Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange Neostrada opinie

Ocena na podstawie 1186 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.92
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    1.96
  • Parametry
    1.91
  • Cena/Jakość
    1.00
  • Oferta
    1.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dealer / 2012-02-03 14:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Po uruchomieniu internet działa przez 2 tygodnie potem 2 tygodnie czeka się na serwisanta (chyba tylko 1 raz zmieścili się z naprawą linii w obiecywane przez nich 76godz. czyli 4 dni). Linia do której mnie podłączyli nie spełnia norm i nawet przy mojej prędkości 1Mb "siada" w 2 tygodnie, później w rozmowach wyszło że gdybym miał większą prędkość a jeszcze telewizję którą mnie proponowali to linia siadałaby szybciej. Mieszkam w centrum miasta tak nawiasem mówiąc.

    Tak się męczę 5 miesiąc. Jak nie działa to dzwonię codziennie na infolinię bo potrafią zamknąć zgłoszenie awarii nic nie naprawiając. Przez te 2 tygodnie kiedy proszę o montera korzystam z Playonline - doładowuję kartę co miesiąc bo muszę korzystać z netu codziennie, linia na firmę. Wysyłałem reklamację z propozycją rozwiązania umowy bo ani mi się to nie opłaca ani im bo takie comiesięczne naprawy przecież też im kosztują. Nie zgodzili się bo tylko jeżeli linia/internet nie działa MIESIĄC! wtedy można rozwiązać umowę bez kary. A tak mało tego że zapłaciłem za rok do przodu za zawieszenie linii (całe szczęście że nie mam telefonu byłby dodatkowy stres) to jeszcze muszę zapłacić 400zł kary. Co prawda obiecują naprawić linię końcem marca(wtedy kara będzie 350zł, już mi wyliczali) Ale jak obiecane 4 dni naprawy rozciągają się na 2 tygodnie, to tą linię naprawią jak mi się skończy umowa (całe szczęście że mam roczną-nie mogę się doczekać!).

    Sąsiedzi w klatce mają Netię (10 lat temu Netia kładła kable w całym centrum) i wszystko im działa bezproblemowo. Chyba TP gdzieś im się doczepiła drucikami i kasuje mnie za to. Co prawda po reklamacji dali mi rabat na opłatę za internet 50% od początku umowy do kwietnia (kiedy niby będą coś naprawiać). Co z tego jak doładowanie playonline kosztuję więcej. Zresztą nie o to chodzi. To jak kupić samochód i przez pół miesiąca dojeżdżać do pracy a w następnej połowie codziennie wydzwaniać do serwisu i pytać kiedy wreszcie przykręcą koła, które znów odpadły, bo te 15km do pracy muszę chodzić na piechotę.

    Więc radziłbym najpierw sprawdzić u sąsiadów jaka linia i jak działa i ostrożnie podchodzić do umów na 2-3 lata.

    Mam nadzieję że ta informacja komuś pomoże.
    Zaletynie istnieją
    Wadynie widzę
    5m-cy, od razu ok. 500-600 zł za zawieszenie linii na rok + ok. 46 m-c za neostradę
  • ~admin / 2012-01-26 18:00
    Już dzwoniłam gdzie sie dało i dalej nic . Telefon nie działa już trzeci tydzień!!!! . Kolejne telefony do TP.SA nic nie dają mówią ze jest kolejka ,widać jak dbają o nasze dobro !!! Aż się płakać chce . Byłam u jednej z siedziby TP.SA w Przemyślu i pani mnie pocieszyła mówiąc ze mogę być tysięczna w kolejce .Mam daleko w ...... takie zbywanie mnie za każdym razem!!. Ale rachunek za telefon którego już nie mamy 3tyg. to wysłali. Banda oszustów i złodziei !!!!
    Zaletyhahaha jakie plusy
    WadyNikt nic nie ROBI!!!
  • ~snake.being / 2012-01-20 23:08
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem zadowolony z Neostrady i nie rozumiem większości opinii. Kiedyś faktycznie neostrada powodów stres zwieraczy, ale teraz działa rewelacyjnie. Możliwe, że powodem problemów jest używanie modemów z TP, jakiegoś francuskiego chłamu typu SAGEM. Livebox jest bardzo słabym modemem i go stanowczo odradzam.

