Żal.pl. 2h opóźnienia i rozpuszczalny syf o 23 za free...
ZaletyBrak
WadyPkp nie ogarnęło transformacji ustrojowej, za to na bieżąco ogarnia inflację
~SzymanFran / 2021-12-12 07:12
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam jazdy tymi pociągami gdyż nic nie działa
ZaletyBrak no dobra wygodne macie siedzenia
WadyNie działają gniazda elektryczne, brak ogrzewania
~Szymon / 2023-10-27 13:14
Ocena: 1.75 / 5
Skandal pociąg przyjechał 23 sekundy po planowanym czasie bie polecam lepiej na nogach
~Terazmuszęczekać / 2021-08-13 13:47
Ocena: 1.75 / 5
Nie ma to jak brak możliwości kupienia biletu online z niewiadomego powodu ani na pkp ani w innych aplikacjach itd. Można było, system mielił, wywaliło i dowidzenia:). Dodatkowo opis że u konduktora nie można kupić biletu. Ta wasza strona to wgl jeden wielki żart...
ZaletyBrak
WadyPełno
~Tomasz / 2022-06-24 16:57
Ocena: 1.75 / 5
Postój co pół godziny na pół godziny w szczerym polu 4 krotnie z powodu „postoju technicznego” opóźnienie ponad 2h, a trasa pociągu zaplanowana naokoło zamiast bezpośrednio do miejsca docelowego, brak klimatyzacji przy 30stopniach na dworze
ZaletyMożna kupić kawę i Prince polo
WadyDuszno, długo, ciężko, powolnie, brak sensownych komunikatów od konduktora
~Tomasz / 2024-01-17 16:34
Ocena: 1.75 / 5
IC Siemiradzki. Jechałem kilka razy w przeciągu 2 miesięcy. Ani razu nie odjeżdżał ani nie przyjeżdżał punktualnie. Jak nie warunki pogodowe, to awaria lokomotywy. Brakuje jeszcze, żeby się tłumaczyli, że maszynista pomylił drogę... żenada, żenada. Już lepiej w regio się cisnąć, ale jechać w przód niż stać na każdej stacji i czekać na niewiadomo co. Odradzam podróżowanie IC.
~Tomo / 2023-01-05 10:41
Ocena: 1.75 / 5
InterCity to masakra. Każda kolejna zmiana rozkładu jazdy jest niekorzystna. Pomiędzy głównymi miastami liczba połączeń została ograniczona, i to mocno. W pociągach często syf, a w dalekobieżnych często brak jest wagonu restauracyjnego, albo chociaż sprzedaży z wózka. W pociągach najczęściej nie da się połączyć z wi-fi - w jednym na dziesięć się udaje. Sama jakość obsługi bywa najczęściej marna. Do tego podnoszą teraz ceny biletów, a w zamian za to serwują ciągłe opóźnienia. Jeżdżę pociągami każdego tygodnia i punktualny wyjazd i przyjazd to rzadkość. Najczęściej mam opóźnienie pół godziny, ale i półtoragodzinne nie są rzadkością, i to niezależnie od pogody.
~Tragedia / 2023-03-26 17:00
Ocena: 1.75 / 5
Ceny złe, bo korzystanie z usług tej firmy za darmo, to za drogo. Co z tego, że oferta jest, skoro ogół obsługi nie potrafi się z jej założeń wywiązać. Wygoda średnia, bo nawet siedzenie na chmurce przez wieczność w opóźnionym pociągu łamałoby kręgosłup. Spółka zapewne ma potencjał, ale może w innej branży niż przewóz ludzi.
ZaletyPociągi potrafią jechać wzdłuż torów
WadyPowody opóźnień możnaby wypisać i ułożyć z nich bingo
~Tymek / 2023-06-30 19:23
Ocena: 1.75 / 5
Pociąg jak zwykle opoźniony. Dzisiaj "tylko" 75 minut. Masakra
~umrewtejsaunie / 2018-05-09 17:10
Ocena: 1.75 / 5
Jadę właśnie pociągiem 3 godzinę. Kilku okien nie da się otworzyć, zero klimatyzacji ZERO. Moja sauna będzie trwać jeszcze 4 godziny, trzymajcie kciuki!
WadyBrak klimatyzacji A przynajmniej brak włączenia klimatyzacji przy przynajmniej 32 stopniach Celsjusza!
~V / 2022-06-30 10:00
Ocena: 1.75 / 5
Kierownik pociągu EIP Kołobrzeg - Kraków Główny 8:36 nie przyjechał na czas. Udając się do wagonu Wars zostałam zatrzymana przez kierownika pociągu który w bardzo chamski sposób zwracał się do mnie traktując mnie jak gapowicza. Zażądał biletu po czym odszedł ode mnie kilka metrów przywołując jak psa. Gdy pokazałam mu mój bilet usłyszałam chamski i arogancki komentarz przywołujący mnie do porządku. Wasze podejście do pasażerów jest poniżej krytyki. Bezczelna załoga, która sprawdza bilety tym samym osobom po 100 razy. W identyczny arogancki sposób zachowywała się pasażerka, 50 + blondynka, w wagonie Wars której nie spodobało się moje złożenie skargi na kierownika pociągu, wyzywając mnie od osób chorych psychicznie.
