Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1692 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.62
  • Parametry
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ryszard Adamowski / 2014-02-06 14:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiada telefon w sieci orange dobrych kilka lat
    Do tej pory nie byli źle.Obecnie jest po prostu ttagedis.takiego lekceważenia klienta jak jest teraz nigdy nie byli.mianowicie pisze emaile na które nie dostaje odpowiedzi.SA wykasowywane.nie chce rozwiązywać umowy.ale poważnie się zastanowie.za każdy kontakt z BOK muszę placocplacic 1.50 PLN.czas poważnie traktować klientoe

    R
    Zaletyzadne
    Wadyjak opidalem
  • ~jacek / 2014-01-18 21:35
    Ocena: 1.50 / 5
    po 14 latach podziękowałem za olewanie stałego klienta
    Zaletyteraz żadnych
    Wady0 promocji dla starych klientów
    14 lat 3 numery abonament do 12.12.2013 120 zł
  • ~Meetiu / 2014-01-13 09:16
    Witam wszystkich i serdecznie pozdrawiam tych którzy maja zamiar współpracować z firmą Orange.
    Przy tej pięknej sposobności chciałbym wszystkim opowiedzieć jak bardzo ta firma przekonuje do siebie klientów zarówno tych którzy maja już podpisane umowy jak i również tych którzy dają się naciągnąć telemarketerom na podpisanie jej. Jestem klientem Orange dodam, ze(,,BIZNESOWYM’’) od wielu lat i nigdy nie sądziłem, ze tak zostanę potraktowany i oszukany. Zatem przed końcem umowy zadzwoniła do mnie Pani z Orange i zaproponowała przedłużenie umowy na korzystnych warunkach z telefonem Samsung Galaxy S4 oraz Tablet 7cali Fun Tab za dopłatą 1zl z umową przedłużona na 2 lata. Skorzystałem z oferty, to wszystko ładnie zapakowane przywiózł kurier po kilku dniach od naszej rozmowy telefonicznej. Towar odebrałem i otworzyłem w domu. Telefon z racji tej ,ze musiałem go naładować to postanowiłem uruchomić go na drugi dzień z rana. Wkładam baterie odpalam telefon, ściągam folie z wyświetlacza, patrzę a tam pięknie pęknięta szyba  . Ogladam tablet, wszystko sprawne. Zadzwoniłem do biura obsługi opowiedziałem o całej sytuacji i pewien Pan nie wiem w jakim stopniu douczony, pokierował mnie w ten sposób: proszę zapakować wszystko tak jak przyszlo czyli: Telefon, Tablet Karta sim i odesłac na adres Centrali Zwrotów w Ożarowie Mazowieckim. Paczka najpierw zaginęła bo niby trafiła tam gdzie nie powinna. Po wykonaniu mnóstwa telefonów w celu przyspieszenia sprawy i ogólnego zainteresowania na jakim etapie jest reklamacja byłem zwodzony za każdym razem ,ze cos nie tak ,ze paczka nie doszła itp. Jak już okazało się ,ze paczka jednak się znalazła i reklamacja po 2 i pol miesiącach została przyznana ,,jaśnie’’ Pani zadzwoniła do mnie i powiedziała, że telefon zostaje wysłany w dniu dzisiejszym do Pana i w ciągu 2 dni powinienem otrzymać paczkę. Zapytałem czy paczka idzie do mnie w komplecie czyli: telefon tablet i karta??? Pani powiedziała, że ona o żadnym tablecie nic nie wie ??!! mowie jak to? Wyslalem przecież komplet. My nic nie wiemy o zadnym Tablecie z uśmiechem na twarzy stwierdzila Pani. Biuro obsługi oznajmilo,ze mam z tego powodu nie odbierać paczki ponieważ oni to sprawdza na magazynie czy jest ten tablet i mi oddzwonią. Czekam następny miesiąc po czym dostaje telefon ,ze tabletu jednak nie ma… czyt Amba Fatima??? To ja pytam: czy u Was na magazynie pracują złodzieje?? Pomimo wyslanych około 20 meili z prośba o kontakt w sprawie wyjaśnienia, nikt się nie odezwal!!!!! Tak w ten piękny sposób zostałem oszukany przez ORANGE !!!!! Skoro telefon naprawili to reklamacja została uznana, Orange nie wywiązalo się ze swoich obowiazkow!! miałem mieć nawet zwrócony koszt przesyłki uszkodzonego towaru- zadnej reakcji, po miesiącu firma twierdzi,ze nie widzi potrzeby zwrotu kosztów przesyłki! Pozdrawiam Wszystkich i polecam dużo ostrożności ;)
