieg i już.Wielogodzinne opóznienie,zmęczenie,stres,narażenie bezpieczenstwa dzieci ktore miały bilety na bezpośrdenie połączenie.
  • ~Anna / 2021-07-01 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Strona wymiany biletu nie działa. Potrącają 15% za zwrot, gdzie wymiana powinna odbywać się bezkosztowo.
  • ~Anna / 2021-07-14 07:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałam z Rzepina do Krakowa 29 czerwca pociągiem Intercity.
    Klimatyzacja była owszem.....ale taka,ze kocem musieliśmy się okrryć. Ręce, nogi lodowate i jeszcze pyskówka konduktora, gdy spytałam o możliwość zmiany temperatury nawiewu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Anna / 2021-07-18 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Z przykrością muszę stwierdzić, że jakość Państwa usług w żaden sposób się nie poprawiła. Kupiłam bilet rodzinny przez internet i nie mogłam wybrać miejsc. Takim sposobem dwoje dorosłych i dwoje dzieci były rozrzucone po całym wagonie. Kolejną sprawą jest fakt, że kupiłam bilet ze zniżką dla dzieci do 16 rż (czyli 37%) i nigdzie nie było odnośnika, że dotyczy to tylko "polskich" dzieci. Takie sytuacje nie istnieją w Europie, dziecko to dziecko! Chcąc, w takim wypadku, dokupić różnicę u konduktora dowiedziałam się, że muszę kupić nowy bilet, a stary reklamować (konduktorowi nie chciało się wyliczyć różnicy!) na Dworcu. Konduktor rownież polecił aby powrotny bilet wymienić w kasie na dworcu ale tam poinformowano mnie, że mam to zrobic przez internet (ponieważ tak kupiłam bilet). Wiec odeszłam od kasy aby zrobić to samodzielnie i okazało się, że nie mogę ponieważ wszystkie bilety zostały wyprzedane.... (ja chciałam tylko dopłacić do moich biletów 7% ceny!!!). Poszłam kolejny raz na dworzec aby zrobiła to pani w kasie, a ona rozkłada rece i mowi, że nic sie nie da zrobic.... Dla mnie byla to jedna z najbardziej stresujących podróży mimo, ze w moim kraju i bez bariery jezykowej....
    Zaletybrak
    Wadyzatrzymanie się w poprzednim ustroju, brak otwartości na klienta
  • ~Anna / 2021-09-11 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W kilku słowach:niesolidność, brud, drożyzna w porównaniu do jakości usług, bardzo częste, uprzykrzajace życie spóźnienia. Na sama myśl, że muszę jechać pociągiem robi mi się słabo. I to tyle.
  • ~Anna / 2022-08-06 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    6 sierpnia 2022. Rano dowiaduję się o konieczności podróży. Nie mam możliwości zakupu biletu przez interent. Wychodzę na stację - Wrocław Mikolajów, kasa w soboty zamknięta. Wjeżdża pociąg IC Wrocław Główny - Lublin. Na peronie wyjaśniam konduktorowi (młoda, bardzo szczupła dziewczyna o długich włosach ufarbowanych na siwo) sytuację i pytam o możliwość zakupu biletu. Mam do przejechania tylko 3 stacje. W odpowiedzi słyszę:
    - 150 złotych więcej!!!
    Po czym dziewczyna odwraca się do mnie tyłem i patrzy w drugą stronę.
    Naprawdę takie są teraz w PKP IC procedury i dodatkowe opłaty czy też poziom kultury pracowników przeszedł już naśmielsze wyobrażenia człowieka?
  • ~Anna / 2022-08-10 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżdżę srednio 4 razy w tygodniu w różne miejsca .Od czasu covidu widzę ze wykorzystują sytuacje sprzedają dwa razy za dużo biletów w stosunku do miejsc .Dramat .Dwa lata było super byłam żywą reklamą.Teraz jestem rozczarowana oszczędnością kosztem ludzi .Płace za normalny bilet siedząc na korytarzu.Ogarnijcie się bo ludzie już się wkurzają taka sytuacją
  • ~Anna / 2022-08-29 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjechaliśmy na wakacje z dziećmi i żałujemy obsługa okropna są nie mili. Ścisk w pociągu który jechał pora nocną ,mogli przynajmniej dać wygodniejszy wiedząc ,że ludzie jadą całą noc. Toalety czuć w całym wagonie i opóźnienia ???? nie polecam. Niestety to był ostatni raz gdy jechaliśmy pociągiem.
