Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1692 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.62
  • Parametry
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~lope / 2015-12-29 20:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Ta firma to dno. Po rozwiązaniu drogiej umowy na internet dostaję wezwania do natychmiastowej zapłaty (pod groźbą windykacji !) dziwnych dodatkowych kwot nie wynikających z umowy, którą rozwiązałem w regulaminowym trybie. Wszystkie faktury płaciłem w terminie. Przez infolinię nic nie mogę się dowiedzieć, bo nie pamiętam identyfikatora umowy, która po latach gdzieś zaginęła, a nie ma możliwości połączenia z konsultantem. Przez internet też zero kontaktu, z tego samego powodu, do tego próby połączenia z linkami prowadzącymi do kontaktu z operatorem kończą się komunikatem - strona wygasła. A w biurze obsługi w centrum handlowym w Czechowicach-Dziedzicach przyjmuje jedna pani i ciągłe kolejki, wiadomo jak długo trwa zawarcie umowy, wybór telefonu, opcji itd. Obok w firmach konkurencyjnych ciągle przyjmują 2 osoby, widać im się opłaca. W świecie Orange czuję się jak Józef K. w powieści Kafki, o coś tam oskarżony, ale bez szans na wyjaśnienie sprawy. Ta firma to nadal ta sama TPSA , która za komuny lała na klienta, bo klient nie miał wtedy żadnego wyboru. Będę szczęśliwy kiedy się w końcu rozejdziemy.
    Zaletyżadne
    Wadydrogo, nie ma możliwości zwiększenia prędkośći ponad 10mg
    Od wielu lat, umowa jeszcze z TPSA, opłata na m-c 90 zł
  • ~Ula / 2015-12-15 07:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej Orange!W umowie na czas okreslony było napisane,że gdy przestaną istnieć warunki lokalowe,techniczne do pelnienia uslug firma Orange może zerwać umowę(aha,może!).Takie warunki zaistniały po bankructwie mojej firmy,ale Orange absolutnie nie zwolniła mnie z umowy i płacenia za usługi do końca umowy,pomimo,że NIC NATYM NIE STRACIŁA,gdyż kontynuuje usługi z moim nastepcą .Pretekstem byłó,że czegoś tam nie przepisałam na nastepcę!Nieważne,że nie do końca mnie poinformowano o randze tego pretekstu do wyzysku,dołożono mi dodatkowo wysoką kare 600 złotych za zerwanie umowy-w sumie całe moje miesięczne dochody..Jest to firma bez skrupułów ,nie liczaca się z klientem a liczaca głównie swoje zyski-nieważne czy zapracowane..Ostatnio ktoś wygrał sprawe sądową z operatorami,którzy zmuszają klientów do płacenia kar umownych po złapaniu na podpis-może coś sie wreszcie zacznie zmieniać,bo to jest SKANDAL,by tak traktować klientów
  • ~cyrek / 2015-12-09 11:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma ORANGE jest złą firmą, pracownicy bagatelizują sobie czynności, w moim przypadku pani zapomniała wysłać mi sms o ratach ich terminach i kwotach do zapłaty. układ ratalny padł i do zapłacenia miałem ponad 800zł bo minęły kolejne miesiące, złożyłem reklamację, skargę na pracownika i co z tego? przyszedł termin i wyłączyli mi telefony. Powiedziała mi pani w dziale windykacji że mają dużo spraw, a co mnie to obchodzi? Jak maja dużo spraw tzn że mają dużo problemów bo nie załatwiają odpowiednio spraw i trwa to długo, czyli są złą firmą. Nie polecam. Powoli rozwiązuję wszystkie umowy zawarte z Orange. Nie ma sensu nikogo prosić. Kiepska firma.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    6 lata
  • ~dzidek1455 / 2015-12-06 01:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści z orange mam rok neostradę a już 5 razy mi ją wyłanczali straszą windykacją choć mam polecenie zapłaty i pieniądze na koncie.Neostrada jest wolna jak ketchup miała kosztować 70 zł a kosztuje 110.Beskid media oferują szybki internet i telewizję za 100zł.Oszczegam Was przed oszustami.Teraz czekam na koniec umowy i kończe z nimi a Wy !!!???
    ZaletyBrak przy tej cenie
    WadyNeostrada -Wolna droga okradanie klijenta
    1rok
  • ~WŚCIEKŁY CHABER / 2015-11-24 14:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Uwaga OSZUŚCI!!! Pół roku bez abonamentu!? Oszustwo, a do tego naliczają na zaś. PIERWSZA FAKTURA PODWÓJNA!!! Robią schody przy przenoszeniu numeru! Pracownicy w infolinii jak rasowe francuskie pudelki oszukują wg. schematu: WYCISNĄĆ Z KLIENTA ILE SIĘ DA!!! Mają tylko ten schemat, są nieelastyczni, nie przewidują odstępstw od ich normy. Tylko nasłać na nich ISIS!!!
