Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1705 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.63
  • Parametry
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~barbara / 2014-11-15 12:58
    Ocena: 4.00 / 5
    ja tez mam mobilny internet w orange jestem zadowolona
    Zaletyszybki transfer a mam3giga
    Wadymam uszkodzony laptop czy jak karte od internetu wloze do tel bedzie dzialal jak w laptopie
    6 lat najpierw za 39 a teraz 19:90
  • ~hemik8 / 2014-11-07 20:34
    Jestem w orange od dwoch lat. Przez te lata router zepsul sie kilkanascie razy (ok15).Zaczyna mnie powoli irytowac ich wklad w naprawe
    Zaletybrak
    Wadyczeste uszkodzenia
    2lata
  • ~wojtek / 2014-11-07 15:13
    jestem użytkownikiem Orange od ponad 2 lat. od samego początku bylem oszukiwany przez ta firmę. przy przystąpieniu do umowy otrzymałem wadliwy aparat. brak reakcji ze strony firmy. miałem otrzymywać promocyjne 10% przy każdym doładowaniu przez 1 rok. w trakcie tego musiałem się parokrotnie upominać. aż w końcu po 6 miesiącach mi zabrano. prawie przy każdym miesiącu użytkowania ginęły mi kwoty z konta. obsługa z biura obsługi jest nie kompetentna i wulgarna rozłączając się w trakcie połączeń. mam dość tej firmy.
  • ~JOGAS / 2014-11-01 16:06
    Naciągacze i tyle.Jeśli wziąłeś internet w promocji,to albo szybko skończy ci się limit danych w bardzo dziwny sposób i będziesz musiał dodatkowo dokupić, albo podeślą ci trochę płatnych smsów, które niby zamawiałeś ,i tego typu podobne rzeczy. ORANGE przecież zawsze musi wyjść na swoje. Reklamacja??? - z ich strony jest zawsze wszystko ok.
    Więc jeśli ktoś nie chce się z nimi szarpać i wiecznie składać reklamacje to zdecydowanie odradzam. Wcześniej miałem neta w t-mobile- było drożej ale bez żadnych problemów
    Zaletybrak
    Wadynaciąganie i oszukiwanie klientów
    styczeń 2014 24,95zł miesięcznie
  • ~Adziam / 2014-10-28 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY WIĘCEJ ORANGE !!! Przedłużyłam umowę w Orange i zakupiłam nowy telefon Samsung galaxy trend. Ekran zaczął migać po jednym dniu. Udałam się do salonu, w którym zrobiłam przedłużyłam umowę i co? I nic nie załatwiłam. prosiłam o wymianę zepsutego aparatu, a tu pani powiedziała, że mogę go oddać do naprawy. Dobre sobie, nowy telefon już naprawiany. Powiedziałam, że nie chcę naprawianego, tylko wymianę na nowy. Niestety nawet nie mieli zastępczego na czas naprawy.W największym salonie we Wrocławiu! W innym salonie owszem dali mi zastępczy, ale od ponad dwóch tygodni dzwonie i pytam kiedy dostanę telefon. I oczywiście wymieniam korespondencję z siecią Orange. Niestety traktują człowieka jak natrętnego klienta. A na moje pisma odpowiedzieli, że oni skończyli na ten temat się wypowiadać. A już szczytem ignorancji była informacja z salonu, że mam sobie wydzwaniać do kuriera, to on mi powie kiedy przywiezie aparat do salonu! Ignorancja również ze strony władz spółki jest zadziwiająca. Olać klienta, to dewiza Orange. LUDZIE OMIJAJCIE ORANGE WIELKIM ŁUKIEM!!!
    Zaletybrak
    Wadymigający ekran po dniu używalności.
    miałam dwa dni, 288 zł.
