Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange Neostrada opinie

Ocena na podstawie 1185 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.92
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    1.96
  • Parametry
    1.91
  • Cena/Jakość
    1.00
  • Oferta
    1.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~oriental_chicken / 2011-01-25 14:23
    Ocena: 4.25 / 5
    Przyznam szczerze, że jestem trochę zdziwiona- przecież neostradę zawsze można było brać na próbę, tak więc przed podpisaniem umowy można osobiście przetestować jakość. A jeśli chodzi o ceny to chyba po ostatnich obniżkach są dość konkurencyjne. Tym bardziej , że 2 pierwsze miesiące abonamentu są też za free.
    Zaletypapayayaya
    2 lata
  • ~Krzychu2009 / 2011-01-24 21:43
    Ocena: 3.25 / 5
    Jeśli chodzi o naprawę linii, jest jak jest w porządku.
    Jeśli chodzi o niezawodność i stabilność jest w porządku.
    Jednak zależy transfer od serwera. Na jednych jest FULL. Na drugich, choć powinien nie.
    Cena, nie najgorsza, choć mogłoby być lepiej.

    Kiedyś jak kończyła mi się umowa, zadzwonił ktoś z TP z Wawy. Sugerował 6mb z pen-drive. Chciałem 10Mb. Musiała sprawdzić możliwości łącza, nie dzwoniła 2 tyg. Ja już załatwiłem 6mb w okolicy miejsca zamieszkania, już umowa podpisana. Dopięte na ostatni guzik. Dzwoni z wawy z tekstem, że może być tyko 1MB. Ja do niej, jak może być 1MB jak korzystam aktualnie z łącza 2MB!! Umowę już podpisałem w punkcie TP na 6MB Do widzenia.

    Czy to możliwe, że aż tak są niedoinformowani?? Więc po co w ogóle dzwonią, skoro nawet to się nie zgadza z rzeczywistością? !!!
    Zalety...Wyżej...
    Wady...Wyżej...
    6lat
  • ~alfa 237 / 2011-01-24 16:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystam z usług Neostrada TP od ponad 5 lat. Nigdy nie było problemu z dostępem do internetu usługa była świadczona bez przerwy i bezawaryjnie, dlatego zdecydowałem się na przedłużenie umowy, podpisałem aneks o świadczenie usług Neostrada na kolejne dwa lata, zwiększając dotychczasową prędkość z 1Mb/s do 6Mb/s. Od momentu podpisania aneksu zaczęły się problemy.
    Zgłaszałem awarie na numer 801 505 505, problem z dostępem do internetu nie został jednak rozwiązany internet raz jest za chwilę go nie ma, połączenia co chwilę są zrywane. I tak od miesiąca pracownicy tp przyjmują moje kolejne zgłoszenia awarii i reklamacji przerzucają na kolejne działy obsługi klienta i nie próbują rozwiązać problemu. W sumie złożyłem kilkanaście zgłoszeń awarii i reklamacji. Na zgłoszenia te albo nie ma w ogóle reakcji, albo dzwoni do mnie Pani z tp i informuje że przyjęła zgłoszenie reklamacji/awarii i kieruje sprawę do innego działu i w ciągu kilku dni ktoś z tp skontaktuje się ze mną i rozwiąże problem. Finał jest taki że mijają kolejne tygodnie nikt nie dzwoni a problem z dostępem do internetu nadal jest.
    Zgłosiłem również reklamację na błędnie wystawioną fakturę - brak reakcji. Zgłosiłem również, że prędkość internetu dostarczana do mnie jest poniżej 1 Mb/s pomimo że mam podpisaną umowę na 6 Mb/s. - brak reakcji ze strony pracowników tp.
    W ostatnich dniach przy zgłoszeniach pojawił się opis abym skontaktował się z linią 19393 linia ta jest bezpłatna jedynie z telefonu tp. Obecnie nie posiadam telefonu w tp. Nie będę dzwonił i za każdym razem innemu pracownikowi od początku tłumaczył problem. Tym bardziej że moje problemy z internetem i źle wystawioną fakturą są wynikiem czyjegoś niedbalstwa i nie dopełnienia służbowych obowiązków pracowników tp. Pracownicy są niekompetentni nie próbują pomóc a jedynie "odwalają" swoją robotę. Za kilka kilkanaście minut rozmowy z infolinią płacę kilkanaście zł. Wina leży ewidentnie po stronie tp, a ja nie będę narażał się na kolejne koszty połączeń. W ostatnich dniach zablokowano mi możliwość składania reklamacji przez stronę internetową pojawił się następujący komunikat:
    "Wysłanie zgłoszenia nie powiodło się. Prosimy o ponowne wysłanie zgłoszenia. Jeżeli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z błękitną linią tp 19393"
    Podczas ostatniego połączenia konsultant nie potrafił mi pomóc i po kilkunastu minutach rozmowy i oczekiwania (aż coś sprawdzi), ponownie skierował mnie na płatną infolinię 801 505 505.
    DRAMAT ! DRAMAT ! DRAMAT ! NIE POLECAM ! OSTRZEGAM ! JEŻELI TYLKO BĘDZIE TAKA MOŻLIWOŚĆ WYCOFUJĘ SIĘ Z UMOWY !
  • ~Andrzej / 2011-01-19 01:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam dwie linie z neostradą w różnych miastach i na obu ciągle są jakies problemy. Na łączach 10 mb wyciągam za dnia max 1. Ciągłe przeciążenia. Do tego niesamowity burdel jeden pracownik mówi coś, a drugi całkowicie temu zaprzecza. Jeżeli ktoś ma mieszka w dużym mieście to stanowczo odradzam...
    Zaletycena
    Wadyjakość, awaryjność, obsługa klienta, ogólny BURDEL!
    3 lata
  • ~naciagacze z tp / 2011-01-17 11:28
    podpisałem umowe z 1m na 2m i po 2 tyg przełączyli mi dopiero na 2m a;le musiałem do nich kilka razy dzwonić a i tak rachunek musiałem zapłacić za 2 meg bo mi powiedzieli ze to nich ich wina miną tydzień i dalej mam max 1,5 to do cholery co jest robią z klijentem co im sie podoba umowe przedłużyłem na q2 mega a mam maxymalnie 1,5 i co dalej mam dzwonić na mój koszt i prosić żeby mi podnieśli do 2?

