W sumie to już nie jest typowa opinia. Radzę, gdy dzwoni konsultant, zobaczyć co oferuje i odmówić podpisania umowy. Po czym iść do pobliskiego Punktu TP i załatwić to w nim, telefonicznie nie radzę nic zamawiać. Oni nie wiedzą, co się dzieje w twoim mieście. Jakie są możliwości techniczne. I tak wychodzi, że wciskają coś co w rzeczywistości nie może działać.
ZaletyZmienne ip.
Wadycena
6lat
~oriental_chicken / 2011-01-25 14:23
Ocena: 4.25 / 5
Przyznam szczerze, że jestem trochę zdziwiona- przecież neostradę zawsze można było brać na próbę, tak więc przed podpisaniem umowy można osobiście przetestować jakość. A jeśli chodzi o ceny to chyba po ostatnich obniżkach są dość konkurencyjne. Tym bardziej , że 2 pierwsze miesiące abonamentu są też za free.
Zaletypapayayaya
2 lata
~Krzychu2009 / 2011-01-24 21:43
Ocena: 3.25 / 5
Jeśli chodzi o naprawę linii, jest jak jest w porządku. Jeśli chodzi o niezawodność i stabilność jest w porządku. Jednak zależy transfer od serwera. Na jednych jest FULL. Na drugich, choć powinien nie. Cena, nie najgorsza, choć mogłoby być lepiej.
Kiedyś jak kończyła mi się umowa, zadzwonił ktoś z TP z Wawy. Sugerował 6mb z pen-drive. Chciałem 10Mb. Musiała sprawdzić możliwości łącza, nie dzwoniła 2 tyg. Ja już załatwiłem 6mb w okolicy miejsca zamieszkania, już umowa podpisana. Dopięte na ostatni guzik. Dzwoni z wawy z tekstem, że może być tyko 1MB. Ja do niej, jak może być 1MB jak korzystam aktualnie z łącza 2MB!! Umowę już podpisałem w punkcie TP na 6MB Do widzenia.
Czy to możliwe, że aż tak są niedoinformowani?? Więc po co w ogóle dzwonią, skoro nawet to się nie zgadza z rzeczywistością? !!!
Zalety...Wyżej...
Wady...Wyżej...
6lat
~alfa 237 / 2011-01-24 16:30
Ocena: 2.00 / 5
Korzystam z usług Neostrada TP od ponad 5 lat. Nigdy nie było problemu z dostępem do internetu usługa była świadczona bez przerwy i bezawaryjnie, dlatego zdecydowałem się na przedłużenie umowy, podpisałem aneks o świadczenie usług Neostrada na kolejne dwa lata, zwiększając dotychczasową prędkość z 1Mb/s do 6Mb/s. Od momentu podpisania aneksu zaczęły się problemy. Zgłaszałem awarie na numer 801 505 505, problem z dostępem do internetu nie został jednak rozwiązany internet raz jest za chwilę go nie ma, połączenia co chwilę są zrywane. I tak od miesiąca pracownicy tp przyjmują moje kolejne zgłoszenia awarii i reklamacji przerzucają na kolejne działy obsługi klienta i nie próbują rozwiązać problemu. W sumie złożyłem kilkanaście zgłoszeń awarii i reklamacji. Na zgłoszenia te albo nie ma w ogóle reakcji, albo dzwoni do mnie Pani z tp i informuje że przyjęła zgłoszenie reklamacji/awarii i kieruje sprawę do innego działu i w ciągu kilku dni ktoś z tp skontaktuje się ze mną i rozwiąże problem. Finał jest taki że mijają kolejne tygodnie nikt nie dzwoni a problem z dostępem do internetu nadal jest. Zgłosiłem również reklamację na błędnie wystawioną fakturę - brak reakcji. Zgłosiłem również, że prędkość internetu dostarczana do mnie jest poniżej 1 Mb/s pomimo że mam podpisaną umowę na 6 Mb/s. - brak reakcji ze strony pracowników tp. W ostatnich dniach przy zgłoszeniach pojawił się opis abym skontaktował się z linią 19393 linia ta jest bezpłatna jedynie z telefonu tp. Obecnie nie posiadam telefonu w tp. Nie będę dzwonił i za każdym razem innemu pracownikowi od