Internet działa ok. Mam antenę zewnętrzną - transfery średnie na poziomie 40-60 mb/s także youtube, netflix i inne śmigają jak trzeba. Są tylko 2 minusy ( limit 250gb - trochę mało i dość często się zawiesza tak 1x tydz muszę latać na strych robić twardy restart)
ZaletySzybkość, cena
WadyMały limit i częste zwiechy
MiejscowośćNaterki
~Gosia / 2019-07-17 18:57
Ocena: 1.25 / 5
Tragedia - mam wykupiony najszybszy internet w pakiecie z telewizją a jeden serial godzinny ciągnie mi masakrycznie i muszę robić przerwy aż naciągnie dodam jeszcze że dzieje się tak w środku tygodnia w godzinach po 22 gdzie dawny internet mi śmigał. Bez sensu dałam się skusić na ofertę Orange Love - Nie polecam szajs nad szajsami. No i mieszkam w centrum miasta ie na jakiejś wsi ;)
Zaletybrak
Wady- najszybszy internet jest najwolniejszy
MiejscowośćGdańsk
~1964 / 2019-07-14 20:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu tego internetu , od ponad 2 miesięcy nic się na nim nie da zrobić . nie wiem jak u innych ale u mnie Internet działa nawet dobrze od 10 do 12 a potem żeby otworzyć 1 przeglądarkę lub obejrzeć jakiś film to musi się wydarzyć jakiś cud , oglądając filmy na tym internecie oglądacie ładujące się kółko
ZaletyBrak
Wady0,000001 kb/s
MiejscowośćWarszawa
~Maja 59 / 2019-07-13 21:37
Ocena: 1.00 / 5
Sieć Orange nalicza sama jakieś różne dodatkowe usługi. Najpierw miałam naliczany dodatkowy internet teraz jakąś usługę dzieci w internecie. Nic nie potweirdzalam. A w salonach pracują nie kompetentne osoby.
ZaletyNie ma
MiejscowośćRyn
~Tragedia / 2019-07-09 23:44
Ocena: 1.00 / 5
Internet przerywa, mam 7 mb/s a powinno być do 20mb. Przenosilem umowę i wyzerowali mi miesiące (umowa od nowa) plus chcieli naliczyc jeszcze raz opłatę aktywacyjna. Płacę jak za światłowód a go nie ma. Umowa jest na czas określony ale po tym czasie jeśli nie wypowiem to automatycznie przedłuża się na kolejny czas określony zamiast możliwości rezygnacji w dowolnej chwili. Konsultanci telefonicznie mówią mi każdy co innego..
ZaletyBrak
WadyInternet przerywa, mam 7 mb/s a powinno być do 20mb. Przenosilem umowę i wyzerowali mi miesiące (umowa od nowa) plus chcieli naliczyc jeszcze raz opłatę aktywacyjna. Płacę jak za światłowód a go nie ma. Umowa jest na czas określony ale po tym czasie jeśli nie wypowiem to automatycznie przedłuża się na kolejny czas określony zamiast możliwości rezygnacji w dowolnej chwili. Konsultanci telefonicznie mówią mi każdy co innego..
MiejscowośćGdańsk
~Pat / 2019-07-07 22:33
Ocena: 1.33 / 5
Szczerze nie dałabym nawet ćwierć gwiazdki wiecznie są problemy! Do kitu poptostu najgorsza sieć jaką miałam chyba za karę sie zgodziłam na tą sieć!
ZaletyŻadne
WadySlaby internet nawet na kablu, film obejrzeć Marzenie jak jest lekki nawet wiaterek midem dołącza siec jakas tragedia!!!!!!
~Krzysztof / 2019-07-07 00:33
Ocena: 3.50 / 5
Niestety jedyny internet który chociaż czasami działa. Inni operatorzy nie dają w ogóle rady a Orange daje radę :)
Zaletyzasięg
Wadywolne połączenie
MiejscowośćPrzyłęki
~Anna / 2019-07-06 20:55
Ocena: 2.50 / 5
Nigdy się z czymś takim nie spotkałam. A teraz chronologicznie:
1. Wszystko zaczęło się 26.5.2019 telefonicznie złożyłam zamówienie na internet na nowej nieruchomości L. Data instalacji to 31.5.19.
2. 31.5.19 Panowie technicy przyjechali na L, ale stwierdzili, iż puszka jest zabudowana w elewacji i byśmy kogoś zaangażowali do jej naruszenia, by puszkę znaleźć! Dobrze, ze znajomy z budowlanki to ocenił i stwierdził, iż jest tam tyle kabla, ze panowie sami powinni sobie poradzić bez niszczenia elewacji. Z ta ekspertyza zadzwoniłam do Orange i od razu złożyłam drugie zlecenie na nieruchomości E by przenieść internet z jednego pomieszczenia do drugiego. Najemcy narzekali mianowicie na słaby internet, wiec postanowiłam by przenieść go do centralnego pomieszczenia. Zlecenie na E miało zostac zrealizowane w sobotę 1.6.19 11:00-13:00 według pana obsługującego i SMS.