  • ~Konsument / 2013-12-14 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowę 10 pażdziernika 2013 a sieć CDMA zaczęła działać dopiero na początku grudnia . Dlaczego ? ponieważ gdy przedłużyłem umowę z firmą w/w i myślałem że będzie wszystko ok. na tej samej zasadzie jak w poprzedniej umowie przynajmniej tak twierdzili w salonie orange ale okazało się inaczej. A więc w grudniu zadz. do biura obsługi, okazało się że sieć CDMA nie była włączona co mnie wogólę żdziwiło ponieważ w umowie było napisane GPR i CDMA będzie działać , zdziwiłem się ponieważ za internet płaciłem w całości przez 3miesiące , rozważaliśmy rozwiązać umowę , mieliśmy do tego pełne prawo (strona firmy orange nie wywiązała się z umowy) ale po co nam było rozwiązywać umowę , a więc "chodzi o zasadę" tzn. co do konsumenta należało zrobiliśmy (fakt zgłosiliśmy do ochrony praw konsumenckich, ponieważ rachunki były płacone w całości a nie za pół umowy, tak jak w/w działała tylko sieć GPR a CDMA nie). W umowię mam 15GB limit,na poprzedniej umowie szczęśliwe godz. działały natychmiast bez żadnych dodatkowych opłat a tutaj się okazało że w ciągu nocy szczęśliwe godz. nie zostały włączone również, dla mnie , klienta jest to absurd ponieważ warunki umowy nie powinny się zmienić od poprzedniej, a wręcz przeciwnie miały się polepszyć tak twierdzili w salonie . Szczęśliwe godziny nie działały w nocy i limit 15gb został wykorzystany w ciągu 4dni. Teraz natomiast szczęśliwe godziny zostały włączone , oczywiście za dodatkową opłatą . W dniu dzisiejszym napotkałem kolejny problem - internet , sieć CDMA automatycznie wyłącza się po kilku minutach , połączenie internetowe jest zamykane, a w dzień działa jak się należy , czy to tylko dlatego aby użyt. konsument jak najwięcej transferu wykorzystał po za szczęśliwymi godzinami , w ciągu dnia, Jest to możliwe ponieważ tak jak wspomniałem wtedy gdy obejmują szczęsliwe godziny internet przestaje działać jak się należy, a przez te kilka minut które internet w orange działa to prędkość jest śmieszna dochodzi do 80kb/s a w dzień dochodzi do 250kb/s. Jedno jest pewne gdybym nie interweniował , nie upomniałbym się o usługi które powinny być włączone natychmiast , tak jak jest w umowie napisane to zapewne do dziś nie miałbym włączonej sieci CDMA , tak samo jest z usługą "szczęśliwe godziny" gdybym nie zadzwonił do dziś bym płacił za nic. Zresztą jeśli o mnie chodzi , nie ważne co będą proponować ja z ich usług nawet za darmo nie skorzystam ,ponieważ jest to strata czasu dla mnie. Warto przed kupnem zapoznać się z opiniami dotyczącymi jakiejś firmy, gdyby moja mama to zrobiła na pewno nie byłoby żadnego problemu ponieważ nie skorzystałaby z usług tej firmy. Ja korzystam od innego dostawcy internetu i jestem zadowolony , od 6lat mam z nimi umowę i jakoś nigdy nie miałem problemu z internetem mobilnym . Nigdy nie musiałem dzwonić do obsługi klienta , pl..s dzwonił do mnie w celu zakupienia dodatkowych usług , ulepszenia usług. Mój internet mobilny w tej sieci stał się jak bezprzewodowe stałe łącze mam 25gb i szczęśliwe godziny od 21 do 9 bez opłat dodatkowych, ale tak jak wspomniałem umowę zawarłem z nimi 6lat temu a warunki ustaliłem indywidualnie . Niestety teraz jest problem z orange zamiast wnuczce pod choinkę kupić psp to moja mama podaruje jej internet, NIEMOBILNY SIECI ORANGE I tylko dlatego że ona mniej korzysta z internetu , gdyby więcej korzystała z netu zapewne nawet by ten niemobilny internet nie nadawałby się pod choinkę, a co do samej umowy z Orange na szczęście 2latka szybką minął , teraz moja mama nawiąże współpracę z inną firmą , dostawcą internetu.
