Orange to dno!
Po pierwsze ciągłe wprowadzanie klienta w błąd, nie wie czy umyślne czy sami nie mają pojęcia
o usługach, które oferują ale coraz częściej mam wrażenie, że są to działania celowe,
Dodzwonienie się na infolinie i uzyskanie jakiejkolwiek konkretnej informacji w typowo
technicznych kwestiach graniczy z cudem.
Jeśli już człowiek swoje odczeka i ktoś wreszcie odbierze na infolinii orange
nie ma się co zbyt szybko cieszyć, okazuje się, że to głos wygenerowany przez komputer.
Dziesiątki pytań włącznie z pytaniami o dane osobowe, pesel, datę urodzenia itd,
brak szybkiej opcji weryfikacji pinem i to wszystko tylko po to aby dowiedzieć się, że wszyscy
doradcy są zajęci.
Co do jakości internetu mobilnego LTE od Orange owszem przepustowość łącza
tam gdzie jest wysoki poziom sygnału jest w deklarowanych przez operatora granicach.
O wiele gorzej ze stabilnością oglądnie jakiegokolwiek wideo w większej rozdzielczości
to koszmar, co chwila buforowanie, podobnie prowadzenie wideokonferencji.Zaletyto, że w ogóle działa.
WadyFatalna obsługa klienta nie potrafiąca udzielić informacji na najprostsze pytania związane z kwestiami technicznymi.
Wcisnęli mi przy przedłużaniu umowy internet stacjonarny o większej przepustowości, który jak się później dowiedziałem od przysłanego przez orange technika z firmy zewnętrznej nie miał prawa poprawnie działać
z powodu braku warunków technicznych.
Ciągłe wprowadzanie w błąd klienta, wręcz okłamywanie.
Poza dużymi miastami i większymi miejscowościami działanie LTE to koszmar i jedna wielka loteria.
Internet stacjonarny niby działa ale z trzymaniem parametrów łącza to już różnie bywa.
MiejscowośćKatowice