    Większość opinii zamieszczonych na tym serwisie jest kompletnie nieprzydatna,
    Poza tym, jeżeli ktoś ma problemy z ortografią, to niech wklei sobie tekst do worda.
    ZaletyStabilna praca
    Miła obsługa
    WadyKonieczność utrzymania lini TP
    12 miesiecy
  • ~XYZ / 2012-01-20 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    internet mi zabierają średnio 4 razy w tygodniu, rekord wynosił 4 dni, dzwoniliśmy do nich kilkanaście razy, za każdym razem trzeba było od nowa przeinstalowywać internet, telewizja nie działa już jakieś 3 tygodnie, a telefon chociaż mam to nie używam, więc nie wypowiadam się
    w umowie jest, że płace za stałe łącze, a nie za internet w kratkę,
    osoby, które dały pozytywną opinie założę się, że są podstawione, bo nie słyszałam aby ktokolwiek był zadowolony z ich usług
    ODRADZAM, od tp trzymać się z daleka !!!
    płacę za 1 mb 60 zł- jak dla mnie to kpina
    już nie mogę doczekać się kiedy skończy się umowa
    nigdy więcej
    Zaletybrak
    Wady- wiecznie się coś psuje albo livebox, albo adapter albo tak po prostu zabierają Ci neta na kilka godzin a czasem kilka dni
    -telewizja już nie działa od trzech tygodni
    - bardzo drogo jak za takie łącze, na rynku można znaleźć znacznie korzystniejsze oferty
    1,5 roku
  • ~admin / 2012-01-16 10:53
    Nie mamy telefonu już od tygodnia . Dzwoniłam już 15 razy i co prosze czekać 24 do 48 H . I co nadal NIC . Rozmawiałam dzisiaj z kierowniczką i mówi ze ona nic nie może zrobić!!! To kto może ??!!! Pytam się !!! Mam nadzieję ze to czytają . To już żart .Wiedzą jak i kiedy dzwonić żeby wcisnąć jakąś ofertę ,ale co do naprawy to ich nie ma osoby kompetentnej !!!! Ludzie nie dajcie się namówić
  • ~rtwtwtrtrtr / 2012-01-03 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    W tygodniu conajmniej raz na dzien nie ma internetu, czesto sie zacina psuje, i drgogi jak na 2mb! 74zl, za taka cene kablowka oferuje nawet 6-10mb...
    Zaletybrak
    Wadydddd
    75
  • ~Maro / 2012-01-02 23:19
    Mam umowę 2 mb. Jak mierzę szybkość programami z internetu to rzadko kiedy jest to 2mb przeważnie 0,8 -1,5. Często jest problem z obejrzeniem youtuba bez zacięć, a zdarza się też że śmiga jak szalony . Wcześniej miąłem multimo 1 mb i tam gdy mierzyłem rzadko kiedy było poniżej 1 mb. Za miesiąc kończy mi się umowa i nie wiem co wybrać. CZy do multimoi, czy też zostać z nesotradą. Mieszkam w domu jednorodzinnym więc tylko adsl.
    ZaletyŁatwo dodzwonić się na infolinię
    WadyBrak zadeklarowanej prędkosci
    1 rok
  • ~cubeline / 2012-01-01 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    po raz drugi musze napisać że niestety ale odkąd mam 6mb neostrade musialem już 6 razy zgłaszać awarię z powodu problemów z synchronizacją internetu.
    Zaletynie ma
    Wadyproblemy techniczne
    2005
  • ~cubeline / 2011-12-30 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z neostrady tpsa ponad 5 lat i co jakiś czas mam problem z synchronizacją z ruterem ze strony tpsa, bardzo często rozłącza nam internet. Muszę kontaktować się telefonicznie z obsługa tpsa żeby znowu mi działał internet.
    Niestety w Warszawie podejście usługodawcy tpsa do klienta jest moim zdaniem lekceważące
    tym bardziej że płaci się za usługę, a tpsa się z tego nie wywiązuje.
    Gdybym miał wybierać pomiedzy Tpsa a inną firmą która oferuje internet wybrałbym zdecydowanie inną firmę tylko problem jest w tym że mieszkam w takiej dzielnicy Warszawy gdzie jestem skazany na Tpsa.
    Zaletynie ma plusów z korzystania z usług TPSA.
    Wadypodejście do klienta, częste usterki neostrady.
    od 1998 roku.
  • ~OSTRY / 2011-12-29 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Neostrada to największy syf jaki mialem. mam.!
    Dzwonie. Prosze. Ładnie pięknie. o usunięcie awari..!

