Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5075 opinii

1.82 / 5

  • Wygoda
    1.74
  • Jakość obsługi
    1.72
  • Oferta
    1.83
  • Poziom cen
    1.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alise / 2018-12-28 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż pierwsza klasą to jakaś kpina. Miałam miejsce w wagonie na końcu składu w którym obie toalety były zamknięte z powodu zapchania ( tak poinformował mnie konduktor). Dwa wagony dalej była czynna jedna toaleta do ktorej ustawiała się niebotyczna kolejka. Jak już udało się wejsć to niestety niedało się skorzystać. Toaleta zabeudzona z brakiem wody. Reasumujac podróż za stówe w takich warunkach to jakaś kpina...
    ZaletyPrzynajmniej się nie spóźnił
    WadyBrak czynnych toalet / brudne toalety. Cena biletu nie adekwatna do warunków pordóży
  • ~Alojzy / 2019-06-15 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg relacji Przemyśl- Gdynia ma się wrażenie, że komuna wróciła...
    Na zewnątrz 34 stopnie upał, w pociągu nie wiele mniej!!! Brak jakiejkolwiek wentylacji A o klimatyzacji to jedynie można pomarzyć!!!
    Brak wagonu restauracyjnego- na tak długiej trasie - skandal!!!
    Brak gniazdek nawet w 1 klasie , zastanawiam się za co się płaci, kupując bilet na 1 klasę, chyba za smród i piekielny skwar oraz huk przez otwarte okna i drzwi , żeby przeżyć...
    Drogie PKP chyba już czas na wymianę tego jezdzacego złomu, przypominam , że mamy 21 wiek. O opóźnieniu pociągu już wolę nie pisać, mam nadzieje , że ten złom się doturla do mety...
    Na dzień dzisiejszy śmiało można powiedzieć, że to najgorszy środek transportu i niestety nie najtańszy!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~alvin / 2023-07-12 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Cyrk, ale kto w cyrku ten się z niego nie śmieje.
  • ~Amel / 2023-01-28 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani, która krzyczała na mnie przy okienku za to, że śmiałam podejść do niej i zapytać z którego peronu odjeżdża pociąg do Gdyni, ponieważ na elektronicznych rozpiskach była rozbieżność (na rozpisce przyjazdów widniał peron 8, a na rozpisce odjazdów peron nr 10). Podeszłam bez kolejki, ponieważ pociąg miałam za doslownie 5 minut (była godzina 19.37), a kolejka do kasy była bardzo długa, natomiast w informacji nikogo nie było. Chciałam jedynie zapytać z którego peronu odjeżdża pociąg i zglosic, że na rozpisce jest błąd. Pani zaczęła początkowo podnosić głos, a pozniej juz krzyczeć, że nie ma żadnego błędu i że jak śmiałam wejść bez kolejki. Powtórzyłam więc Pani, że jest błąd i chcialabym to zgłosić, bo będą problemy jak ludzie przez to nie zdążą na pociągi. Pani wyraznie wyprowadzona z rownowagi tym, ze nie daje sie zbyc, zaczęła się jeszcze bardziej drzec na mnie twierdząc, że to nie prawda i blokuje kolejkę, a żadnego błędu niema. Poinformowalam Panią, że głoszą na nią skargę, bo tego już było za wiele. Nie można w ten sposób traktować nikogo z A już tym bardziej petentów będąc w pracy. Pani zaczela sie zaslaniac, zebym nie mogla jej zrobić zdjęcia i zobaczyć imienia na plakietce, po czym wykrzyczala mi, że mogę sobie zgłaszać gdzie chce. Ta Pani była zwyczajnie agresywna, to nawet już nie była zwykła opryskliwosc. Po tej nieprzyjemnej sytuacji poszłam spojrzeć jeszcze raz na rozpiski i o dziwo, na obu rozpiskach całkowicie zniknął pociąg do Gdyni i nie było żadnej informacji ! Ja na pociąg zdążyłam w ostatniej chwili z powodu tego całego zamieszania, nie miałam też informacji gdzie znajduje się dany peron, ale najbardziej jestem oburzona zachowaniem tej Pani. Nie wyobrażam sobie, że o osoba z takim poziomem kultury osobistej może pracować w kontakcie z klientem! Tak nie traktuje sie petentow, zwlaszcza ze zglaszana przeze mnie sprawa byla powazna, poniewaz nastepny pociag do Gdyni byl o godzinie 2.00 w nocy a na rozpiskach był blad. Ale przede wszystkim tak nie mozna odzywac sie do nikogo, kazdemu czlowiekowi nalezy sie szacunek. Jednak Pani jest innego zdania, siedzi w okienku i wydziera sie na klientów jak by byla u siebi w domu. Jedna kwestia jest wiec kompletne zignorowanie przez Pania informacji o bledzie ktory widnial na tablicy i stwierdzenie ze ja klamie, a druga kwestia jest brak szacunku i krzyczenie na klienta, ktory ,,zawraca Pani glowe,,. Ta Pani w pierwszej kolejnosci powinna nauczyc sie panowac nad soba.Takie zachowanie jest dla mnie niedopuszczalne. Jako klient chcialabym przy okienku zostac obsluzona, a nie ,,skrzyczana,, i potraktowana jak natret, ponieważ jeżdżę PKP regularnie, płace i natrętem nie jestem. Poza tym nie jestem tej Pani kolezanka, a ta Pani jest w pracy i jej obowiazkiem jest komunikacja pomiedzy klientem a przewoznikiem. Jestem roztrzesiona po tej sytuacji, czuje sie bardzo zle potraktowana. Pani Staniskawa nie jest odpowiednia osoba do kontaktu bezpośredniego z kliente

