Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1692 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.62
  • Parametry
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Foriastrong / 2015-09-21 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa lata temu skończyłem z oszustami i cwaniakami… Żal było odchodzić, gdyż byłem abonentem jeszcze z operatorem „Sami Swoi”. Niestety ich perfidne kanty, czytaj; naciągania na darmowe coś tam, a później obciążanie konta abonenta było nagminne. Dobiła mnie współpraca być może cicha, z firmą wysyłającą idiotyczne sms’y – ale za to wysoko płatne z kieszeni abonenta, bez poinformowania i ostrzeżenia operatora o takim fakcie! Orange, potrafiła tylko kasować… Dzisiaj dostałem potwierdzenie złodziejskich zapędów firmy. Po dwóch latach dopatrzyli się zwłoki, gdzie reklamowałem trefną fakturę z wysokopłatnymi sms’ami i naliczyli mi notę odsetkową, w kwocie 0,09 złotych, (słownie; dziewięć groszy). Oczywiście zapłaciłem niezwłocznie nie czekając bynajmniej do wyznaczonego terminu płatności. Podziwiam wszystkich tych którzy są jeszcze u tego operatora. Ja już jestem wolny i szczęśliwy w Play. Pozdrawiam, foriastrong.
    Zaletybrak
    Wadyliczne
  • ~anatol / 2015-09-16 13:57
    Właśnie przed chwilą przysłali mi sms-a, że włączają mi usługę "hallo granie", pierwszy mies. 0 zł potem 2 zł/mies. Nie zamawiałem takiej usługi i nie chcę jej. Orange ma ponoć prawo do takiego działania, gdyż jest taki zapis w umowie. Te info uzyskałem na infolinii. Pan z infolinii prosił, żebym zadzwonił później (celem wyłączenia usługi), gdyż jeszcze nie widzi tej usługi w systemie. Jeśli nie jesteś czujny to będziemy cię walić na kasę - to moja propozycja na slogan reklamowy Orange
  • ~th3g0d / 2015-09-15 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Wymyslają |Magiczny trick" dając 2 numery, za 1 rzekomo nie wymagana zapłatta abonamentowa. Na rachunku 65 zł za telefony, gdzie zadeklarowane było 45zł. dziękuje przenosze sie do Playa
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    5 lat, 300zł
  • ~Domi123 / 2015-09-14 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange tłumaczy się dużą odległością mojego domu od centrali przy podpisywaniu umowy nie było to przeszkodą. Internet zrywa połączenie, niestabilne łącze.
  • ~korek / 2015-09-09 07:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam telefon stacjonarny od 28 lat, przedtem w TPSA potem automatycznie w ORANGE. Dzisiaj próbuję się uwolnić od tej nierzetelnej firmy. W TPSA infolinia była darmowa, w ORANGE trzeba czekać godzinami i płacić, co konsultant to inne informacje, obsługa w salonie firmowym żenująca. Firma nie może usunąć awarii telefonu od kilku miesięcy, podają niespójne informacje. ORANGE = katastrofa.
    Wadyfirma nastawiona na maksymalny zysk kosztem klienta
  • ~riko62 / 2015-09-08 13:04
    orange kantuje w zywe oczy.przenislem do orange 2 numery mobilny i stacjonarny, moj stacjonarny nie dziala , a abonament musze placic, kanciarze....!!!
  • ~Niezadowolna / 2015-09-05 14:53
    1. Podpisałam umowę na przeniesienie numeru.

    Miał być przeniesiony w połowie sierpnia, trzy razy gubili podpisane przeniesienie i dotychczas mam numer tymczasowy i tracę klientów. 2. Podpisałam umowę na neostradę 80MB z funboxem. Zasięg funboxu jest do około 2 metrów od modemu, potem już nie działa. Nikt mnie o tym nie poinformował a ja mam kilka komputerów w różnych pomieszczeniach. Chcę odstąpić od tej umowy podpisanej na 24 miesiące, ale nie wolno. Poprzednio miałam 14 dni. Sprzedają takie g .... no , które nie działa. A potem nic więcej ich nie interesuje. Bardzo nieuczciwa firma. Telefony odbierają w zasadzie tylko, gdy jest się zainteresowanym promocjami. W przeciwnym razie czeka się godzinami.
