Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.62
  • Parametry
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~remu / 2015-09-28 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    A mnie oszuści z Orange oszukali na...
    ...abonamencie,umowa na telefon stacjonarny na każdą kieszeń,miało być rozmowy po 18:00 bez limitu w dni robocze a w weekendy bez limitu,dożywotni zakaz korzystanie z tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Foriastrong / 2015-09-21 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa lata temu skończyłem z oszustami i cwaniakami… Żal było odchodzić, gdyż byłem abonentem jeszcze z operatorem „Sami Swoi”. Niestety ich perfidne kanty, czytaj; naciągania na darmowe coś tam, a później obciążanie konta abonenta było nagminne. Dobiła mnie współpraca być może cicha, z firmą wysyłającą idiotyczne sms’y – ale za to wysoko płatne z kieszeni abonenta, bez poinformowania i ostrzeżenia operatora o takim fakcie! Orange, potrafiła tylko kasować… Dzisiaj dostałem potwierdzenie złodziejskich zapędów firmy. Po dwóch latach dopatrzyli się zwłoki, gdzie reklamowałem trefną fakturę z wysokopłatnymi sms’ami i naliczyli mi notę odsetkową, w kwocie 0,09 złotych, (słownie; dziewięć groszy). Oczywiście zapłaciłem niezwłocznie nie czekając bynajmniej do wyznaczonego terminu płatności. Podziwiam wszystkich tych którzy są jeszcze u tego operatora. Ja już jestem wolny i szczęśliwy w Play. Pozdrawiam, foriastrong.
    Zaletybrak
    Wadyliczne
  • ~anatol / 2015-09-16 13:57
    Właśnie przed chwilą przysłali mi sms-a, że włączają mi usługę "hallo granie", pierwszy mies. 0 zł potem 2 zł/mies. Nie zamawiałem takiej usługi i nie chcę jej. Orange ma ponoć prawo do takiego działania, gdyż jest taki zapis w umowie. Te info uzyskałem na infolinii. Pan z infolinii prosił, żebym zadzwonił później (celem wyłączenia usługi), gdyż jeszcze nie widzi tej usługi w systemie. Jeśli nie jesteś czujny to będziemy cię walić na kasę - to moja propozycja na slogan reklamowy Orange
  • ~th3g0d / 2015-09-15 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Wymyslają |Magiczny trick" dając 2 numery, za 1 rzekomo nie wymagana zapłatta abonamentowa. Na rachunku 65 zł za telefony, gdzie zadeklarowane było 45zł. dziękuje przenosze sie do Playa
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    5 lat, 300zł
  • ~Domi123 / 2015-09-14 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange tłumaczy się dużą odległością mojego domu od centrali przy podpisywaniu umowy nie było to przeszkodą. Internet zrywa połączenie, niestabilne łącze.
  • ~korek / 2015-09-09 07:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam telefon stacjonarny od 28 lat, przedtem w TPSA potem automatycznie w ORANGE. Dzisiaj próbuję się uwolnić od tej nierzetelnej firmy. W TPSA infolinia była darmowa, w ORANGE trzeba czekać godzinami i płacić, co konsultant to inne informacje, obsługa w salonie firmowym żenująca. Firma nie może usunąć awarii telefonu od kilku miesięcy, podają niespójne informacje. ORANGE = katastrofa.
    Wadyfirma nastawiona na maksymalny zysk kosztem klienta
  • ~riko62 / 2015-09-08 13:04
    orange kantuje w zywe oczy.przenislem do orange 2 numery mobilny i stacjonarny, moj stacjonarny nie dziala , a abonament musze placic, kanciarze....!!!
  • ~Niezadowolna / 2015-09-05 14:53
    1. Podpisałam umowę na przeniesienie numeru.

    Miał być przeniesiony w połowie sierpnia, trzy razy gubili podpisane przeniesienie i dotychczas mam numer tymczasowy i tracę klientów. 2. Podpisałam umowę na neostradę 80MB z funboxem. Zasięg funboxu jest do około 2 metrów od modemu, potem już nie działa. Nikt mnie o tym nie poinformował a ja mam kilka komputerów w różnych pomieszczeniach. Chcę odstąpić od tej umowy podpisanej na 24 miesiące, ale nie wolno. Poprzednio miałam 14 dni. Sprzedają takie g .... no , które nie działa. A potem nic więcej ich nie interesuje. Bardzo nieuczciwa firma. Telefony odbierają w zasadzie tylko, gdy jest się zainteresowanym promocjami. W przeciwnym razie czeka się godzinami.
    Zaletynic
    Wadynie dziala interenet, słaby zasięg, gubiebie pism, nie rozpatrywanie reklamacji, nieuprzejmość a nawet arogancja osób obsługujących, naciąganie na niezamówione oferty, samo dno
    usiłuję od czerwca przenieść numer, bo już nie mogę zrezygnować, od trzech dni nie działający funbox (zasięg na 2 metry) i nie mogę już zrezygnować z umowy.
