Po zakupieniu biletu na konkretne miejsce, okazało się że takie miejsce nie istnieje - mój 6-osobowy przedział (w drugiej klasie) miał 4 fotele, a ja miałam "środek". Znalazłam konduktora, a on powiedział mi, że podstawili inny wagon więc mam usiąść byle gdzie. Skandal. Oprócz tego, na dworze było 37° a okno na korytarzu się nie otwierało. Za to miało naklejkę: "Klimatyzacja działa poprawnie gdy okna są zamknięte". Klimatyzacja chyba fikcyjna.
Kolejna sytuacja:
Chciałam wrócić z Krakowa do Gliwic po godz. 19 a pociąg opóźniony był 135 minut. Oczywiście informacja podana na kilka minut przed planowanym odjazdem, żeby przypadkiem nie zdążyć zwrócić biletu. Logicznym było zmienić środek lokomocji ale o zwrocie kosztów nie ma mowy - zwrot nie jest rozpatrywany bez wcześniejszej rezygnacji z biletu.ZaletyPołączenie między miastami
WadySkandaliczne opóźnienia
Sprzedaż biletów na nieistniejące miejsca siedzące
Podróż trwa dłużej niż było zapowiedziane
Zablokowane okna
Słaba klimatyzacja/brak klimatyzacji
Składanie reklamacji jest utrudnione - nie pokrywa się z rzeczywistością