Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5251 opinii

1.83 / 5

  • Wygoda
    1.75
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ag / 2022-06-01 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    PKP schodzi na psy, dzień w dzień spóźnienia ileż można ludzie ?!! Bilety coraz droższe, kto by się tam przejmował jazda zgodna z rozkładem jazdy?
    ZaletyBrak
    WadyWysokie ceny, spóźnienia, ciasnota
  • ~AG / 2022-06-27 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak organizacji na czas letni: pociag z Kolobrzegu do Lodzi Fabrycznej bez klimatyzacji. Nikt nawet nie proponuje wody. Skandal!!! Bilety drogie, a jakosc uslugi skandalicznie niska. Oczywiscie, zasady reklamacji tak przewidziane, by nikt rekomepnsaty nie dostał. Ni
  • ~AG / 2022-07-18 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Połączenie Szczecin-Krakow, pociąg Intercity, Matejko. Pomimo wykupienia biletów ba pierwszą klasę , podróż okazała się bardzo niekomfortowa. Oprócz tego że pociąg jest stary , wagon „restauracyjny” to totalna porażka,;w korytarzach było pełno pasażerów ,nie dało się wyjść z przedziału i dojść do toalety. Pasażerowie siedzący na podłodze przed toaleta mówili że toaleta jest nieczynna - bo nie dało się do niej dostać !
    PKP to totalna kpina. Nie polecam. Lepiej wybrać inna opcje podróży . Zwłaszcza jeśli jedzie się z dziećmi.
  • ~Aga / 2017-06-30 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś miałam okropna sytuację przez którą się popłakałam, pytałam w okienku czy mogę jeszcze korzystać ze zniżki studenckiej pani sprawdziła legitymację i powiedziała że tak. Przez dłuższy czas pewnie kupowałam bilet studencki bo mogę i nikt się nie przyczepil aż do kontroli biletów bardzo życzliwej pani według której już nie mam prawa korzystać ze zniżki. Wlepila mi mandat 208 zł i głośno komentowala do pozostałych pasażerów moja sytuację (miło było być ich klientem i wyjść na publicznego złodzieja 8zl). Może i miała rację, nie znam ich przepisów, ale byłam specjalnie się zapytać miałam przy sobie stare bilety które były kontrolowane. Rozumiem jej prace ale bilet miałam więc chyba mogłam dopłacić różnice nie jechałam na gape.. Mało tego na koniec usłyszałam że ona nie raz uczyła się na błędach, a na moim mandacie mam błędnie przeliczone 60% które mogę wpłacić w ciągu 7dni(oczywiscie na ich korzysc).żal jak traktujecie klientów może popracujcie najpierw nad soba
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    10lat
  • ~AGA / 2018-05-27 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis online jest porażką trzeba przeznaczyć dużo czasu i nerwów aby udało się kupić bilet przez internet! Masakra jakaś! Tylko w Polsce trzeba się uzbroić w wielka cierpliwość aby wybrać się w podróż pociągiem
  • ~Aga / 2018-12-04 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 04.12.2018r.mój gość z Francji chciał kupić bilet z Jeleniej Góry do Wrocławia na pociąg IC 66100 odjeżdżający o godz 07:53. Ponieważ w na stacji PKP nie było prądu kasjerka wystawiła kwitek, upoważniający do zakupu biletu u konduktora bez dopłaty i zapewniła że nie będzie problemu z płatnością kartą. W pociągu okazało się, że konduktor nie chciał sprzedać biletu poprzez płatność kartą, ponieważ nie miał przy sobie tego urządzenia. Był bardzo zły, wrócił po urządzenie i sprzedał bilet z dopłatą. Czy tak ma wyglądać usługa PKP InterCity w Polsce?? Wstyd mi za tego pana, który zrobił wspaniałą reklamę Waszym kolejom.
  • ~Aga / 2019-06-14 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak wifi, klimatyzacji, punktualnosci.
    W XXI w. PKP reprezentuje wszystko co najgorsze w podejściu do klienta.
  • ~Aga / 2019-08-16 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Z 2 tygodnie temu zaszła mnie nieprzyjemna sytuacja, mianowicie podróżowałam z chłopakiem pociągiem z Poznania do Koła, przez Wrześnie.
