WadyGorąco, brak wygody, słaba obsługa
strona 118 z 254
- « poprzednia
- 1 ...
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- nastepna »
-
~Pan / 2022-02-16 11:28
Pan z identyfikatorem 76543 chyba pracuje w niewłaściwym miejscu, bardzo uporczywy, nadpobudliwy nie potrafi normalnie prowadzić rozmowy. Wiecznie jest albo za gorąco albo za zimno, pociągi stare. Cena a jakość - zdecydowanie nieadekwatna. Czas podróży również długi. -
-
~Pasazer / 2022-05-07 07:18
Pociag z przesiadką wawa - szczecin opozniony o ok 40.min. obsluga arogancka i w ogole mająca gdzieś czy czlowiek zdąży sie przesiaśc czy nie. Pociagi od lat w Polsce opoznione sa zawsze niezaleznie czy to tlk czy intercity, czy to zima czy lato. WadyNieskończoność -
~Pasazer2008 / 2018-06-05 17:08
Ciagłe spóźnienia pociągów, stanie w miejscu, bez żadnych wyjaśnień i informacji, jeżdżę pociągami codziennie i często zdarzają się takie sytuacje, zero poprawy, kompletny dramat -
~pasazer94 / 2018-08-21 14:39
Najgorsza komunikacja pociągowa na świecie z jaką miałam wątpliwą przyjemność mieć do czynienia. Fatalna obsługa, jakość pociągów pozostawia wiele do życzenia, niekorzystna oferta i niekomfortowe składanie rezygnacji i reklamacji! Gdyby tego było mało, PKP nie szczególnie dba o swoje dworce oraz przepływ informacji na peronach dot. nadjeżdżających pociągów. Podróż kosztuje pasażera dużo stresu oraz samoinformowania się dot. podróży. Nie polecam. Na pewno nigdy więcej już nie skorzystam z usług. -
~pasazerka18062018 / 2018-06-18 06:31
W pociągu relacji Olsztyn Główny - Szczecin Główny, połączenie o 6:42 z Olsztyna w wagonie 11 czuć bardzo silny odor zepsutego mięsa i ryb, nie da się tam usiedzieć przez 5 min, a co dopiero jechać przez 3 h. Jest to niedopuszczalne! Wagon wymaga sprzątnięcie i nie powinien być używany do przewozu pasażerów! Mniejsza z tym, gdyby było to pierwsze tego typu doświadczenie, ale takie lub podobne sytuacje zdarzają się nagminnie. Oczywiście nikt się tym nie przejmuje, a na stronie Intercity formularz wystawienia ocen nie działa - co nie zaskakuje sądząc po jakości pozostałych usług. -
~pasażer / 2017-07-03 22:22
totalna tragedia zero szacunku dla ludzi wracałam wczoraj z dzieckiem nie dość że nie było się jak ruszyć to jeszcze bilety nic tańsze ludzi traktujecie jak śmieci tak trudno było dostawić kilka wagonów WadyBrak miejsc ! Absurd żebym z dzieckiem musiała siedzieć na korytarzu brak przejścia bilety nic tańsze a ludzi ze nie było jak przejść ! -
~Pasażer / 2020-08-20 15:44
Pociąg TLK relacji Ustka - Katowice, dnia 20.08.2020, z godz. 13:28. Śmierdzący, bez klimatyzacji, niewygodne, dziwnie wyprofilowane siedzenia, dzięki którym można nabawić się skrzywienia kręgosłupa.
Upał 30 stopni i do tego nachalni, wredni konduktorzy, nakazujący siedzieć w tych maseczkach całą drogę, w takich warunkach. Sami po wejściu do swojego przedziału je ściągają i myślą że tego nikt nie zauważy. Jak widać oni mogą więcej.
Do tego jakieś "planowane w rozkładzie jazdy postoje techniczne" po 10 i 30 minut na całej trasie, które tylko wydłużają podróż, łącznie pewnie o ponad godzinę i obłożenie miejsc 100%, po 8 osób w każdym przedziale.
Nie polecam!WadyKonduktorzy każący siedzieć całą relację w maseczkach, w 30 stopniowym upale, bez klimatyzacji!!!!! -
~Pasażer / 2021-05-11 14:30
Jeżeli ktoś szybko nie wymieni zarządu tego folwarku, to będzie tylko gorzej. Czy zarządzają same półgłupki?
Opóźnienia to norma - czasami w godzinach.
Kilkaset osób czeka, aż skomunikują z komunikacją zastępczą, która przywozi 7 osób.
Bilety droższe niż w autobusie.
Strona internetowa Intercity wolna, blokuje się przy kilku zakładkach a bilet imienny z dokumentem w przeciwieństwie do papierku z okienka.