    Zaletynic
    Wadynie dziala interenet, słaby zasięg, gubiebie pism, nie rozpatrywanie reklamacji, nieuprzejmość a nawet arogancja osób obsługujących, naciąganie na niezamówione oferty, samo dno
    usiłuję od czerwca przenieść numer, bo już nie mogę zrezygnować, od trzech dni nie działający funbox (zasięg na 2 metry) i nie mogę już zrezygnować z umowy.
  • ~Sawi / 2015-08-31 14:50
    Ocena: 3.75 / 5
    Rezygnuje z Orange po 10 latach współpracy . Posiadam 3 usługi tego operatora i to co oferują przy przedłużeniu umowy jest żenujące . Zarobili kasy na mnie sporo , rachunki placone w terminie . Stracą dobrego klienta , ale cóż , nie potrafią uszanować to niech szukają innych
    ZaletyZero problemów natury technicznej
    WadyTraktowanie klienta
    10 lat
  • ~Monika / 2015-08-29 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem zawiedziona internetem w Orange. i traktowaniem klientów. Majster ustalonego dnia nie przyjeżdża na montowanie internetu, dodatkowo nie informują o zmianie terminu przyjazdu montera ! kpią sobie z ludzi.
  • ~aika / 2015-08-26 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten interent zawsze był kiepski ale od paru dni to już masakra bez przerwy się wyłącza. Obejrzenie 20 minutowego filmiku na YT zajęło mi 1,5 godziny a wejście na pocztę prawie 0,5 g
    Zaletyżadne
    Wadywolny, wyłącza się, zawiesza,
    za długo
  • ~man2109@interia.pl / 2015-08-21 15:39
    Orange to chyba najgorsza forma tej branży, od 17.08. nie ma w domu ani telefonu, ani Internetu, bo w czasie burzy w niedziele 16.08. uszkodzony został ich LifeBox, i mimo wielokrotnych zgłoszeń oni nic sobie z tego nie robią. Dziadostwo do kwadratu, mało tego, do n-tej potęgi !!
    Zaletyzalety firmy: brak
    Wadywady firmy: wyłącznie
    5 lat
  • ~IIIXXXIII / 2015-08-14 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z internetu od kilku lat. Nie było dnia bez problemów, niestety jak sie zadzwoni na infolinie to jedyne co można usłyszeć to "postaramy sie to naprawić". Nie polecam... Internet "20mb/s".... tylko szkoda, że nawet 20kb/s nie ma....
    ZaletyŻadne
    WadyZa dużo
  • ~andre / 2015-08-12 20:00
    Ocena: 1.50 / 5
    orange to sciemniacze w brodnicy kuj-pom oferuja LTE i na stronach map wykazuja zasieg bardzo dobry skoro przebywam w brodnicy ani razu nie złapoło mi zasiegu LTE,TO Iława takie maŁe miasteczko a zasieg ma LTE,SREDNIOWIECZE TA BRODNICA I JEJ OKOLICE Z TECHNOLAGIA TYCH OPERATORÓW
    ZaletyBRAK
    WadyFULL
    5 LAT
  • ~nie polecam orange / 2015-08-10 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    internet rozłącza co najmniej 10 razy dziennie a jak już się połączy to za 10 min rozłączy
  • ~NIGDY ORANGE / 2015-08-07 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM TEGO OPERATORA. ROBIĄ SOBIE CO CHCĄ.
    NAWET JEŚLI KLIENT MA RACJĘ, TO TAK SPREPARUJĄ DANE
    DOSTĘPNE NA KONCIE ORANGE, ŻE I TAK BĘDZIE NA ICH KORZYŚĆ.
    KLIENT JEST DLA NICH ZEREM.
