Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1692 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena
    1.62
  • Parametry
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~magdag77 / 2017-06-12 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam internet orange mobilny, średni pakiet. Żałuję!! ŻAŁUJĘ!! Nie podpisujcie umów z Orange!! Jestem bardzo niezadowolona. Pomijam już, że oszukano mnie przy podpisywaniu umowy. Od razu przestrzegam - na infoliniach opowiadają bzdury a jak potem człowiek chce dochodzić praw i walczyć o swoje to nie udostępniają nagrań. Jeśli chodzi ogólnie o obsługę klienta to zarówno w sklepach stacjonarnych, na infoliniach jak i poprzez biuro obsługi klienta jest tragedia. Brak kompetencji, te same teksty pod tytułem "prosimy zresetować router". A to nie router jest kiepski tylko internet. Bardzo odradzam. Często się psuje, wiecznie zwalnia. Klient do niczego nie ma prawa, jedynie co przychodzi mu płacić wysoki rachunek i tyle. Żałuje wyboru orange bardzo. Przestrzegam.

    Wadywszystko w orange jest do poprawy
    Wrocław
  • ~Anty orange / 2017-05-27 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci, wszystko na ich temat!!!! Gdzie jest gala KSW!!!!! Dlaczego od godziny nie odbieracie telefonów!!!! Mam nadzieję że padniecie oszuści!!!!
  • ~Ela / 2017-05-10 09:10
    Ocena: 1.75 / 5
    To skandaliczne, ze dane osobowe wraz z numerami klientów wyciekają z nju mobile, którego właścicielem jest Orange.
    Właśnie dzwonił do mnie akwizytor usług jednej z niemieckich sieci działającej na terenie PL, który dysponował moim numerem telefonu, oraz moimi wszelkimi danymi, które podałam w rejestracji numeru w nju ! Wobec czego W najbliższym czasie zrezygnuje z usług tego operatora !
    Zaletyuuuu....
    Wadyujawnianie numerów telefonów danych osobowych klientów
  • ~miro / 2017-05-01 12:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Predkosc internetu mobilnego LTE srednio 0.20 Mb/s i umowa na dwa lata. Jestem uwiazany bez internetu ...i mieszkam w wielkim miescie. Szczerze odradzam jesli naprawde potrzebujesz pewny niezawodny internet - nie masz co polegac na Orange LTE internet mobilny.
    Wadybardzo slaby internet
    ponad rok
  • ~Krzysztof / 2017-03-06 05:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka. Mam internet mobilny w orange od 18 miesięcy, mieszkam 20 km od Warszawy. Antena dedykowana pod LTE, dobrej jakości, sygnał na poziomie 80-90%. Z każdym miesiącem widzę spadek prędkości, kiedyś było 10-20Mb download teraz standard to ok.5Mb i notorycznie spada. Jestem pewien że to wina ich infrastruktury ponieważ w nocy transfery sięgają 30Mb a w dzień potrafią spaść do 2Mb. Do tego dochodzą ciągłe rwania łącza i uporczywe awarie. Jeśli nie jesteś człowiekiem o silnych nerwach to omijaj orange z daleka.
    Zaletybrak
    Wadydość niska cena
  • ~gość / 2017-02-19 13:40
    Najgorsza i najdroższa sieć na rynku, konsultanci telefoniczni celowo wprowadzają w błąd aby zarobić jak najwięcej , proponują zawyżone abonamenty bo od tego mają prowizję, odwlekają każdą sprawę jak najdłużej aby klienta zniechęcić do odejścia, jeżeli masz nadpłatę na koncie - jest wielki problem z jej zwrotem, zakładają simlocki na telefonach aby pobrać wysoką opłatę za ich ściągnięcie. Jeżeli nie chcecie przepłacać unikajcie ORANGE.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Adam / 2017-02-16 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NIKOMU USŁUG W ORANGE !!!! W wyznaczonej strefie domowej ,,super szybki internet LTE" za 69,90 osiąga 0,04 do 0,8 Mb/s pobieranie za to wysyłanie nawet 21 mb/s. W związku z czym napisałem skargę z wnioskiem o korektę opłat na co uzyskałem odpowiedź, że są pewne problemy z nadajnikiem ale posiadam internet mobilny i sprawę uważają za zamkniętą. Nadmieniam, że posiadając 3 numery (tel) i 1 na internet musiałem sam zadzwonić do nich o przedstawienie oferty dwa dni przed końcem umowy !!! SKANDAL !!!