    Zaletybrak
    WadyKŁAMIĄ I OSZUKUJĄ. TYLKO WYCISKAJĄ KASĘ NAWET GDY NIE OFERUJĄ USŁUG
    1,27 MIESIĄCA 2300zł
  • ~Malgorzata Kwasnicka / 2015-11-20 07:11
    Uwaga nieuczciwa firma! odpisalam umowe na neostrade9.09,2015, monter przyszedl 2 dni pozniej i okazalo sie , ze bede musiala czekac na montaz do 2 tyg, a nie jak poinformowano mnie w salonie 2h. Podczas wizyty monter poinformowal mnie, ze niemozliwy jest transfer na jaki podpislam umowe ( II-gi raz pani w salonie wprowadzila mnie w blad, gdzy sprawdzala u siebie w systemie, podczss gdy realnie taki transfer jest niemozliwy ) i doradzil aby udac sie do salonu zmienic umowe na nizszy transfer. W salonie czekalam ponad godzine na rozmowe z Pania, zeby uslyszec, ze nie ma znaczenia predkosc transferu , gdzy oplata jest ta sama. I od tamtej pory cisza. Tydzien temu poszlam do tego samego salonu zapytac, kiedy w konicu przyjdzie do mnie monter, gdyz jestem 2-gi miesiac bez internetu i dowiedzialam sie, ze moja umowa jest anulowana. Odradzam calkowicie wspolprace. Totalnie nierzetelna firma. Nie dosyc, ze niekompetentni ludzie, to jeszcze nie informuja, ze wypowiadaja umowe. Pomioslam bardzo duze straty w swojej dzialanosci w zwiazku z tymi 2-ma miesiacami bez internetu. Odradzam takze salon w gliwicach w forum.
  • ~Żofia / 2015-11-19 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na ORANGE!!!! Naciągają ludzi na pieniądze, fałszują zobowiązania i od razu robią cesje do firmy windykacyjnej. Ich konsultanci nawet nie ukrywają tego, ze to sa TYPOWE praktyki tej firmy. Nie polecam i bardzo przestrzegam!!!
    ZaletyZadnych
    WadyOszuści, naciągacze, po prostu mafia
    Miałam prze okres testu technologii światłowodowej
  • ~Niezadowolony z Orange TV / 2015-11-16 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na NIEBIESKIE RAMKI przy ikonach kanałów-te programy są tylko na 2 miesiące. Nie ma żadnej wprost mówiącej informacji, która by o tym mówiła. (Pakiet Start+ po 2 miesiącach traci większość kanałów-tych najlepszych np. BBC brit, Nat Geo Wild itp.) JEDNO WIELKIE OSZUSTWO!!! Po odjęciu tych ramek pozostaje niewiele dobrych kanałów.

    ZWRACJACIE UWAGĘ NA KAŻDĄ GWIAZDKĘ, RAMKĘ ITP. TE RAMKI ODKRYŁEM PO KONSULTACJI Z ORANGE
    WadyBrak wyraźnych informacji
    2 M .
  • ~Gosia / 2015-11-15 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktoś na tej Waszej infolinii w ogóle pracuje?????
    A w biurach obsługi klientów?!? Próbuję od 1,5 tygodnia się dodzwonić niestety bezskutecznie! Nie szanujecie klientów. Podpisanie umowy z Orange to była najgorsza decyzja jaką mogłam podjąć! Od momentu złożenia reklamacji minęło 6 tygodni żadnego kontaktu! ŻENADA, nie polecam!

    Tymczasem, dzwoniąc na infolinię, trzeba liczyć 15 minut zanim ktoś odbierze...
    ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyCena, brak kontaktu z orange, personel nie komentuję...
  • ~DJ ASUS / 2015-10-26 20:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Na papierze 20mb rzeczywistość 15, skaczący ping, po 22 co jakis czas odcina internet bez powodu jedyna zaleta to chyba to że tylko u nich moge mieć internet.