    ostatni rok z tymi naciągaczami i nich tylkko rachuni trzeba płacic regularnie a po podpisaniu umowy maja w dupie klienta


    Zaletyu nich nie ma żadnych plusów spadli na psy łapią tylko klientów na umowę durnymi reklamami i obietnicami
    Wadypo podpisaniu umowy trzeba dzwonic i prosić żeby dali to co jest napisane w umowie
    5 lat
  • ~kosmodrom / 2011-01-14 14:26
    chciałem skorzystać z usługi internetowej tp,niestety wpadłem w łapy Pani Katarzyny H./szumnie się nazwała doradcą klienta indywidualnego/ z biura w Poznaniu na Kościuszki 77.Pani chyba coś wypiła mocniejszego przed spotkaniem bo zamiast przedstawić mi konkretną ofertę to mruczała coś pod nosem.Miałem wrażenie,że spotkanie z klientem było dla niej prawdziwą udręką.Poza tym co chwilę rozmowa była przerywana bo ciągle ktoś do niej dzwonił z jakiś banków i tłumaczyła się dzwoniącym dlaczego nie spłaca kredytów/przy kliencie,sic!/.Do tego przez pomyłkę wcisnęła mi swoją wizytówkę jako..........przedstawiciel Polsatu/muszę przyznać,że zdębiałem/No i ten zapach alkoholu i potu nie do zniesienia.Szybko się pożegnałem i skorzystałem z usług konkurencji.I Wam też tak radzę.Jeśli tp ma takich doradców to nie wróżę tej firmie krzak sukcesów w pozyskiwaniu klientów.
    Zaletybrak
    Wadyżenująca obsługa
  • ~Szapok / 2011-01-13 08:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Pytałem się w BOK'u o techniczną możliwość przyłączenia się do sieci z myślą o Neostradzie. 3 lata temu rozdzielnica była przestarzała, zaledwie na kilku numerów, więc nie było miejsca dla mnie.
    Po 3 latach poszedłem zapytać, czy coś się zmieniło.

    Miła pani spisała moje dane i kazała czekać na odpowiedź.

    Po miesiącu dowiedziałem się na infolinii, że mimo tego, że nikt się w domu nie zjawił, nie podłączył, nie założył gniazdka i nie podpisałem żadnej umowy, posiadam telefon stacjonarny, mam przyznany numer telefonu, abonament i nawet przyszła faktura za pierwszy miesiąc w wysokości 60zł.

    Złożyłem reklamację, a po tygodniu dostałem wiadomość, że właśnie wysłali mi paczkę z modemem i mam za nią zapłacić 19zł.