  • ~wosiu / 2014-10-23 13:49
    Nie dajcie się naciągnąć oszustom. Nigdy więcej ORANGE> NIGDY. Omijajcie ich z daleka. A bajki o ich zasięgu niech sobie żabojadom opowiadają
    ZaletyZalety..hahhahaha...a jkie zalety może mieć ORANGE> Żadnych , ZERO zalet
    WadySame wady. Do dupy telefony, chińskie jednorazówki no i ich zasięg a raczej jego brak.
    od 3 miesięcy
  • ~modelina / 2014-10-19 00:10
    Przez 3lata miałam orang free na karte.Generalnie mało korzystam i z telefonu i z internetu.Gdzieś od roku zaczeli kombinować z doładowaniami zaczeły sie nachalne Sms-y żeby doładować.Ostatnie kilka miesiecy przeszli samych siebie-zaczeli mi kasować z konta za rozmowy ktorych nie było mało tego dwa razy zczyścili mi konto do zera za to że nie doładowałam w sumie ok.30 zl +to co miałam w Skarbonce W zeszłym tygodniu dostałam sms "doładuj konto bo stracisz numer.Mocno mnie wkurzyli bo numer mam podany w kilku ważnych miejscach jako kontakt ze mną-doładowałam za5 zł. wieczorem ok.23 godz. A za godzine posłali mi powiadomienie że nie mam nic na koncie a nigdzie nie dzwoniłam A za dwa dni skasowali mi numer telefonu .Do BOK-nie da sie dodzwonić ;posłałam skarge sms-em ale odpowiedzi nie otrzymałam.Osrzegam przed tą "Firmą"są po prostu nieuczciwi-wydoją cie z kasy a potem zabiorą numer
    Zaletyżadne za taką kase
    Wadyoszustwo
    ponad 3 lata
  • ~gosc / 2014-09-09 22:23
    OSZUŚCI: NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ SPRZEDAWCOM. I SZYBKOŚĆ INTERNETU I RACHUNKI NIE ODPOWIADAJĄ OFERCIE. REKLAMACJE SĄ ODRZUCANE AUTOMATYCZNIE BEZ ROZPATRYWANIA. PODPISAŁEŚ UMOWĘ, MASZ PROBLEM.
    ZaletyBRAK
    WadySZYBKOSC, CENA, ZASIEG
    1 ROK
  • ~Roman / 2014-08-16 18:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Potwierdzam ze orange ogranicza stale i konsekwentnie stan lini ADSL przez co spadają transfery.w myśl umowy na początek 10Mbit/s po pewnym czasi 6mbit/s i tak dalej.Na reklamacje odpowiedz że masz do dziesięci czyli jesli ograniczą Ci do jednego a płaciśż za dziesieć to wszystko zgodnie z umową.Dziadostwo Odradzam!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    dwa lata
  • ~gość / 2014-08-10 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    szybkość internetu bezprzewodowego jest beznadziejna, nie polecam
  • ~aneta8118 / 2014-08-09 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług tej firmy. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim brakiem szacunku dla klienta oraz niekompetencją pracowników.
    Poszłam do salonu Orange gdzie uprzejma Pani powiedziała mi jaka oferta tv+internet jest dostępna w moim budynku. Po miesiącu prób założenia u mnie danej usługi (przez 5 techników,z czego każdy miał inną teorię) dowiedziałam się, że nie ma możliwości uruchomienia jej w moim budynku. Efekt jest taki, że podpisałam umowę z kolejną firmą a Orange nadal przysyła mi swoje rachunki i grozi sądem. Przestrzegam wszystkich których znam przed tą firmą - Orange może czuć się usatysfakcjonowane, że oszuka mnie na ok. 2000 zl mi udało się już przekonać 2 duże firmy do przejścia do innej sieci i ponad 50 znajomych więc chyba tak naprawdę nie opłaca się nie szanować klientów.
    Zaletyta firma nie ma żadnych zalet
  • ~Komandos / 2014-08-05 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam!!!! Nie polecam korzystania z usług Orange, ponieważ oni są mili gdy kupujesz u nich jakąś rzecz, ale gdy już coś się zepsuje to dzwonisz tak jak ja na infolinię i czekasz na naprawę usługi Neostrady 2 miesiące (miał być miesiąc według infolinii) i dostałem odszkodowanie w wysokości 305zł. Moje pierwsze wrażenie to zadowolenie, ale gdy otrzymałem rachunki do zapłaty za te miesiące co nie miałem usługi i na infolinii powiedziano mi, że mam je zapłacić
    ZaletyBrak
    WadyNie dbania o klienta!!!
