W umowie wpisana jest możliwość natychmiastowej rezygnacji z umowy z winy Orange -fikcja. W regulaminie świadczenia usługi neostrada nie ma rozwinięcia hasła. Od kwietnia mam neostradę 4 x był serwis i od początku zrywało sygnał. Serwisanci mówią że mają 24h na usunięcie usterki, ale jak powiedziała konsultantka w żadnym regulaminie dostępnym dla klientów nie ma nic na ten temat. Dzwoniąc na infolinię kobieta za kazdym razem potwierdzała patrząc w historię połączeń, że losowo w czasie zrywa sygnał przez 15, 30, 60 minut.Poszedłem do salonu Orange składałem wniosek o rozwiązanie umowy z winy Orange, a gość wpisał to jako reklamacje . Po 2 tygodniach dostałem pismo z podziękowaniem, że złożyłem reklamacje i dadzą odpowiedź za następne 2 tygodnie. Po 4 reklamacji i przyjeździe serwisu zdemontowałem modem, żeby nie kusił do robienia bankowych przelewów, ale oczywiście kolejną fakturę lipcową musiałem zapłacić. Przy serwisańcie na ich modemie zrywało sygnał gość powiedział, że on wpisuje usunięcie usterki, a ja złoże następne zgłoszenie bo mają 24h na naprawienie łącza. Potrafili przyjeżdżać nie zapowiedziani nawet w poniedziałek wielkanocny. Wg szczegółowego reulaminu, żeby reklamacja była uznana trzema mieć rekomendowany modem z listy referencyjnej na której są tylko 3 typy, a faktycznie są ich setki. Praktycznie nie ma możliwości odstąpienia od umowy, chyba, że Rzecznik Praw konsumenta coś wymyśli.
Nie wiem co mnie napadło na neostradę, bo przecież mam od paru lat darmowe Aero2.
Zaletybrak
Wady100%
Od kwietnia 2014