    Do tego w pociągu sauna 25 %, popsuła Klima i zabijając się drzwi w toalecie, a końcu ktoś mówi że trzrba mocniej. Po mnie zacięty się 3 kolejne osoby, którym Pan musiał otwierać. Z kolei tak lepiej nie myć bo leci wrzątek, można się poparzyc
    ZaletyBrak
  • ~Amelia / 2022-11-05 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi notorycznie są opóźnione bez poinformowania pasażerów.
  • ~Amelia / 2023-02-06 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Intercity nie stosują się do prawa unijnego. Pociągi mają wieczne opóźnienia. Ostatni pociąg był opóźniony o ponad 3 godziny, odmówiona mi nawet kawy (co jest niezgodne z regulacjami, ponieważ w takiej sytuacji pasażerom przysługuje nie tylko kawa ale i posiłek oraz napoje). Mi natomiast jeszcze zrobiono awanturę, że mam za tę kawę zapłacić (której i tak nie wzięłam jak usłyszałam, że nie jest bezpłatna). Ta kawa to był wrzątek plus 2 saszetki, więc saszetki można było spokojnie sprzedać dalej, ale Pan się awanturował, że już kawa została zrobiona i muszę zapłacić. Chamska obsługa w Poznaniu i na dworcu w Poznaniu. Jeśli chodzi o obsługę kas to większego chamstwa nie widziałam jak w Poznaniu, Panie potrafią podnosić głos i drzeć się na klientów, którzy podchodzą zadać pytanie dotyczące rozkładu. Zdarza się także, że wprowadzają w błąd, więc nie radze wieżyc im na słowo, a zawsze sprawdzać. Obsługa Warsu w Intercity i dworca w Poznaniu jest co najmniej nieuprzejma i arogancka oraz traktuje ludzi z góry, jak natrętów. Do tego dochodzi bardzo niski poziom kultury osobistej. Nigdy wcześniej się tyle nie nadenerwowałam, jak ostatnio od kiedy zaczęłam regularnie korzystać z usług PKP. Rozumiem, że bywają różne sytuacje i nie mam o to pretensji, ale obsługa powinna być pomocna i uprzejma dla klientów Jakość obsługi na karygodnie niskim poziomie. To wstyd dla PKP, że zatrudnia takich ludzi do kontaktu z klientem.
    Zaletyżadnych
    Wady-chamska obsługa w WARS
    -chamska obsługa na dworcu w Poznaniu (kasy) i brak szacunku do klientów
    -brak kultury osobistej wśród pracowników
    -nie stosowanie się do unijnych regulacji prawnych
  • ~Amelia / 2023-09-19 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam przesiadkę z jednego pociągu Intercity do drugiego. Kiedy ten pierwszy pociąg zaczął mieć opóźnienia powiadomiłam o tym personel. Podobno pociąg miał czekać na pasażerów. Niestety ch**a prawda. Po co Intercity zawsze trąbi o tym "jeżeli przesiadasz się do innego pociągu, powiadom personel" skoro nic z tym nie robią?
  • ~An / 2022-06-24 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogromne spóźnienia ponad 2 h to standard. Ceny biletów kupione w kasie są droższe od tych kupionych przez internet, a przez internet nie można ich kupić bo serwer się zawiesza pobiera pieniądze z konta i nie wysyła biletu.
    Pociągi są przepełnione -brak miejsca siedzącego- to najczęstsze umiejscowienie pasażerów
  • ~An / 2024-06-18 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieporozumienie. Tyle lat i tylko powierzchowne poprawy, pomalowana ściana na dworcu itp. a system jak nie działał tak nie działa. Opóźnienia to standard, a potem pani życzy miłej podróży. Jeśli macie alternatywę - nienkorzystajcie z pkp.
  • ~ana / 2021-08-26 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem szokowana postawą PKPITS ... Opóżnienie 6 godzin , napisana reklamacja i odpowiedz że reklamacja uznana ale nie wypłacą gdyż wynosi 14 zł a wypłacją odszkodowanie od 16 ZŁ .ZŁODZIEJE :

