Jestem emerytem miałem obawy czy aby dostane kredyt w takiej wysokości jaką potrzebowałem żeby pomóc synowi w zakupie nieruchomości.Bardzo miła profesjonalna obsługa i konkretne odpowiedzi na moje pytania udzielone przez Panią Joanne. A moje obawy rozwiała Pani Joanna z banku w Krakowie ul.Józefińska 18,miła szybka profesjonalna obsługa i kredyt przyznany,trafił od razu na konto syna.Dalszy kontakt przy spłacie zadłużenia szybki i konkretny.Kredyt spłacony wcześniej wszystkie formalności zamknięcia kredytu załatwione podczas jednej 15minutowej wizyty w banku.Dziękuję pani Joanno za wyrozumiałość,profesjonalizm i szybką obsługę.Brawo.
ZaletyProfesjonalizm,szybkość,miłe podejście do klienta.
WadyBrak.
~Bartosz / 2024-02-09 10:02
Ocena: 1.00 / 5
Dzwonią cały czas na numer dziecka i szukają niewiadomo kogo pomimo informacji że ten numer jest nowy. Mam wrażenie że to pedofile jakieś . Jeszcze chwila i na policję zgłoszę nękanie dziecka 5 letniego
ZaletyFrajery
WadyUpośledzeni ludzie tam pracują
~Wioletta / 2024-02-08 18:07
Ocena: 5.00 / 5
10 NA 1O bardzo miła obsługa Panie pomocne sprawach bankowych zawsze przy telefonie naj lepszy bank polecam bardzo
~Dominika / 2024-02-08 10:51
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Infolinia zawsze jest zajęta i nigdy nie można się dodzwonić. Wysłałam formularz aby się ze mną skontaktowali. Pan z którym rozmawiałam nie wysłuchał mnie do końca i w trakcie rozmowy powiedział pozdrawiam i się rozłączył. Nic nie można załatwić przez infolinię jak w innych bankach tylko trzeba jeździć do placówek. Bardzo nie polecam tego banku.
~Nick / 2024-02-06 21:09
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny bank. Wniesli oplate za prowadzenie konta. Obsługa beznadziejna.
Wciskają kredyty i niechciane karty. Omijać dalekim łukiem.
ZaletyBrak
WadyBrak dyskrecji.
~Mirek / 2024-02-05 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Bank robi co chce, nie informuje o dodatkowych opłatach podnosi oprocentowanie bez wcześniejszego powiadomienia klienta.
Dodzwonić się na infolinię ostatnim razem zajęło 30min.
W oddziale kolejki po 10-15 osób, a otwarte jedno okienko.
Kwestia dyskrecji jest jeszcze lepsza(gorsza) stałem jak pajac w kolejce aby wyjaśnić pobranie jakiś dziwnych opłat, w tym czasie słyszałem praktycznie wszystkie detale klienta.
Jak słowo daję skończę kredy i rezygnuje.
ZaletyBrak
WadyBrak dyskrecji
Naliczanie opłat bez informacji
Podnoszenie oprocentowanie bez podania powodu
~Tatsiana / 2024-02-05 11:22
Ocena: 1.00 / 5
Do niczego serwis online!!!
W ciągu kilku tygodni nie udalo sie z ich "pomoca" miec dostęp do konta internetowego, żadne ich piny nie dzialaly, olali problem po prostu i tak zostalam. Musialam otworzyc konto w innym banku, by mieć do niego dostep.Teraz jeszcze musialam zaplacic "za karte" , ktorej nie uzywalam przez niewydolnosc banku prawie 30 zl. NIE POLECAM! ZADAM ZWROT KOSZTOW!
Dzis przyszlam zamknac konto ...iiii? Serwisy znów nie dzialaja! Porażka!!!
Zalety+ dla Pani stacjonarne sa mile, niech ida pracowac i nne miejsce, bo zle sie kojarza.
WadySame minusy
~meagle47 / 2024-02-03 10:35
Ocena: 1.00 / 5
Z dużego z wielkimi tradycjami, dostępnego banku, stał się bankiem prowincjonalnym. Likwidacja placówek zniechęca do korzystania z jego usług.
