Najgorszy internet jaki w życiu miałem ....
264kbps to nie są lata 90... To jest śmiech na sali co się dzieje z tym Orange .
Tak było w krakowie i tak jest w Zakopanem ... Jak dzwoniłem z Zakopanego to mi powiedzieli "Wie Pan turyści przeciążenia itd." co to ma być ? Zenada
MiejscowośćZakopane
~VKR / 2019-05-28 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Tego się nie da nazwać internetem ping w grach to 300ms+ minimalny to 90 ... co tu komentować pobieranie 500kb na sekunde to już wgl dramat
ZaletyBRAK CHU*OSTWO
WadyWSZYSTKO TFU NA ORANGE
MiejscowośćLimanowa
~ahahaha / 2019-05-27 20:17
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki powstał. Jest to niby "światłowód", ale jest to zwykły chwyt matketingowy. Większość ludzi i tak nie wie, że jest to typ przewodu. Ten internet to jakiś nieśmieszny żart. Podczas grania w gry średni ping to 170.
300 mb pobiera się w około 40 min. Na plus oceniam to, że można go dobrze złapać przy wyrzucaniu. Nikomu nie polecam
ZaletyNie posiada
WadyTen internet ma tylko wady
~.... / 2019-05-23 17:34
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki kiedykolwiek powstał. Ten internet działa tak jak by nie działał w ogóle strona ładuje się 30s, a plik wielkości 1GB pobiera się w ponad 1 godzinę.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćKraków
~Ksnsisbaosb / 2019-05-22 18:38
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki miałam. Nie będę się bardziej rozpisywać bo to nie ma sensu. Jednym słowem chu***y
ZaletyBrak
MiejscowośćKielce
~Clara / 2019-05-22 01:13
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta w Orange jest bardzo nie profesjonalna. Światłowód nie działa mimo umowy. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyTylko wady
~Micha£ / 2019-05-21 22:43
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, nic się nie da robić. Odradzam wszystkim, wszystko byle nie z Orange
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćMaków Mazowiecki
~Pomomoro / 2019-05-19 22:15
Ocena: 1.50 / 5
Kilka razy w tygodniu wywala grać się nie da bo i tak 100ms+ a jak się Netflix podczepi to istny cyrk nic wtedy nie działa ciągle przerwy w dostawie a Orange nic naprawy potrafią trwać z dwa dni tylko po to żeby znowu się zepsuło za dwa dni porażka nie internet
ZaletyRuterem można daleko rzucać
WadyCzęste przerwy w dostawie niekompetentny support i gwarantowane 100ms+ w porywach do 13k ms
MiejscowośćWrocław
~Klient Orange / 2019-05-19 14:22
Ocena: 1.25 / 5
Ciągłe przerwy w dostarczaniu usług, całkowite lekceważenie klienta, niekompetentna kadra pomocy technicznej.
~NeverWrong / 2019-05-17 16:51
Ocena: 1.25 / 5
No jak zawsze orange nie polecam nikomu 50kb/s przesyłanie 1 mb pobieranie i tyle a miało być 35megabitów czyli jakieś 10mb/s Totalne gówno nie polecam
ZaletyNie ma
WadyNajgorszy internet
MiejscowośćPiotrków Kujawski
~Alicja / 2019-05-17 02:51
Ocena: 3.00 / 5
W porównaniu do konkurencyjnej sieci Play internetu macie więcej, ale chodzi jakby chciał a nie mógł, tragedia.... W play nawet z 5gb internet zapierdziela jak struś pędziwiatr a u Was jak ślimak... Zróbcie coś z tym!
ZaletyTanio i dużo więcej internetu niż w konkurencyjnej sieci..
WadyBardzo wolny internet...
MiejscowośćWarszawa
~Joanna / 2019-05-14 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Nie polecam usług tej firmy. 13 maja zlikwidowali kabel telefoniczny z klatki schodowej mojego budynku (na zlecenie firmy Orange), jednocześnie odcinając mi usługi internetu, telewizji oraz telefonu stacjonarnego z pakietu orange love... Termin naprawienia usterki (powstałej z ich winy) do 24 maja .... Ktoś miał takie przeboje? Pozdrawiam Joanna Jarzębiak
Wady* działania pracowników na szkodę firmy
* system zgłaszania informacji Max - nie rozróżnia co się do niego mówi
* zgłaszanie usterki trwa długo
* sprzeczne informacje podawane jako rozwiązanie sprawy (początkowo termin rozwiązania sprawy do 15 maja - obecnie do 24 maja)
* pracownicy na infolinii nie podają prawidłowych informacji - zgodnych z literą prawa i umową - w chwili kiedy nie świadczą usługi masz prawo zrezygnować z niej z ich winy w trybie natychmiastowym
MiejscowośćBolesławiec
~Marian / 2019-05-13 20:20
Ocena: 2.00 / 5
Jestem użytkownikiem pakietu Orange Love ( telewizja, internet telefon HD ) od 2012 roku ( wcześniej Funk pack ).
Z każdym rokiem użytkowania przesył internetowy jest wolniejszy od 9,5 MB / sek na początku do 2,3MB/sek dzisiaj.
