Jako że mieszkam w miejscowości, gdzie orange jest jedynym dostępnym dostawcą telefonu stacjonarnego jak i internetu jestem na nich skazany, niestety. Jestem wieloletnim klientem, ponad 20 lat już od czasów telekomunikacji polskiej i pierwszych podłączeń linii telefonicznych w mojej miejscowości, poprzez przejęcie tpsa przez orange aż do dzisiaj i z roku na rok utwierdzam się w tym że jakość świadczonych usług jest coraz gorsza.ZaletyBrak
Wady-Notorycznie pojawiające się wciąż te same problemy
-brak kompetencji i jakiejkolwiek wiedzy poza wyuczonymi formułkami w infolinii
-im dłużej jest się klientem tej sieci, tym głębiej mają Cię w d...e
-Wieczne obciążona centrala oraz rozłączający się internet. Nawet jeśli się nie rozłączy to jego prędkość jest nieakceptowalna (od o.02 do 0.3Mbps pobierania przy opcji 20Mb)
-internet działa poprawnie tylko w nocy w dni robocze, w okolicach weekendów, świąt i dni wolnych od pracy gdy troche więcej osób korzysta z sieci, prędkość spada do tej podanej wyżej
-ciągłe zmiany kanałów w telewizji orange, bez informacji w jakikolwiek sposób
-usuwanie kanałów z posiadanego aktualnie pakietu i oferowanie ich za dodatkową opłatą, również bez wzmianki o zmianie pakietowej
-konieczność podłączenia dekodera z modemem aby oglądać telewizję, chociaż jest ona odbierana z talerza satelitarnego, co wiąże się z częstym brakiem dostępu do telewizji z wcześniej wspomnianych problemów z internetem
-ceny nie adekwatne do oferowanych usług jak i ich jakości
-wypadają słabo na tle konkurencji i ich ofert, z których z przykrością nie mogę korzystać gdyż Orange za utrzymanie linii życzy sobie kwotę 11zł niższą niż mój obecny abonament za wszystkie usługi + doszedł by do tego abonament u nowego operatora więc opcja nieopłacalna.