  • ~marchm1 / 2016-12-18 12:21
    Ocena: 2.25 / 5
    Zwiedzony wynikami speed testu spodziwałem się po sieci orange lte czegoś dobrego. Niestety rzeczywistość była dla mnie brutalna. Fluktuacje prędkości transferu są tak zmienne, że aż nie do wytrzymania. Akurat mieszkam w dzielnicy Poznania, która obfituje w różnych przedsiębiorców, a co za tym idzie, posiadaczy telefonów orange. Niestety efektem tego jest wąskie gardło możliwości sieci lte dla wszystkich jednocześnie. W okresie wzmożonego ruchu internetowego transfer spada praktycznie do zera. Miałem poprzednio Play lte i z końcem umowy zacząłem narzekać, bo wahania były również niemiłosierne, jednak działały. A w orange nic nie działa. Nie dajcie się nabrać! W dużych aglomeracjach ten internet nie działa! Jeśli ktoś ma taką możliwość to linia światłowodowa daje dużo zadowolenia. Jeśli nie, tak jak na przykład ja, postawiłem na internet radiowy. Jestem mega zadowolony. Mój ping 11-17 ms, prędkość pobierania 55-95 Mbits, prędkość wysyłania 8-28 Mbits.
    ZaletyBrak
    WadyNie działa
  • ~KRASEK / 2016-12-16 20:00
    Niemal od początku zawarcia umowy pojawiły się problemy techniczne w postaci zakłóceń uniemożliwiających korzystanie z usług telewizyjnych. Po zgłoszeniu usterki przez około dwa tygodnie telewizja i Internet funkcjonowały w miarę poprawnie. Od około miesiąca pojawiły się kolejne problemy techniczne, polegające na długotrwałym uruchamianiu się dekodera (nawet do półgodziny z koniecznością za każdym razem jego resetowania) Pomimo kilkukrotnego zgłoszenia tego faktu w serwisie, nie pojawił się żaden z pracowników w celu usunięcia usterki. Od tygodnia nie działa ani telewizja ani Internet, co powoduje, że nie mogę prowadzić działalności gospodarczej. Pomimo kilkukrotnego zgłoszenia (kilka telefonów) usterki, do chwili obecnej jestem zwodzony przez serwisantów, którzy pomimo zapewnień nie pojawili się w miejscu mojego zamieszkania. Pierwotnie uzyskałem informację, że usterka zostanie usunięta w ciągu 24 godzin, następnie, że do dnia 16 grudnia, po to żeby w dniu 16 grudnia skontaktował się ze mną pracownik z serwisu i poinformował mnie, ze może przyjechać w niedzielę. W niedzielę, a więc jedyny dla mnie wolny dzień od pracy. Powiedziałem, że nie zgadzam się na wskazany termin, po czym nie doczekałem się już na telefon w sprawie zmiany terminu. Dodam, że w ubiegły piątek oczekiwałem na przyjazd serwisanta przez okres czterech godzin, ten jednak się nie pojawił pomimo umówionej wizyty o godzinie 18;00. Następnego dnia stwierdził, że był w sobotę rano, co również nie jest prawdą. Jestem poważną osobą i tego samego oczekiwałem od firmy Orange SA. Z pewnością nigdy więcej ani ja, ani nikt z mojej rodziny, przyjaciół i znajomych nie skorzysta z usług Waszej Firmy.