    Zaletybrak może zasięg
    Wadyjak wyżej za niska prędkość skaczący ping, losowe odcięcia
    3 lata
  • ~xyz / 2015-10-24 21:28
    Oszuści i złodzieje, naciągają na każdym kroku, doliczając za byle co opłaty do abonamentu.nie uwzględniają reklamacji
    ZaletyBRak
    WadyNAliczają dodatkowe opłaty
    miesiąc
  • ~mik77 / 2015-10-22 09:39
    orange to najwieksza banda złodzieji, oszustów i naciągaczy jaka spotkałem. kilka lat temu biorąc umowe na internet, miła pani przyniosła umowe do przeczytania, miała być na 1 rok, i była, cała reszta też było ok więc powiedziałem że podpisze. więc pani do mnie ok, to ja tylko pójde zrobić ksero jednego dokumentu i wracam, nie mineło 15 sekund wróciła, daje mi umowe, podpisałem, przekonany że jest na 1 rok, jakież było moje zdziwienie jak po paru tyg zorientowałem się, że na umowie jest 3 lata! oczywiście żadne skargi ani reklamacje to jak grochem o ściane. druga sprawa miała miejsce niedawno, gdzie robiono sobie ze mnie jaja na infolinii przez jakiś miesiąc, kazano pare razy wysyłać tego samego maila, mieli do mnie oddzwaniać tego samego dnia, a nikt nie dzwonił przez tydzien aż w koncu ja po raz kolejny dzwonie a tu znowu kolejna konsultantka nic nie wie i tylko przekaże sprawe dalej i tak w kółko. cyrk, nigdy w życiu nie bierzcie orange, bo to banda oszustów i złodzieji.
    Zaletybrak
    Wadyoszuści i złodzieje
  • ~agata / 2015-10-21 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    6 krotnie składana reklamacja na baterię która pada po 3 h.przy 4 reklamacji, KIEROWNIK zapomniał jej wysłać do serwisu o czym dowiedziałam się na miejscu nie mając informacji na temat naprawy z salonu. Reklamacja po upływie 2 tygodni i nie dopatrzeniu kierownictwa i tak nie podlega uznaniu, śmieszne...
    Wadyfatalna obsługa i podejście do klienta!!!
  • ~mcf studio / 2015-10-21 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Orange!!! Porażka!! Oszuści!! Zakupiłem router LTE Alcatel one touch H850 na abonament i okazało się że ma tak słaby zasięg LTE że go nie odbiera a stojący obok iPhone 6 ma 3 kreski zasięgu i transfer 40mb/s w dwie strony. Orange stwierdziło że może ma wadę i kazali mi wysłać zamiast wymienić na inny. Serwis stwierdził że mam teren nie taki a router działa poprawnie. Tylko dziwne że inne urządzenia mniejsze od tego routera działają poprawnie. Muszę przyznać że Orange to banda oszustów!!! Routera nie chcą mi wymienić a ja płacę abonament i internetu LTE jak nie miałem tak nie mam !!! Napisze to na każdej stronie w necie że olewacie klienta totalnie. Może co mam zamieszkać na nadajniku?? Idioci mi wmawiają że działa jak nie działa w centrum Kielc miał ledwo 3 kreski zasięgu!!! Router niby domowy a zasięgu WiFi w trzecim pokoju na jednej kondygnacji już nie ma!!! Obok stojący FunBox od orange ma zasięg w całym domu 3 piętra. Router powinien być sprzedawany jako urządzenie turystyczne bo nadaje się tylko do korzystania w pokoju Hotelowym oczywiście jeśli Hotel stoi obok nadajnika bo taki trzeba wybierać rezerwując pokój !
    WadyBrak zasięgu LTE , Słaby zasięg WiFi
  • ~Jędrzej / 2015-10-13 13:20
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam internet mobilny. Modem tandeta. Zasięg wszędzie przeważnie jest, oprócz miejsca, w którym jest mi najbardziej potrzebny.
