Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange opinie

Ocena na podstawie 1722 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.37
  • Obsługa klienta
    1.57
  • Cena
    1.62
  • Parametry
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.19
  • Oferta
    1.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alicja / 2019-05-17 02:51
    Ocena: 3.00 / 5
    W porównaniu do konkurencyjnej sieci Play internetu macie więcej, ale chodzi jakby chciał a nie mógł, tragedia.... W play nawet z 5gb internet zapierdziela jak struś pędziwiatr a u Was jak ślimak... Zróbcie coś z tym!
    ZaletyTanio i dużo więcej internetu niż w konkurencyjnej sieci..
    WadyBardzo wolny internet...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Joanna / 2019-05-14 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Nie polecam usług tej firmy. 13 maja zlikwidowali kabel telefoniczny z klatki schodowej mojego budynku (na zlecenie firmy Orange), jednocześnie odcinając mi usługi internetu, telewizji oraz telefonu stacjonarnego z pakietu orange love... Termin naprawienia usterki (powstałej z ich winy) do 24 maja .... Ktoś miał takie przeboje? Pozdrawiam Joanna Jarzębiak
    Wady* działania pracowników na szkodę firmy
    * system zgłaszania informacji Max - nie rozróżnia co się do niego mówi
    * zgłaszanie usterki trwa długo
    * sprzeczne informacje podawane jako rozwiązanie sprawy (początkowo termin rozwiązania sprawy do 15 maja - obecnie do 24 maja)
    * pracownicy na infolinii nie podają prawidłowych informacji - zgodnych z literą prawa i umową - w chwili kiedy nie świadczą usługi masz prawo zrezygnować z niej z ich winy w trybie natychmiastowym
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Marian / 2019-05-13 20:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem użytkownikiem pakietu Orange Love ( telewizja, internet telefon HD ) od 2012 roku ( wcześniej Funk pack ).
    Z każdym rokiem użytkowania przesył internetowy jest wolniejszy od 9,5 MB / sek na początku do 2,3MB/sek dzisiaj.
    Po rozmowie w sprawie jakości usług poinformowano mnie że prędkość internetu jest do 20 MB/sek , a to do oznacza że mam się cieszyć nawet tym osiągnięciem jak opisałem wyżej. Infolinia to jest totalna porażka , automat sztuczna inteligencja nie rozróżnia , co się do niego mówi i zgłoszenie usterki trwa w nieskończoność . Doczekać się na połączenie z konsultantem graniczy z cudem. Rozmowa z obsługą w punkcie Orange to już nie to co kiedyś, panie są nerwowe jakby to nie klient przynoszący pieniądze rozmawiał , a jakiś intruz. Do tego na bezczelnego dzwonią z prośbą o wzięcie udziału w ankiecie dotyczące jakości ich usług.Porażka i nie ma na to mocnych.
    ZaletyBrak zalet , zrywa się synchronizacja linii ADSL , trzeba resetować modem.
    WadyInternet nie odpowiada normom jakościowym, zrywa się synchronizacja linii ADSL , trzeba resetować modem.
    MiejscowośćUstroń
  • ~orange to syf / 2019-05-12 20:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tego syfu.Beznadziejny internet w grach mam 12 pingu a nawet wzrasta do 1000
    Zaletybrak
    Wadyistnieje
    MiejscowośćGłogów Małopolski
  • ~Beata / 2019-05-06 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W dzisiejszych czasach w dobie zaawansowanej techniki poziom internetu w sieci orange katastrofalny, z dnia na dzień coraz gorszy, często się zawiesza, w weekendy i święta przerwy w dostawie internetu po 3-5 godziny na dzień, resetowanie Livboxa nie przynosi żadnego rezultatu,panowie technicy przyjeżdżają kręcą głowami i nie widzą przyczyny Dzwonienie na infolinię to stała gadka ze sztuczną inteligencją,,Wszystko po naszej stronie jest w porządku, prawdopodobnie wina jest po Państwa stronie''. Tylko jaka? -zrzucanie winy na klienta.
    ZaletyNie widzę żadnych zalet, tylko to ze dawniej był szybszy i tak często się nie zawieszał
    WadyWolny, Zawiesza się, kontakt z pracownikami orange na poziomie żenującym
    MiejscowośćKojszówka
  • ~MisioPysio. / 2019-05-05 17:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciężko powiedzieć cokolwiek dobrego o tej firmie u której już jestem czteroletnim klientem i nieco na własnej skórze skrajnej niekompetencji w wykonaniu Orange doświadczyłem. Zacznijmy od podstaw - korzystam z usługi w postaci internetu stacjonarnego i z czasem prędkość uploadu i downloadu znacząco spadła, mimo wykupionego pakietu do 80mb/s, bez limitu i ograniczenia przesyłu danych. Oczywiście, że jest "Do", ale spadek o ponad połowę w porównaniu z tym co było wcześniej jest bardziej niż zauważalny. Dalej, łącze jest bardzo niestabilne - ma tendencję do zrywania, rozłączania się i ogólnego uniemożliwiania korzystania z sieci. Średnio co 2-3 godziny router automatycznie zrywa połączenie, czasami nawet o wiele, wiele częściej do kilku razy w ciągu godziny. Ponoć problem z routerem, ale dalej cierpliwie czekam, aż któraś z wizyt techników coś naprawi.

