Mamy maj a u mnie brak jakichkolwiek zmian jeśli chodzi o prędkość internetu. Zaraz, zmiany są ale na gorsze o ile od początku trwania umowy (tj. stycznia) prędkość wykupiona to 20Mb/s a rzeczywista to do południa 17-18Mb/s, po południu od 0,5- 3,5Mb/s, to pod koniec kwietnia i początek maja prędkość max to około 6,5Mb/s a popołudniami nadal spadki. Zadzwoniłem nawet żeby się upewnić czy bez mojej wiedzy nie została mi zmniejszona prędkość, ale na papierze nadal mam 20Mb/s. Prawdę mówiąc to właśnie tego się obawiałem po połączeniu z Orange. Mam z tą firmą niemiłe wspomnienia. Swego czasu próbowałem u nich zablokować wiadomości specjalne. Zajęło to im około pół roku i co miesiąc dostawałem płatne niespodzianki. Ale ja nie o tym. Oczywiście obiecanego przy przedłużeniu umowy gadżetu też nie dostałem. Próbowałem uzyskać jakieś wyjaśnienie, ale jakbym pisał sam do siebie. Po prostu jak podpiszesz umowę to już mają cię w d... Naprawy monterów, no cóż fakty mówią same za siebie. Jeśli byliby skuteczni to bym się tu nie wysmętniał tylko cieszył szybkim internetem. Jedyne co nie dołuje to fakt że jeśli się zgłasza często awarie to można zareklamować i zwrócą część pieniędzy z abonamentu. Tyle że ja wolałbym internet taki za jaki płacę a nie wolniejszy z rabatami. ZaletyNadal szukam
WadySkuteczność napraw, Słowność przedstawiciela handlowego, stale pogarszająca się prędkość internetu,
prędkość 20 Mb/s od stycznia 2012 internet 80zł + telefon