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie. Niekompetentna banda imbecyli
    za długo
  • ~iwo / 2016-12-01 09:15
    Ocena: 4.00 / 5
    w listopadzie zrezygnowałem z Neostrady,zaproponowano domowy internet lte po dwóch tygodniach użytkowania jestem bardzo zadowolony,lte ponad 50mb neostrada max 5mb-----mieszkam 4 km od nadajnika
    Zaletydobra szybkość w porównani do Neostrady
    Wadywifi trochę słaby zasięg
    od 15-11-2016 za sprzęt 9 zł. abonament 47 kupłem przez ifolin
  • ~Pats / 2016-11-01 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet LTE bez limitu dla firm. Skandaliczne 6 do 14Mb/s pomimo dobrego zasięgu sieci. Na moją reklamację Orange odpowiedziało m.innymi tu cytat "Nadmieniamy że w umowie nie ma postanowienia, iż brak zasięgu czy też brak możliwości wykonywania połączeń w danej lokalizacji będą stanowiły podstawę do anulowania opłat abonamentowych, przyznania rabatu, bądź rozwiązania Umowy promocyjnej przed jej zakończeniem, bez poniesienia dodatkowych kosztów."
    Jako firma nie mam statusu konsumenta więc prawo konsumenckie tu nie obowiązuje i pozostaje tylko droga sądowa.
    OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED ZAWARCIEM UMOWY Z ORANGE. JA UMOWĘ PODPISAŁEM Z NIMI NA 3 TELEFONY + INTERNET LTE I PO 12 LATACH BĘDĘ REZYGNOWAŁ Z KOLEJNYCH PRZEDŁUŻEŃ.
    WadyDeklarowane przez Orange parametry LTE skandalicznie odbiegają od rzeczywistości.
  • ~Grzegorz / 2016-10-16 10:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam w domu światłowód od lokalnego operatora 100 Mbit/s i internet mobilny od Orange. Stwierdzam po rocznym użytkowaniu, że LTE to wielka ściema. Prędkości przy pełnym zasięgu 4-20Mbit/s ping od 21 do nawet 300. Internet mobilny nie nadaje się do codziennego użytku domowego. Nawet film 720p czasem się tnie. Na swiatlowodzie stały ping 6 ms i prędkość deklarowana.
    ZaletyMobilność i chyba nic więcej.
    WadySłaba prędkość, duże pingi, często zrywa połączenie, przeciążenia sieci.
    Rok
  • ~atunad / 2016-09-13 17:30
    właśnie przeniosłam usługi (komórka,stacjonarny, tv, internet do orange światłowody) skuszona dobrymi cenami. wczesniej nie czytałam opinii a teraz jestem przerażona. jeżeli to ma tak być przez dwa lata to ja dziekuje. co prawda do tej pory miałam u nich telefeony i internet mobilny i byłam bardzo zadowolona. jedyne do tej pory co nie podoba mi się, to problem rozwiazania umowy. w normalnym kraju jest tak że ma się jakis okres czasu na testowanie usługi, tak jak można zwrócic jakiś produkt do sklepu. wszystko tylko zależy od czasu. w orange nie ma. podpisałeś umowę i do widzenia. nie ma możliwości jakiejkolwiek zmiany a o rezygnacji nie wspominając. czy na prawdę nie ma jakiś zalet????????? a co ze światłowodem? czy można zrezygnować jezeli usługa nie spełnia moich oczekiwań?
    Zaletymiła obsługa
    usługa warszawa ursynów
  • ~Łukasz / 2016-09-09 11:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeniosłem sie z Orange do konkurencji w sierpniu i bardzo żałuje. Orange był niezawodny i ma bardzo dobra obsługę. Polecam.
  • ~Maria / 2016-09-02 21:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Zastanówcie się i testujcie internet mobilny ORANGE po uruchomieniu i w razie problemów rezygnujcie z usługi. Ja właśnie kupiłam internet mobilny z telewizją nc+. Antena i urządzenia do podłączenia telewizji przesłano ekspresowo stawiając warunek, że dopiero po dwóch tygodniach dostarczony będzie reuter i umowa na internet mobilny ORANGE. Po moje interwencji umowę i reuter przesłano po kilku dniach, niestety aktywacja rzekomo miała być najpierw po 14 dniach, potem 5 dniach od dostarczenia umowy przez kuriera w tym 24 godziny po wcześniejszej aktywacji przez klienta, który przecież wcale tego nie wie. Dzisiaj wreszcie aktywowano dostęp do internetu, którego prawie wcale NIE MA. Wcześniej zapewniano, że nie będzie żadnych problemów także z internetem LTE, a internetu prawie wcale nie ma, rozłącza się lub strony otwierają się beznadziejnie. Interweniowałam w biurze obsługi klienta, wreszcie po dłuuugim oczekiwaniu konsultantka odebrała i próbowała mnie przekonać, że ze strony orange wszytko jest ok - chociaż pojawiał się komunikat błędu, że internetu LTE NIE MA WCALE! Przestrzegam innych przed tego rodzaju praktykami. Ja wypowiadam umowę korzystając z terminu 14 dni na jej rozwiązanie! BARDZO PODOBNE PRAKTYKI PROWADZI CYFROWY POLSAT! JEDNAJ NIE OGRANICZA ON INTERNETU ZARAZ NA POCZĄTKU TYLKO W PÓŹNIEJSZYM OKRESIE, MOŻNA GO NAWET NIE MIEĆ MISIĄCAMI, ALE TRZEBA PŁACIĆ!
