MiejscowośćKrakow
strona 63 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »
-
~Jakub / 2018-04-20 09:40
Najgorsza obsluga klienta swiata, do kitu regulaminy i procedury maja. Np dajac tv do reklamacji, po pozytywnym rozpatrzeniu sprawy aby tv mi działała, musze pidpisac nowa umowe, wymienic sprzet ( dobry dekoder itd) na taki sam dokladnie i zmienic numer telefonu stacjonarnego- gdzie chce miec ten sam. Gdy za jakis miesiac cos nie zaplacilem , nie ma zadnego ostrzeżenia- sms jak w play itd tylko wyłączają od razu usluge bez zapowiedzi, bylem dłużny 40 pln za kilka miesiecy wstecz, gdzie placilem kolejne faktury i po prostu nie bylem świadom. Masakra -
-
~Orange = gowno / 2018-04-19 21:10
Odradzam tego internetu, jest po prostu GÓWNIANY, wywala go co 5 min, strasznie wolny -
~Regina / 2018-04-16 20:52
Obsługa klienta fatalna, oszukują przy podpisywaniu umowy!!!!!!!!!!!!!
No moze nie oszukuja ale kombinuja zeby naciagnac na jak najwieksze koszty . Niespodzianka przychodzi po miesiacu ( Rachunek ) Przy zawieraniu umowy byla mowa o 130 zl miesiecznej oplaty . Rachunki - 185 zloty.
Byly jeszcze inne niezgodnosci ale nie bede sie rozpisywac. Niepowazna firma !!!MiejscowośćRacibórz -
~qwerty123 / 2018-04-10 20:47
Internet LTE. Pierwsze dwa lata ok następna umowa początek rewelacja. po 12 m-ach czasami ledwo zipie lub nie ma wcale przez parę godzin. Obsługa klienta fatalna, oszukują przy podpisywaniu umowy. Drogo a nawet bardzo drogo przy tak złej jakości MiejscowośćWarszawa -
~magdag77 / 2018-04-08 11:50
dramatycznie niska jakość usług, ignorowanie klientów!! Złożyłam dziesiątki reklamacji, jednakże Orange uważa, że wszystko jest OK. Problemy techniczne - też nie problem dla Orange. Mają oni swoje kruczki w umowach, że nawet jak wszystko nie działa, to zapłacić klient musi. Nie podpisujcie umów z tą firmą, oszukują na infoliniach a potem nie udostępniają ich nagrań. Zanim skorzystacie z ich usług, poczytajcie w internecie opinie. Otworzą się Wam oczy. Ja tego nie zrobiłam i żałuje przez 2 lata. Na szczęście moja umowa się kończy!! Koniec z Orange w końcu!! Zaletybrak!Wadyinternet przerywał,
rozłączał się, czasem go wcale nie było
youtube się mi nie ładował, tak wolno działał,
zero reakcji na reklamacje
fatalna obsługa klienta
zostałam wmanewrowana w umowę ze wzlgedu na nieprawidłowe informacje udzielone mi na infolinii (pan konsultant zapewniał mnie, że będę mogła odstąpić od umowy jak zamówię przez internet usługę. Zapewniał mnie o tym do końca rozmowy a potem się okazało, że przy odbiorze umowy w sklepie to nie obowiązuje. Gdy chciałam dochodzić swoich praw, odmówiono mi udostępnienia nagrań tych rozmów)MiejscowośćWrocław -
~Monika / 2018-04-06 21:47
Internet uzależniony od pogody.Tragedia co pare sekund rozłącza.Dzwoniłam to pare dni działał bez zarzutu.Umowę miałam na 2 lata w czerwcu koniec. ZaletyCzekam może pojawią sięWadyCzęsto rozłącza i szuka sieci i trzeba odświeżać stronyMiejscowośćGołdap -
~Chriss / 2018-04-02 12:52
Internet biurowy na firmę 500GB transferu LTE.
Przez pierwsze pół roku chodził 30-40Mb/s DL i UL, później prędkość co kolejny miesiąc spadała w szybkim tempie.
Obecnie prędkość DL:max 4Mb/s UL:max 5Mb/s, choć bardzo często prędkość DL i UL spada poniżej 1Mb/s i wtedy niemal zawsze nie nadaje się do użytku.