  • ~And / 2023-06-26 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg miał opóźnienie i nie zostały mi zwrócone pieniądze za bilet.
  • ~andi / 2018-08-01 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaorać, brak kontaktów , brudno wagony z lat 70 pendolino kupione za pieniądze ludzi drogie, wieczne remonty remontowanych niedawno torów. Syf kiła i mogiła !
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Andi / 2021-03-09 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety zapomniałem zaświadczenia z krwiodawstwa upowazniającego do zniżki, chciałem na drodze reklamacyjnej otrzymać zwrot, niestety opłata manipulacyjna przewyższyła zwrot.
    26 zł opłaty manipulacyjnej to jest złodziejstwo.
  • ~Andrew / 2022-08-13 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko: 75 zł, półtorej godziny opóźnienia, cztery i pół godziny na stojąco...to mówi samo za siebie, bo liczby nie kłamią. Nie pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Andrii1199 / 2020-02-04 02:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Я не знаю кто делает супер классную логистику . Лучше поучитесь у немецкой железной дороги . 1,5 часа стоять в познани под микрофоном и слушать каждые 5 минут одно и тоже . Плюс все это в два часа ночи . Приглашаю логистов лично посидеть полтора часа под микрофоном
    ZaletyПлохая логистика
    WadyПлохая логистика
  • ~Andrzej / 2018-02-23 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Połączenie jest z przesiadka. Pierwszy pociąg przyjechał 17min później (zero informacji na tabli na peronie ze jest jakieś opóźnienie), drugi pociąg też byl opóźniony więc mieliśmy szansę się jeszcze przesiąść.
    Kilkanaście osób zgłosiło do drużnika że musi się przesiąść i żeby drugi pociąg poczekał.
    Maszynista (czy ktoś tam) z drugiego pociągu się nie zgodził na czekanie na nas.
    Jak dojechaliśmy do stacji przesiadkowej drugi pociąg jeszcze stał. Wszyscy wybiegli z pociągu i pobiegli do drugiego bo myśleliśmy że jednak poczeka.
    Ten jednak odchał bez nas! Wiedział że chcemy jechać, widział że już przyjechaliśmy i biegniemy. Pociąg pojechał bez nas, nie mógł poczekać 10 sek...

    Ludzi do pracy się spóźnili, osoby które jechały dalej niż Warszawa następny pociąg mieli dopiero za parę godzin!
    WadyOpóźnienia, brak informacji, brak koordynacji.
  • ~Andrzej / 2018-08-14 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż pociągiem TLK Ustronie to koszmar! PKP wozi podróżnych przez całą Polskę jak bydło. Wagony ośmioosobowe (po cztery osoby na kanapie po obu stronach), tłok niesamowity! Nie można wyciągnąć ręki ani nogi.Z Krakowa do Kołobrzegu 14 godzin podróży w warunkach poniżej ludzkiej goności. Konduktorka wyjątkowo niemiła, wręcz chamska. Warunki podróży skandaliczne. Wstyd! Stanowczo odradzam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~andrzej / 2019-11-05 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    wagony bez przedzialowe wtych pociagach tragedia pozatym bilety kupujesz z osoba towarzyszaca dostajesz odzielnie poprostu te koleje to katrastofa inaczej pomylka jak mozna rozdzielac osoby razem podrozujace
    Zaletyzadnych
    Wadyrozdzielanie razem podrozujacych
  • ~Andrzej / 2020-09-28 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociąg dla 31100 Malinowski warszawa kraków nigdy nie jest na czas. Czas przyjazdu to po prostu kłamstwo. Stanowczo odradzam!
    ZaletyWoda w wc
    WadyPunktualność
  • ~Andrzej / 2020-10-01 01:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie jadę..pełny przedział, co z dystansem społecznym, po co siedzę i duszę się w maseczce jak siedzimy w ciasnym przedziale ramię w ramię.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5075
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 866
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985