    Za 2 bilety ulgowe 37% szkolne powinnam zapłacić chyba 44,10. Pani naliczyła nam prawie 60 zł. Niestety nie pamiętam dokładnych cen. Po dłuższej kłótni z konduktorem, zabraniem pieniędzy, konduktorka poszła zapytać się drugiej czy jakiejś szefowej o cenę. Wracając, powiedziala, że wszystko jest okej i ta cena jest normalna. Poszukałam na internecie cenę biletów i pokazałam Pani cenę 44,10. Poczekaliśmy jeszcze trochę, po czym Pani zauważyła, że "nabiło" jej za dużo, ponieważ policzyła przejazd przez Gniezno (?!). Gniezno a Września raczej się nie kalkuluje. Na szczęście Pani oddała nam różnice w pieniądzach.
    Gorąco nie polecam! W dodatku pociągi zawsze sie spóźniają i wychodzi prawie ten sam czas co koleje wielkopolskie, niestety ceny w intercity znacznie większe.
    ZaletyNic.
    WadyWszystko.
  • ~Aga / 2021-06-21 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia - pani w warsie po godzinie jazdy ( oczywiście z zamówieniem jedzenia i picia) wyprosila nas bo trzech już podpitych panów musiało się napić piwa !!! Masakra !! No cóż pijaństwo w naszym kraju jest tolerowane na każdym kroku a PKP wtóruje temu bardzo !
  • ~Aga / 2022-01-15 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat dramat dramat syf pociąg opóźniony o 45 minut brudno nikt nie przestrzega zasad bezpieczeństwa, drogo.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko
  • ~aga / 2022-06-26 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Pretensjonalna obsluga, notoryczne opoznienia na trasie Wrocław - Kraków. Sprzedaż dwukrotnie wiecej biletów niz istniejacych miejsc siedzacych. Cotygodniowa podroz 62 zl ! - 3,5 -4 godz na stojaco, w ścisku, brak szacunku! Na cotygodniowe pytanie dlaczego nie mogą podpiac wiecej wagonow skoro wiedza ze za kazdym razem oblozenie jest ogromne, obsluga opryskliwie wymysla kolejne durne wytlumaczenia.. np dzis "bo się zaczely wakacje" dramat
    Zaletybrak
    WadyPretensjonalna obsluga, notoryczne opoznienia na trasie Wrocław - Kraków. Sprzedaż dwukrotnie wiecej biletów niz istniejacych miejsc siedzacych. Cotygodniowa podroz 62 zl ! - 3,5 -4 godz na stojaco, w ścisku, brak szacunku! Na cotygodniowe pytanie dlaczego nie mogą podpiac wiecej wagonow skoro wiedza ze za kazdym razem oblozenie jest ogromne, obsluga opryskliwie wymysla kolejne durne wytlumaczenia.. np dzis "bo się zaczely wakacje" dramat
  • ~Aga / 2022-07-22 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam już 70min na pociag i końca nie widać i tak codziennie. Nie pamiętam kiedy te linie były o czasie. Masakra.. Do tego stare wagony. Nie wiem za co my płacimy..
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Aga / 2022-08-05 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa do Przemyśla to jakaś kpina. Rozumiem że jest obecnie zwiększony popyt na tą trasę, ale można dodać wagon lub dodatkowy kurs, a nie oferować warunki tak niskiej jakości w tak nieadekwatnej cenie. Na dworcu nawet nie było włączonego światła w pociągu, ludzie przepychali się prawie w mroku. Ludzi prawie 2 razy tyle co miejsc, więc siadają na cudzych miejscach lub stoją w przejściu przez co się nie da przejść. Temperatura na zewnątrz 33 stopnie, a w pociagu brak klimatyzacji co przy tylu osobach przekłada się na upał i zapach przepoconych ludzi. Dodatkowo na starcie 35 minut opóźnienia. Komfort zerowy, zdecydowanie odradzam podróż tą trasą.
  • ~AGA / 2024-09-13 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociag IC Sienkiewicz Krakow-Olsztyn pół wagonu w strefie ciszy, umiejscowiony tuż za lokomotywa, która trąbi że względów bezpieczeństwa praktycznie 3 razy w ciągu góra dwóch minut...Hałas nie do wytrzymania powoduje, że tzw. "Strefa ciszy" jest koszmarem...
    12.09.2024 wyjazd z Krakowa o 9:48
    WadyBrak komfortu w oferowanej "strefie ciszy" hałas od lokomotywy przez bite 6 godzin
    ..