Stał się mało atrakcyjny.
ZaletyBrak
WadyStał się mało atrakcyjny, likwidacja placówek.
~Witold / 2024-02-02 05:23
Ocena: 1.00 / 5
Ukradli mi pieniądze z konta.
Obsługa zarówno na infolinii jak i w oddziale na poziomie przedszkola - nikt nic nie wie
Przetrzymują nie swoje pieniądze i nie zajmują się sprawą wcale ( informacja od Pani z OK w oddziale)
Nie dziwię się że tak niska opinia i średnia.
OMIJAŚ SZEROKIM ŁUKIEM TEN
ZaletyBRAK
WadyWSZYSKIE MOŻLIWE
~Krzysztof / 2024-02-01 22:38
Ocena: 1.33 / 5
Przez 35 lat miałem konto w różnych bankach. Niestety kiedy nastąpiło przejęcie Idea Banku przez Pekao s.a to jest jakiś koszmar.
ZaletyBrak
WadyJak można komuś zablomować konto na tydzień z kwotą 20 tysięcy złotych bo komornik przysłał zawiadomienie o egzekucji na kwotę 160zł. Po odblokowaniu po tygodniu odpowiedź cytuję " bo takie są zasady w naszym banku"Blokada całości konta bez względu na kwotę egzekucji komorniczej.
~Ewa / 2024-02-01 01:30
Ocena: 1.00 / 5
w styczniu nie mam odsetek na koncie oszczędnościowym , czy ktoś jeszcze z was nei otrzymał wypłaty odsetek jesli tak prosze o kontakt skrytka1010@interia.pl. Jestem zszokowana tym.
Zaletybrak
Wadyskandal z niewypłaceniem odsetek
~Zofia / 2024-01-31 10:51
Ocena: 5.00 / 5
Super uprzejma Pani Monika Sobuś, bardzo polecam!
~Jacek / 2024-01-30 14:55
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny bank, najgorszy z jakim miałem styczność. Dwukrotnie zablokowano mi konto i nikt w banku nie wie dlaczego. Zamykam konto i nigdy więcej.
ZaletyBrak
WadyJ.w.
~33 / 2024-01-29 20:56
Ocena: 1.67 / 5
Bankomat nie wypłacił kasy a obciąż konto. Na zwrot czekam już prawie tydzień i niewiadomo kiedy będzie bo nie ma żadnej odpowiedzi na reklamację. Nie polecam tego banku i rozważam zmianę na inny bo to już kolejny taki problem.
~Wkrótce były / 2024-01-26 22:47
Ocena: 1.67 / 5
Niestety na infolinii spotkałem się z bardzo nieprofesjonalnym zachowaniem. Nie należę już do osób młodych i dla mnie te całe logowanie się przez telefon jest trudne. Konsultant najpierw przełączył mnie do lektora gdzie wpisałem swój login ten sam co do strony i zatwierdziłem krzyżykiem. Pinu nie znałem oczywiście nic z tego nie wyszło, po czym zostałem przełączony jeszcze raz i po drugiej stronie odezwała się kobieta. A wcześniej rozmawiałem przecież z mężczyzną! Nie powiedział mi, że przełączy mnie do koleżanki, musiałem wszystko opowiadać od nowa tamta Pani nie wiedziała z czym dzwonię. Druga sytuacja miała miejsce, gdy chciałem złożyć reklamacje. Te bankomaty ciągle się psują usłyszałem, że reklamacje mogę złożyć sam na stronie. To po co dzwonię i wiszę na linii kilkadziesiąt minut czekając na konsultanta? Ale na temat kredytu zadajecie tyle pytań i tak naciskacie iż możnaby było pomyśleć, że tylko do tego potrzebni są klienci, o pomoc trzeba się prosić, ale na rozmowę o kredycie namawiacie nawet kilka minut! Poświęce się i zamknę konto w tym dziadowskim banku!!!
ZaletyW miarę czytelna strona banku.
WadyZbywanie klienta, próba wciśnięcia kredytu za wszelką cenę.