    Jednakże to rzeczy związane z techniczną stroną Orange, niewiele lepiej można powiedzieć o ludziach po drugiej stronie słuchawki.
    W większości faktycznie cierpliwie pomagali, o ile udawało się dodzwonić.
    Problemem z kolei był moment w którym kończyła się moja umowa z Orange. Wówczas zaczęły się telefony z strony firmy w której oferowali nowe, wspaniałe promocje. Z tą różnicą, że co nowy rozmówca oferował coś kompletnie innego z kompletnie inną ceną. A i informacja o końcu mojej umowy były podawane błędnie - za wcześnie najpewniej, bym skusił się na którąś z ich ofert. Wpierw kończyła się w na końcu maja, potem, że na początku maja i powinien jak najszybciej podpisać i dopiero inny konsultant na infolinii, nieco zdziwiony odpowiedział, że jednak do czerwca - co z resztą mam zapisane na umowie.
    Inna rzecz związana z konsultacją - obiło mi się o uszy, że w mojej miejscowości jest montowany światłowód i podczas pierwszej rozmowy z Panią oferującą nową promocję i przedłużenie umowy zapytałem się o ten światłowód. Ponoć w środku lata - lipiec/sierpień bieżącego roku miał być gotowy. W wyniku drugiej z konsultantem, który oferował mi inną promocję od Orange, dowiedziałem się, że światłowód będzie, ale w sumie nie wiadomo kiedy i na pewno nie w tym roku. I dopiero podczas trzeciej rozmowy, gdzie sam zadzwoniłem na infolinię ten sam konsultant, który wyprostował informację o końcu umowy, doprowadził do porządku również tą kwestię - że światłowodu w tym roku na pewno nie będzie.

    Aha i jakąś godzinę temu router padł co mnie w sumie skłoniło do napisania tej opinii.
    No to tyle, odradzam korzystania z usług tej firmy, przynajmniej jeśli chodzi o internet stacjonarny.
    Zalety-Czasami działa.
    -Cena ujdzie.
    Wady-Liczne problemy z stabilnością łącza.
    -Problemy z uploadem - prędkość jest bardzo niska.
    -Z czasem spadek prędkości łącza, mimo wykupionego nielimitowanego pakietu do 80mb/s.
    -Uporczywe telefony z call center.
    -Machlojki, niekonsekwentność i przekręty podczas oferowania nowych promocji.
  • ~DamiJan / 2019-05-02 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak działa - "profesjonalna firma Orange" w Polsce, robiąc sobie z klienta żarty...
    Jestem z Wrocławia. Na początku tygodnia, zamówiłem za pośrednictwem rozmowy telefonicznej internet stacjonarny Orange. Konsultantka, z którą rozmawiałem poinformowała mnie, że w dniu dzisiejszym (tj. czwartek) między godziną 18 a 20 będzie u mnie monter, który zainstaluje potrzebne urządzenia. Zarezerwowałem czas, przygotowałem miejsce pod montaż, ale po monterze ani śladu... żadnej informacji, choćby telefonicznej, że dzisiaj się nie zjawi... Nic... Dwie godziny czekania i zastanawiania się, czy szanowny pan przyjedzie, zadzwoni, wyśle maila... cokolwiek... Zero jakiegokolwiek kontaktu. Z takim podejściem do klienta, daleko nie zajdziecie... Wszystkim stanowczo odradzam tą firmę!!! Znalazłem już inną ofertę w UPC (co ciekawe, okazało się, że o wiele bardziej korzystną). Polecam korzystać z usług PRAWDZIWYCH profesjonalistów, a nie z kłamców, którzy robią sobie z klienta żarty...
    MiejscowośćWrocław
  • ~Nienawidzeorange / 2019-04-30 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    strasznie zła jakosc, ciagle przerywa, zero informacji, prędkość uploadu rodem z początku lat 90
    ZaletyZadne
    WadyModem telefoniczny z 1997 roku dawał 10x szybszy internet
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~MADuser / 2019-04-28 13:30
    Ocena: 1.33 / 5
    zrywa zasięg w odległości około 3 metrów, w grach ping średnio wynosi 120+, jak jest poniżej to tylko przez kilka sekund... NIE POLECAM SERDECZNIE!