PKP Intercity i mBank to dwie najgorsze firma jaka znam i nikomu nie polecam.ZaletyDo puki COViD to luźno w wagonach :)WadyCała reszta to same wady. -
-
~Pasażer / 2022-01-28 20:50
Opóźnienie 3.5h na 2h trasie. Nic wiecej do dodania. Nie polecam. ZaletyBrak -
~Pasażer / 2022-07-02 05:02
Wybraliśmy podróż pociągiem po 20 latach od ostatnich przejazdów środkami komunikacji PKP.
Podróż Bielsko Biała - Międzyzdroje, opóźnienia w dwie strony ponad dwie godziny i tylko przepraszamy za opóźnienie jakby to było normalne i nikt się tym nie przejmował. Pociągi bez zmian niestety ,brak sprawdzania czystości toalet tylko na początku trasy jest w miarę ale pod koniec trzeba chodzić po czyimś moczu. Zakaz spożywania alkoholu, palenia papierosów ...hm kto i po co by miał to kontrolować, w końcu pewnie taki konduktor nie zarabia nie wiadomo ile i robi za tyle ile mu płacą. Przykre i szkoda,że ciągle nie przestrzega się zakazów, czasu pasażera,przecież ten bilet kosztuje ...kompletny brak szacunku .. -
~Pasażer / 2022-08-24 01:15
Podróż pociągiem PKP IC Kraków- Wrocław należała do najgorszych w życiu. Przepełnione wagony i nawet korytarze nie przeszkodziły konduktorom na sprzedaż biletów jeszcze w pociągu. Myślałam, że to niemożliwe.... Pociąg zatrzymywał się w bardzo małych miejscowościach, jak Oława czy Brzeg. W ten sposób pociąg IC wcale nie przemieszczał się szybko jak na oczekiwania. -
~Pasażer 1234 / 2022-08-27 20:58
Gdybym mogła to nie przyznała bym ani jednej gwiazdki. Pani z obsługi z pociągu była bardzo chamska i wredna. Pociąg był z Gdańska do Malborka , młoda kobieta a pracowała by jak za kare . W dodatku bilet na taka krótka trasę wyniósł nas prawie 200 zł ( dwie osoby dorosłe ),rozumiem że dodatkowa opłata za to że się kupuje w pociągu ale żeby reszta kosztowała 120 zł ? Za 30 minut jazdy ? Totalna porażka jeżeli chodzi o ceny. Na pewno zostanie to zgłoszone ze względu na zbyt wysoką cenę bądź pomyłkę Pani , taniej jechałam do Warszawy niż tą krótka trasa do Malborka . Nie polecam w ogóle tych linii .???????????? ZaletyŻadnychWadyWiele i złodziejstwo -
~Pasażerka / 2021-07-09 12:26
Na trasie 160 km. 20 minut opóźnienie. To już tradycja? (Informacja obsługi pociągu podczas postoju w polu „postój techniczny uwzględniony w rozkładzie jazdy „ po czym opóźnienie. Parodia -
~Pasażerki / 2023-11-26 02:44
Żenada, spóźnienia, lekceważenie pasażerów, wszechobecny bałagan i brud.
Dotyczy: podróż IC17101 w dniu 25.11.23 na trasie Warszawa Centralna Poznań Gł. Wybrałam te podróż mimo konieczności przesiadki na inne połączenie w Poznaniu, ale miałam na to pół godziny. Czas ten skurczył się do 10 minut, ponieważ najpierw skład czekał w Skierniewicach na przesiadkę pasażerów 10 minut, a potem opóźnienie urosło do 20 minut przez postoje spowodowane przepuszczaniem innych składów. Na prośby o zatrzymanie pociągu przesiadkowego w Poznaniu i konduktor reagował uspokajając mnie cytuję niech się pani nie denerwuje, okłamując mnie co do opóźnienia i podając fałszywy peron peron odjazdu pociągu przesiadkowego. Skutki: szaleńczy bieg z walizkami po schodach na fałszywy peron, brak informacji na peronach i przez megafon, 8 zamiast 31 minut na przesiadkę = na pociąg oczywiście nie zdążyłam tak jak i inni pasażerowie, w tym moja mama. Dalszy ciąg: 20 minut stania w kolejce do kasy w podziemiach brudnego dworca Poznań Gł., wielka pani kasjerka odmawia wymiany biletu na następne połączenie, żądając opłaty do już zapłaconych 225 zł, czyli mam płacić jeszcze ponad 80 PLN. Wielka pani kasjerka pastwi się nade mną i nad moją matką, mówi do mnie per ty/kobieto, krzyczy na mnie, moją mamę, wzywa policję. Ja ze stresu mam napad hipoglikemii ze wszystkimi objawami, moja mama ma atak choroby wieńcowej, słabnie. Biletu oczywiście nie udaje mi się wymienić. Dalsza droga przez cały dworzec do kas głównych, uprzejma pani w kasie bez problemu wymienia bilet!. Dalszy ciąg: IC 38100, z Poznania do Szczecina Gł., pani konduktor zarzuca mi trzymanie walizki na korytarzu (w przedziale wszystkie półki są zajęte)m odpowiadam, iż nikt z pasażerów się nie skarży, a nawet przejechałam z walizką na koniec wagonu, przepuszczając wózek z przekąskami. Pani konduktor cytuje: to nie moja wina, że nie ma miejsca na walizki, o co ma pani do mnie problemy, (cytuje dokładną składnię i gramatykę). Mimo próśb pani konduktor nie znajduje dla mnie innego miejsca, tak abym mogła umieścić bagaż, mimo że mam rezerwację miejsca siedzącego, spędzam 2.5 godziny na korytarzu przy wyjściu. Dodam, iż pani konduktor nie reagowała na alkoholowe ekscesy pasażerów z przedziału obok, zataczających się i wymiotujących do reklamówek mężczyzn. Widocznie umie zastraszać tylko kobiety, w tym moja mamę, do której zwracała się lekceważąco przy przy innych pasażerach.