~Valentyna / 2025-04-15 06:55
Ocena: 1.75 / 5
Kupiłam miejsce w wagonie 1 klasy. Dopłaciłam +18 złotych. Po pierwsze, wagony były inne i z pierwszej klasą nie nie miały nic wspólnego (a może to po prostu intercity tak postrzega klasę 1, to wtedy wydaje się, ze druga klasa jest lepsza. W komunikacie usłyszałam, że to pociąg zastępczy i że wszystkie informacji w razie potrzeby udzieli konduktor. Kiedy konduktor przyszła, zapytałam jej, natomiast konduktor zapytała, czy słyszałam komunikat, a potem innemu pasażerowi powiedziała, że ja nie rozumiem polskiego i w tym problem. Ukończyłam studia wyższe w Polsce, rozmawiam swobodnie. Poszczegam to jako nieprofesjonalizm i dyskryminacja. Dziwię się bo baaardzo rzadko z tym się spotykam, a szczególnie nie oczekiwałam tego w pociągu gdzie wydawałoby się podróżują ludzi z zupełnie innych krajów i różnym poziomem wiedzy polskiego.
~Walcie sie / 2023-06-07 10:47
Ocena: 1.75 / 5
Wy partacze, wiecznie opoźniony ten sam pociąg co roku, wy debile, wy partacze obyście zdechli..
~Wanda / 2019-10-24 20:51
Ocena: 1.75 / 5
Podłączyli w Olsztynie zepsuty wagon w drodze zaczęły się palić klocki hamulcowe, przeczepiają wagony ,opóźnienie będzie straszne powyżej godziny ,jedną wielką kołomyja
ZaletyNie mam zalet
WadySpóźnienie pociągu
~Wanda / 2019-10-24 20:51
Ocena: 1.75 / 5
Podłączyli w Olsztynie zepsuty wagon w drodze zaczęły się palić klocki hamulcowe, przeczepiają wagony ,opóźnienie będzie straszne powyżej godziny ,jedną wielką kołomyja
ZaletyNie mam zalet
WadySpóźnienie pociągu
~Wasp1234 / 2018-01-03 18:39
Ocena: 1.75 / 5
2/10
Konduktorzy są mili, w pociągu zwykle jest ciepło, jest czysto. Pociągi bardzo często zatrzymują się między stacjami przez co pociąg spóźnia się do stacji na trasie. Za duże odstępy między odjazdami pociągów. Przykład: pociąg 14:21, 14:32, 15:31.
ZaletyPociąg zwykle się nie spóźnia, jest czysto
WadyBardzo często są opóźnienia na trasie
~Werawera / 2019-03-03 15:32
Ocena: 1.75 / 5
Nie pamiętam kiedy ostatni raz dojechałam do celu zgodnie z rozkładem jazdy. Ciągły brak miejsc jeśli nie kupi się biletu kilka dni wcześniej. Naprawdę nikt nie wpadł na pomysł żeby dostawić wagon jeśli sytuacja się regularnie powtarza, że ludzie cisną się na korytarzu jak już nie powiem kto? Na stronie ICC również powtarzająca się sytuacja, że system pokazuje iż na dany kurs miejsca są a w rezultacie ich nie przydziela stwierdzając ich brak. Kiedyś była przynajmniej opcja kupienia miejscówki od któregoś z kolei miasta, teraz ona zniknęła (cofamy się w rozwoju?) Rzecz jasna ICC nie przewiduje żadnych zniżek dla osób siedzących na brudnej podłodze, czerpiących wątpliwą przyjemność z jazdy. Gdybym mogła nie korzystałabym z waszych "usług" nigdy więcej. Ciekawy jest też wasz stosunek do klienta zważając na ilość negatywnych komentarzy a jednocześnie ciągłe pogarszanie się waszych usług.
ZaletyBrak
WadyWysokie ceny, opóźnienia pociągów, ciągły brak miejsc
~Wert / 2022-01-28 18:20
Ocena: 1.75 / 5
Podlasiak to jakaś pomyłka - pociąg na trasie Suwalki -Szczecin bez Warsa w składzie … 11 godzin podróży - za godzinne opóźnienie wafelek i woda jako rekompensata.
ZaletyBrak
WadyPociąg bez wagonu restauracyjnego, opóźnienie
~Wiki / 2018-05-17 10:26
Ocena: 1.75 / 5
Uważam ze jak na długie trasy powinny być podstawione nowe pociągi a nie za czasów komuny, gdzie kobieta ma problem z otwarciem drzwi, a w przedziale siedząc w 8 osób nie ma mowy o wygodzie. Dodatkowo nie wspomnę już o opóźnieniach. Tak naprawdę to mnie to nie interesuje ze są utrudnienia w ruchu. Płace to wymagam być na czas ...
ZaletyBrak
WadyOpóźnienia
Brak komfortu podczas podróży
~Wiktor / 2022-06-19 17:46
Ocena: 1.75 / 5
Gdybym chciał poczuć lata 90te to kupiłbym sobie orenżadę. Pociąg jest spóźniony o niecałą godzinę, na zewnątrz są 33 stopnie, a klimatyzacja nie działa. Pociąg jest wypełniony pasażerami bez miejsc siedzących. Brakuje tylko zapachu moczu unoszącego się z ubikacji i zapoconych konduktorów w kamizelkach z poliestru, aby experience z końca XX wieku był w 100% realny. Osobiście uważam, że poziom usług zapewnionych dzisiaj przez Państwo nadaje się do reklamacji i zwrotu kosztów. Absolutnie nie polecam korzystania z usług tego przewoźnika.