Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange Neostrada opinie

Ocena na podstawie 1185 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.92
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    1.96
  • Parametry
    1.91
  • Cena/Jakość
    1.00
  • Oferta
    1.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~goog / 2011-10-24 20:11
    od nie dawna jestem użytkownikiem Neostrady z voip. I jeżeli chodzi o
    internet to raczej narzekać nie mogę. 6mb/s działa stabilnie. Generalnie
    wydaje mi się bardzo rozsądnym i wygodnym rozwiązaniem jest usługa voip
    - pakiet dający dostęp do Internetu z nielimitowanymi połączeniami
    stacjonarnymi. Szkoda tylko, że nie wszyscy operatorzy coś takiego mają.
  • ~PELE / 2011-10-14 19:09
    ~primed1 -- Fajnie tylko albo jesteś pracownikiem tego dziadostwa albo masz jakieś "wtyki" skoro nie narzekasz na to dziadostwo. Opinie użytkowników mówią wszystko..
  • ~primed1 / 2011-10-09 15:18
    Ocena: 4.25 / 5
    jestem bardzo zadowolona z internetu ,obsługi ,cena troche za wysoka ,do tej pory miałam bluconect i to był koszmar ,tragedia
    Zaletyszybkość
    Wadycena
    rok
  • ~Marcin / 2011-10-08 22:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Linia w opłakanym stanie. Bardzo duże tłumienie.
    Obsługa oferuje podwyższanie prędkości nie mając zielonego pojęcia o czym mówią. Chodzi o wciśnięcie klientowi czego tylko się da. Potem odkręcanie wszystkiego, bo nie działa.
    Ciągłe zrywanie połączeń. Drastyczne spadki transferów. Po interwencji trwającej około 4 lata ciut lepiej.
    Cena do przełknięcia, gdyby wszystko działało jak należy.
    ZaletyJak kabel dobry no to zawsze kabel jest kablem.
    WadyOgólnie na wsiach jeden wielki minus.
    Walczę z neo 8 lat.
  • ~madzinek / 2011-10-08 10:29
    Ocena: 3.75 / 5
    Czytając opinie, widać frustrację, niezadowolenie i złość na TP SA. Osobiście też nie jestem jej oddaną zwolenniczką, ale jak już ktoś napisał, na polskiej wsi za dużego wyboru się nie ma, chcąc mieć dostęp do internetu trzeba 'wybrać' TP. O ile w cenach się nie orientuję, to muszę przyznać, że serwis mają na bardzo wysokim poziomie, bynajmniej mnie w pełni zadowalającym. Ostatnio zaistniała sytuacja: piątek wieczór, wracam z dużego miasta na weekend 'na wieś'. Próbuję skorzystać z internetu, przy czym okazuje się, że z internetem komputer się nie łączy, natomiast telefon stacjonarny 'nie ma sygnału'. Przeklinając własnego pecha dzwonię z komórki do biura obsługi TP. Pan przyjmuje zgłoszenie, obiecując naprawienie jej w ciągu 48h. Po ok. 0,5h dostaję sms-a z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia. Nie licząc już na naprawę piątkowej nocy czekam do rana. Rano dostaję telefon, już działający stacjonarny, że usterka została naprawiona. Oczywiście sprawdzam to, internet się elegancko łączy, po czym za chwilę dzwoni pani z TP, pytając, czy wszystko naprawione i działa, jak powinno.
    Serwis może nie jest 24h, ale jak na wiejskie realia mnie zadowala. Mogłoby być szybciej, taniej, ale nie mając wyboru dobrze, że chociaż jest solidnie.
  • ~miras / 2011-10-01 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, zawsze zastanawiałem się co Ci klienci chcą od TPSA i teraz już wiem: Prowadze małą firmę przez dwa lata korzystałem z DSL i umowa dobiegała końca. Zadzwonił do mnie jakisc aby przedłużyć umowę. W rozmowie uzyskałem informacje , ze nie potrzebne mi DSL- wystarczy Neostrada. Moge nawet podnieść przepływność z 2 do 6 MB i będzie taniej. ZAczęło się.
    Złozyłem wypowiedenie na DSL z jednoczesna migracją do Neostrady i co ???
    To po prostu jazda bez trzymanki. Od momentu złożenia pisma za trzy dni upłynie 3 miesiące. Po wielu telefonach zamknęli mi usługe DSL i od 3 tygodni nie mam żadnego dostępu.