3. 1.6.19 pojechałam na nieruchomość E, gdzie nie mieszkam i tylko wynajmuje. Czekam 2 godziny i nic! W końcu dzwonię do O i przekazują mi, iż tu nie bylo zlecenia na przyjazd techników tylko na zakłócenia internetu!Pan „skorygował” a jednocześnie poprosiłam o sprawdzenie na statusu L. A tu żadnego zamówienia nie było już, gdyż poprzednie zostało zamknięte. Pan wpisał tam monit i miało być ok.
4. 3.6.19 po 2 dniach 0 odzewu na te nieruchomości, wiec dzwonię jeszcze raz. Okazuje się ze zlecenia na ulicy E zrobiono przeniesienie internetu z E na mieszkanie na ulicy W (adres do faktury) a w przypadku L trzeba czekać na odpowiedz. Obsługa klienta ponoć skorygowała zlecenie na E i wyznaczono datę realizacji na 7.6 w godzinach 14-16.
5. 5.6.19 dalej nic o L, wiec dzwonię. Okazuje się ze pomimo monitu nic to nie da, bo zlecenia zaraz po pierwszej wizycie zostało zamknięte. Otworzono nowe zlecenie i zrobiono eskalację
6. 7.6 moja mama pojechała na E i czeka 2 godziny. I nic ona i najemcy oburzeni. Dodatkowo straciła klienta, gdyż musiała odwołać wizytę! Wiec dzwonię do O. Okazało się ze technik ma dalej adres od faktury W i tam tez miał być! Pan zapewnił, ze wszystko skorygował na E i będzie ktoś już na 10.6. Na L ktoś się w ciągu 24h skontaktuje, czy na 10.6 się uda.
7. 8.6 w sprawie L nikt się ze mną nie kontaktuje. My na skraju naszej wytrzymałości. Dzwonię do O. Pani informuje, ze na L nie ma żadnej eskalacji a E trzeba czekać 14 dni, bo zlecenie dopiero przed paroma dniami otwarte (korekta z W na E). A wiec nie ma na E nawet wizyty technika na 10.6. Maksymalnie zirytowana zarządałam na poniedziałek 10.6 technika na dwie nieruchomości. Pomimo długiego n-tego tłumaczenia sprawy (od początku za każdym razem dzwoniąc do O, bo inni obsługujący) pani w końcu zechciała wysłuchać i skorygować oba zlecenia.
8. 10.6 oczywiście nie było nikogo. A moja mama znowu została postawiona w stan gotowości. O 11:48 SMS, ze pojawi się technik dopiero 11.6!
9. 11.6 pojawił się technik. Gdyby na E nie było znajomego od budowlanki, to by się tez odwrócił na pięcie. Na L jakoś nagle nie trzeba było rozwalać elewacji! Obie nieruchomości po 2 tygodniach nerwów, straty czasu, pieniędzy i klienta maja internet.
Jak tu zarządzać zadośćuczynienia albo odszkodowania w takim przypadku!
ZaletyGdyby na mojej wiosce była inna opcja, nigdy bym przez Orange nic nie brała
MiejscowośćBogatynia
~Bobek / 2019-07-06 18:57
Ocena: 2.00 / 5
Internet zamula strasznie, nie da się korzystać, zmieniałem routery, ale niestety nic nie pomogło wina raczej nie routerów. Internet mobilny orange ODRADZAM !
Zaletybrak
Wady-brak zasięgu
-prędkość rzadko przekracza 1 mb/s
MiejscowośćKętrzyn
~erte / 2019-07-05 14:33
Ocena: 4.25 / 5
Wciąż działa w telefonie. Miałem pleja to była tragedia.
~Bożena / 2019-07-05 09:36
Ocena: 1.00 / 5
Od 03.07.2019 nie działa internet stacjonarny i telefon stacjonarny, obłsuga sztuczna inteligencja MAX to po prostu dramat, dzisiaj miała być usunięta awaria i dostałam SMS że sś trudne warunki pogodowe i zostanie usunięta do jutra do północy. To jest jakiś koszmar nie można się dodzwonić do doradcy, nie można dopytać co się dzieje.