    Mam neta 2mb i co.. jak i tak nie mam 2mb.!
    Od kilku msc mam problemy z tp. Więc.
    Przesył na 2 mb ma byc: 2048kb/s ok.. Ale co z tego jak ja mam dziennie 230 - 561 - 190..

    Pingi przy takim jak trzeba mam miec 35-45. a mam. : 200 300 pingu. tragedia, tnie sie upload maly nie da sie z nimy już normalnie pracowac, ja mam prace robie serwery strony a bez neta nie dziala!
    Internet u tp jest jedną tragedią. nie potrafie juz do nich mówić. dzwonilem już nie raz , Ale zawsze ta sama odpowiedz: Mamy awarie mamy awarie , jest usuwana. Dziś np. net pada co 8 minut.. Cały miesiąc mieli na robote ale nie bo pod koniec trzeba sie zabrać. Ok. naprawią jest git, jesli nie zmieniam dostawce bo to jest przesada.. plik 10mb pobiera sie w 1godzine.. -,- idzie sie zapłakać wręcz!
    Zero wywiązania z umowy. Kiedyś jak miałem 512 czy 1mb nie bylo problemu. Od 2mb czyli od 1,5 roku są problemy.. czesem netu nie ma... czasem jest ,lagi , pingi. Daje czas do końca miesiąca im na poprawe. Jeśli nie zrywam umowe...!
    Zaletya są jakieś??..
    Wadysame minusy.!
    6 lat
  • ~gosc / 2011-12-27 22:58
    Poszukuje obecnie opinii na temat reklamowanej usługi Funpack z VoD.
    Będę bardzo wdzięczna za wszelkie opinie
  • ~Yan / 2011-12-22 21:09
    Chciałbym ostrzec przed kupowaniem oferty FunPack HD! Mimo wielu prób nie udało mi się uzyskać odpowiedzi na proste pytanie; "Jaka jest rozdzielczość obrazu w kanałach HD"? Wynika z tego, że to są tylko z nazwy kanały HD a ich rozdzielczość nie ma z tym nic wspólnego! Kolejny przekręt tp.sa.
  • ~nikt / 2011-12-22 11:05
    w listopadzie zamawiałem funpack do dnia dzisiejszego nie mam telefonu, pomimo wielu interwencji na 801505505/ płatna / osoby tam pracujace nie maja żadnego pojęcia o informowaniu ludzi nie mówiąc o pomocy w naprawieniu problemu, osobiście NIE DAJCIE SIE NABRAC NA TO G....
    Zaletyzero
    Wadywiele
    listopad 124 zeta
  • ~gosc / 2011-12-20 19:29
    Brakuje mi tu opinii o ofercie Funpack. Czy ktoś już skorzystał z możliwości tej oferty: VOIP,VOD, pakiety telewizyjne w jakości hd?
  • ~kris_kjk / 2011-12-20 01:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Rok temu zamawiałem pakiet Neo+TV+tel. internetowy ... migrowali mi z 20 do 2Mb, przez pół roku, miałem F-ry na 20Mb, po licznych reklamacjach właczono TV i telefonię ... ale to trwało pół roku, LB 1 nie chciał działać do samego końca, mieli sprawdzić, ale nie zrobili tego, bez mojej wiedzy aktywowali ekofakturę i zaproponowali 1 Mb, nie zgodziłem się po tych półrocznych bojach o 100% działanie usługi, na kilku innych modemach działała prędkość 2 Mb, ale nie na LB 1, a musiałem z niego korzystać do usługi TV i tel. internetowej ... rozwiązałem umowę.