    Tylko że na tym dostęonie pracowało 5 osób w firmie franczyzowej. Wspomniałem franczyzowej , bo to pokazuje że pracuję na aplikacjach franczyzodawcy. Dlatego ta łączność jest dla mnie i moich pracowników tak ważna. Dranie pozbawili pracy 6 osób przez 3 tygodnie i nie wiem kiedy będe mógł pracować. Przyszedł modem ale gdzieś zniknęła umowa... Bez umowy nie uruchomią usługi. Teraz już wiem dlaczego niektórzy mówili TELEKOMUNA... Po prostu pomimo miłych konsultantów , którzy powtarzają, ze rozumieją moją sytuację czym wyprowadzają mnie dodatkowo z równowagi nic się nie zmienia.
    W poniedziałek (dziś sobota) szukam innego dostawcy. Wolę stracić jeszcze dwa tygodnie ale tak nierzetelna firma nie będzie otrzymywała ode mnie pieniędzy.

    Zamierzam teraz innym opowiadać i pisać wszedzie jak TP traktuje klientów
    Zaletyzawsze mili konsultanci, którzy nic nie moga. Przyjmują kolejne telefony i nic sie nie dziej
    Wadybrak wykonania usługi - i nie chce mi się więcej pisać...
    2 lata
  • ~PELE / 2011-09-27 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Również dodam swoje trzy grosze na temat owej "firmy"
    - Pani Italio - Mam wielkie wątpliwości, że Pani pracuje jako przedstawiciel handlowy TP i poleca to coś ludziom. Ale opinie mówią same za siebie. Powiem krótko.
    Mam 2 mb (na papierku) w praktyce 1. Przyznam, że bardzo lubię grać w gry internetowe, gdzie istotnym elementem jest ping. Niestety jeżeli ktokolwiek ma ochotę pograć sobie np: w Counter Strike-a to musi kupić internet z innej sieci niż TP. Dodam jeszcze, że od trzech miesięcy sobie lecą w konia ze mną i traktują ( nie tylko mnie ) jak powietrze, typu: "Się naprawi, proszę czekać itp.." JA PŁACĘ I WYMAGAM - jak to się mówi.
    Więc ostateczna opinia to szczere odradzenie kupna TP.
    ZaletyNiestety ale BRAK.
    WadyWszystkie wymienione przez poprzedników.
    Największy to cena z kosmosu.
    Mam ten produkt od 2,6 lat, kupiłem go za 55 zł - 2 mb
  • ~italia / 2011-09-25 22:09
    Witam chciałem się podzielić swoimi odczuciami. Mam mieszkanie w Opolu ze względu ze jest to wdm nie było mowy o vectrze, ups itp. Wahałem się miedzy netia a tp . Wybrałem tp 6mb. Pani w sklepie wszystko mi wyjaśniła powiedziała mi we Wrocławiu ze w tym miejscu w Opolu będzie max 6mb , następnie przyjechał fachowiec poprowadził kable i internet hula. Jest 6 mb bezproblemowo, wifi bezproblemowo. Co to ceny jest dość duza ponieważ muszę jeszcze płacić 21zl dodatkowo za utrzymanie linii, oczywiście zostałem o tym poinformowany, natomiast jak rozmawiałem z netia to pan nic nie wspominał a dodatkowo sie placi. Moje odczucia są pozytywne choć czytając Wasze komentarze nie bylem przekonany, natomiast jeśli chodzi o tele 2 to radze wybrać Tp ponieważ maja swoje biura i można zawsze podejść.
    pozdrawiam
    Zaletydostepnosc
    Wadycena
  • ~mm / 2011-09-24 23:13
    Ocena: 1.75 / 5
    6mb, gm. olesnica- PORAZKA
  • ~patri / 2011-09-23 04:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam na wsi, więc nie mam KOMPLETNIE innego wyboru niż nasze kochane Telepojeby. A bez internetu w dzisiejszych czasach - jak bez ręki. Przygoda zaczęła się jakieś 4,5 roku temu. Zamówiliśmy internet 512 na 2 lata... Niestety stwierdzili po jakimś czasie, że prędkość taka do nas nie dochodzi, skutkując kompletnym brakiem internetu przez ok. 1,5 miesiąca. Cóż, zmniejszyli nam prędkość ale płacić trzeba było tyle samo... Umowa się kończyła - zadzwoniła miła pani. Ogłupiała matka, bez żadnej znajomości w świecie tp, przedłużyła umowę - za taką samą stawkę (choć już zaczęły się ciekawe promocje i po 2 latach internet o takiej prędkości dawno stracił na cenie). Jednak po co klienta informować o czymkolwiek.... W końcu upragniony koniec po kolejnych 2 latach - oczywiście nie bez niespodzianek, i kolejny telefon z ofertami. Tym razem sama wzięłam sprawy w swoje ręce i zakupiłam aż 6 mega! Na rok czasu. Przez 7 miesięcy wszystko było idealnie - aż się dziwiłam. Nagle bum. Internetu nie ma. Ponad 2 miesiące! I kolejny raz się okazało, że prędkość jest za duża a rachunki do płacenia będą takie same. W prezencie nie zmienili mi na 2Mb... ale na 1 (?!). Oni zarabiają na tym? To jest totalnie chore! W lipcu internet padł. Do tej pory czekam na fachowców, telefony itd, itp (już nie wspomnę o tym, że to problem jeżeli ma przyjechać monter, ponieważ wszyscy w domu pracują.. A zdarza się, że na przyjazd czekaliśmy ostatnio cały tydzień! Ile to pieniędzy przelatuje przez nich.... :) ). Aktualnie piszę z pracy. Błagam, niech to się wszystko rozwija szybciej, bo naprawdę przez nich przedwcześnie osiwieję... Jeszcze przed 30.