MiejscowośćRzeszów
~gg / 2019-07-04 20:49
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli chcesz mieć czasami internet, a nie na stałe, to wybierz orange. Od 4 dni nie mam internetu w firmie. Obsługa klienta :dno. Najpierw sztuczna inteligencja MAX, potem połączenie do doradcy klienta, który nic nie wie, ale w zamian za niedziałający internet stacjonarny wciskają mobilny. To nic, że moja firma, żeby mogła funkcjonować, musi mieć stałe podłaczenie do internetu. Codziennie kilkanaście minut dyskusji, i rady żeby uzbroić się w cierpliwość i nic. W miedzy czasie przysyłają odpowiedź na reklamacje, że niby już zrobione. A i jeszcze jedno podobno przyczyną braku internetu było to ,że jest za szybki i zmuszono mnie do zmniejszenia prędkości o 75%. Ciekawe, że przez 5 lat było ok.
Zaletybrak
Wadyw opisie wyżej
MiejscowośćStarogard Gdański
~Wioleta / 2019-07-02 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch dni czekam na napisanie tej opinii , bo dopiero dziś włączyli internet który i tak ładuje 15 minut stronę . Płacę 100 zł i to był największy błąd mojego życia że dałam się zbałamucić i przedłużyłam z nimi umowę . W ciągu miesiąca internet jest może przez 15 dni a przez ten czas nie mogę obejrzeć żadnego filmu na cda czy YT bo strona się nie załaduje. Porażka . Nigdy więcej !
ZaletySzkoda że nie ma opcji 0 albo -
WadyWszystko
MiejscowośćJasło
~werbena / 2019-06-30 11:45
Ocena: 5.00 / 5
pozytywna.
korzystam z internetu mobilnego.od kilku lat.
Zawsze działa.
Nie mam powodów do narzekania.
Bardzo dobra cena.
Miejscowośćkielce
~FoxNight / 2019-06-30 10:22
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, orange ma najgorszy internet na świecie.
ZaletyBrak
WadyInternet sie zacina
~Anna / 2019-06-30 09:34
Ocena: 1.00 / 5
Jestem użytkownikiem mobilnego internetu alcatel,sprzęt fatalny bateria przegrzewa się po godzinie użytkowania i przerywana jest transmisja. Oddałam sprzęt do serwisu i mam dalej ten sam problem .Sprzet mam od miesiąca a korzystała przez tydzień.Serwis trwał dwa tygodnie i znów mam bezużyteczny sprzęt. W punkcie nie chciano mi pomoc w instalacji internetu.Odradzam ta firmę.
MiejscowośćWrocław
~Mariola / 2019-06-29 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Witam!Chcialam uczciwie w terminie zaplacic za tel wiec udalam sie do punktu orange gdansk wrzeszcz Manhatan.Upal30 stponi ja starsza osoba w salonie jedna osoba sporo ludzi, wiec pytam grzecznie czy bedzie jeszcze ktos do obslugi i dostalam odpoeiedz ze przeszkdzam ze chyba nie jestem slepa i caly wyklad po co my przychodzimy.Pani z kolczykiem. Jestem dlugoletnim klientem orange, w tym momecie rezygnuje, nie musze znosic chmstwa.
~Iza / 2019-06-26 23:52
Ocena: 2.00 / 5
Szanowni Panstwo, odradzam internet domowy od orange. Pomimo wielokrotnych zgloszen z ubieglego tygodnia sytuacja wciaz sie nie zmienia, a internet pojawia sie i znika... Konsultanci bardzo mili,ale co z tego...
Firma zalosna.
Szkoda nerwow, czasu i pieniedzy...
W tym momencie pisze z tel. komorkowego przez transmisje danych...:-(
~dywan / 2019-06-21 19:57
Ocena: 1.00 / 5
internet codziennie się rozłącza po kilka razy bez powodu ping często skacze
~nietwojinteres / 2019-06-21 12:34
Ocena: 1.75 / 5
Jako klienci od wielu lat na telefon i internet z automatycznie przedłużającą się umową na warunkach jakie były zawarte od pewnego czasu kilkanaście razy w tygodniu męczyli nas konsultanci o podpisanie nowej umowy.. oczywiście na pakiet Love.. oczywiście wychodziło to drożej niż dotychczasowe opłaty i jakoś nie mogli zrozumieć, że ludzie mogą nie chcieć płacić za usługi, z których korzystać nie muszą, aż do czasu, aż jakiś ułomny koleś bez zgody wysłał kuriera chyba z nową umową?? paczka nie była odebrana.. potem znowu telefony o zmianę umowy, aż nagle bum przychodzi rachunek po najwyższych możliwych kosztach za usługi.. i teraz nie wiem czy chcieli się pozbyć klienta czy jakiś konsultant zobaczył, że umowa jest na 90letniego dziadka i może sobie dopisać kolejną osobę do targetu, a domownicy są tak tępi, że nie zauważą różnicy w rachunku. Kończy się to reklamacją i wypowiedzeniem umowy. Ciekawe co teraz się będzie działo.