początku tłumaczył problem. Tym bardziej że moje problemy z internetem i źle wystawioną fakturą są wynikiem czyjegoś niedbalstwa i nie dopełnienia służbowych obowiązków pracowników tp. Pracownicy są niekompetentni nie próbują pomóc a jedynie "odwalają" swoją robotę. Za kilka kilkanaście minut rozmowy z infolinią płacę kilkanaście zł. Wina leży ewidentnie po stronie tp, a ja nie będę narażał się na kolejne koszty połączeń. W ostatnich dniach zablokowano mi możliwość składania reklamacji przez stronę internetową pojawił się następujący komunikat: "Wysłanie zgłoszenia nie powiodło się. Prosimy o ponowne wysłanie zgłoszenia. Jeżeli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z błękitną linią tp 19393" Podczas ostatniego połączenia konsultant nie potrafił mi pomóc i po kilkunastu minutach rozmowy i oczekiwania (aż coś sprawdzi), ponownie skierował mnie na płatną infolinię 801 505 505. DRAMAT ! DRAMAT ! DRAMAT ! NIE POLECAM ! OSTRZEGAM ! JEŻELI TYLKO BĘDZIE TAKA MOŻLIWOŚĆ WYCOFUJĘ SIĘ Z UMOWY !
~Andrzej / 2011-01-19 01:14
Ocena: 2.00 / 5
Mam dwie linie z neostradą w różnych miastach i na obu ciągle są jakies problemy. Na łączach 10 mb wyciągam za dnia max 1. Ciągłe przeciążenia. Do tego niesamowity burdel jeden pracownik mówi coś, a drugi całkowicie temu zaprzecza. Jeżeli ktoś ma mieszka w dużym mieście to stanowczo odradzam...
podpisałem umowe z 1m na 2m i po 2 tyg przełączyli mi dopiero na 2m a;le musiałem do nich kilka razy dzwonić a i tak rachunek musiałem zapłacić za 2 meg bo mi powiedzieli ze to nich ich wina miną tydzień i dalej mam max 1,5 to do cholery co jest robią z klijentem co im sie podoba umowe przedłużyłem na q2 mega a mam maxymalnie 1,5 i co dalej mam dzwonić na mój koszt i prosić żeby mi podnieśli do 2?
ostatni rok z tymi naciągaczami i nich tylkko rachuni trzeba płacic regularnie a po podpisaniu umowy maja w dupie klienta
Zaletyu nich nie ma żadnych plusów spadli na psy łapią tylko klientów na umowę durnymi reklamami i obietnicami
Wadypo podpisaniu umowy trzeba dzwonic i prosić żeby dali to co jest napisane w umowie
5 lat
~kosmodrom / 2011-01-14 14:26
chciałem skorzystać z usługi internetowej tp,niestety wpadłem w łapy Pani Katarzyny H./szumnie się nazwała doradcą klienta indywidualnego/ z biura w Poznaniu na Kościuszki 77.Pani chyba coś wypiła mocniejszego przed spotkaniem bo zamiast przedstawić mi konkretną ofertę to mruczała coś pod nosem.Miałem wrażenie,że spotkanie z klientem było dla niej prawdziwą udręką.Poza tym co chwilę rozmowa była przerywana bo ciągle ktoś do niej dzwonił z jakiś banków i tłumaczyła się dzwoniącym dlaczego nie spłaca kredytów/przy kliencie,sic!/.Do tego przez pomyłkę wcisnęła mi swoją wizytówkę jako..........przedstawiciel Polsatu/muszę przyznać,że zdębiałem/No i ten zapach alkoholu i potu nie do zniesienia.Szybko się pożegnałem i skorzystałem z usług konkurencji.I Wam też tak radzę.Jeśli tp ma takich doradców to nie wróżę tej firmie krzak sukcesów w pozyskiwaniu klientów.
Zaletybrak
Wadyżenująca obsługa
~Szapok / 2011-01-13 08:56
Ocena: 2.00 / 5
Pytałem się w BOK'u o techniczną możliwość przyłączenia się do sieci z myślą o Neostradzie. 3 lata temu rozdzielnica była przestarzała, zaledwie na kilku numerów, więc nie było miejsca dla mnie. Po 3 latach poszedłem zapytać, czy coś się zmieniło.
