1. Obiecano mi tzw.1- kę , a przez rok tylko same problemy . Działa wolno , ginie sygnał...itp
2. Podpisując umowę polecono mi tą tzw.1-kę, po sprawdzeniu że pójdzie.
Trzy razy wymieniałem live boxa (dojazd 40km), za każdym razem wmawiano mi że jest inny problem (choć życzliwie...).
3. Dziś po roku użytkowania sprawdzono, po zgłoszeniu reklamacji na bł.linię (wcześniej myslałem,że neostrada to tylko tel 800102102) że nie powinno się zaproponować mi tej 1-ki lecz wolniejszą.
4. płacę za pakiet z tel ok.129zł miesięcznie, a z neostady wielokrotnie nie mogłem korzystać (żałuję,że tylko część problemów zgłosiłem).
Dzis proponują mi zejście do wolniejszej prędkości i korektę rachunku za 2-mce , a reklamacja dotyczy całego roku.
Dlatego jak macie problem to:
- zgłaszajcie go od razu na 102102 i jednocześnie na błękitną linię , bo potem tylko takie zgłoszenia się dla TP liczą!
- czytajcie umowy, bo mnie dziś powiedziano, że nigdzie nie mam napisane że gwarantują mi 1-kę -lecz prędkość do 1-ki. .. a ta przecież była zawsze .
- live boxy też albo wadliwe , albo niewłaściwa ocena tegoż przez konsultantów.
Choć do ich chęci pomocy nic nie mam. Ich życzliwość oceniam na 4.
Reasumując -
Ja rezygnuję z ich usług teraz lub za roku- jeszce się zastanowię.
Całe szczęście ,że nie muszę mieć internetu- a tylko chciałem go mieć.
dakZaletyniezależność od pogody.
Wady- brak gwarancji jakości usługi,
- ciągłe wykrzykniki,słoneczka, czerwone krzyżyki- brak dostępu,
- nierzetelna informacja: bo jak to w momencie podpisywania umowy byłoa 1-ka, a dopiero po moich reklamacjach i uporze stwierdzpono że jej nie ma ?!
,A rozmowa z załatwiającym reklamację: proponuję to i to - a jak nie to może pan zrezygnować. Moje propopzycje się nie liczyły- poczekam więc na pismo od nich....
mam rok , kupiłem w punkcie TP