  • ~Anna / 2022-11-25 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP intercity to jedno wielkie dno! Zawsze opóźnienia, nigdy na czas, po co w ogóle wam opinie skoro i tak nic z tym nie robicie? Nie ma żadnej poprawy, jesteście jedna wielka żenada. Nic ludziom z waszego PRZEPRASZAMY ZA OPOZNIENIA. Ludzie się gdzieś spiesza na konkretna godzinę, ale wy i tak macie ich wszystkich gdzieś, zero rekompensaty. Chamstwo i tyle w temacie. W skali od 1-10 daje 0!!!
    ZaletyZadne
    WadyCałe mnostow
  • ~Anna / 2023-04-21 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    OGROMNE OPÓŹNIENIA POCIĄGÓW, BRAK MIEJSC SIEDZĄCYCH, SIEDZENIE NA PODŁODZE, BARDZO WYSOKIE CENY BILETÓW, FATALNA OBSŁUGA W KASACH PKP INTERCITY
    ZaletyBRAK
    WadyOBSŁUGA PRZEZ KASJERKI W KASACH BILETOWYCH PKP INTERCITY JEST FATALNA I ŻAŁOSNA.
  • ~Anna / 2023-05-24 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niemile zaskoczona. Chciałam przejechać z dzeićmi (13 osób) na wycieczkę do Gdańska. Zamówiłam przejazd na bilet grupowy. Ku mojemu zaskoczeniu taki bilet nie może być zrealizowany. Dodzwonić się nie można. Nie podano przyczyny. Dostępność miejsc duża. Po co zachęcać do poróży jak nie ma chęci współpracy. Wstyd.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości skontaktowania.
  • ~Anna / 2023-07-01 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    W ubikacji smród.. brak miejsca na walizki. Woda mineralna syf. Obsługa tragedia. Relacją Gdynia kralow
    ZaletyBrak
    WadyWszystko nie tak
  • ~Anna / 2023-07-01 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    W ubikacji smród.. brak miejsca na walizki. Woda mineralna syf. Obsługa tragedia. Relacją Gdynia kralow
    ZaletyBrak
    WadyWszystko nie tak
  • ~Anna / 2023-07-07 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP porażka. W pociągu konduktor bardzo nieprzyjemnym tonem oznajmił , że mój bilet jest nieważny ponieważ został anulowany dnia poprzedniego o drugiej w nocy. Nie dostałam żadnego powiadomienia ani mailem ani przez SMS pomimo iż mam założone konto. Co więcej , do tej pory nie dostałam zwrotu za rzekomo anulowany bilet ( minęło już ponad 2 tyg ) a musiałam zakupić u konduktora kolejny , droższy o ponad 30 zł bilet. Złożyłam reklamacje i muszę czekać 30 dni na rozpatrzenie....
    WadySame wady
  • ~Anna / 2023-07-17 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj tj 17.07.2023 pociąg ICC relacji Zamosc Wroclaw Hetman bez klimatyzacji.Osiem godzin jazdy przy tak wysokiej temperaturze na zewnątrz wypuszcza się wagony bez klimy .No i oczywiscie nie ma winnych i nic z tym nie można zrobić.Brak słów.
    Zaletybrak
    Wadybrak klimatyzacji brak wagonu gastronomicznego na tak długiej trasie
  • ~Anna / 2023-07-25 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    obsługa nie chce mi się dawaj kASĘ Stój całą drogę
  • ~Anna / 2023-07-28 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg IC Sobieski w kierunku Gdynia Główna dniu 28.07.23. opóźniony 250 minut....nadal nie dotarliśmy do celu ani też nie znamy przyczyn opóźnienia pociągu, osoba kontrolująca bilety bardzo niemiło odpowiedziała na zapytanie o przyczyny opóźnienia ,że nie wie bo jej tam nie było..Brak słów...
    ZaletyBRAK
  • ~Anna / 2023-08-14 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja...zapytanie.dlaczego przedziały zarezerwowane nie są w jakiś sposób oznaczane?fajnie byłoby wiedzieć że jesteś godzinę w przedziale i ktoś będzie i słusznie żeby nie było .będzie miał prawo mnie wyprosić ..tak nie powinno być...to nie pociąg miejski że można sobie cztery godziny postać..chociaż nie o to w sumie chodzi...mają pierdzielnik i syf..bez kilmatyzacji ..jak może nie być prądu lub przynajmniej usb ?w tych czasach?śmiechu warte...w życiu już nie zamierzam korzystać z takich usług...wcalę nie dziwię się że ludzie nie chcą tym kórestwem jeździć...szkoda że nuszę nawet jedną gwiazdkę dać na to gówno..a miałam kiedyś lepsze zdanie o pociągach...????
    Zaletyżadnych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5267
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3238
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 892
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4721
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4517
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3059