~Dorota / 2024-01-26 20:14
Ocena: 1.33 / 5
Wydzwaniają do ludzi wciskając pożyczki. Do mnie dzwonili co najmniej raz w tygodniu. Nadszedł moment, w którym pożyczka rzeczywiście by mi się przydała, więc kiedy zadzwonili po raz kolejny - umówiłam się. Teraz tego bardzo żałuję. Powinęła mi się noga i nie zawsze jestem w stanie ratę spłacić na czas, ale spłacam ją. Pomimo to wydzwaniają, nawet napisali pismo do mnie że mogę mieć problemy z następną pożyczką, że mogą nakazać mi spłatę w całości. To jest zastraszanie klienta. Ja pożyczkę spłacę, tylko z nimi przez telefon nie warto rozmawiać bo to tylko konsultanci.
WadyKażą za wszystko płacić. Pobranie gotówki w kasie a nie w bankomacie - 8 zł. Wkład na konto w kasie a nie w bankomacie - 8 złotych. Wydruk transakcji z kilku miesięcy - ok. 8 zł za stronicę. Brak empatii dla klienta - starszej osoby. Wydzwaniają nawet w godzinach wieczornych.
~Bogdanka / 2024-01-25 17:26
Ocena: 4.50 / 5
Bardzo dobry bank miła obsługa kasjerek na ul. Dmowskiego w Bielsko-Biała zwłaszcza Pa i Gosia, Bardzo konkretną, rzetelna miła dla klientów.
~JKZ / 2024-01-25 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z możliwych!
Udzielanie kredytu hipotecznego zajęło im 4 miesiące.
Próba wcześniejszej całkowitej spłaty kredytu wymagała wielokrotnych wizyt, maili, rozmow na infolinii i zajęła 2 miesiące!!!
Wysiedziałam w tym banku godziny, żeby coś załatwić i napatrzyłam się "jak ciężka" jest praca pracowników tegoż banku...
Totalny brak szacunku i poszanowania klienta... nie wiem skąd te nagrody. Na oficjalnej stronie banku nie ma możliwości wystawienia opinii - ciekawe dlaczego
ZaletyKotek na karcie płatniczej ????
WadyMnóstwo!!!
~Watolski / 2024-01-24 19:16
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem tego banku i żałuję. Złodzieje jednym słowem.zrobilem przelew ekspresowy z tego banku na moje zagraniczne konto i przez 4 dni ten przelew nie został zrealizowany, pieniądze wróciły spowrotem na konto ale to wszystko kosztowało mnie 60€. Zrobiłem więc przelew normalny, bez opcji ekspresu i bez żadnych opłat następnego dnia pieniądze były na koncie zagranicznym
Reklamację zostały negatywnie rozpatrzone i straciłem 60€ złodzieje. Teraz wszędzie nagłośniam tą sytuację aby ludzie się zastanowili zanim ten okradający klientów bank wybrali.
ZaletyŻadnych zalet
WadyZłodzieje, okradają z pieniędzy i nie ma szans na uczciwe reklamacje
~Terri / 2024-01-23 10:16
Ocena: 1.00 / 5
Po 16 latach postanowiłam zamknąć konto w tym banku.Pani przy okienku bezczelnie zapytała -cytuje-,,A co się pani w naszym banku nie podoba?,,Co mi się nie podoba?? Prowadzenie konta-12 zł,non stop z konta potrącają za karty bankomatowe.a to 4 zł,a to 6 zł,a to za kody autoryzujące i po parę złotych jeszcze nie wiadomo za co?!Chcesz wypłacić gotówkę z bankomatu? Musi być tylko ich bankomat,bo inaczej prowizja.Bankomaty albo puste,uszkodzone,albo na drugim końcu miasta.Konto walutowe bezpłatne!Po czym ściągają Ci 2 Euro za transakcje której nie było!-Wyplata gotówki w walucie!żadnej waluty nie wypłacałam.Po zamknięciu konta pani oświadczyła że już żadnych opłat co do tego konta nie będzie -po czym 1 zł na drugi dzień skasowano!! Wiem że 1 zł to nie wiele ale ilu mają takich naiwniaków jak ja? Tysiące.Nie polecam tego banku.