  • ~niezadowolony / 2014-08-01 01:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Niestety człowiek jest skazany na monopolistę.
    Orange to już mój trzeci dostawca internetu a łączach PTK (wcześniej pierwsza Neo następnie Netia).

    Wszystko byłoby ok gdyby nie randomowe zrywanie połączenia na czas około 5 minut za każdym razem.

    BOK to typowe automaty, które nauczyły się formułek przez weekend i poza szablonem odpowiedzi są całkiem bezużyteczni.
    Zaletynie pytajcie
    Wadyzrywa, niestabilny,
    około 8 lat
  • ~wkurzony / 2014-07-30 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Neostrada Orange -trzymajcie się od nich z daleka.
    W umowie wpisana jest możliwość natychmiastowej rezygnacji z umowy z winy Orange -fikcja. W regulaminie świadczenia usługi neostrada nie ma rozwinięcia hasła. Od kwietnia mam neostradę 4 x był serwis i od początku zrywało sygnał. Serwisanci mówią że mają 24h na usunięcie usterki, ale jak powiedziała konsultantka w żadnym regulaminie dostępnym dla klientów nie ma nic na ten temat. Dzwoniąc na infolinię kobieta za kazdym razem potwierdzała patrząc w historię połączeń, że losowo w czasie zrywa sygnał przez 15, 30, 60 minut.Poszedłem do salonu Orange składałem wniosek o rozwiązanie umowy z winy Orange, a gość wpisał to jako reklamacje . Po 2 tygodniach dostałem pismo z podziękowaniem, że złożyłem reklamacje i dadzą odpowiedź za następne 2 tygodnie. Po 4 reklamacji i przyjeździe serwisu zdemontowałem modem, żeby nie kusił do robienia bankowych przelewów, ale oczywiście kolejną fakturę lipcową musiałem zapłacić. Przy serwisańcie na ich modemie zrywało sygnał gość powiedział, że on wpisuje usunięcie usterki, a ja złoże następne zgłoszenie bo mają 24h na naprawienie łącza. Potrafili przyjeżdżać nie zapowiedziani nawet w poniedziałek wielkanocny. Wg szczegółowego reulaminu, żeby reklamacja była uznana trzema mieć rekomendowany modem z listy referencyjnej na której są tylko 3 typy, a faktycznie są ich setki. Praktycznie nie ma możliwości odstąpienia od umowy, chyba, że Rzecznik Praw konsumenta coś wymyśli.
    Nie wiem co mnie napadło na neostradę, bo przecież mam od paru lat darmowe Aero2.
    Zaletybrak
    Wady100%
    Od kwietnia 2014
  • ~Leszek / 2014-07-25 21:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Niestety ale muszę podzielić się negatywną opinią nt realizacji w zakresie przedłużenia umowy dot internetu stacjonarnego.Po umówieniu zasad przedłużenia umowy ustaliliśmy termin wizyty instalatora.Niestety pan nie dotarł,okazało się,że wizyta została wyznaczona na inny termin bez ustalenia tego zemną.Wykonałem telefon i został ustalony dogodny dla mnie termin niestety mister instalator również nie dotarł.W efekcie zrezygnowałem z przedłużenia umowy w treści korzystnej dla orange.Umowa mi sie przedłuży samoistnie,orange nie zarobi a być może straci wieloletniego klienta
    (abonenta kilku numerów) gdyż poważnie zastanawiam się na zmianą operatora.Na pytanie czy będę polecał orange jako dobrą sieć w chwili obecnej śmiało mogę powiedzieć NIE
    Zaletybrak
    Wadyjw
    nie pamiętam ale już wiele lat
  • ~krystyna / 2014-07-22 00:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam neostradę, stacjonarny, komórkowy, tv i miałam mobilny. T
    ZaletyDostałam właściwie wszystko za co zapłaciłam. Bez usterek i awarii.
    WadyFatalna i droga infolinia, skomplikowana strona www dla klientów (trzeba znać bardzo dużo różnych parametrów własnych parametrów), bardzo trudno rozwiązac umowę. Moje pismo o nieprzedłużaniu w ogole zagubili i gdybymnie miała kopii, musiałabym u nich zostać.
    Neostrada 8 lat, mobilny 2, komórkowy rok.
