Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1705 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.63
  • Parametry
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbigniew / 2014-06-10 16:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Stary i głupi: kupiłem naraz 2 karty do internetu z Orange, do pracy z przenośnymi routerami. Po każdej zmianie zasięgu routera trzeba się na nowo logować i wprowadzać PIN.
    Mam jeszcze T-mobile - i w tym samym urządzeniu telefony, tablety i laptopy łączą się automatycznie. Z Orange - słabszy sygnał, więcej "dziur w polu" na trasie - i konieczność wprowadzana rejestracji po każdej utracie pola. Uważam to za idiotyzm konstruktorów z Orange. Jak to zmienić? Orange na wpisy na stronie nie reaguje.
    Zaletynie ma
    Wadykonieczność rejestracji po każdej zmianie pola.
    Trzy tygodnie
  • ~polska ma najlepszy internet na świecie / 2014-05-27 23:18
    Zacznę od początku..a na początku był..chaos..ustawowy w Polsce.a więc do rzeczy..w latach 90-tych kiedy te.psa była monopolistą i miała z tego profity..chciała inwestować w światłowody..może nie brzegowe..ale blisko bo do ściany..potem przyszła wolna Europa..i nasi wspaniali ustawodawcy wprowadzili wolny,czyt.wolna amerykanka,czyli ty inwestuj a na twojej krwawicy konkurencja może korzystać z infrastruktury. W Niemczech ustrzeżono się tego błędu dzięki czemu, silna firma ma wolę społeczną do inwestycji.U nas jest ministerstwo informatyzacji,fundusze unijne i nikogo zainteresowanego w inwestycje,pat trwa od lat.Co mamy dzięki temu?Świat ucieka bo inwestuje i myśli o przyszłości,jak reaguje orange? jak najbardziej podnosi prędkość..ale sztucznie..infrastruktura która ledwo przędła wskutek dania każdemu min.10mb padła.Więc co można było zrobić bezinwestycyjnie?Zabrać temu złupić drugiemu.W efekcie tzw.widełki każdemu.To kuriozum na skale Europy!!!Najniższa prędkość o stratach do 60-70% w dzień.Jeśli się oferuje dziesiątki czy ba!setki mb. transferu to powinna się spełniać minima..ale co tam..nikt ich nie zmusi..ustawodawca?temat informatyzacji jest w Polsce ostatnim tematem.Nikt nie inwestuje,nie ma ludzi w terenie,floty,logistyki..i...dziaaała! Cud to tylko w Polsce! nikt nie siedzi w studzienkach ,nie rozwija kabli..najlepsza sieć szkieletowa na świecie...huraaa!!!!wszystko działa bezawaryjnie..
  • ~78Tk+z / 2014-05-21 22:51
    Przestrzegam przed przeniesieniem telefonu stacjonarnego do Orange.Od miesiąca od daty przeniesienia od innego operatora jestem pozbawiony połączenia.
  • ~rik / 2014-05-16 22:13
    Ocena: 4.75 / 5
    Polecam Orange. Mam 6 numerów. Dzięki Orange Open sporo rabatu, mam też telefon domowy i neostrade. Cała moja rodzina jest w Orange. Dobra firma.
    ZaletyOrange Open, neostrada, oferta, obsługa, jakość
    kilka lat
  • ~yeppa / 2014-05-12 08:11
    Mi Internet w Orange śmiga, mam bardzo szybką prędkość pobierania. Zasięgu wcale nie tracę. Mam taryfę Orange free. Polecam.
  • ~Stefan / 2014-04-29 22:51
    Internet w Orange Free na kartę, to po prostu jedna wielka porażka. W ogóle nie da się z tego korzystać. Cały czas albo się zawiesza albo rozłącza, a żeby otworzyć jakąkolwiek stronę muszę po kilka razy resetować połączenie. Od przeszło 2 lat używam Orange Free na kartę na zmianę z Play Online na kartę i na tą chwilę Play, a Orange, to normalnie niebo a ziemia. Nie wiem jak działa internet w abonamencie, ale w ofercie na kartę jest to po prostu NIEPOROZUMIENIE! Szczerze przestrzegam wszystkich tych, którzy mają zamiar korzystać z Orange Free na kartę, bo jest to po prostu krótko mówiąc KUPA i tyle.
