Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1539 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Trw / 2024-02-14 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś tragedia
    Dodzwonienie się na infolinię zajmuje 3h a i tak nikt nie odbierze.
    Dzwoniąc do oddziału banku w Poznaniu to samo, podniosą słuchawkę żeby rozłączy i tyle
    Jak miałem wpływy na konto po 40000 miesięcznie to 15 razy dziennie dzwonili żeby inwestować u nich
    Padają bank jakich mało. Jak najdalej od nich się trzymajcie
    ZaletyŻadnych nie ma
    WadyWszystko
  • ~Adela / 2024-02-13 15:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Jedno i to samo pytanie - za to dwie różne odpowiedzi w banku i na infolinii. Brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego z kimkolwiek oprócz infolinii - ale na połączenie czeka się wieki całe. Nie potrafią udzielić odpowiedzi na jedno proste pytanie a jak słyszą pytanie to robią oczy jak 5 zł i nie mają pojęcia o co chodzi. I nie, nie jest to nic skomplikowanego - co roku ta sama sprawa do załatwienia. Jakieś 10-8 lat temu - wszystko załatwiałam w oddziale od razu: informacja i obsługa może nie były idealna i bez zastrzeżeń, ale na duuuuużo wyższym poziomie niż obecnie.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji
    niemiła obsługa
    brak kontaktu telefonicznego
  • ~Beata / 2024-02-13 11:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcialabym pochwalić pracowników banku PKO żubr w Giżycku bardzo miła i szybka obsługa. Panie wszystko pod powiedzą pomogą a przede wszystkim uśmiechnięte i mile
  • ~Krzysiek / 2024-02-11 14:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem emerytem miałem obawy czy aby dostane kredyt w takiej wysokości jaką potrzebowałem żeby pomóc synowi w zakupie nieruchomości.Bardzo miła profesjonalna obsługa i konkretne odpowiedzi na moje pytania udzielone przez Panią Joanne. A moje obawy rozwiała Pani Joanna z banku w Krakowie ul.Józefińska 18,miła szybka profesjonalna obsługa i kredyt przyznany,trafił od razu na konto syna.Dalszy kontakt przy spłacie zadłużenia szybki i konkretny.Kredyt spłacony wcześniej wszystkie formalności zamknięcia kredytu załatwione podczas jednej 15minutowej wizyty w banku.Dziękuję pani Joanno za wyrozumiałość,profesjonalizm i szybką obsługę.Brawo.
    ZaletyProfesjonalizm,szybkość,miłe podejście do klienta.
    WadyBrak.
  • ~Bartosz / 2024-02-09 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonią cały czas na numer dziecka i szukają niewiadomo kogo pomimo informacji że ten numer jest nowy. Mam wrażenie że to pedofile jakieś . Jeszcze chwila i na policję zgłoszę nękanie dziecka 5 letniego
    ZaletyFrajery
    WadyUpośledzeni ludzie tam pracują
  • ~Wioletta / 2024-02-08 18:07
    Ocena: 5.00 / 5
    10 NA 1O bardzo miła obsługa Panie pomocne sprawach bankowych zawsze przy telefonie naj lepszy bank polecam bardzo
  • ~Dominika / 2024-02-08 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Infolinia zawsze jest zajęta i nigdy nie można się dodzwonić. Wysłałam formularz aby się ze mną skontaktowali. Pan z którym rozmawiałam nie wysłuchał mnie do końca i w trakcie rozmowy powiedział pozdrawiam i się rozłączył. Nic nie można załatwić przez infolinię jak w innych bankach tylko trzeba jeździć do placówek. Bardzo nie polecam tego banku.
  • ~Nick / 2024-02-06 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank. Wniesli oplate za prowadzenie konta. Obsługa beznadziejna.
    Wciskają kredyty i niechciane karty. Omijać dalekim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dyskrecji.
  • ~Mirek / 2024-02-05 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank robi co chce, nie informuje o dodatkowych opłatach podnosi oprocentowanie bez wcześniejszego powiadomienia klienta.
    Dodzwonić się na infolinię ostatnim razem zajęło 30min.
    W oddziale kolejki po 10-15 osób, a otwarte jedno okienko.
    Kwestia dyskrecji jest jeszcze lepsza(gorsza) stałem jak pajac w kolejce aby wyjaśnić pobranie jakiś dziwnych opłat, w tym czasie słyszałem praktycznie wszystkie detale klienta.
    Jak słowo daję skończę kredy i rezygnuje.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dyskrecji
    Naliczanie opłat bez informacji
    Podnoszenie oprocentowanie bez podania powodu
  • ~Tatsiana / 2024-02-05 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Do niczego serwis online!!!
    W ciągu kilku tygodni nie udalo sie z ich "pomoca" miec dostęp do konta internetowego, żadne ich piny nie dzialaly, olali problem po prostu i tak zostalam. Musialam otworzyc konto w innym banku, by mieć do niego dostep.Teraz jeszcze musialam zaplacic "za karte" , ktorej nie uzywalam przez niewydolnosc banku prawie 30 zl. NIE POLECAM! ZADAM ZWROT KOSZTOW!
    Dzis przyszlam zamknac konto ...iiii? Serwisy znów nie dzialaja! Porażka!!!
    Zalety+ dla Pani stacjonarne sa mile, niech ida pracowac i nne miejsce, bo zle sie kojarza.
