Pytałem się w BOK'u o techniczną możliwość przyłączenia się do sieci z myślą o Neostradzie. 3 lata temu rozdzielnica była przestarzała, zaledwie na kilku numerów, więc nie było miejsca dla mnie.
Po 3 latach poszedłem zapytać, czy coś się zmieniło.
Miła pani spisała moje dane i kazała czekać na odpowiedź.
Po miesiącu dowiedziałem się na infolinii, że mimo tego, że nikt się w domu nie zjawił, nie podłączył, nie założył gniazdka i nie podpisałem żadnej umowy, posiadam telefon stacjonarny, mam przyznany numer telefonu, abonament i nawet przyszła faktura za pierwszy miesiąc w wysokości 60zł.
Złożyłem reklamację, a po tygodniu dostałem wiadomość, że właśnie wysłali mi paczkę z modemem i mam za nią zapłacić 19zł.
Odeszła mi ochota do zawierania jakichkolwiek umów z "tepsą".ZaletyW salonie pracuje bardzo miła dziewczyna.
WadyReszta, to same minusy.
Mam od miesiąca, mimo, że nie zamawiałem.