    Zaletychyba tylko zasięg, bo cała reszta to pomyłka
    Wadyj.w.
    2 lata
  • ~andy / 2014-04-20 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich, przed "Orange" ta firma to jedno wielkie nieporozumienie.Przez sześć lat nie miałem problemów ale po połączeniu TPSA i Orange wszystko legło w gruzach a ostatnie 18 miesięcy użytkowania Neostrady to ciągła walka z konsultantami nie mającymi pojęcia jak rozwiązać problem z ciągłym zanikiem internetu (czasami miałem wrażenie ,że po drugiej stronie siedzi osoba żywcem wyjęta z "Misia" Stanisława Bareji. Nie dajcie się również nabrać na zakup routera proponowanego przez "Orange"
    Przez dwa miesiące działał poprawnie, następnie przestał się łączyć z Internetem, zareklamowałem go więc, nowy dostałem bez problemu, po zainstalowaniu go również niepowodzenie. Konsultant "Orange" z rozbrajającą szczerością przyznał,że router Sagemcom jest mało odporny na zakłucenia jakie są na mojej linii-ręce mi opadły. Podłączyłem stary modem i działa ale niestety z prędkością 6 a nie 10 mb/s. Reklamacje tkz. zakłuceń nic nie dały, technik za każdym razem twierdził, że wszystko jest w porządku. ale co mi z tego jak router nadal nie chciał nawiązać połączenia. Został mi jeszcze miesiąc bo właśnie złożyłem wypowiedzenie i już do nich nie wrócę.
    Zaletypierwsze 6 lat korzystanie z Internetu bez zarzutu
    WadyTragiczna obsługa klienta , ciągłe rwanie sygnału
    7,5 roku, ostatnie 18 miesięcy(92 zł miesięcznie)
  • ~Mario / 2014-04-18 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w Orange to kompletny badziew!!! Działa bardzo wolno, często rwie połączenie. Otwarcie strony to jak gra w ruletkę, otworzy się albo nie. Często bywa, że na otwarcie prostej strony trzeba czekać ok. minuty. Popełniłem ten błąd i korzystam z dwóch ofert. Jeden pakiet mam w komórce a do laptopa orange free. Jedno i drugie to kompletne dziadostwo. Działa w miarę stabilnie dopiero po 23. Nie życzę tej oferty najgorszemu wrogowi.
    Zaletyzasięg
    WadyPomimo zasięgu "prędkość" powala na kolana. Nie życzę najgorszemu wrogowi. W ciągu dnia można zapomnieć o normalnym użytkowaniu. Nie ma znaczenia czy na modemie czy z komórki działa tak samo wolno
    od ponad roku
  • ~Asia / 2014-04-16 15:14
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam! Po 3 tygodniach transfetu nastepuje okres zamulenia! Marzeniem staje sie wysłanie pliku z poczty!!!!! Po podpisaniu umowy 3 m-ce było super!!!
    3 lata
  • ~*mentosik* / 2014-03-01 12:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam, posiadam internet pożal się Boże orange i jestem z niego bardzo niezadowolony, swoje uwagi zapiszę w punktach niżej:
    --modem do mojego internetu (ponieważ podpisałem z orange umowę na bezprzewodowy) dostałem po MIESIĄCU od podpisania umowy.
    --z instalacją nie było problemu niby wszystko fajnie ładnie.
    --internet po miesiącu zaczyna działać coraz wolniej i wolniej. Jest mi on bardzo potrzebny i nie mogę sobie pozwolić na 3-4 dniowe przestoje w jego używaniu.
    --po włączeniu internetu i połączeniu się, prawie natychmiast się rozłącza, trzeba wtedy wyjąć modem i uruchomić jeszcze raz, tak zeby internet działał bez przerywania trzeba zrobić ok. 5 razy!!
    --Zaletą tego internetu jest tylko to ze ma zasięg tam gdzie inne takie jak PLAY nie mają, czyli na działce (gdzie tez mi jest potrzebny pomimo ze tam wyjeżdżam na weekendy) podkreślam ze dzialka znajduje się ok. 10 kilometrów od miasta.
    Ogólnie moim zdaniem internet do du** nigdy do niego nie wrócę, i wszystkich których napotykam, ostrzegam przed nim.