    Zaletyżadnych najgorsza sieć
    Wadyzasięg , szczęsliwe godziny płatne , jeśli włączone szczęśliwe godziny są to i tak w nocy nie działają ponieważ internet sam się rozłańcza po kilku minutach a przez te kilka minut które chodzi to prędkość nie przekracza uwaga 80kb/s
    przedłużyłam umowę z nimi poprzednia umowa była tańsza i lepsza pomimo ograniczenia 5gb transferu teraz mam 15gb i płacę 59zł a internet prawie wogóle nie działa korzystam z ipl...s tam nie ma lipy
  • ~adi / 2013-12-12 13:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam nikomu, przez miesiąc nie miałem niemal internetu, pisałem reklamacje, kupiłem nawet nowy modem, bo zasugerowano mi w orange, że poprzedni nie działa i nadal nic, prędkość taka że ledwo można maila sprawdzić. A teraz, po kolejnej w końcu skutecznej interwencji, dostałem pismo, że ograniczenie na moje konto zostało nałożone prawidłowo. Jeśli wg nich prawidłowo to wtedy kiedy mam opłacone rachunki i jeszcze niewykorzystany limit transferu to rzeczywiście.FUSZERKA, STANOWCZO ODRADZAM!!
    Zaletyjeśli wogóle działa to jest ok
    Wadybajzel i dno
    3 miesiące
  • ~Pik / 2013-12-09 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam "Orange" nikomu, nawet najgorszemu wrogowi. Trzymajcie się od tej firmy z daleka. Udało nam się uciec (cała rodziną) z telefonami komórkowymi do PLAY. Przykładowo; w Orange płaciłem za swoja komórkę ponad 100 zł. miesięcznie. W Play, dzwoniąc tyle samo, płacę 22 zł. brutto i wystarcza.
    Pozostało mi jeszcze urwać się z telefonem stacjonarnym oraz Internetem. Nie przedłużam już umowy.
    Zamierzam przenieść się do innej firmy.
    Mógłbym opisać inne przekręty Orange, ale szkoda czasu. Unikajcie Orange !!!!
    ZaletyBRAK !!!!
    WadyOszuści !!!
    Miałem 8 lat.
  • ~ryy34 / 2013-12-05 09:36
    Ocena: 4.50 / 5
    wszystko zależy od zasięgu w mobilnym. wcześniej działał tak sobie, ale działał. Nie mogę mieć stacjonarki, bo się przeprowadzam. aktualnie na mobilnym mam ok 20mbps.
    płacę ok 45 pln / mc, zawsze biorę opcję bez sprzętu (mam swój) i przy ostatnim przedłużeniu dostałem za te 45 pln 50 GB (umowa na 24mce) wcześniej za tą cenę było 22 GB.

    jeśli obsługa, reklamacje to tylko salony - nigdy infolinia

    Dodatkowo nocny transfer nielimitowany.
    Zaletyszybkość, zasięg
    Wadyze sprzętem oferty są średnie.
    4 lata ~45pln mc
  • ~PIOTR Prociński / 2013-11-23 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam Wszystkich przed Orange to zwykli oszuści. Orange dzieli się na Centertel i Tp i tak mnie naciągneli,że teraz ma dwa internety, Nie wnikam w szczegóły. Ale wytrzymam w przyszłym roku zrezygnuję z neostrady i zlikwiduję dwie komórki. I będę szerzył dobre słowo na Ich temat
    Zaletyżadne
    Wadybrak połączenia z centertel
    trzy miesiące
  • ~Agsik / 2013-11-05 08:47
    Nikomu nie polecam Orange Free. Mieszkam kolo Łodzi i mimo, ze na modemie pokazuje pelny zasieg transmisja danych to.... 40 kilo.
    Nawet wyszukiwarka google sie nie chce zaladowac.
    Oczywiscie Orange reklamacje odrzucili.