  • ~Piotr / 2019-04-28 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet zrywa się co chwilę(wina modemu), w ofercie dano numer telefonu, który należał do burdelu (agencji towarzyskiej) a po reklamacji chcą 150 pln za zmianę numeru. Sprawę kieruję do Rzecznika Praw Obywatelskich!!!!!!!!!!!!! Są to kpiny ze strony tego molocha, ale skoro jest taka dbałość o swojego klienta to życzę im powodzenia bo na pewno długo już na rynku nie pozostaną.
    Zaletybrak
    Wadycałe Orange
    MiejscowośćKarbowo
  • ~Mati / 2019-04-24 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki może tylko być .
    Gram w grę jest 80 ping po chwili skacze on do 120 a po kilku sekundach do 400.juz lepiej działa internet na danych niż na ich internecie
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyStraszny ping (opóźnienie w grach) czyli wolny
    MiejscowośćWierzbięcice
  • ~Gosia / 2019-04-23 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to tragedia. Odradzam wszystkim. Na pewno nie przedluze umowy
    WadyInternet to tragedia
  • ~peacemaker / 2019-04-22 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w tej firmie to tragedia, z reguły go nie ma a jak już jest to najprostsze czynności typu otwarcie nowej karty zajmują wieki.Zawsze po konsultacjach z osoba kompetentna do rozwiązywania takich spraw można usłyszeć ze to wina rutera. Przyjedzie ktoś coś po robi przy ruterze i się nic nie zmieni. W swoich reklamach zapewniają mega szybki internet a w rzeczywistości jest to totalny ściek,na którym nie da się niczego zrobić. Firma dba tylko o klientów jak się kończy umowa to w tego troszczą się o ciebie jak kurę która znosi złote jaja.
    Zaletybrak
    Wadybardzo słaby internet, niekompetencja pracowników, podejscie do klienta jako maszyni do pieniedzy a nie jako człowieka, brak wspołpracy na lini konsultant klient
  • ~Radek / 2019-04-20 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje! Gamemine, to przez to traci cie właśnie użytkownika. Nie pozdrawiam, smutnych i nie udanych świąt!
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko jest wadą
    MiejscowośćWydminy
  • ~DMN / 2019-04-19 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Mało brakowało żeby modem przez okno poleciał niby kablówka a największe gówno jakie jest na rynku żałuję że mam do czynienia z Orange nie pozdrawiam
  • ~Wkurzony / 2019-04-16 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Porazka, ciagle awarie, slaby zasieg, wolniekszy od modemu telefonicznego z 1999 roku
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~Jędrek / 2019-04-14 21:18
    Ocena: 3.50 / 5
    Skoro tak bardzo wszyscy tutaj narzekający Państwo jesteście z usług usługodawcy zwanym Orange tak bardzo nie zadowoleni to czemu nie powzięcie prywatnie tej firmy na drogę sądową z tytułu złej usługi oraz z nie dotrzymania umowy. Znajoma pozywając firmę sprawę wygrała.
    Także jestem posiadaczem w Orange usługi sieci komórkowej LTE - nieograniczone rozmowy w kraju i UE + 20 GB internet mobilny i przyznaję iż sporadycznie a zwłaszcza latem sporadycznie spowolnia a oglądanie w HD 1080 bez żadnych problemów. Na dzień dzisiejszy po wykorzystaniu 20 GB zgodnie z umową spowolnią mnie do 1MB na Youtube nie da się oglądać z prędkością większa jak 360 - 480 p Ale działa czasem na parę sekund zatnie ale powiadam czasem.

    ZaletyZgodne w umową
    WadySporadycznie spowalnia a zwłaszcza w sezonie letnim.
    MiejscowośćKoszalin
  • ~Chrystus / 2019-04-10 17:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam cztery paski i internet mi ladyje filmik przez 10 minut a dokładnie 9 min 44 sekundy a jak gram brawl stars to pisze mi że nie mam neta masakra nie polecam
    ZaletyZadne
    WadyBrak zasięgu siedzę obok routera i ładuje filmik przez 10 minut
    MiejscowośćKraków
  • ~FKG / 2019-04-09 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w losowych momentach po prostu się rozłącza i trzeba resetować router. Państwo w orange twierdzą, że może być to wina naszego kabla pomiędzy domem, a ich siecią. Dziwna sprawa bo wszyscy w okolicy mają dokładnie ten sam problem
    Wadyrozłącza internet
  • ~Dawid6442 / 2019-04-01 13:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam internet tak wolny ze nic sie da robić przez caly dzien prędkość internetu to max 500kb/s w czym oferta jest do 300mb/s a na speedtescie nie ma nawet 10mb/s a upload to juz calkiem tragedia jego prędkość to 0.75mb/s! Gdy zgłosiłem to dostalem smsa że nie widzą zadnwgo problemu a internet dobrze dziala. Dodam ze to nie wina zasiegu mam caly czas full lte i taka prędkość.
    ZaletyŻe działa
    WadyWolny internet, obsługa
    MiejscowośćNowy Pożóg
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2103
Orange
Ocena: 1.51, ilość opinii: 1722
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2728
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074