    Mam funpack czyli telewizję, internet stacjonarny i telefon stacjonarny. Internet ogólnie ok. Spodziewałem się "LTE" będzie szybsze. Uciążliwe bywa resetowanie rootera co drugi dzień. Telefonu stacjonarnego nie używam. Telewizja tragiczna. Pakiety programów, których nie da się oglądać, więc jeśli ktoś szuka 10 dobrych programów to trzeba wykupić wszystko. Ciągle jakieś awarie i niedopatrzenia. Mam dodatkowe kanały wykupione i orange co miesiąc mi to wyłącza, pomimo płatności w terminie. Reklamowanie działa fatalnie. Płaci się za usługę, której de facto nie ma. Mam telefon komórkowy. Aparat i system ok. Usługa, póki co bez uwag. Ogólnie sprzęt do przyjęcia. Jakość usług internetowych ok. Telewizja tragiczna. Najgorsze ze wszystkiego jest infolinia. Infolinia jest płatna za każdą minutę połączenia, konsultantki bardzo często sprzedają porady z kapelusza, w ogóle wymyślone. Niewiedza, niekompetencja i do tego mają nakaz obsługiwania jak najdłużej się da, by klient zapłacił. Infolinii używa się tylko, jeśli występują problemy i awarie, a więc moim zdaniem orange specjalnie powoduje awarię, żeby dzwonić i długo załatwiać. Do tego konsultantki mają duże poczucie godności pachnącej socjalizmem z pychą płynącą prosto ze stolicy. Bardzo często pouczają o grzeczności wg ich kryteriów. Naciskają na powolne podawania problemów, dziękują za czas oczekiwania itd. Często instruują, żeby czytać jakiś numer, który nie jest do niczego potrzebny. Ogólnie gra na czas. Załatwienie sprawy do końca trwa 40 minut i kosztuje wiele nerwów. Później reklamuje się sposób załatwienia ostatniej reklamacji i tak w kółko.
    W fakturach bywają błędy. Oczywiście na korzyść operatora. Brak obiecywanych zniżek. To kolejny pretekst by dzwonić pod infolinię. Reklamacje najczęściej są rozpatrywane na korzyść klienta i bardzo często zdarza się, że ni z tego ni owego nagle obniżają rachunek o 30,- dla dobra stosunków. Po czym przychodzi rachunek za połączenie z infolinią około 50,- i mają +20,- dodatkowo. Z orange jestem pół roku i reklamowałem już około 20 razy. Średnio raz na miesiąc, najczęściej przy fakturze, trzeba dzwonić i wyjaśniać. Klient odnosi wrażenie, że pracuje tam co najmniej 2 miliony ludzi każdy robi co innego bez komunikacji między sobą, czyli reklamacje trzeba uzgadniać z każdym po kolei. Tzw. konsultant osobisty jest ciągle na urlopie. Dla mnie szkoda nerwów. Inny sposób na kontakt z orange to email - rozpatrywany po miesiącu, chyba, że chcemy coś kupić, zamówić, to od razu. Pozostaje jeszcze kontakt osobisty w punkcie orange. Ja akurat miałem do czynienia z gejem, który cały czas puszczał do mnie oczko. Brzydzę się tam pójść. Do tego skłamał, że zamykają jakąś placówkę, tylko po to, żebym przyjechał specjalnie do niego na drugi koniec miasta. Za każdą podpisaną umowę ma dodatkową premię.
    Ponad wszystko jest jeszcze kwestia inwigilacji. Orange bezprawnie udostępnia znajomym, czy pracownikom dane o lokalizacji, aktywności internetowej i w ten sposób każdy zainteresowany może dowiedzieć się gdzie jesteśmy i co robimy. Sprawę skierowałem na policję. Brakuje dobitnych dowodów, więc wychodzi, że trzeba zatrudnić informatyka i skierować sprawę do sądu.
    Zdecydowałem się na wszystkie usługi u jednego operatora, żeby było prościej. Chciałem jednego konsultanta od wszystkiego. Nic bardziej mylnego. Nigdy więcej orange. Szkoda zdrowia. Wolę gorzej i drożej, ale gdzie indziej. Teraz szukam sposobu na tanie zerwanie umowy, bo nie wytrzymam jeszcze ponad rok z nimi. Wcześniej byłem w T-mobile i zrezygnowałem z powodu wysokich rachunków i denerwującego spamu sms'owego. Teraz najchętniej cofnąłbym czas, bo orange nie mogę polecić nawet wrogowi. W stosunku do oragne czuję się bezsilny, bo podpisałem umowę. Nie ma na nich sposobu. Robią co chcą z klientem i trzeba grzecznie płacić i cieszyć się, że cokolwiek działa.
    ZaletyW miarę stabilny internet stacjonarny (neostrada). Estetyczny sprzęt funpack.
    WadyOgólnie obsługa. Ciągle jakieś niedomagania i ciągle reklamację. W mojej ocenie cała kadra do wymiany. Infolinia to najgorsza.