    Wszystkim, którzy się zastanawiają nad ofertą tp - stanowczo odradzam. Opinie znajomych na temat innych dostawców - są o wiele lepsze. Mam nadzieję, że i oni do nas dotrą kiedyś...

    Pozdrawiam.
    ZaletyŻadne.
    WadyNieskończenie wiele..
    4,5 roku
  • ~max / 2011-09-16 20:42
    Mam internet zTP od roku , w tym czasie kilka razy było tak że nie mniałem internetu przez kilka dni . Wiszenie na słuchawce tracenie czasu na daremne rozmowy nA INFOLINI zasr......rachunki niezależnie i regularnie otrzymuję 110 pln . swoją drogą miałem płacić jakieś 80 ale umowa podpisana i bombka zbita. Nie polecam!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyfajna reklama
    Wadyjeszcze kilka mniesięcy
  • ~areq / 2011-09-15 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby się do nich dodzwonić trzeba wisieć na telefonie pół dnia, aż ktoś łaskawie odbierze. Mam internet 2 Mb.Miałem nie mam. Miałem tydzień po tym jak straciłem pół wypłaty żeby się dodzwonić.Teraz mam max 1.6Mb. Odradzam umów z tym operatorem. Lepiej rozpalić ognisko i wysyłać znaki dymne.
    ZaletyNie ma plusów.
    WadySame minusy
    Za długo.
  • ~czaki / 2011-09-10 21:03
    tez mi wielkie problemy tu wypisujecie , a co ja mam rzec ,jak już za miesiąc minie rok a mój tel dalej nie działa dzwonie proszę się o naprawę o jakieś wyjaśnienie a tu w słuchawce słyszę tylko że to usterka trudno usuwalna kpią sobie abo raczej tacy są tępi ???
  • ~Piotr / 2011-09-10 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podpisujcie umów. Ja przedłużyłem i dalej mam problem. Nie mogę odblokować konta tp , poczty email. Nie mam od dwóch lat tv. Wisiałem cały dzień na telefonie oczywiście płatne bo z telefonu już zrezygnowałem dawno. Operatorzy dobrze o tym wiedzą i naciągają ile się da . Także nie mogę się skontaktować bo niby powinno działać ale nie działa. Jeżeli ktoś z tp to czyta nie się zainteresuje ja jestem cierpliwy poczekam te dwa lata , ale zapomnijcie o umowie. Zresztą macie wszystko nagrane.Konsultantka mami,że służby techniczne mogą mi pomóc z ustawieniem satelity , po podpisaniu umowy już mam zapłacić. Będę was gnębił na każdym kroku i każdym salonie.
    Zaletyżadne
    WadyJak wyżej
    dwa lata
  • ~wojciech / 2011-09-10 17:14
    Ocena: 4.25 / 5
    Posiadam neostrade od miesiąca, wcześniej korzystałem z iplusa to dopiero był dramat w technologi EGE otwarcie strony trwało wieki nie dało się słuchać radia czy oglądać tv.
    Umowe o neostradę mam podpisną na prędkość maksymalną prędkość 20Mb/s.
    Faktycznie chodzi 14 Mb/s co pozwala na szybkie otwieranie stron, odbieranie poczty, słuchanie radia, oglądanie tv.Oczywiście mógłbym zejść do opcji niżej czyli 10Mb/s ale różnica w cenie jest tylko 6zł miesięcznie, więc myśle że nie warto
    Jestem bardzo zadowolony za iplusa płaciłem 60zł miesięcznie i był dramat.
    Za neostrade płace 75zł i naprawdę dobrze chodzi nie rozłącza router wifi pozwala na korzystanie z netu w całym domu bez kabli.