    ODRADZAM, ODRADZAM, ODRADZAM, ODRADZAM
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
    za długo
  • ~Klient / 2015-07-29 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam współpracę z orange. Konsultanci nie potrafią rozwiązać żadnego nawet najmniejszego problemu. Czekanie na technika, to norma, nikt nie przychodzi w ustalonych terminach, a konsultanci tłumaczą siee, że nie mają na to wpływu.Tragedia.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
    Kilka miesięcy
  • ~Klijent / 2015-07-28 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda slow na ta firme , na montera czekam juz 2 tydzien codziennie mnie zwlekaja , a teraz niby juz po 14 dniach nie moge rozwiazac z nimi umowy a montera jak nie widac tak nie widac. Co to za firma monterska w goldapi
  • ~gosc / 2015-07-10 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    nic nie idzie załatwić szybko , ciągle jakieś przerwy w dostawach internetu a oni maja to w udzanowaniu nawet po któryms telefonie z rzędu, jedyne co trzyma mnie u nich to to, że inny internet niz przewodowy u mnie po prostu nie działa , a inny operator to itak ich linie i itak przyjeżdząją ci sami nie wiem 'znawcy?' i do tego jedni obśmiewaja prace innych wcześniej naprawiających a internet działa jak sobie chce, do tego to ich telefoniczne biuro obsługi klienta , ocywiście jeśli masz szczeście i w końcu prebrniesz przez to nieczytelne i w zadnym wypadku intuicyjne menu mija jakies 10 minut (Jak dobrze) za które itak naliczają kasę i to wszystko za nic !!!
    Zaletynic
    Wadywszystkie jakie są
    5 lat
  • ~Adam / 2015-07-09 14:58
    Banda dyletantów nazywających się technikami, od tygodnia nie potrafią uruchomić dekodera, może do tej czynności potrzebny jest doktorat. Drugi przypadek w kontaktach z tą izraelską potęgą to, po wyrejestrowaniu telefonu z powodu śmierci abonenta jeszcze przez 6 m-cy przysyłano rachunki. Podobno zgodnie z prawem. Nie polecam nikomu. Taka firma powinna umrzeć śmiercią naturalną.
  • ~gedi / 2015-07-03 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    15 "cudownych" lat z orange (wcześniej IDEA). W tym długim okresie nigdy nie byłem zadowolony z usług tego operatora, przede wszystkim z powodu kiepskiego zasięgu. Pamiętam, że jeszcze w IDEi będąc na wczasach w Krynicy Morskiej trzeba było jechać do odległej o 30 km Stegny, aby zadzwonić hahahaha!!! To był po prostu IDEAlnie kiepski zasięg. Tylko dlatego nie przeszedłem wcześniej do innego operatora, gdyż orange posiada usługę Ekstra Numeru, tzn, że można mieć 2 numery telefonu na jednej karcie SIM. Usługa ta kosztuje 3 PLN miesięcznie i jest automatycznie pobierana ze środków na koncie określonego dnia w miesiącu. Prowadzę usługi dla ludności i ten numer rozreklamowałem w ogłoszeniach prasowych. Stworzyłem sobie dosyć pokaźną grupę stałych klientów, co w znaczący sposób poprawiało nasz domowy budżet. Niestety kilka dni temu usługa ta została mi wyłączona z powodu braku środków na koncie (zabrakło 9 groszy). Od razu zostałem poinformowany SMS-em od operatora, abym doładował konto w terminie 7 dni i kodem podanym przez nich przywrócił zablokowany numer. Natychmiast doładowałem konto i wpisałem podany kod. Kopara mi opadła, gdy otrzymałem wiadomość od operatora, iż przywrócenie tego numeru nie jest możliwe, ale za to mogę dostać jakiś inny! Naprawdę chętnie wezmę ten inny numer, jeśli firma orange poda go wszystkim moim klientom, którzy od tygodnia próbują się do mnie bezskutecznie dodzwonić. Trudno powiedzieć ile jestem już "w plecy" przez tych baranów, ale jest to na pewno kilkaset złotych. Rozmawiałem już pięć razy z konsultantami B.O.K. i każdy pieprzy to samo, że wszystko jest ok, gdyż ten numer nadal jest przypisany do mojego numeru głównego. Lecz co z tego dla mnie wynika, skoro nadal nie mogę z niego korzystać a klienci nie mogą się do mnie dodzwonić?! Najpierw miał niby być włączony za godzinę, potem za dzień, jeszcze później w ciągu 7 dni, a po dzisiejszej rozmowie - 14 dni. Nie dzwonię więcej, bo po każdej rozmowie termin przywrócenia usługi jeszcze bardziej się wydłuża. Czuję, że sprawa zakończy się w sądzie, chyba że orangę zaproponuje mi zrekompensowanie mi utraconych z ich winy korzyści. W każdym razie na pewno przejdę do innej sieci wraz z całą moją rodziną, a chamom i tak nie popuszczę.
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!
    Zaletynie stwierdzono
    Wadywszystkie możliwe + jedna więcej
    15 lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4441
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4554
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266