    Zaletynie ma zalet
    Wadysame wady, bo nie dziala
    juz sie męcze 3 miesiące
  • ~Carmen / 2013-10-16 19:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Rodzice podpisali umowę na świadczenie usługi radiowego dostępu do internetu, zasięg tragiczny (po wpisaniu adresu UML mogłam pojechać na zakupy, wróciłam a strona dalej się ładowała - niestety nie wyolbrzymiam), no ale myślę sobie, dom na uboczu, z daleka od innych zabudowań, nie mogę oczekiwać, że z dniem podpisania umowy pojawi się ekipa i pod samym domem postawi mi nadajnik. Po 21 mcach nerwy siadły i zapadła decyzja o nawiązaniu współpracy z innym provider'em - trudno najwyżej będziemy płacić 2 abonamenty - internet w dzisiejszych czasach jest niezbędny. Ponieważ przezorny... od razu postanowiłam wypowiedzieć Orange 2 letnią umowę, dzwonię więc na obsługę klienta, poproszono abym wysłała oficjalnie wypowiedzenie na adres "bok", tak też zrobiłam. Dostałam potwierdzenie odebrania wiadomości, później automatyczny alert, że mają 30 dni na ustosunkowanie się do zgłoszenia reklamacji (ciekawe bo ja reklamacji nie zgłaszałam). No ale ok, minęło trzydzieści parę dni i żadnego odzewu a do wygaśnięcia umowy jeszcze miesiąc, więc piszę kolejnego maila, że brak odpowiedzi, ze strony Orange traktuję jako przyjęcie mojego wypowiedzenia. Ponownie potwierdzenie odebrania wiadomości no i tym razem informacja, że ustosunkują się do mojego maila w terminie 7 dni... bo większość zgłoszeń jest rozwiązywana w tym przedziale czasowym,(ciekawe czy się załapię, jak nie udało się pozyskać jakiejkolwiek odpowiedzi w okresie 30 dni). Na prawdę nie oczekuję, że każdego dnia ktoś będzie do mnie dzwonił z zapytaniem jak moja łączność, ale chciałabym zostać potraktowana poważnie, tak jak ja poważnie traktowałam firmę Orange regularnie płacąc rachunki. W ocenie, w parametrach daję maxa (nikt nie może brać odpowiedzialności za położenie lokalu, reszta...)Odradzam, Carmen
    Zaletynie uświadczyłam
    WadyBOK
    2 lata , 50 zł miesięcznie
  • ~Jargen / 2013-09-23 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak w umowie mam napisane 6mb/s a jest 0.28mb/s...
    A płace za 10mb.
    ZaletyNic
    WadyCała firma
    2Miesiace 60zł na miesiąc
  • ~jangc / 2013-09-19 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany przez Orange!!!!
    Po ponad 10letnim korzystaniu z tej sieci mam szczerze dość. Mam dość chamstwa, naciągania i oszukiwania.
    Kilka dni temu przedłużyłem umowę w tej sieci, doradca dwoił się i troił bym tylko przedłużył umowę ale jakie było moje zdziwienie gdy otrzymałem umowę. Prawie nic się nie zgadzało! postanowiłem odstąpić od umowy i odnieść wypowiedzenie, ale niestety mimo zapewnień salon nie przyjmuje wypowiedzeń zawieranych telefonicznie!!!Wysłałem za pobraniem (5,4zł). Po 2tygodniach okazuje się że wysłałem nie na ten adres (na umowie wysyłają wypowiedzenie ze złym adresem) Czy to jest przypadek? NIE SĄDZĘ!!!
    Dodatkowo nikt z konsultantów nie orientuje się jakie są ich wewnętrzne procedury i wysyłają to tu to tam.
    TO JEST NACIĄGANIE KLIENTA!!!!!
    NIGDY WIĘCEJ TEJ SIECI!!!!!
    WSZYSTKIM ODRADZAM!!!!!
    Zaletyjuż brak całkowity
    Wadyobsługa prosto z kosmosu bez żadnej wiedzy, naciąganie
    ponad 10lat w sieci
  • ~Tenia / 2013-09-10 20:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich przed internetem z Orange
    Jest coraz gorszy a do tego bardzo drogi
    Zaletybrak
    Wadycokolwiek by o nim nie powiedzieć zawsze wyjdzie na nie
    5 lat i czeka aby tylko skończyła sie umowa
  • ~skwarosz / 2013-08-29 13:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam!!! Posiadam i polecam. Prędkość mam 42 mb/s jak jest burza mam jakieś 20mb/s Zasięg bardzo dobry
    Zaletywysoka prędkość, dobry zasięg, duży pakiet danych
    Wadycena
    Mam pół roku, 49 zł miesięcznie - 8 GB i za 19 zł mobilny router
  • ~czarna / 2013-08-21 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Z Orange mam same nieprzyjemności! A sprawa toczy się już tak długo, że szkoda słów... Wszystko opisałam na swoim blogu jako ostrzeżenie dla potencjalnych klientów: http://magia-testowania.blogspot.com/2013/08/o-jak-orange-o-jak-oszusci.html

    Je żeli chcecie zobaczyć jak Orange mnie zrobił w konia zapraszam do przeczytania!
    ZaletyBRAK!
    WadyOszuści, personel niekompetentny, marna jakość internetu, obsługa klienta na zerowym poziomie!