    WadySame minusy
  • ~meagle47 / 2024-02-03 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dużego z wielkimi tradycjami, dostępnego banku, stał się bankiem prowincjonalnym. Likwidacja placówek zniechęca do korzystania z jego usług.
    Stał się mało atrakcyjny.
    ZaletyBrak
    WadyStał się mało atrakcyjny, likwidacja placówek.
  • ~Witold / 2024-02-02 05:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ukradli mi pieniądze z konta.
    Obsługa zarówno na infolinii jak i w oddziale na poziomie przedszkola - nikt nic nie wie
    Przetrzymują nie swoje pieniądze i nie zajmują się sprawą wcale ( informacja od Pani z OK w oddziale)
    Nie dziwię się że tak niska opinia i średnia.
    OMIJAŚ SZEROKIM ŁUKIEM TEN
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSKIE MOŻLIWE
  • ~Krzysztof / 2024-02-01 22:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Przez 35 lat miałem konto w różnych bankach. Niestety kiedy nastąpiło przejęcie Idea Banku przez Pekao s.a to jest jakiś koszmar.
    ZaletyBrak
    WadyJak można komuś zablomować konto na tydzień z kwotą 20 tysięcy złotych bo komornik przysłał zawiadomienie o egzekucji na kwotę 160zł. Po odblokowaniu po tygodniu odpowiedź cytuję " bo takie są zasady w naszym banku"Blokada całości konta bez względu na kwotę egzekucji komorniczej.
  • ~Ewa / 2024-02-01 01:30
    Ocena: 1.00 / 5
    w styczniu nie mam odsetek na koncie oszczędnościowym , czy ktoś jeszcze z was nei otrzymał wypłaty odsetek jesli tak prosze o kontakt skrytka1010@interia.pl. Jestem zszokowana tym.
    Zaletybrak
    Wadyskandal z niewypłaceniem odsetek
  • ~Zofia / 2024-01-31 10:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Super uprzejma Pani Monika Sobuś, bardzo polecam!
  • ~Jacek / 2024-01-30 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank, najgorszy z jakim miałem styczność. Dwukrotnie zablokowano mi konto i nikt w banku nie wie dlaczego. Zamykam konto i nigdy więcej.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
  • ~33 / 2024-01-29 20:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Bankomat nie wypłacił kasy a obciąż konto. Na zwrot czekam już prawie tydzień i niewiadomo kiedy będzie bo nie ma żadnej odpowiedzi na reklamację. Nie polecam tego banku i rozważam zmianę na inny bo to już kolejny taki problem.
  • ~Wkrótce były / 2024-01-26 22:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety na infolinii spotkałem się z bardzo nieprofesjonalnym zachowaniem. Nie należę już do osób młodych i dla mnie te całe logowanie się przez telefon jest trudne. Konsultant najpierw przełączył mnie do lektora gdzie wpisałem swój login ten sam co do strony i zatwierdziłem krzyżykiem. Pinu nie znałem oczywiście nic z tego nie wyszło, po czym zostałem przełączony jeszcze raz i po drugiej stronie odezwała się kobieta. A wcześniej rozmawiałem przecież z mężczyzną! Nie powiedział mi, że przełączy mnie do koleżanki, musiałem wszystko opowiadać od nowa tamta Pani nie wiedziała z czym dzwonię. Druga sytuacja miała miejsce, gdy chciałem złożyć reklamacje. Te bankomaty ciągle się psują usłyszałem, że reklamacje mogę złożyć sam na stronie. To po co dzwonię i wiszę na linii kilkadziesiąt minut czekając na konsultanta? Ale na temat kredytu zadajecie tyle pytań i tak naciskacie iż możnaby było pomyśleć, że tylko do tego potrzebni są klienci, o pomoc trzeba się prosić, ale na rozmowę o kredycie namawiacie nawet kilka minut! Poświęce się i zamknę konto w tym dziadowskim banku!!!
    ZaletyW miarę czytelna strona banku.
    WadyZbywanie klienta, próba wciśnięcia kredytu za wszelką cenę.
  • ~Dorota / 2024-01-26 20:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Wydzwaniają do ludzi wciskając pożyczki. Do mnie dzwonili co najmniej raz w tygodniu. Nadszedł moment, w którym pożyczka rzeczywiście by mi się przydała, więc kiedy zadzwonili po raz kolejny - umówiłam się. Teraz tego bardzo żałuję. Powinęła mi się noga i nie zawsze jestem w stanie ratę spłacić na czas, ale spłacam ją. Pomimo to wydzwaniają, nawet napisali pismo do mnie że mogę mieć problemy z następną pożyczką, że mogą nakazać mi spłatę w całości. To jest zastraszanie klienta. Ja pożyczkę spłacę, tylko z nimi przez telefon nie warto rozmawiać bo to tylko konsultanci.
    WadyKażą za wszystko płacić. Pobranie gotówki w kasie a nie w bankomacie - 8 zł. Wkład na konto w kasie a nie w bankomacie - 8 złotych. Wydruk transakcji z kilku miesięcy - ok. 8 zł za stronicę. Brak empatii dla klienta - starszej osoby. Wydzwaniają nawet w godzinach wieczornych.
  • ~Bogdanka / 2024-01-25 17:26
    Ocena: 4.50 / 5
    Bardzo dobry bank miła obsługa kasjerek na ul. Dmowskiego w Bielsko-Biała zwłaszcza Pa i Gosia, Bardzo konkretną, rzetelna miła dla klientów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 914
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004