    Odeszła mi ochota do zawierania jakichkolwiek umów z "tepsą".
    ZaletyW salonie pracuje bardzo miła dziewczyna.
    WadyReszta, to same minusy.
    Mam od miesiąca, mimo, że nie zamawiałem.
  • ~asyaba / 2011-01-12 09:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Zachęcony reklamami,obniżką ceny postanowiłem podpisać umowę z TP polegającą na zwiększeniu prędkości z 1MB/s do 6MB/s.
    I wtedy sie zaczęły moje problemy z neostradą.
    Wielokrotne zrywanie przesyłania danych praktycznie uniemożliwiają jakąkolwiek pracę z użyciem internetu.
    Złożyłem reklamację na działanie neostrady do biura obsługi i dowiedziałem się ciekawostki,że muszę zrezygnować z prędkości 6MB?s ponieważ linia doprowadzająca jest niewydolna i TP nie ponosi za to żadnej odpowiedzialności.To bardzo ciekawy sposób na załatwianie reklamacji.Oczywiście uznałem,że to TP powinno mnie przeprosić za to,że sprzedaje bubel i główną winę ponoszą oni i zaproponować inne rozwiązanie problemu.
    Jedyną rzeczą o której nie zapomina TP jest wysyłanie rachunków za bubel.
    I na koniec.Tak działa neostrada w Warszawie,myślę,że wielu jej użytkowników ma podobne zdanie na temat jej jakości
    .Dziś w TV zobaczyłem nową reklamę,zachęcający do zwiększenia prędkości do 20 MB/s.Kpina,czy brak odpowiedzialności?
    Zaletynie widzę zadnych
    Wadyjakość usługi i sposób załatwiania reklamacji
    ponad 5 lat
  • ~Maciek / 2011-01-10 18:19
    ...który ma do mnie dotrzeć z umową. Właśnie rozmawiałem z dziewiątym przedstawicielem TP SA, który spisał moje dane :)
  • ~Naze / 2011-01-08 12:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Chciałbym podziękować bardzo serdecznie Pani kierownic Danucie Marculi z Radomia, która rzetelnie wykonuje swoją pracę i jest to osoba kompetetna, chociaż powinna być na pewno na wyższym stanowisku:)
    Czego nie można powiedzieć o infolinii, niektórych technikach i ludziach tam pracujących.
    ZaletyPani Dorota Marcula
    WadyObsługa klienta, infolinia itd.
  • ~nick / 2011-01-05 16:27
    Ocena: 1.25 / 5
    TP jak dzwoni z ofertą to wszystko, nawet co jest technicznie niemożliwe, chcieli by sprzedać. TP jest nie słowne, ma przestarzałą infrastrukture, z zapewnień osoby dzwoniących z TP do chwili podpisania umowy wszystko jest możliwe, ale jak mają wykonać to co w umowie czyli zapewnić dostęp do internetu 10Mb to zaczynają sie schody właśnie przez ta przestarzałą infrastrukture. Technicy mają czas 48 h, po czym po 24 h wysyłają SMS ze już wszystko jest w porządku, ale niestety tak nie jest, internet nadal nie działa. Po kolejnym telefonie do TP i zgłoszeniu tego faktu okazuje się ze nadal jest jakiś problem i robi się następne 48 h, więc już powstaje 72 h, i to może trwać nawet rok. TP gra na czas, klienta mają za przeproszeniem w DUPIE, to jest ostatnia umowa jaka jest podpisana z TP, juz nigdy wiecej z tymi oszustami nie chce mieć nic wspólnego
    Zaletybrak
    Wadywszystko czego nie ma w plusach
    tą szybkość od nowego roku i zdecydowanie za drogo
  • ~zibi / 2011-01-04 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    W połowie grudnia miałem telefon z TP S.A. czy nie chce zwiększyć prędkości z 1mb na 10mb{umowę mam do 2.04.2011}.Poinformowano mnie że w ciągu 10 dni po podpisaniu umowy{aneksu}zwiększą mi prędkość.Umowa dostarczona kurierem i podpisana 23.12..Dzwoniłem 29.12. na nr.19393 potwierdzili że do 03.01. na pewno zwiększą prędkość.04.01.ponownie dzwonię i słyszę że zwiększą prędkość dopiero 2.04.,jak nazwać takie krętactwo firmy
    Zaletybrak
    WadyKrętactwo,mamienie,obiecywanki
  • ~Andrew / 2010-12-30 14:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam wykupioną opcję 20mb przez 3 miesiące maksymalnie 8-9mb , Ciągle problemy z połączeniem adsl...
    Zalety-jest internet
    Wady-beznadziejna jakość
  • ~ARES / 2010-12-29 09:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Livebox bardzo czesto sie rozlacza z siecia, trzeba go restartowac i czekac, to skandal, jak sie skonczy umowa to zmieniam dostawce internetu na inny - podobna sytaucja jest z telewizja w TPsa - slabe tunery czesto sie zacinaja - szoda gadac...
    Zaletybrak
    Wadydrogo, rozlacza sie, slaby serwis
    2 lata
  • ~oriental_chicken / 2010-12-21 15:18
    ale o co chodzi z tą stabilnością? przecież neostradę można brać na próbę , więc można przeanalizować wszystkie "za" i "przeciw" przed podpisaniem umowy
  • ~kolejny alfik z neostrady zachwala / 2010-12-18 17:43
    Ocena: 2.25 / 5
    kolejny alfik z neostrady zachwala najdroższy internet w olsce
  • ~tomada / 2010-12-17 13:32
    Ocena: 4.00 / 5
    od nie dawna stałem się użytkownikiem Neostrady z TV. I jeżeli chodzi o internet to raczej narzekać nie mogę. 6mb/s działa stabilnie. Telewizje wzięłam sobie w obecnej ofercie z bezpłatnym abonamentem do pół roku, niższą ceną pakietu ( M+Orange sport) i opcją testowania przez 3 miesiące. Jestem w trakcie pierwszego miesiąca prób i jak na razie wszystko jest okej. Generalnie możliwość przetestowania sobie usługi przed podpisaniem cyrografu wydaje mi się bardzo rozsądnym i wygodnym rozwiązaniem. Szkoda tylko, że nie wszyscy operatorzy coś takiego mają.
  • stanwawa / 2010-12-14 17:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Niedawno zadzwonił do mnie konsultant z biura obsługi klienta tp. Adrian. K. z propozycją o zrobienie aneksu do umowy, co wiązałoby się ze zmniejszeniem opłaty za korzystanie z internetu, jednocześnie konsultant zaproponował darmowe dodatkowe opcje świąteczne, które po dokładnym zapoznaniu okazały się że nie są prezentami, tylko wymagają dodatkowych opłat.
    Nasuwa się pytanie czy to celowe działanie w celu osiągnięcia walorów materialnych przez tego konsultanta?
    Czy brak jego znajomości z tematem w zakresie usług i jego cennika.

