Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKP Intercity opinie

Ocena na podstawie 5591 opinii

1.85 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.87
  • Poziom cen
    1.99

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oliwia / 2023-08-05 22:42
    Ocena: 1.50 / 5
    -Gdy poszłam do toalety okazało się że klamka jest na tyle słabo przymocowana że wypadła.
    -Obsługa okropna. (W pociągu Szczecin-Zakopane) Pociąg zatrzymał się w Pile na 2 minuty i drzwi nie chciały się otworzyć. Konduktor zaczął się śmiać i mówić że pewnie nie wcisnęłam przycisku przy drzwiach oraz że ,,pociąg stał na stacji 4 minuty i jest to dużo czasu by wysiąść" co było kłamstwem. Nie obchodził go mój stres ani łzy mojego dziecka gdyż nie wysiedliśmy w odpowiednim miejscu.
    WadyObsługa karygodna
  • ~Opinia / 2019-05-05 19:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Powinni w dni świąteczne i poświąteczne doczepiać więcej wagonów bo ja muszę stać w WC mimo że mam kupione miejsce.Tyle jest ludzi. Dno
  • ~Oscaroo / 2024-08-23 17:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalne nieporozumienie było opóźnienie pociągu który okazało się później że już niby odjechał jechał z tego samego peronu więc nie było możliwości o przeoczeniu. Gdy był następny pociąg i jechał przez tą samą stację zapytałem konduktora czy mogę jechać na tym bilecie bo jedzie przez tą samą stację to odprysknal że nie i poszedł sobie totalny brak szacunku mimo że wina jak zwykle ze strony PKP. Poprostu wstyd . To już nie pierwsza taka sytuacja że są tragiczne opóźnienia albo przekładanie pociągu na inny peron a komunikaty brzmią tak doskonale jakby baba jadła podczas mówienia .
  • ~Oskin / 2023-06-13 11:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Gówno, nic nie działa.idudjdjdhehslslksieirijrhrbrmkfofkf
  • ~Ostatni raz / 2022-07-16 16:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Przez podróż trwająca 2 godz 39 minut nie doczekałam się zamówionej przekąski. Bilet bardzo drogi (1klasa) a jakość kiepska. Nie polecam
  • ~P / 2022-05-20 23:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie dostaliśmy żadnych informacji o opóźnieniach związanych z problemami z trakcją. Ale prawda jest taka, że niezależnie od trakcji, zawsze znajduje się coś, co opóźnia kursy pociągów. Jest to męczące i frustrujące, tym bardziej, że nie ma zbyt wielu alternatyw transportu publicznego. Konduktorzy starają się być mili i pomocni, znoszą cierpliwie wszystkie te sytuacje, ale to na nich skupiają się żale - wyobrażać sobie można tylko, co muszą przeżywać i jak to się odbija na ich zdrowiu.
  • ~Pablo / 2024-01-23 18:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Powiem krótko dno dno dno...
    Jadąc dziś z Jeleniej Góry pasażerowie musieli jechać w kurtkach bo zepsuło się ogrzewanie a we Wrocławiu mieli naprawić lecz tego nie zrobili.
    Brak Warsa... Brak obsługi oraz komunikatów. Konduktorzy nie mili...
    Toalety brudne...
    ZaletyZadnych
    WadyBardzo dużo wad
  • ~Pachydactylus / 2019-04-08 12:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam spotkanie na konkretną godzinę
    Wyjechałam tak by zdążyć i mieć czas w zapasie
    Oczywiście stoi w szczerym polu, z 20 minut opóźnienia robi się nie wiadomo ile. Powinnam już wysiadać, a jestem na kompletnym zadupiu
    Serdecznie nie polecam
    Tańsze regio lepsze pod każdym względem
    ZaletyBrak
    WadyŚmierdzące toalety, cena do jakości to jakiś żart, psujący się pociąg i opóźnienia, prehistoryczne wagony
  • ~Pan / 2022-02-16 11:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Pan z identyfikatorem 76543 chyba pracuje w niewłaściwym miejscu, bardzo uporczywy, nadpobudliwy nie potrafi normalnie prowadzić rozmowy. Wiecznie jest albo za gorąco albo za zimno, pociągi stare. Cena a jakość - zdecydowanie nieadekwatna. Czas podróży również długi.
    WadyGorąco, brak wygody, słaba obsługa
  • ~Pasazer / 2022-05-07 07:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Pociag z przesiadką wawa - szczecin opozniony o ok 40.min. obsluga arogancka i w ogole mająca gdzieś czy czlowiek zdąży sie przesiaśc czy nie. Pociagi od lat w Polsce opoznione sa zawsze niezaleznie czy to tlk czy intercity, czy to zima czy lato.
    WadyNieskończoność
  • ~Pasazer2008 / 2018-06-05 17:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciagłe spóźnienia pociągów, stanie w miejscu, bez żadnych wyjaśnień i informacji, jeżdżę pociągami codziennie i często zdarzają się takie sytuacje, zero poprawy, kompletny dramat
  • ~pasazer94 / 2018-08-21 14:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsza komunikacja pociągowa na świecie z jaką miałam wątpliwą przyjemność mieć do czynienia. Fatalna obsługa, jakość pociągów pozostawia wiele do życzenia, niekorzystna oferta i niekomfortowe składanie rezygnacji i reklamacji! Gdyby tego było mało, PKP nie szczególnie dba o swoje dworce oraz przepływ informacji na peronach dot. nadjeżdżających pociągów. Podróż kosztuje pasażera dużo stresu oraz samoinformowania się dot. podróży. Nie polecam. Na pewno nigdy więcej już nie skorzystam z usług.