Składałem kilka już reklamacji, przyznali mi rabat jednorazowy 20PLN, uznali, że stacja bazowa BTS jest przeciążona i nic nie da się zrobić. Na informację, że zerwę umowę zagrozili wysokimi karami umownymi. Mam ich internet mobilny na 3 urządzeniach, zasięg wszystkie kreski lub jedna mniej od maksymalnego, transfer na wszystkich urządzeniach zbliżony (router na strychu, pozostałe testy na strychu lub na wysokości gruntu) a na infolinii wmawiają, że mi zasięg spada, lub problem ze sprzętem albo kartą SIM dlatego taki niski transfer. Stanowczo wszystkim odradzam, niestety!ZaletyDosyć dobry sprzęt do usługi router Huawei B315s-22WadyBardzo niski transfer, przeciętna cena, brak możliwości rezygnacji w przypadku drastycznego spadku transferu z winy operatora przy długiej umowie na 24 m-ce.MiejscowośćGowarzewo koło Poznania, Wielkopolska -
~Bartos / 2018-04-01 10:32
Internet biurowy. Pierwszy miesiąc super.potem
Żenada. Download żadko przekracza 1 megabajt. Oglądanie filmów w hd z Youtube koszmar. Ciągle cięcia. Nawet muzyka że Spotify często przerywa.
Kilkukrotnie przy składaniu reklamacji konsultant przyznał że to wina zbyt obciążonych przekaźników.MiejscowośćTrzebiatów n.Regą -
-
~Piotr / 2018-03-30 15:44
Internet LTE dla firm,początkowo działał dość dobrze ,pózniej po kilku miesiącach pojawiły się kłopoty/ Download poniżej 1 M i często zrywa.Najgorzej sytuacja wygląda po 16:00. Reklamacje były zgłaszane kilkukrotnie i za każdym razem było zapewnienie ,że po instalacji nadajnika będzie lepiej.Niestety to jest wielkie kłamstwo.Nadajnik zainstalowano a prędkość nadal jest praktycznie zerowa.Nie mogę rozbudować działu IT .Czekam na koniec umowy.Na pewno nie przedłużę umowy. ZaletyBrak zalet-internet mobilny LTE dla firm na poziomie dyskontowym.WadyBardzo niska prędkość,często zrywanie połączenia,oglądanie filmów praktycznie niemożliweMiejscowośćToruń-Kaszczorek -
~Slawek / 2018-03-29 23:17
Wykupiłem w Orange usługę internetu mobilnego. Przez pierwsze 2 tygodnie po podpisaniu umowy internet działał super (był to okres kiedy mogłem jeszcze wypowiedzieć umowę podpisaną zdalnie). Po tym czasie nagle jakość łącza spadła drastycznie. Po kilku reklamacjach otrzymałem rabat 20 zł na okres kilku miesięcy - z informacją, że nadajnik jest przeciążony ale problem w ciągu kilku tych miesięcy rozwiążą stawiając kolejny nadajnik. Minął okres kilku miesięcy, rabat się skończył, a internet działa jeszcze gorzej - czasami wręcz w ogóle. Oglądanie wieczorami czegokolwiek jest niemożliwe. Pingi na poziomie 300-2000 i co chwilę time out. Wg Orange wszystko jest zgodne z umową i nie mam podstaw do reklamacji. Wiedzą, że jest przeciążenie ale delikatnie napisami, że mają to w d... i nie planują nic z tym zrobić. Omijać z daleka. Jak dla mnie to zwykli oszuści i naciągacze. Odnoszę wrażenie, że na pierwsze 2 tygodnie dają jakiś duży priorytet na nowy numer, a później jest dramat. Powinni im tą beznadziejną firmę zamknąć za takie praktyki. ZaletybrakWadysame wady
internet działa tragicznie
operator wie o tym i nic z tym nie robiMiejscowośćŚwidnik -
~Marek / 2018-03-28 01:19
Korzystam z usługi Orange Internet LTE Zaawansowany. Przez pierwszy rok miałem dostęp do LTE, prędkość download ok. 10M upload ok. 6M. Raz wystąpiła awaria nadajnika. Od ok. 3 miesięcy sygnał LTE bywa a nie jest. Prędkość upload to często 0,5M połączenia są notorycznie zrywane. Złożyłem reklamację na brak dostępu do LTE i pogorszenie jakości usługi. Dowiedziałem się że ich stacja bazowa jest przeciążona i tak ma być bo oni nic nie gwarantowali i nie gwarantują. MiejscowośćŁomianki -
~Marcinek / 2018-03-26 22:46
Brak słów 0 zalet jak były obiecane góry to dostałem 1mb/s :/ za 100zł pozdrawiam ZaletynicWadywszystkoMiejscowośćGdynia -
~gucio / 2018-03-26 20:52
Witam.