Miła pani spisała moje dane i kazała czekać na odpowiedź.
Po miesiącu dowiedziałem się na infolinii, że mimo tego, że nikt się w domu nie zjawił, nie podłączył, nie założył gniazdka i nie podpisałem żadnej umowy, posiadam telefon stacjonarny, mam przyznany numer telefonu, abonament i nawet przyszła faktura za pierwszy miesiąc w wysokości 60zł.
Złożyłem reklamację, a po tygodniu dostałem wiadomość, że właśnie wysłali mi paczkę z modemem i mam za nią zapłacić 19zł.
Odeszła mi ochota do zawierania jakichkolwiek umów z "tepsą".
ZaletyW salonie pracuje bardzo miła dziewczyna.
WadyReszta, to same minusy.
Mam od miesiąca, mimo, że nie zamawiałem.
~asyaba / 2011-01-12 09:55
Ocena: 2.00 / 5
Zachęcony reklamami,obniżką ceny postanowiłem podpisać umowę z TP polegającą na zwiększeniu prędkości z 1MB/s do 6MB/s. I wtedy sie zaczęły moje problemy z neostradą. Wielokrotne zrywanie przesyłania danych praktycznie uniemożliwiają jakąkolwiek pracę z użyciem internetu. Złożyłem reklamację na działanie neostrady do biura obsługi i dowiedziałem się ciekawostki,że muszę zrezygnować z prędkości 6MB?s ponieważ linia doprowadzająca jest niewydolna i TP nie ponosi za to żadnej odpowiedzialności.To bardzo ciekawy sposób na załatwianie reklamacji.Oczywiście uznałem,że to TP powinno mnie przeprosić za to,że sprzedaje bubel i główną winę ponoszą oni i zaproponować inne rozwiązanie problemu. Jedyną rzeczą o której nie zapomina TP jest wysyłanie rachunków za bubel. I na koniec.Tak działa neostrada w Warszawie,myślę,że wielu jej użytkowników ma podobne zdanie na temat jej jakości .Dziś w TV zobaczyłem nową reklamę,zachęcający do zwiększenia prędkości do 20 MB/s.Kpina,czy brak odpowiedzialności?
Zaletynie widzę zadnych
Wadyjakość usługi i sposób załatwiania reklamacji
ponad 5 lat
~Maciek / 2011-01-10 18:19
...który ma do mnie dotrzeć z umową. Właśnie rozmawiałem z dziewiątym przedstawicielem TP SA, który spisał moje dane :)
~Naze / 2011-01-08 12:25
Ocena: 2.25 / 5
Chciałbym podziękować bardzo serdecznie Pani kierownic Danucie Marculi z Radomia, która rzetelnie wykonuje swoją pracę i jest to osoba kompetetna, chociaż powinna być na pewno na wyższym stanowisku:) Czego nie można powiedzieć o infolinii, niektórych technikach i ludziach tam pracujących.
ZaletyPani Dorota Marcula
WadyObsługa klienta, infolinia itd.
~nick / 2011-01-05 16:27
Ocena: 1.25 / 5
TP jak dzwoni z ofertą to wszystko, nawet co jest technicznie niemożliwe, chcieli by sprzedać. TP jest nie słowne, ma przestarzałą infrastrukture, z zapewnień osoby dzwoniących z TP do chwili podpisania umowy wszystko jest możliwe, ale jak mają wykonać to co w umowie czyli zapewnić dostęp do internetu 10Mb to zaczynają sie schody właśnie przez ta przestarzałą infrastrukture. Technicy mają czas 48 h, po czym po 24 h wysyłają SMS ze już wszystko jest w porządku, ale niestety tak nie jest, internet nadal nie działa. Po kolejnym telefonie do TP i zgłoszeniu tego faktu okazuje się ze nadal jest jakiś problem i robi się następne 48 h, więc już powstaje 72 h, i to może trwać nawet rok. TP gra na czas, klienta mają za przeproszeniem w DUPIE, to jest ostatnia umowa jaka jest podpisana z TP, juz nigdy wiecej z tymi oszustami nie chce mieć nic wspólnego
Zaletybrak
Wadywszystko czego nie ma w plusach
tą szybkość od nowego roku i zdecydowanie za drogo
~zibi / 2011-01-04 17:18
Ocena: 1.00 / 5
W połowie grudnia miałem telefon z TP S.A. czy nie chce zwiększyć prędkości z 1mb na 10mb{umowę mam do 2.04.2011}.Poinformowano mnie że w ciągu 10 dni po podpisaniu umowy{aneksu}zwiększą mi prędkość.Umowa dostarczona kurierem i podpisana 23.12..Dzwoniłem 29.12. na nr.19393 potwierdzili że do 03.01. na pewno zwiększą prędkość.04.01.ponownie dzwonię i słyszę że zwiększą prędkość dopiero 2.04.,jak nazwać takie krętactwo firmy
Zaletybrak
WadyKrętactwo,mamienie,obiecywanki
~Andrew / 2010-12-30 14:09
Ocena: 1.50 / 5
Mam wykupioną opcję 20mb przez 3 miesiące maksymalnie 8-9mb , Ciągle problemy z połączeniem adsl...