  • ~Sawi / 2015-08-31 14:50
    Ocena: 3.75 / 5
    Rezygnuje z Orange po 10 latach współpracy . Posiadam 3 usługi tego operatora i to co oferują przy przedłużeniu umowy jest żenujące . Zarobili kasy na mnie sporo , rachunki placone w terminie . Stracą dobrego klienta , ale cóż , nie potrafią uszanować to niech szukają innych
    ZaletyZero problemów natury technicznej
    WadyTraktowanie klienta
    10 lat
  • ~Monika / 2015-08-29 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem zawiedziona internetem w Orange. i traktowaniem klientów. Majster ustalonego dnia nie przyjeżdża na montowanie internetu, dodatkowo nie informują o zmianie terminu przyjazdu montera ! kpią sobie z ludzi.
  • ~aika / 2015-08-26 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten interent zawsze był kiepski ale od paru dni to już masakra bez przerwy się wyłącza. Obejrzenie 20 minutowego filmiku na YT zajęło mi 1,5 godziny a wejście na pocztę prawie 0,5 g
    Zaletyżadne
    Wadywolny, wyłącza się, zawiesza,
    za długo
  • ~man2109@interia.pl / 2015-08-21 15:39
    Orange to chyba najgorsza forma tej branży, od 17.08. nie ma w domu ani telefonu, ani Internetu, bo w czasie burzy w niedziele 16.08. uszkodzony został ich LifeBox, i mimo wielokrotnych zgłoszeń oni nic sobie z tego nie robią. Dziadostwo do kwadratu, mało tego, do n-tej potęgi !!
    Zaletyzalety firmy: brak
    Wadywady firmy: wyłącznie
    5 lat
  • ~IIIXXXIII / 2015-08-14 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z internetu od kilku lat. Nie było dnia bez problemów, niestety jak sie zadzwoni na infolinie to jedyne co można usłyszeć to "postaramy sie to naprawić". Nie polecam... Internet "20mb/s".... tylko szkoda, że nawet 20kb/s nie ma....
    ZaletyŻadne
    WadyZa dużo
  • ~andre / 2015-08-12 20:00
    Ocena: 1.50 / 5
    orange to sciemniacze w brodnicy kuj-pom oferuja LTE i na stronach map wykazuja zasieg bardzo dobry skoro przebywam w brodnicy ani razu nie złapoło mi zasiegu LTE,TO Iława takie maŁe miasteczko a zasieg ma LTE,SREDNIOWIECZE TA BRODNICA I JEJ OKOLICE Z TECHNOLAGIA TYCH OPERATORÓW
    ZaletyBRAK
    WadyFULL
    5 LAT
  • ~nie polecam orange / 2015-08-10 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    internet rozłącza co najmniej 10 razy dziennie a jak już się połączy to za 10 min rozłączy
  • ~NIGDY ORANGE / 2015-08-07 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM TEGO OPERATORA. ROBIĄ SOBIE CO CHCĄ.
    NAWET JEŚLI KLIENT MA RACJĘ, TO TAK SPREPARUJĄ DANE
    DOSTĘPNE NA KONCIE ORANGE, ŻE I TAK BĘDZIE NA ICH KORZYŚĆ.
    KLIENT JEST DLA NICH ZEREM.
    ODRADZAM, ODRADZAM, ODRADZAM, ODRADZAM
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
    za długo
  • ~Klient / 2015-07-29 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam współpracę z orange. Konsultanci nie potrafią rozwiązać żadnego nawet najmniejszego problemu. Czekanie na technika, to norma, nikt nie przychodzi w ustalonych terminach, a konsultanci tłumaczą siee, że nie mają na to wpływu.Tragedia.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
    Kilka miesięcy
  • ~Klijent / 2015-07-28 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda slow na ta firme , na montera czekam juz 2 tydzien codziennie mnie zwlekaja , a teraz niby juz po 14 dniach nie moge rozwiazac z nimi umowy a montera jak nie widac tak nie widac. Co to za firma monterska w goldapi
  • ~gosc / 2015-07-10 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    nic nie idzie załatwić szybko , ciągle jakieś przerwy w dostawach internetu a oni maja to w udzanowaniu nawet po któryms telefonie z rzędu, jedyne co trzyma mnie u nich to to, że inny internet niz przewodowy u mnie po prostu nie działa , a inny operator to itak ich linie i itak przyjeżdząją ci sami nie wiem 'znawcy?' i do tego jedni obśmiewaja prace innych wcześniej naprawiających a internet działa jak sobie chce, do tego to ich telefoniczne biuro obsługi klienta , ocywiście jeśli masz szczeście i w końcu prebrniesz przez to nieczytelne i w zadnym wypadku intuicyjne menu mija jakies 10 minut (Jak dobrze) za które itak naliczają kasę i to wszystko za nic !!!
    Zaletynic
    Wadywszystkie jakie są
    5 lat
  • ~Adam / 2015-07-09 14:58
    Banda dyletantów nazywających się technikami, od tygodnia nie potrafią uruchomić dekodera, może do tej czynności potrzebny jest doktorat. Drugi przypadek w kontaktach z tą izraelską potęgą to, po wyrejestrowaniu telefonu z powodu śmierci abonenta jeszcze przez 6 m-cy przysyłano rachunki. Podobno zgodnie z prawem. Nie polecam nikomu. Taka firma powinna umrzeć śmiercią naturalną.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4445
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4566
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3920
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2969
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016