    ZaletyBRAK!!! ostrzegam nie kupujcie internetu w orange to oszusci!
    Wadywszystkie mozliwe!!! nie kupujcie internetu w orange!
    kupiłem go 3 lata temu wczesniej dzialal sprawnie więc w sumie przez dwie umowy mam go 5 lat.
  • ~meetiu / 2014-02-19 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich i serdecznie pozdrawiam tych którzy maja zamiar współpracować z firmą Orange.
    Przy tej pięknej sposobności chciałbym wszystkim opowiedzieć jak bardzo ta firma przekonuje do siebie klientów zarówno tych którzy maja już podpisane umowy jak i również tych którzy dają się naciągnąć telemarketerom na podpisanie jej. Jestem klientem Orange dodam, ze(,,BIZNESOWYM’’) od wielu lat i nigdy nie sądziłem, ze tak zostanę potraktowany i oszukany. Zatem przed końcem umowy zadzwoniła do mnie Pani z Orange i zaproponowała przedłużenie umowy na korzystnych warunkach z telefonem Samsung Galaxy S4 oraz Tablet 7cali Fun Tab za dopłatą 1zl z umową przedłużona na 2 lata. Skorzystałem z oferty, to wszystko ładnie zapakowane przywiózł kurier po kilku dniach od naszej rozmowy telefonicznej. Towar odebrałem i otworzyłem w domu. Telefon z racji tej ,ze musiałem go naładować to postanowiłem uruchomić go na drugi dzień z rana. Wkładam baterie odpalam telefon, ściągam folie z wyświetlacza, patrzę a tam pięknie pęknięta szyba  . Ogladam tablet, wszystko sprawne. Zadzwoniłem do biura obsługi opowiedziałem o całej sytuacji i pewien Pan nie wiem w jakim stopniu douczony, pokierował mnie w ten sposób: proszę zapakować wszystko tak jak przyszlo czyli: Telefon, Tablet Karta sim i odesłac na adres Centrali Zwrotów w Ożarowie Mazowieckim. Paczka najpierw zaginęła bo niby trafiła tam gdzie nie powinna. Po wykonaniu mnóstwa telefonów w celu przyspieszenia sprawy i ogólnego zainteresowania na jakim etapie jest reklamacja byłem zwodzony za każdym razem ,ze cos nie tak ,ze paczka nie doszła itp. Jak już okazało się ,ze paczka jednak się znalazła i reklamacja po 2 i pol miesiącach została przyznana ,,jaśnie’’ Pani zadzwoniła do mnie i powiedziała, że telefon zostaje wysłany w dniu dzisiejszym do Pana i w ciągu 2 dni powinienem otrzymać paczkę. Zapytałem czy paczka idzie do mnie w komplecie czyli: telefon tablet i karta??? Pani powiedziała, że ona o żadnym tablecie nic nie wie ??!! mowie jak to? Wyslalem przecież komplet. My nic nie wiemy o zadnym Tablecie z uśmiechem na twarzy stwierdzila Pani. Biuro obsługi oznajmilo,ze mam z tego powodu nie odbierać paczki ponieważ oni to sprawdza na magazynie czy jest ten tablet i mi oddzwonią. Czekam następny miesiąc po czym dostaje telefon ,ze tabletu jednak nie ma… czyt Amba Fatima??? To ja pytam: czy u Was na magazynie pracują złodzieje?? Pomimo wyslanych około 20 meili z prośba o kontakt w sprawie wyjaśnienia, nikt się nie odezwal!!!!! Tak w ten piękny sposób zostałem oszukany przez ORANGE !!!!! Skoro telefon naprawili to reklamacja została uznana, Orange nie wywiązalo się ze swoich obowiazkow!! miałem mieć nawet zwrócony koszt przesyłki uszkodzonego towaru- zadnej reakcji, po miesiącu firma twierdzi,ze nie widzi potrzeby zwrotu kosztów przesyłki! Pozdrawiam Wszystkich i polecam dużo ostrożności ;)
    ZaletyODRADZAM ORANGE !!!
    WadyODRADZAM ORANGE!!!!!