    ZaletyBRAK!
    WadyBRAK PROPONOWANEGO INTERNETU LTE, POMIMO OBIETNIC PRZY PODPISYWANIU UMOWY.
    REZYGNUJĘ W CIĄGU 14 DNI PO PODPISANIU UMOWY!
  • ~Wojtek / 2016-08-29 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu.Masakryczne pingi, częste usterki oraz fatalna obsługa.
    Zaletynie ma
    Wadywszytsko
  • ~Wiola / 2016-08-18 11:54
    Ocena: 4.25 / 5
    Chyba duzo zalezy od zasiegu. Od 2 dni testuje internet z orange free na karte, dziala super w porownaniu z poprzednim dostawca. Jak na razie jestem bardzo zadowolona. Ani razu nie zerwalo mi polaczenia. Tanio, za 7 zl starter daje 2 Gb internetu + bonus 10 Gb =12 Gb! To u mnie wazne bo renta tylko 650zl i po oplaceniu rachunkow mam 8zl/ na dzien na jedzenie. Strony smigaja, czat, gg. W playu mnie wywalalo raz na minute.... z czata i gg. Tutaj dostepna jestem non stop. Jak na razie super.
    Zaletyniska cena, dobry zasieg
    WadyTrzeba bedzie kupowac doladowania albo nowe startery.
    2 dni
  • ~michał / 2016-07-15 21:42
    Ocena: 1.67 / 5
    dziadostwo przez kilka dni brak połączenia z serwerem , prędkość ściągania oczywiście do niczego nawet nie otworzysz strony nie mówiąc o ściąganiu muzyki czy filmu, gdy masz problem , całą wine zwalają na zasięg ,dziwne że krótko po podpisaniu umowy internet śmiga a po jakimś czasie na ekranie brak połączenia z serwerem
    Wadysłaba prędkość łącza ,brak połączenia z serwerem .
    kożystam kilka lat ale tylko ze wględu że niema stałego łącza .
  • ~Waldemar / 2016-07-15 20:15
    Orange free na kartę to drugi sort urzytkowników. Np.:chciałem skorzystać z opcji przekierowania z nr orange na inny mój nr w innej sieci ale tego nie wolno mi uczynić bo to opcja tylko dla abonametowców. Korzystając z takiej opcji noszę ze sobą tylko jeden telefon. Druga sprawa odebrano mi moją decyzje czy mogę kartę SIM mieć odblokowaną, bez wpisywania kodu PIN przy uruchamianiu,Operator chce decydować za nas.
    15 lat minęło
  • ~Zbyszek / 2016-07-14 16:17
    Za granicą dostałem trzyletni kontrakt. Musiałem zawiesić działalność oraz telefon. Wówczas zwróciłem się w punkcie Orange o pomoc. Zapewniono mnie, że numer mój zostanie zamrożony a po powrocie na pewno odzyskam go. Tak się nie stało. Zostałem poinformowany, że mój numer został wrzucony w obieg i ktoś z niego korzysta. Czuję się oszukany. Tak postępuje Orange z człowiekiem, który zdobywał firmowe kontakty przez 11 lat.
    (ostatnie trzy lata telefon milczy i zgłasza się tylko sekretarka)
    WadyTo oszustwo ze strony Orange, który odpowiada za punkt informacyjne-błędny!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266