    Zamówiłem FunPacka HD + Witaj HD z opcją 6Mb na 24-m-ce (podobno linia została skrócona o 2/3), pierwsze zamówienie nie weszło do systemu, drugie przez błekitną też nie, dopiero 3 pokazało się dn. 29.11.2011, potem byłam 3 razy ustawiany termin przyjazdu kuriera, problem w tym, że jak sprawdzili, to nikt nie nadawał przesyłki, dopiero 4 ustalony termin i kurier podjechał. Błękitna i Techiczna wymieniały się mailowo itd., ja wydzwaniałem i albo nikt nic nie wiedział, albo podawali sprzeczne dane, dopiero dostałem ... co z tego skoro usługa nie działała, reklamacja, przyjazd techników ... i co nie zadziała 6, zadziała 1Mb, bo na 2 się nie godzą, bo pomimo mieszczenia się w normie wolą abym miał zapas, aby nie przyjeżdżać jak się będzie rwało, pomiar profesjonalny Fastem 800 za 30 zł i zero sprawdzania przyłączy, kolejna na techników i prośba o sprawdzenie. Jak zadzwoniłem o reset portu to była już niedziela i odpowiedź na drugą reklamację, pewnie tych samych techników ... negatywna. Byli umówieni na poniedziałek.
    Chciałem zrezygnować w salonie TP i oddać sprzęt, a tam powiedzieli, ze jeśli sobie kupiłem przez internet i dostałem to, żebym tak odesłał, bo im zależy na sprzedaży w ich punkcie a jak kupiłem przez www czy telefonicznie to ich to nie interesuje. Spytał gdzie kamerka HD, pokazałem mu protokó zdawczo odbiorczy gdzie nie ma jej w spisie, bo wysyłają ją do 30 dni po podpisaniu umowy, osobnym kurierem. Zadzwoniłem na Błękitną co jest ... stwierdzili, żebym rozmawiał z kierownikiem, bo maja taki obowiązek przyjąć. Ten pan który nie chciał przyjąć rezygnacji był kierownikiem ... w końcu z wielkim bólem przyjął, miał tez opory przed cesją mojego nr. telefonu na mojego Ojca który ma prawo do telefonu z 50% ulgą ... ale w końcu wydrukowali potrzebne dokumenty, wypełniłem i wysłałem do centrali TP w Katowicach.

    Nie zostawię tego tak zgłoszę teraz kilka skarg do centrali TP, do Rzecznika TP, do Rzecznika praw konsumentów i na koniec do UKE ...