  • ~Ana / 2014-07-21 18:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Prawie od roku mam internet z Orange podkreślę , że to mój pierwszy internet i dziś mogę powiedzieć otwarcie , że to najgorsza sieć .W punkcie Orange w Sławnie namówili mnie na pakiet internetowy gdzie był limit 5G i dodali , że jeśli wezmę tel będę miała upust i dodatkowe 20 zł na koncie tel przez cały okres umowy .Fakt dali to co obiecali a potem rachunki nie dochodziły , zablokowali internet utraciłam rabaty .Płace za internet , a oni mi upomnienia wysyłają . Płace rachunek w kwocie 88.90 i co z tego mam ? Wielkie g... . Za dwa miesiące kończy mi się umowa wydzwaniają z kolejną ofertą tym razem dają ponad 30G , ale ja mam ich gdzieś . Znajomi chwalili Orange , a potem okazało się dla czego , bo mieli internet bez limitu i płacili 1/3 tego co Ja .

    Zaletybrak
    Wady3 filmy na necie i brak internetu
    10 miesięcy nie pamiętam za ile go kupiłam ale rachunki mam 88.90
  • ~jw2332 / 2014-07-11 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziony, odradzam wszystkim kontaktu z konsultantkami Orange. To co oferują w rozmowie telefonicznej nie jest wiążące przy wystawianiu faktur. Fakturę otrzymałem o 100 procent wyższą niż było ustalone w rozmowie - w sprawie nowej oferty. Firma Orange nie chce anulować umowy, twierdzi, że to co mówiła kansultanka jest nieważne, mimo że posiadają przecież nagrane rozmowy. Jedna wielka nieuczciwość. Wycofałem z tej firmy już trzy telefony na kartę, kolejne będą telefony na abonament. Odradzam wszystkim, proszę uważać, i nie wierzyć w to co usłyszycie w rozmowie telefonicznej.
    Wadywprowadzanie w błąd klienta przez konsultanki, wielkie rozczarowanie odradzam
  • ~gulasz / 2014-07-05 19:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet z Orange stacjonarny, to jakaś porażka. Mam już go 7 lat i od prawie samego poczatku były z nim problemy. A to ze strony Ornage, a to póxniej problemy ze starą jak świat infrastrukturą telekomunikacyjną. Obsługa techniczna z którą współpracuje orange, to kolejna wtopa. Dwóch średnio ogarniętych, albo leniwych panów, którzy uparcie twierdzą, że wina jest po stronie abonenta, a tak naprawdę, problemy sa powodowane tylko i wyłacznie, przez stary sprzet należący niegdyś do TP SA. Każda burza, wiatr, i internet szaleje. Co więcej optymalna prędkość to 1 MB, a panie telemarketerki z Orange, proponują aż 10 dorzucając do tego jakieś śmieszne prezenty w postaci drukarek czy pendriv'a... wszystko to w bardzo drogim abonamencie. dotychczas płacone było w sumie (plus telefon) 70 zł za linie telefoniczną plus superultra szybkie i niezawodne 1MB !

    Omijajcie tą firmę z daleka. Ich polityka jest prosta. Wcisnąć bubel i zarabiać. Jeśli macie możliwość, to skorzystajcie z innego usługodawcy.
    ZaletyJest bo jest, ale to jedyna zaleta.
    Wadywszystko, od prędkości, do samego działania usługi...
    7 lat. aktywacja była stosunkowo tania, ale to jak droga do piekła, ładna i wygodna.
  • ~Wojtek / 2014-06-20 15:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Testowałem wiele źródeł internetowych ale to jest najgorsze z jakim miałem styczność. Totalny dramat jak ci ludzie bezczelnie okradają. Wszystko jest kiepskie, niespodziewanie w trakcie pracy go wyłączają, przerwy kilkudniowe bez internetu i nikt nic nie może zrobić. Nieustannie się zawiesza, wmawiają dobrym informatyką usterki w komputerach które nie są możliwe nawet w bajkach.
    Użytkownicy internetu strzeżcie się. Współczuje sobie że musiałem go testować aż 2 tygodnie.
    Zaletybrak
    Wadybrak zalet
    2 tygodnie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3983
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307