  • ~Aga Szczecin / 2020-08-22 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg ICC relacji Bielsko Biała - Świnoujście 21.08.20. Brak klimatyzacji w upale ponad 30 stopni. Ludzie ściśnięci w przedziałach.Konduktor niemiły i brak reakcji ze strony konduktora na maseczki.Za co takie ceny biletów za smrud, ciasnotę i gorąco. Nigdy więcej nie pojadę pociągiem ICC. W pociągach regio dużo dużo tańsze bilety i komfort jazdy dużo dużo dużo lepszy. Napewno regio jeszcze gdzieś pojadę. Aga Szczecin.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Agata / 2021-08-19 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Irytujące opóźnienia. Tłok. Smród fajek palonych w toalecie roznosi się po całym wagonie. W toalecie syf. Wiadomo, że syfią niektórzy pasażerowie ale w pociągach dalekobieżnych obsługa powinna brać to pod uwagę i co jakiś czas tam zajrzeć i posprzątać. Pani konduktor nie reaguje na chlających i mocno wstawionych pasażerów. Rozumiem, że drobna kobitka niewiele może poradzić, ale można było poprosić o interwencję SOK w najbliższym mieście. Szczerze współczuję tym, którzy z braku innej opcji muszą korzystać z PKP. Cena nieadekwatna do jakości. W skrócie: brud, smród, niewygodnie, nie punktualnie, niebezpiecznie, za drogo.
    ZaletyBrak.
    WadyJak wyżej.
  • ~Agata / 2022-01-22 03:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo mi przykro, że państwo bezczelnie zignorowali moją skargę.
    Byłam zmuszona złożyć skargę na pracownika linii kolejowych PKP Intercity. Jestem przewodnikiem osoby niewidomej niezdolnej do samodzielnej egzystencji. Odprowadzając ją na przejazd z Warszawy do Wrocławia[TLK 17106], poprosiłam konduktora o możliwość odprowadzenia jej na zarezerwowane wcześniej miejsce. Ten odmówił mi możliwości wejścia do pociągu i tym samym udzielenia niezbędnej pomocy. Zaznaczę, że konduktor sam nie udzielił niezbędnej pomocy, jedynie krzyknal do wsidających, żeby się pospieszyli, bo ,,niepełnosprawna idzie!”. Takie pasywno-agresywne oraz stygmatyzujace zachowanie nie przystoi zwykłemu czlowiekowi, a co dopiero osobie ktora swiadczy usluge i raczej powinna pomagac pasażerom. Dodam jeszcze, że gdy pociag ruszył, niewidoma przewróciła się, zderzając się z innym pasażeram. Kontaktowałam się z pelnomocnikim ds osób niepełnosprawnych i jest to pogwałcenie fundamentalnych praw osób z niepełnosprawnością i ogromne nadużycie i złamanie obowiązku kolei, jaką jest ochrona inwalidów.
    Nigdy nie spotkałam się takim zaniedbaniem ze strony pracownika Intercity. I nie sądziłam, że taka podróż może zakończyć się uszczerbkiem na zdrowiu psychicznym i fizycznymi osoby niepełnosprawnej.
    Jesteście beznadziejni

    Sytuacja miała miejsce w Warszawie na stacji Warszawa zachodnia, w pociągu linii TLK17106 odjeżdżającym o godzinie 13:06.
  • ~Agata / 2022-05-21 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż, która miała trwać 18 minut, trwa już 45. Opóźnienie jest większe niż miał trwać dojazd. Takie rzeczy tylko z PKP Intercity. Ten przewoznik to kpina.
    ZaletyBrak.
  • ~Agata / 2022-06-25 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa pociągi, którymi dzisiaj jechałam opóźnione. Na peronach nie było słychać innych komunikatów jak te mówiące o opóźnieniach. Szczerze, gdybym dojechała o czasie byłabym mocno zaskoczona, ale nie PKP Intercity nie zawiodło - zawsze opóźnione. Koszmar!
    ZaletyNic
    WadyOpóźnienia, organizacja, toalety, brak klimy.
  • ~Agata / 2023-06-03 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Arogancka I niemila obsluga Szczegolnie Pan kontroler biletow.Zapomnualam zabrac kurtke , wrocilam po kilku min w KRK . Pan wsciekly z laska i komentarzem na prawde ?? po tym jak grzecznie poinformowalam ze nie wzielam kurtki z polki , prawie rzucil ja we mnie . Przykre ..
    za niemale pieniadze
    Obsluga klienta dramat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5251
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3231
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 890
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 724
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4717
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4513
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3055