    Firma nie poważna, której zależy tylko na ilości podpisanych umów, a jak to działa mało ich to obchodzi ... zdecydowanie nie polecam ...
    ZaletyJak działa to może i są np. brak limitów pobierania ... w miarę niskie pingi ... i chyba nic poza masą negatywów.
    WadyByle sprzedać usługę ,a później olać klientów niech płaczą i płacą
    nie pamiętam
  • ~szymonmowi / 2011-12-16 01:03
    Napisze jedna rzecz Ludzie wy sie wogle nie znacie jezeli umowa jest na 6 mb to ona jest na 6mb tylko upload wynosi 512 kb/s i to jest rzecz normalna. W tp jezeli masz problemy technicze jest to zalatwiane w miare szybko i jak jest cos powazne monterzy przyjezdzaja w ciagu 48 h. Jezeli nie "idzie " predkosc np. 6 mb a np. 2 to jest oferowana zmiana umowy malotego obnizone sa rachhunki proporcjonalnie do umowy. W Netii jest zupelnie przeciwnie. Z zrywaniem polaczen bylo tak gdybyl stary Livebox teraz jest nowy ale przeciez modem mozna kupic na wlasny koszt. Najlepszy nternet obecnie na rynku telekomunikacyjnym. I jest taniej niz w netii nawet do 200 zl rocznie
    Zaletytaniej niz w netii
    najlepsza jakosc internetu
    dynamiczne ip filmy mozna ogladac bez limitu
    Wadyprzy starym liveboxie czesto zrywa polaczenia
    5 lat. napoczatku nawet abonament do 70 zl
  • ~assin3223 / 2011-12-13 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    1 miesiąc temu kupiłem neostrade 2 mb na sekunde do wczoraj czekałem za ekipą przyjechali powiedzieli że nie mają zlecenia na internet tylko na telefon co jest skandalem bo zamawiałem neostrade a nie telefon i do tego chcą za to 100 zł !!! jakiś miesiąc temu mieszkałem w blokach i bardzo przyjemna firma inotel podłączyła mi w 1 tydzień internet i to 30 mb/s a nie 2 i to w cenie 60 zł !! według mnie to jest oszustwo nie polecam
    Zaletybrak
    Wadywszystko co napisałem
    do dzisiaj nie mam 106 zł
  • ~gosc / 2011-12-12 20:40
    A ktoś testował FunPack HD? Poznałbym opinie o tej ofercie, bo zastanawiam się czy warto w to wchodzić?
  • ~hex177 / 2011-12-12 00:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Moja przygoda zaczynała się od wejścia Neostrady 512kb/s aż do dziś z opcją 10mb/s . Mimo tak długiego korzystania z internetu doświadczyłem dwóch awarii które zostały szybko naprawione. Transfer internetu zawsze miałem maksymalny mówiąc też o opcji 10mb/s więc jak widać zostałem jedynym zadowolonym klietnem NEOSTRADY :).
    ZaletyStabilność
    Szybkość
    Niskie Pingi
    Obsługa Klienta
    WadyBrak
    od 2004r pierwszy abonament za 512kb/s ok 120zł. Obecna opcja 10mb/s ok 60zł
  • ~Normalny uzytkownik internetu / 2011-12-10 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam neostrade 6M/Bit download na 2 lata dochodzi mi jak mam szczecie 0,5 MBit! Jedynie w niedziele o 6.00 rano dochodzi chwilowo do 4 MBit. Placic musze 100 % kwoty. Kiedy jakis ustawodawca wpadnie na pomysl, ze TP moze pobrac tylko tyle pieniedzy za ile dostarczylo uslugi (n.p. 20 % umownej kwoty za 20 % dostarczonej umownej uslugi). Jezeli sie spoznie z oplata o 2 dni to juz naliczaja odsetki - co za zorganizowana dokladnosc od tej strony!! Wyobrazam sobie stacje benzynowa na ktorej pisze nalej pan DO 100 litrow za 400 zl a po 5 litrach doplyw sie wylacza i kasjer chce 400 zl. - to jest Neostrada.
    ZaletyMila pani sprzedaje internet i objecuje gruszki na wierzbach
    WadyJak sie chce reklamowac, to tam gdzie sprzedawali usluge juz nikt nie chce o tym slyszec i kieruje na blekitna linie, gdzie juz kompletnie im to wisi i powiewa. Jedyne co jest wazne, to zebym pieniazki placil
    12 miesiecy - czyli jeszcze raz tyle musze sie meczyc, zanim przejde na innego dostawce
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4612
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2018