Wnioski nasuwają się same: nigdy więcej podróży kolejowych z IC w brudzie, spóźnieniami, lekceważeniem pasażerów, straszenie policją. Szczególne pozdrowienia dla kasjerki z podziemi dworca Poznań Gł. oraz konduktorki z IC 81100 za znęcanie się nad bezbronną starszą kobietą. Karma wracaZaletyWymiana biletu w kasie głównej Poznań Gł. Bardzo duża empatia i bezproblemowe załatwienie sprawy. Dziękuję.WadyWszystko j/w -
~Patrycja / 2019-06-30 15:16
Pociąg był opóźniony godzinę. Do tego wagony stare bez klimatyzacji przy 35°C upale. Proponuję osobie która wybierała wagony na taką pogodę samej się przejechać. Darmowa 7, a nawet 8 godzina sałna gwarantowana. ZaletyBezpośredni dojazWadyOpóźnienie godzinne. Stare wagony bez klimatyzacji w 35°C upale. Siedzenia nie wygodne. -
~Patrycja / 2021-09-15 15:57
Ciągłe spóźnienia po 20/30 min.Wi4zne remonty. -
-
~Patrycjab99 / 2018-07-16 09:30
Beznadziejnie. Złe zorganizowanie. Podróżnik nie jest poinformowany o tym że zamiast pociągiem będzie podróżował autobusem. -
~Paulina / 2018-07-12 14:13
dramat!!!! na stronie PKP Intercity informacja o możliwości kupienia biletu w kasie, oczywiście tylko tej specjalnej kasie, której akurat w mojej miejscowości nie ma. W ten sposób z Ełku jadę do Białegostoku ok. 100 km w celu zakupienia biletu a na miejscu dowiaduję się, że sprzedaż biletów startuje 60 dni przed planowaną podróżą pociągiem. Brak szacunku, traktowanie jak ludzi śmieci! PKP szczyci się świadczeniem wysokiej jakości usługami oraz wygodnymi pociągami. Śmiechu warte. Podróżując po Europie, np. Włochy można zobaczyć jakość i dbałość o klienta. Ceny również dużo niższe! Jeden wielki dramat!!!!!!! Zaletyw końcu dojedzie z miejsca do miejsca, przedział z restauracjąWadynieprzyjemni pracownicy, wprowadzanie w błąd, narażanie na koszty, brak możliwości uzyskania informacji, brak możliwości porozumienia -
~Paulina / 2019-04-22 20:27
PKP nie da się lubić... brak miejsc. Sama obsługa mówi, że spodziewała się większej ilości wagonów po świętach. Brak Warsu, bardzo tłoczno. ZaletyJedzie do celu, chociaż nie zawsze na czasWadyTłoczno, brak miejsc, mało wagonów, brak informacji dla pasażerów -
~Pimpek / 2022-06-03 07:19
PKP to jedna wielka porażka. Brak kompetentnych ludzi obsługujących pasażerów. Każdy mówi co innego, sami chyba nie wiedzą co się u nich dzieje.
A te rzekome promocje to śmiech na sali. Czy kupuje bilet na jutro, czy na za trzy tygodnie cena jest taka sama a nawet drożej.ZaletybrakWadywszystko
strona 118 z 254
- « poprzednia
- 1 ...
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- nastepna »