  • ~pasazerka18062018 / 2018-06-18 06:31
    Ocena: 1.50 / 5
    W pociągu relacji Olsztyn Główny - Szczecin Główny, połączenie o 6:42 z Olsztyna w wagonie 11 czuć bardzo silny odor zepsutego mięsa i ryb, nie da się tam usiedzieć przez 5 min, a co dopiero jechać przez 3 h. Jest to niedopuszczalne! Wagon wymaga sprzątnięcie i nie powinien być używany do przewozu pasażerów! Mniejsza z tym, gdyby było to pierwsze tego typu doświadczenie, ale takie lub podobne sytuacje zdarzają się nagminnie. Oczywiście nikt się tym nie przejmuje, a na stronie Intercity formularz wystawienia ocen nie działa - co nie zaskakuje sądząc po jakości pozostałych usług.
  • ~pasażer / 2017-07-03 22:22
    Ocena: 1.50 / 5
    totalna tragedia zero szacunku dla ludzi wracałam wczoraj z dzieckiem nie dość że nie było się jak ruszyć to jeszcze bilety nic tańsze ludzi traktujecie jak śmieci tak trudno było dostawić kilka wagonów
    WadyBrak miejsc ! Absurd żebym z dzieckiem musiała siedzieć na korytarzu brak przejścia bilety nic tańsze a ludzi ze nie było jak przejść !
  • ~Pasażer / 2020-08-20 15:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Pociąg TLK relacji Ustka - Katowice, dnia 20.08.2020, z godz. 13:28. Śmierdzący, bez klimatyzacji, niewygodne, dziwnie wyprofilowane siedzenia, dzięki którym można nabawić się skrzywienia kręgosłupa.
    Upał 30 stopni i do tego nachalni, wredni konduktorzy, nakazujący siedzieć w tych maseczkach całą drogę, w takich warunkach. Sami po wejściu do swojego przedziału je ściągają i myślą że tego nikt nie zauważy. Jak widać oni mogą więcej.
    Do tego jakieś "planowane w rozkładzie jazdy postoje techniczne" po 10 i 30 minut na całej trasie, które tylko wydłużają podróż, łącznie pewnie o ponad godzinę i obłożenie miejsc 100%, po 8 osób w każdym przedziale.
    Nie polecam!
    WadyKonduktorzy każący siedzieć całą relację w maseczkach, w 30 stopniowym upale, bez klimatyzacji!!!!!
  • ~Pasażer / 2021-05-11 14:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeżeli ktoś szybko nie wymieni zarządu tego folwarku, to będzie tylko gorzej. Czy zarządzają same półgłupki?
    Opóźnienia to norma - czasami w godzinach.
    Kilkaset osób czeka, aż skomunikują z komunikacją zastępczą, która przywozi 7 osób.
    Bilety droższe niż w autobusie.
    Strona internetowa Intercity wolna, blokuje się przy kilku zakładkach a bilet imienny z dokumentem w przeciwieństwie do papierku z okienka.
    PKP Intercity i mBank to dwie najgorsze firma jaka znam i nikomu nie polecam.
    ZaletyDo puki COViD to luźno w wagonach :)
    WadyCała reszta to same wady.
  • ~Pasażer / 2022-01-28 20:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Opóźnienie 3.5h na 2h trasie. Nic wiecej do dodania. Nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Pasażer / 2022-07-02 05:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Wybraliśmy podróż pociągiem po 20 latach od ostatnich przejazdów środkami komunikacji PKP.
    Podróż Bielsko Biała - Międzyzdroje, opóźnienia w dwie strony ponad dwie godziny i tylko przepraszamy za opóźnienie jakby to było normalne i nikt się tym nie przejmował. Pociągi bez zmian niestety ,brak sprawdzania czystości toalet tylko na początku trasy jest w miarę ale pod koniec trzeba chodzić po czyimś moczu. Zakaz spożywania alkoholu, palenia papierosów ...hm kto i po co by miał to kontrolować, w końcu pewnie taki konduktor nie zarabia nie wiadomo ile i robi za tyle ile mu płacą. Przykre i szkoda,że ciągle nie przestrzega się zakazów, czasu pasażera,przecież ten bilet kosztuje ...kompletny brak szacunku ..
  • ~Pasażer / 2022-08-24 01:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Podróż pociągiem PKP IC Kraków- Wrocław należała do najgorszych w życiu. Przepełnione wagony i nawet korytarze nie przeszkodziły konduktorom na sprzedaż biletów jeszcze w pociągu. Myślałam, że to niemożliwe.... Pociąg zatrzymywał się w bardzo małych miejscowościach, jak Oława czy Brzeg. W ten sposób pociąg IC wcale nie przemieszczał się szybko jak na oczekiwania.
  • ~Pasażer 1234 / 2022-08-27 20:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Gdybym mogła to nie przyznała bym ani jednej gwiazdki. Pani z obsługi z pociągu była bardzo chamska i wredna. Pociąg był z Gdańska do Malborka , młoda kobieta a pracowała by jak za kare . W dodatku bilet na taka krótka trasę wyniósł nas prawie 200 zł ( dwie osoby dorosłe ),rozumiem że dodatkowa opłata za to że się kupuje w pociągu ale żeby reszta kosztowała 120 zł ? Za 30 minut jazdy ? Totalna porażka jeżeli chodzi o ceny. Na pewno zostanie to zgłoszone ze względu na zbyt wysoką cenę bądź pomyłkę Pani , taniej jechałam do Warszawy niż tą krótka trasa do Malborka . Nie polecam w ogóle tych linii .????????????
    ZaletyŻadnych
    WadyWiele i złodziejstwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5591
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 416
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172