  • ~nick / 2014-02-19 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłaszałem usterkę internetu, usterkę usunęli a po wiadomości, że sprawę skieruje do urzędu ochrony konsumenta i wyślę pismo do centrali do Warszawy internet działa bardzo dobrze a ze złości odcięli telefon. Proszę mi wierzyć, wiem co piszę bo pracowałem przy centralach telefonicznych. Najgorsze jest to, że po informacji z infolinij 3 tyś kilometrów od centrali jet zbyt duża żeby internet działał prawidłowo. Wstyd i hańba dla infolinii.
  • ~Malgorzata / 2014-02-08 15:03
    Ocena: 2.75 / 5
    A ja mam internet mobilny w telefonie, dziala- jak zlapie zasieg... Biegam z nim po calym domu i czasem nawet jest ;-) Super sprawa, zwlazcza ze place 130 zl abonamentu. Napisanie tych kilku zdan zajelo mi z pol godziny, caly czas zrywa polaczenie. Nie polecam netu w Orange.
    Wadyinternet w telefonie zle dziala, zrywa polaczenie
    1 rok, 89 zl za tel, abonament 130 zl
  • ~Ryszard Adamowski / 2014-02-06 14:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiada telefon w sieci orange dobrych kilka lat
    Do tej pory nie byli źle.Obecnie jest po prostu ttagedis.takiego lekceważenia klienta jak jest teraz nigdy nie byli.mianowicie pisze emaile na które nie dostaje odpowiedzi.SA wykasowywane.nie chce rozwiązywać umowy.ale poważnie się zastanowie.za każdy kontakt z BOK muszę placocplacic 1.50 PLN.czas poważnie traktować klientoe

    R
    Zaletyzadne
    Wadyjak opidalem
  • ~jacek / 2014-01-18 21:35
    Ocena: 1.50 / 5
    po 14 latach podziękowałem za olewanie stałego klienta
    Zaletyteraz żadnych
    Wady0 promocji dla starych klientów
    14 lat 3 numery abonament do 12.12.2013 120 zł
  • ~Meetiu / 2014-01-13 09:16
    Witam wszystkich i serdecznie pozdrawiam tych którzy maja zamiar współpracować z firmą Orange.
    Przy tej pięknej sposobności chciałbym wszystkim opowiedzieć jak bardzo ta firma przekonuje do siebie klientów zarówno tych którzy maja już podpisane umowy jak i również tych którzy dają się naciągnąć telemarketerom na podpisanie jej. Jestem klientem Orange dodam, ze(,,BIZNESOWYM’’) od wielu lat i nigdy nie sądziłem, ze tak zostanę potraktowany i oszukany. Zatem przed końcem umowy zadzwoniła do mnie Pani z Orange i zaproponowała przedłużenie umowy na korzystnych warunkach z telefonem Samsung Galaxy S4 oraz Tablet 7cali Fun Tab za dopłatą 1zl z umową przedłużona na 2 lata. Skorzystałem z oferty, to wszystko ładnie zapakowane przywiózł kurier po kilku dniach od naszej rozmowy telefonicznej. Towar odebrałem i otworzyłem w domu. Telefon z racji tej ,ze musiałem go naładować to postanowiłem uruchomić go na drugi dzień z rana. Wkładam baterie odpalam telefon, ściągam folie z wyświetlacza, patrzę a tam pięknie pęknięta szyba  . Ogladam tablet, wszystko sprawne. Zadzwoniłem do biura obsługi opowiedziałem o całej sytuacji i pewien Pan nie wiem w jakim stopniu douczony, pokierował mnie w ten sposób: proszę zapakować wszystko tak jak przyszlo czyli: Telefon, Tablet Karta sim i odesłac na adres Centrali Zwrotów w Ożarowie Mazowieckim. Paczka najpierw zaginęła bo niby trafiła tam gdzie nie powinna. Po wykonaniu mnóstwa telefonów w celu przyspieszenia sprawy i ogólnego zainteresowania na jakim etapie jest reklamacja byłem zwodzony za każdym razem ,ze cos nie tak ,ze paczka nie doszła itp. Jak już okazało się ,ze paczka jednak się znalazła i reklamacja po 2 i pol miesiącach została przyznana ,,jaśnie’’ Pani zadzwoniła do mnie i powiedziała, że telefon zostaje wysłany w dniu dzisiejszym do Pana i w ciągu 2 dni powinienem otrzymać paczkę. Zapytałem czy paczka idzie do mnie w komplecie czyli: telefon tablet i karta??? Pani powiedziała, że ona o żadnym tablecie nic nie wie ??!! mowie jak to? Wyslalem przecież komplet. My nic nie wiemy o zadnym Tablecie z uśmiechem na twarzy stwierdzila Pani. Biuro obsługi oznajmilo,ze mam z tego powodu nie odbierać paczki ponieważ oni to sprawdza na magazynie czy jest ten tablet i mi oddzwonią. Czekam następny miesiąc po czym dostaje telefon ,ze tabletu jednak nie ma… czyt Amba Fatima??? To ja pytam: czy u Was na magazynie pracują złodzieje?? Pomimo wyslanych około 20 meili z prośba o kontakt w sprawie wyjaśnienia, nikt się nie odezwal!!!!! Tak w ten piękny sposób zostałem oszukany przez ORANGE !!!!! Skoro telefon naprawili to reklamacja została uznana, Orange nie wywiązalo się ze swoich obowiazkow!! miałem mieć nawet zwrócony koszt przesyłki uszkodzonego towaru- zadnej reakcji, po miesiącu firma twierdzi,ze nie widzi potrzeby zwrotu kosztów przesyłki! Pozdrawiam Wszystkich i polecam dużo ostrożności ;)
  • ~Konsument / 2013-12-14 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowę 10 pażdziernika 2013 a sieć CDMA zaczęła działać dopiero na początku grudnia . Dlaczego ? ponieważ gdy przedłużyłem umowę z firmą w/w i myślałem że będzie wszystko ok. na tej samej zasadzie jak w poprzedniej umowie przynajmniej tak twierdzili w salonie orange ale okazało się inaczej. A więc w grudniu zadz. do biura obsługi, okazało się że sieć CDMA nie była włączona co mnie wogólę żdziwiło ponieważ w umowie było napisane GPR i CDMA będzie działać , zdziwiłem się ponieważ za internet płaciłem w całości przez 3miesiące , rozważaliśmy rozwiązać umowę , mieliśmy do tego pełne prawo (strona firmy orange nie wywiązała się z umowy) ale po co nam było rozwiązywać umowę , a więc "chodzi o zasadę" tzn. co do konsumenta należało zrobiliśmy (fakt zgłosiliśmy do ochrony praw konsumenckich, ponieważ rachunki były płacone w całości a nie za pół umowy, tak jak w/w działała tylko sieć GPR a CDMA nie). W umowię mam 15GB limit,na poprzedniej umowie szczęśliwe godz. działały natychmiast bez żadnych dodatkowych opłat a tutaj się okazało że w ciągu nocy szczęśliwe godz. nie zostały włączone również, dla mnie , klienta jest to absurd ponieważ warunki umowy nie powinny się zmienić od poprzedniej, a wręcz przeciwnie miały się polepszyć tak twierdzili w salonie . Szczęśliwe godziny nie działały w nocy i limit 15gb został wykorzystany w ciągu 4dni. Teraz natomiast szczęśliwe godziny zostały włączone , oczywiście za dodatkową opłatą . W dniu dzisiejszym napotkałem kolejny problem - internet , sieć CDMA automatycznie wyłącza się po kilku minutach , połączenie internetowe jest zamykane, a w dzień działa jak się należy , czy to tylko dlatego aby użyt. konsument jak najwięcej transferu wykorzystał po za szczęśliwymi godzinami , w ciągu dnia, Jest to możliwe ponieważ tak jak wspomniałem wtedy gdy obejmują szczęsliwe godziny internet przestaje działać jak się należy, a przez te kilka minut które internet w orange działa to prędkość jest śmieszna dochodzi do 80kb/s a w dzień dochodzi do 250kb/s. Jedno jest pewne gdybym nie interweniował , nie upomniałbym się o usługi które powinny być włączone natychmiast , tak jak jest w umowie napisane to zapewne do dziś nie miałbym włączonej sieci CDMA , tak samo jest z usługą "szczęśliwe godziny" gdybym nie zadzwonił do dziś bym płacił za nic. Zresztą jeśli o mnie chodzi , nie ważne co będą proponować ja z ich usług nawet za darmo nie skorzystam ,ponieważ jest to strata czasu dla mnie. Warto przed kupnem zapoznać się z opiniami dotyczącymi jakiejś firmy, gdyby moja mama to zrobiła na pewno nie byłoby żadnego problemu ponieważ nie skorzystałaby z usług tej firmy. Ja korzystam od innego dostawcy internetu i jestem zadowolony , od 6lat mam z nimi umowę i jakoś nigdy nie miałem problemu z internetem mobilnym . Nigdy nie musiałem dzwonić do obsługi klienta , pl..s dzwonił do mnie w celu zakupienia dodatkowych usług , ulepszenia usług. Mój internet mobilny w tej sieci stał się jak bezprzewodowe stałe łącze mam 25gb i szczęśliwe godziny od 21 do 9 bez opłat dodatkowych, ale tak jak wspomniałem umowę zawarłem z nimi 6lat temu a warunki ustaliłem indywidualnie . Niestety teraz jest problem z orange zamiast wnuczce pod choinkę kupić psp to moja mama podaruje jej internet, NIEMOBILNY SIECI ORANGE I tylko dlatego że ona mniej korzysta z internetu , gdyby więcej korzystała z netu zapewne nawet by ten niemobilny internet nie nadawałby się pod choinkę, a co do samej umowy z Orange na szczęście 2latka szybką minął , teraz moja mama nawiąże współpracę z inną firmą , dostawcą internetu.
    Zaletyżadnych najgorsza sieć
    Wadyzasięg , szczęsliwe godziny płatne , jeśli włączone szczęśliwe godziny są to i tak w nocy nie działają ponieważ internet sam się rozłańcza po kilku minutach a przez te kilka minut które chodzi to prędkość nie przekracza uwaga 80kb/s
    przedłużyłam umowę z nimi poprzednia umowa była tańsza i lepsza pomimo ograniczenia 5gb transferu teraz mam 15gb i płacę 59zł a internet prawie wogóle nie działa korzystam z ipl...s tam nie ma lipy
  • ~adi / 2013-12-12 13:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam nikomu, przez miesiąc nie miałem niemal internetu, pisałem reklamacje, kupiłem nawet nowy modem, bo zasugerowano mi w orange, że poprzedni nie działa i nadal nic, prędkość taka że ledwo można maila sprawdzić. A teraz, po kolejnej w końcu skutecznej interwencji, dostałem pismo, że ograniczenie na moje konto zostało nałożone prawidłowo. Jeśli wg nich prawidłowo to wtedy kiedy mam opłacone rachunki i jeszcze niewykorzystany limit transferu to rzeczywiście.FUSZERKA, STANOWCZO ODRADZAM!!
    Zaletyjeśli wogóle działa to jest ok
    Wadybajzel i dno
    3 miesiące
  • ~Pik / 2013-12-09 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam "Orange" nikomu, nawet najgorszemu wrogowi. Trzymajcie się od tej firmy z daleka. Udało nam się uciec (cała rodziną) z telefonami komórkowymi do PLAY. Przykładowo; w Orange płaciłem za swoja komórkę ponad 100 zł. miesięcznie. W Play, dzwoniąc tyle samo, płacę 22 zł. brutto i wystarcza.
    Pozostało mi jeszcze urwać się z telefonem stacjonarnym oraz Internetem. Nie przedłużam już umowy.
    Zamierzam przenieść się do innej firmy.
    Mógłbym opisać inne przekręty Orange, ale szkoda czasu. Unikajcie Orange !!!!
    ZaletyBRAK !!!!
    WadyOszuści !!!
    Miałem 8 lat.
  • ~ryy34 / 2013-12-05 09:36
    Ocena: 4.50 / 5
    wszystko zależy od zasięgu w mobilnym. wcześniej działał tak sobie, ale działał. Nie mogę mieć stacjonarki, bo się przeprowadzam. aktualnie na mobilnym mam ok 20mbps.
    płacę ok 45 pln / mc, zawsze biorę opcję bez sprzętu (mam swój) i przy ostatnim przedłużeniu dostałem za te 45 pln 50 GB (umowa na 24mce) wcześniej za tą cenę było 22 GB.

    jeśli obsługa, reklamacje to tylko salony - nigdy infolinia

    Dodatkowo nocny transfer nielimitowany.
    Zaletyszybkość, zasięg
    Wadyze sprzętem oferty są średnie.
    4 lata ~45pln mc
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3983
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307