Oszuści,to za mało powiedziane ... sam przekomibinowałem ,chciałem zmienić ofertę zadzwoniłem do konsultanta na początku stycznia.Gdzieś tam reklama przemknęła mi kątem oka ,że za 19pln 30GB a miałem za 29plm 10 GB ...Okazała się to oferta dla par...etc. konsultant nie poinformował mnie o tym...pies go j....,moja głupota... Najgorsze z tego wszystkiego,że straciłem bezpowrotnie nr ,który w orange miałem kopę lat...Nie wspomnę o tym ,że poszedłem w lutym 3 tyg temu do salonu orange wymienić kartę na micro sd zapłaciłem 60pln i też mi nikt nie powiedział ,chłopie za2 tyg wypowiedzenie umowy masz i nr przepada a kartę wymieniasz... Dodam ,że ostatnią fakturę przysłali mi na 40,07 pln.a dopóki mi dostępu online nie wyłączyli nie był przekroczony limit(29) Przez ponad 2 lata NIGDY nie zapłaciłem więcej jak limit przewidziany jest(29) Zadzwoniłem to mi wciska babka kit,że sms specjalne MIAŁEM wyłączone ! Nie chodzi o te parę złoty,ale o fakt jak postępują z klientem ! Dla mnie to nic więcej jak ZŁODZIEJE !ZaletyCena jak nie korzystasz z nr.WadyBRAK podejścia do klientaMiejscowośćWarszawa -
~Mrok / 2018-03-26 17:57
Beznadziejny internet nie działa praktycznie ciągle są lagi nie da sie oglądać filmu Zaletynie ma zaletWadywszystko internet nie działaMiejscowośćStarogard Gdański -
~Jerzy / 2018-03-24 18:19
Dno i wodorosty.Działa rzadko i z mała prędkością. ZaletyBrakWadyDziała kiedy chceMiejscowośćŁazy -
~Adunia 1991 / 2018-03-22 10:49
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia przy abonamencie. Oszuści i złodzieje ukrywając dodatkowe koszta pomimo pytań nie informują klienta. Tłumacząc że wszystko jest zawarte w umowie. Zapewniając że dodatkowych kosztów nie ma. Nikomu nie polecam. Po zakończeniu umowy nie chce nawet słyszeć o tej beznadziejnej firmie która napewno nie jest nr 1. Odradzam każdemu współpracę z nimi WadyUkryte koszta o które pytając nie dostaje się odpowiedziMiejscowośćWyszków -
-
~Konrad / 2018-03-20 16:54
jeszcze jestem użytkownikiem usługi LOVE na szczęście ostatni raz, z tą firmą są same problemy kiedy chcą pozyskać klienta robią wszystko żeby klient był zadowolony i na tym koniec przyjemności. nikomu nie polecam tej firmy jeśli nie chce mięć dodatkowych kłopotów. nigdy więcej żadnej umowy z tą firmą Miejscowośćpłock -
~Georgios / 2018-03-18 08:14
Jestem użytkownikiem Internetu z Orange od kilku lat i nigdy w tym czasie nie miałem większych zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług. Wystarczyła jednak tylko jedna awaria na łączu, abym zmienił swoją opinie diametralnie. Od miesiąca dostaję cotygodniowe SMS-y z informacją, że ze względów technicznych usuniecie awarii zostaje przesunięte o kolejny tydzień. Pomimo dwukrotnego umawiania się serwisanta na wizytę nikt nie pojawiał się. Próby kontaktu z BOK Orange też nie przynoszą żadnego rezultatu. Wygląda na to, że Orange jest sumienną firmą w zakresie wystawiania faktur i ściągania należności, natomiast jakość świadczenia serwisu oraz opieki nad Klientem w ogóle Zarząd firmy nie interesuje. A najgorsze w tym wszystkim jest brak jakiejkolwiek, rzetelnej informacji i możliwości kontaktu. Najprawdopodobniej nie przedłużę umowy z Orange. WadyZła jakość serwisu i opieki nad KlientemMiejscowośćWrocław -
~Dym / 2018-03-14 19:23
Gratuluje ORANGE, że wprowadziliście opłaty za połączenie z BOK przez Mój Orange - wyszliście na przeciw klientom brawo. Większego debilizmu i naciągania nie widziałem. Sprawa się toczy bo konsultant powiedział, że nie ma kosztów jak połączenie jest uzasadnione...hmmm myślę, że każdy kto dzwoni do BOK ma uzasadnienie tam dzwonić i nie dzwoni na pogaduchy o pogodzie...puknijcie się w czoło z tymi opłatami... ZaletykolorWadyopłaty za połączenie z BOKMiejscowośćxxx -
~Dagmara / 2018-03-13 13:11
Witam chce złożyć skargę na firmę orange ,ponieważ 27 stycznia zeszłego roku podpisalam z tą firmą umowe na darmowe minuty ,esemesy i internet a musze płacić niby 30zl lecz nigdy to nie jest tyle bo zawsze rachunek jest po terminie np dzis miałam taką sytuację musze za ten miesiąc zapłacić 33zl a umowę mam do 27.01.2019 roku ZaletyZleWadyZleMiejscowośćLodz
strona 63 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »