Za podejście do klienta (robienie z niego głupka) teksty typu "nie wiemy dlaczego Panu tak to działa" (a wiedzą) "wszystko wygląda dobrze od naszej strony" "doraźnie zresetujemy Panu porty" i wiele innych ktoś powinien polecieć. Jak tak można kłamać w żywe oczy, ich usługa to syf i boją się tego przyznać. Dlaczego UKE nie zamknęło jeszcze tej firmy? To trzeba dać do mediów, niech ktoś się dowie jaki fatalny internet mamy od tego dostawcy. Mam nadzieję, że ta firma szybko padnie na ryj bo mam dość bycia traktowanym jak śmieć!
ZaletyMożna w pare miesięcy poznać wszystkich pracowników infolinii i się z nimi zaprzyjaźnić (reklamacje)
WadyPINGI kosmos (nie nadaje się już do grania) ; niestabilny SYF (rozłącza nieraz i kilkadziesiąt razy dziennie), w godzinach szczytu zapomnij o tym, że ta usługa istnieje; Podejście do klienta jak do debila, Orange sprzedaje g*wno w ładnym papierku.
od czasu modemów 56 kbit