    7 miesięcy
  • ~aaa / 2015-10-11 14:20
    Pracownicy salonów wciskają klientom te freenety przy okazji przedłużania umów na zwykłe komórki. Ludziom mówią, że tylko pod takim warunkiem dostaną rabaty, tańsze telefony itp. A całość oszustwa nakręcają managerowie, którzy tym sposobem windują sprzedaż. Ale każde oszustwo wcześniej czy później wyjdzie na jaw. Jak Dyrektorzy i prezesi nie pozbędą się w porę tych managerów regionalnych, którzy pod karą zwolnień namawiają pracowników do oszustwa to ta firma daleko nie zajedzie
  • ~Piotr / 2015-10-11 09:47
    Zostałem oszukany przez orange; obiecane rabaty nie zostały uwzględnione w fakturach; polecany telefon Huawei y5 bez instrukcji i wsparcia technicznego to bubel; nie dajcie się nabierać; żądajcie obiecanek na piśmie przed podpisaniem umowy; tym razem to już naprawdę ostatnia umowa z orange
  • ~Zbigniew / 2015-10-09 18:52
    Ocena: 1.50 / 5
    SYSTEM OBLICZONY NA OSZUSTWA Neostrada - 2-3 razy w tygodniu zanik transmisji na kilka godzin, potem bez jakiejkolwiek zmiany u mnie powrót na 10MB/s (80 MB/s jest tylko na rachunku). Każdorazowo przychodził monter, gdy było dobrze. Nareszcie odpowiedź: jakiś upust. Ale od tego czasu mam 30MB bez przerw. MOŻNA BYŁO? Internet mobilny: mamy dwa, 10MB/s OK. Dzwoni ktoś z Orange: teraz nowy router w mojej lokalizacji 150MB/s limit 50GB a potem tylko 30MB/sek, poniżej 30 zł. Otrzymałem. Obok położone routery - mój stary 10MB/s, ten nowy też 10MB/s, córka położyła swój z Plusa 70MB/s. BOK: umowa na 30MB/s, za ok. 50 zł netto (poprzednie dwa - za 19 i 25 zł). Zgłosiłem OSZUSTWO, od dwóch tygodni nie mam odpowiedzi. Zamiast odpowiedzi rachunek do zapłacenia. . Dalej - prośby o wcześniejsze przesłanie umowy e-mailem nigdy nie są realizowane. Kurier czeka, umowa ma 9 stron drobnym drukiem. Tego się nie robi kurierowi, podpisuję.
    Rada: gdy dzwoni jakiś "przedstawiciel Orange" - wysłać na drzewo. Jeżeli oferta jest ciekawa - proszę ją powtórzyć w e-mailu do mnie. Moje doświadczenie kontakt jest: na dobre zerwany kontakt z takim cudakiem: nic na piśmie. A potem - przecież pan podpisał te "zmiany" Gdy podaje się rękę Orange - trzeba potem przeliczyć palce. Ich strategia bardzo sprzyja łajdactwom ich "przedstawicieli
    Zaletydziała, niepewnie, wolniej ale jest
    Wadycuda przy każdej nowej umowie
    kilka, w cenach rynkowych
  • ~Jack / 2015-10-08 21:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. Dobijająca jest niesłowność pracowników (doradców) firmy Orange. Mija kolejny okres mojej kolejnej dwuletniej umowy. Chciałem przedłużyć umowę z nowym telefonem, gdy zadzwonili do mnie 4 miesiące przed końcem umowy. Chciałem się wówczas jeszcze dzień zastanowić, niestety ten 1 dzień skutkował już brakiem wybranego modelu w magazynie. Nie chciałem przepłacać, umówiłem więc się z doradcą, że zadzwoni jak tylko będzie telefon w magazynie lub najpóźniej za tydzień, abym wówczas zdecydował się na co innego. Niestety, nie zadzwonił przez kilka tygodni. Pytania na czacie o to, czy i kiedy będzie dany model, kończyły się odpowiedziami, że oni nie mają takiej informacji. Zgłoszenia internetowe z prośbą o kontakt doradcy pozostawały bez odpowiedzi. Kiedy zadzwonił akurat jechałem samochodem, zapewnił mnie ze zadzwoni za 15 minut - nie zadzwonił. Zgłoszenia spraw w Internecie na stronie Orange zostały szybko opatrzone przez Orange komentarzem "zamknięte" chociaż nie załatwili sprawy. Wniosek: doradcy tej firmy oszukują bardziej niż nasi politycy. Unikać firmy jak tylko można. Szukać kontaktu z innymi firmami.
    Zaletybrak zalet, brak jakiegokolwiek plusa
    Wadysame minusy
    kilkanaście lat, opłaty miesięczne około 120 złotych
  • ~remu / 2015-09-28 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    A mnie oszuści z Orange oszukali na...
    ...abonamencie,umowa na telefon stacjonarny na każdą kieszeń,miało być rozmowy po 18:00 bez limitu w dni robocze a w weekendy bez limitu,dożywotni zakaz korzystanie z tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4554
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266