    Raz korzystałem ze wsparcia technicznego, konsultant spokojnie wytłumaczył co należy zrobić wszystko było ok
    Po przejściu z iplusa potrafie docenić neostradę!
    Polecam




    Zaletyszybkość
    bezawaryjność
    Wadyfaktyczna prędkość jest niższa od oferowanej w umowie
    miesiąc
  • ~wiktor3003 / 2011-09-07 20:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Miesięcznie płacę ponad 100 zł za internet i telefon. Mam niby 6mb a mi wskazuje na 3,5 mb. Nie dość, że często tak było, że poprostu internet nie działał to jeszcze mam jakiegoś kijowego liveboxa, który lubi się wyłączać. Mnie to wkurzyło gdy konserwatorzy przyjechali do mnie do domu. Śmierdziało od nich na kilometr papierosami, mówili, że wszystko dobrze internet powinien chodzić. Na dodatek mieli przyjachać na 18 a przyjechali od 19.30. Mam też konsolę xbox360 wpisałem w niej klucz wep aby połączyć się z internetem, to wskazuje, że nie podłączono. Więc teraz muszę szukać jakiegoś dobrego routera za w miarę małą cenę. A jeśli dalej nie będzie działać to ide do nich i powiem im prosto w oczy, że odchodzę czy trwa umowa czy nie.
    Zaletyreklama o tym Rozumie i Sercu mi się całkiem podoba
    WadyTrzeba płacić nawet gdy nie ma przez nawet kilka tygodni połączenia z internetem itp. itd.
  • ~bolek / 2011-09-07 19:58
    Ocena: 5.00 / 5
    umnie internet działa bardzo dobre parametry mam 10mb internet ja tak myśle że zamuwie 80mb internet na 24miesiące bardzo dobra firma żadnych awari
    Zaletyjedyna opcjia mam 10 mega brak awari czasami spada prędkośći internetu ale to nic zmiana na 80mb dopiero od listopada 2011 i poprawią parametry 586217586
    Wadyna dzień dzisiejszy brak możliwośći do 20 mega zrywanie łącza itp mieszkam w gdyni
    3 lata
  • ~smiecieZneostrady / 2011-09-01 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie,
    czekam od 8 czerwca do dzisiaj na przeniesienie internetu i telefonu do nowego bloku.
    Nowi uzytkownicy, ktorzy jeszcze nie maja neta w swoich domach - NIGDY! nie zamawiajcie tego syfu (chyba ze nie macie wyboru) bo to sie po miesiacu juz zrobilo zalosne a teraz po prawie 4 juz niewiem jak to nazwac....
    Powinni spalic ta neostrade w pi**** razem z wszystkimi szmulami ktore siedza tam i nic nie wiedza na ten temat lub wysla monit po raz 99999.
    Nie polecam tego syfu nikomu!

    [...]
    WadyTP
  • ~firma / 2011-08-31 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka totalna, prowadzimy firmę, od ponad pół roku mamy problem z internetem, technicy przyjeżdżają i twierdzą że wszystko jest ok. Panowie, do których dzwonie, informują mnie - cytuje: "istnieją kradzieże kabla" na co wybuchłam śmiechem pytając czy codziennie kradną kable akurat na naszej linii. Internetu nadal nie mamy, a za niego płacimy, napisaliśmy rezygnację to otrzymaliśmy odpowiedź że mamy zapłacić karę 420zł za zerwanie umowy przed upływem terminu na jaki była zawarta. Chcemy zrezygnować, ponieważ TP nie świadczy nam tej usługi internetowej tak jak jest zawarte w umowie. Każdy technik i konsultant mówi mi co innego. Każdy ma inną teorię na temat dlaczego tego internetu nie ma. Jak w XI wieku mamy prowadzić firmę bez internetu? Jak to jest możliwe w dzisiejszym świecie? Czy osoby, które tam pracują są tak niekompetentne czy po prostu pracują bo muszą?
    Zaletyzero
    Wadysame minusy
    7 miesięcy
  • ~PELE / 2011-08-30 21:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Przez przypadek zamówiłem to "coś" co się nazywa internetem. Nie będę się rozpisywał tylko powiem w skrócie. Kompletna tandeta do pozostałych firm. Do UPC dno. Do Netii Dno..innych nie testowałem ale sądząc po opiniach też dno.
    Ceny wysokie, co chwile nie działa poprawnie.
    Szczerze bardzo jestem niezadowolony i Nie Polecam!
    Zalety- brak -
    Wadydużo.
    2 lata, 50 zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266