    4 lata, 40 zł/miesiąc
  • ~Marta Wysocka / 2013-08-15 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak tam słyszałam ze aby zostać prezesem czy tez członkiem zarządu TP trzeba było mieć tatę albo przynajmniej kumpla taty w zarządzie.Postkomuna i beton, cieple posady po znajomości, klient to zło konieczne które można dmuchać w bambuko ot cala polityka, najważniejszy jest własny, tłusty portfel. W TP prezesi zarabiają po kilka baniek rocznie, ja się pytam za co i dlaczego.
  • ~koralgoll / 2013-07-11 10:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Ten internet to jakaś kpina. Podobno jestem w zasięgu 3 masztów ale nic z tego nie wynika. Połączenia są często zrywane a żeby załadować plik 4MB jako załącznik e-mail to potrzeba chyba cudu.
    Nie polecam nikomu. Sam czekam jeszcze do końca umowy i podziękuje im. Chodź nie ma za co dziękować...
    ZaletyBrak
    WadyZrywanie połączeń, brak uploadu, brak pomocy ze strony BOK'u
    Ponad 2 lata
  • ~cristi / 2013-06-25 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam nikomu
    Zaletynie ma
    Wadyzawiesza się,baaaaaardzo wolno chodzi jeśli się do nich dzwoni nie odbierają koszmar
    niestety 2 lata czekam aż umowa się skończy i żegnam
  • ~polanek47 / 2013-06-17 09:24
    Wygląda na to, że Orange to oszust a ja – oszukany. Od kilkunastu lat
    mam telefon (TPS.A. – Orange). Kilku przedstawicieli tej firmy zapewniało
    mnie, że do mojego bloku w Poznaniu dochodzi już światłowód i mogę zamówić światłowodowe połączenie szerokopasmowe z Internetem (razem z TV) – do 40 Mb/s. Po podpisaniu umowy 06 czerwca b.r. na pytanie, dlaczego moja przepustowość wynosi zaledwie 20 Mb/s, przedstawiciel Orange wyjaśnił mi, że tak jest, ponieważ podłączono mnie do STAREGO – miedzianego kabla telefonicznego. A więc nie ma żadnej linii światłowodowej szerokopasmowej i nie wiadomo kiedy będzie. Dzisiaj wysłałem powyższą treść do Orange i czekam na odpowiedź.
    P.J.
    ZaletyŻadne
    WadySame
    Umowa podpisana 30 maja 2013, usługa aktywowana 06 czerwca 2013
  • ~Barbara Undro / 2013-06-15 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałam umowę z Orange na pakiet usług w maju 2013 roku czego bardzo żałuję. Nikt mnie nie poinformował, że trzeba będzie kupić antenę satelitarną ,że drugi telefon na piętrze nie będzie działać ( mieszkam w domu jednorodzinnym ,nie w bloku). Podpisałam umowę nie wiedząc o tych chwytach jakie stosuje Orange, czyli jak złapać następnego człowieka na podpisanie umowy. Jestem pozbawiona telewizji i telefonu na piętrze domu. Pomimo złożenia reklamacji po dwóch tygodniach dowiedziałam się, że sama taką umowę podpisałam i nie została uznana. Szkoda tylko że w trakcie składania reklamacji przeze mnie obiecano iż będzie przesłuchana rozmowa w trakcie jak podpisywano ze mną umowę. Pani twierdziła, że na pewno mówiono mi o dodatkowych kosztach czyli- zakup anteny telewizyjnej, następnie podłączenie jej- tzn. okablowanie domu z parteru na piętro ,oraz podciągnięcie kabli do drugiego telefonu na piętrze. Dzisiaj w odpowiedzi otrzymałam taką ripostę: skoro pani jest nieświadoma co pani podpisuje to pani wina . Zaznaczam, że w gąszczu tych niejasnych przepisów ( kilka stron umowy) nikt nie jest w stanie na miejscu wyszukać jakie są dodatkowe koszty .Nie wiem dlaczego nazywają siebie-"opiekun klienta" to jest NACIĄGACZ klienta a nie opiekun. Szanowni Państwo uważajcie na podpisywaniu umów z Orange. To była moja i mojej rodziny i znajomych ostatnia umowa jaką podpisałam . Tak się nie postępuje . Orange straci na pewno jeszcze wielu klientów, jeżeli mają takich doradców to nie dziwię się. Uważajcie na podpisywanie umów ,bo doradcy w Orange tylko czekają na to. Bardzo i to bardzo żałuję swojej decyzji ,ponieważ i tak korzystam w jednym pokoju z UPC i jestem bardzo z niej zadowolona. Błąd mój że z nimi nie podpisałam umowy na cały pakiet. Nie róbcie takiego błędu jak ja. Barbara
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
    od 21 maja 2013r
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4441
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266