Jednakże to rzeczy związane z techniczną stroną Orange, niewiele lepiej można powiedzieć o ludziach po drugiej stronie słuchawki.
W większości faktycznie cierpliwie pomagali, o ile udawało się dodzwonić.
Problemem z kolei był moment w którym kończyła się moja umowa z Orange. Wówczas zaczęły się telefony z strony firmy w której oferowali nowe, wspaniałe promocje. Z tą różnicą, że co nowy rozmówca oferował coś kompletnie innego z kompletnie inną ceną. A i informacja o końcu mojej umowy były podawane błędnie - za wcześnie najpewniej, bym skusił się na którąś z ich ofert. Wpierw kończyła się w na końcu maja, potem, że na początku maja i powinien jak najszybciej podpisać i dopiero inny konsultant na infolinii, nieco zdziwiony odpowiedział, że jednak do czerwca - co z resztą mam zapisane na umowie.
Inna rzecz związana z konsultacją - obiło mi się o uszy, że w mojej miejscowości jest montowany światłowód i podczas pierwszej rozmowy z Panią oferującą nową promocję i przedłużenie umowy zapytałem się o ten światłowód. Ponoć w środku lata - lipiec/sierpień bieżącego roku miał być gotowy. W wyniku drugiej z konsultantem, który oferował mi inną promocję od Orange, dowiedziałem się, że światłowód będzie, ale w sumie nie wiadomo kiedy i na pewno nie w tym roku. I dopiero podczas trzeciej rozmowy, gdzie sam zadzwoniłem na infolinię ten sam konsultant, który wyprostował informację o końcu umowy, doprowadził do porządku również tą kwestię - że światłowodu w tym roku na pewno nie będzie.
Aha i jakąś godzinę temu router padł co mnie w sumie skłoniło do napisania tej opinii.
No to tyle, odradzam korzystania z usług tej firmy, przynajmniej jeśli chodzi o internet stacjonarny.
Zalety-Czasami działa.
-Cena ujdzie.
-Cena ujdzie.
Wady-Liczne problemy z stabilnością łącza.
-Problemy z uploadem - prędkość jest bardzo niska.
-Z czasem spadek prędkości łącza, mimo wykupionego nielimitowanego pakietu do 80mb/s.
-Uporczywe telefony z call center.
-Machlojki, niekonsekwentność i przekręty podczas oferowania nowych promocji.
-Problemy z uploadem - prędkość jest bardzo niska.
-Z czasem spadek prędkości łącza, mimo wykupionego nielimitowanego pakietu do 80mb/s.
-Uporczywe telefony z call center.
-Machlojki, niekonsekwentność i przekręty podczas oferowania nowych promocji.