Zalety-jest internet
Wady-beznadziejna jakość
~ARES / 2010-12-29 09:58
Ocena: 1.25 / 5
Livebox bardzo czesto sie rozlacza z siecia, trzeba go restartowac i czekac, to skandal, jak sie skonczy umowa to zmieniam dostawce internetu na inny - podobna sytaucja jest z telewizja w TPsa - slabe tunery czesto sie zacinaja - szoda gadac...
Zaletybrak
Wadydrogo, rozlacza sie, slaby serwis
2 lata
~oriental_chicken / 2010-12-21 15:18
ale o co chodzi z tą stabilnością? przecież neostradę można brać na próbę , więc można przeanalizować wszystkie "za" i "przeciw" przed podpisaniem umowy
~kolejny alfik z neostrady zachwala / 2010-12-18 17:43
Ocena: 2.25 / 5
kolejny alfik z neostrady zachwala najdroższy internet w olsce
~tomada / 2010-12-17 13:32
Ocena: 4.00 / 5
od nie dawna stałem się użytkownikiem Neostrady z TV. I jeżeli chodzi o internet to raczej narzekać nie mogę. 6mb/s działa stabilnie. Telewizje wzięłam sobie w obecnej ofercie z bezpłatnym abonamentem do pół roku, niższą ceną pakietu ( M+Orange sport) i opcją testowania przez 3 miesiące. Jestem w trakcie pierwszego miesiąca prób i jak na razie wszystko jest okej. Generalnie możliwość przetestowania sobie usługi przed podpisaniem cyrografu wydaje mi się bardzo rozsądnym i wygodnym rozwiązaniem. Szkoda tylko, że nie wszyscy operatorzy coś takiego mają.
stanwawa / 2010-12-14 17:42
Ocena: 1.75 / 5
Niedawno zadzwonił do mnie konsultant z biura obsługi klienta tp. Adrian. K. z propozycją o zrobienie aneksu do umowy, co wiązałoby się ze zmniejszeniem opłaty za korzystanie z internetu, jednocześnie konsultant zaproponował darmowe dodatkowe opcje świąteczne, które po dokładnym zapoznaniu okazały się że nie są prezentami, tylko wymagają dodatkowych opłat. Nasuwa się pytanie czy to celowe działanie w celu osiągnięcia walorów materialnych przez tego konsultanta? Czy brak jego znajomości z tematem w zakresie usług i jego cennika.
Zaletybrak
WadyBardzo nieudolna obsługa infolini. Mało skuteczny serwis który wymaga wysłania ludzi w teren typu naprawa lini czekałem dwa tygodnie na usunięcie awarii. Samo działanie parametry downolandu znizokwe w granicach - 20%
2 lata 119 zł opcja plan domowy 60 plus internet 2048
~marty / 2010-12-13 16:22
Ocena: 3.50 / 5
Kiedyś byłem nastawiony sceptycznie, nie miałem jednak pojęcia o tym jak powinien działać internet. Dziś mam porównanie, z kablówką vectry. Jakościowo wychodzi na to samo, ceny podobne. Ale vectra nie dała mi nic a tp bony do wykorzystania na święta. To jest różnica, może mało znacząca ale zawsze