    Zaletybrak
    WadyBardzo nieudolna obsługa infolini.
    Mało skuteczny serwis który wymaga wysłania ludzi w teren typu naprawa lini czekałem dwa tygodnie na usunięcie awarii.
    Samo działanie parametry downolandu znizokwe w granicach - 20%
    2 lata 119 zł opcja plan domowy 60 plus internet 2048
  • ~marty / 2010-12-13 16:22
    Ocena: 3.50 / 5
    Kiedyś byłem nastawiony sceptycznie, nie miałem jednak pojęcia o tym jak powinien działać internet. Dziś mam porównanie, z kablówką vectry. Jakościowo wychodzi na to samo, ceny podobne. Ale vectra nie dała mi nic a tp bony do wykorzystania na święta. To jest różnica, może mało znacząca ale zawsze
  • ~wwa / 2010-12-13 16:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Postanowiłem skorzystać ostatnio z internetu w TP "na próbę".Podpisałem umowę 24 listopada w punkcie TP (tak miało byc zdecydowanie szybciej niz zamówienie w necie) i powiadomiono mnie,że maksymalnie do 7 dni internet będzie "w kablu".Czekam do dzisiaj tj. 13 grudnia na ten internet i poczekam dalej z ciekawości ile to TP zajmie jeszcze czasu,dzwonić już nie mam ochoty,wydaje mi się, że kilkanaście telefonów do nich wystarczy... w każdym razie decyzja jest jedna,po okresie próbnym rezygnuję z neostrady bo.. mam już internet z Vectry (instalacja następnego dnia po zamówieniu).Gratuluje TP podejścia do tematu i gratuluje im.. dobrego samopoczucia.Kierujcie sie sercem lub rozumem... nie podpisujcie umowy z TP.
    ZaletyPlusem jest to,że jednak nie mam neostrady
    WadyReklama, która sprawia wrażenie,że neostrada to nowa,lepsza jakość
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4551
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266