Po rozmowie w sprawie jakości usług poinformowano mnie że prędkość internetu jest do 20 MB/sek , a to do oznacza że mam się cieszyć nawet tym osiągnięciem jak opisałem wyżej. Infolinia to jest totalna porażka , automat sztuczna inteligencja nie rozróżnia , co się do niego mówi i zgłoszenie usterki trwa w nieskończoność . Doczekać się na połączenie z konsultantem graniczy z cudem. Rozmowa z obsługą w punkcie Orange to już nie to co kiedyś, panie są nerwowe jakby to nie klient przynoszący pieniądze rozmawiał , a jakiś intruz. Do tego na bezczelnego dzwonią z prośbą o wzięcie udziału w ankiecie dotyczące jakości ich usług.Porażka i nie ma na to mocnych.
ZaletyBrak zalet , zrywa się synchronizacja linii ADSL , trzeba resetować modem.
WadyInternet nie odpowiada normom jakościowym, zrywa się synchronizacja linii ADSL , trzeba resetować modem.
MiejscowośćUstroń
~orange to syf / 2019-05-12 20:05
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam tego syfu.Beznadziejny internet w grach mam 12 pingu a nawet wzrasta do 1000
Zaletybrak
Wadyistnieje
MiejscowośćGłogów Małopolski
~Beata / 2019-05-06 13:36
Ocena: 1.00 / 5
W dzisiejszych czasach w dobie zaawansowanej techniki poziom internetu w sieci orange katastrofalny, z dnia na dzień coraz gorszy, często się zawiesza, w weekendy i święta przerwy w dostawie internetu po 3-5 godziny na dzień, resetowanie Livboxa nie przynosi żadnego rezultatu,panowie technicy przyjeżdżają kręcą głowami i nie widzą przyczyny Dzwonienie na infolinię to stała gadka ze sztuczną inteligencją,,Wszystko po naszej stronie jest w porządku, prawdopodobnie wina jest po Państwa stronie''. Tylko jaka? -zrzucanie winy na klienta.
ZaletyNie widzę żadnych zalet, tylko to ze dawniej był szybszy i tak często się nie zawieszał
WadyWolny, Zawiesza się, kontakt z pracownikami orange na poziomie żenującym
MiejscowośćKojszówka
~MisioPysio. / 2019-05-05 17:57
Ocena: 1.50 / 5
Ciężko powiedzieć cokolwiek dobrego o tej firmie u której już jestem czteroletnim klientem i nieco na własnej skórze skrajnej niekompetencji w wykonaniu Orange doświadczyłem. Zacznijmy od podstaw - korzystam z usługi w postaci internetu stacjonarnego i z czasem prędkość uploadu i downloadu znacząco spadła, mimo wykupionego pakietu do 80mb/s, bez limitu i ograniczenia przesyłu danych. Oczywiście, że jest "Do", ale spadek o ponad połowę w porównaniu z tym co było wcześniej jest bardziej niż zauważalny. Dalej, łącze jest bardzo niestabilne - ma tendencję do zrywania, rozłączania się i ogólnego uniemożliwiania korzystania z sieci. Średnio co 2-3 godziny router automatycznie zrywa połączenie, czasami nawet o wiele, wiele częściej do kilku razy w ciągu godziny. Ponoć problem z routerem, ale dalej cierpliwie czekam, aż któraś z wizyt techników coś naprawi.
Jednakże to rzeczy związane z techniczną stroną Orange, niewiele lepiej można powiedzieć o ludziach po drugiej stronie słuchawki.
W większości faktycznie cierpliwie pomagali, o ile udawało się dodzwonić.
Problemem z kolei był moment w którym kończyła się moja umowa z Orange. Wówczas zaczęły się telefony z strony firmy w której oferowali nowe, wspaniałe promocje. Z tą różnicą, że co nowy rozmówca oferował coś kompletnie innego z kompletnie inną ceną. A i informacja o końcu mojej umowy były podawane błędnie - za wcześnie najpewniej, bym skusił się na którąś z ich ofert. Wpierw kończyła się w na końcu maja, potem, że na początku maja i powinien jak najszybciej podpisać i dopiero inny konsultant na infolinii, nieco zdziwiony odpowiedział, że jednak do czerwca - co z resztą mam zapisane na umowie.
Inna rzecz związana z konsultacją - obiło mi się o uszy, że w mojej miejscowości jest montowany światłowód i podczas pierwszej rozmowy z Panią oferującą nową promocję i przedłużenie umowy zapytałem się o ten światłowód. Ponoć w środku lata - lipiec/sierpień bieżącego roku miał być gotowy. W wyniku drugiej z konsultantem, który oferował mi inną promocję od Orange, dowiedziałem się, że światłowód będzie, ale w sumie nie wiadomo kiedy i na pewno nie w tym roku. I dopiero podczas trzeciej rozmowy, gdzie sam zadzwoniłem na infolinię ten sam konsultant, który wyprostował informację o końcu umowy, doprowadził do porządku również tą kwestię - że światłowodu w tym roku na pewno nie będzie.
Aha i jakąś godzinę temu router padł co mnie w sumie skłoniło do napisania tej opinii.
No to tyle, odradzam korzystania z usług tej firmy, przynajmniej jeśli chodzi o internet stacjonarny.
Zalety-Czasami działa.
-Cena ujdzie.
Wady-Liczne problemy z stabilnością łącza.
-Problemy z uploadem - prędkość jest bardzo niska.
-Z czasem spadek prędkości łącza, mimo wykupionego nielimitowanego pakietu do 80mb/s.
-Uporczywe telefony z call center.
-Machlojki, niekonsekwentność i przekręty podczas oferowania nowych promocji.
~DamiJan / 2019-05-02 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Tak działa - "profesjonalna firma Orange" w Polsce, robiąc sobie z klienta żarty...
Jestem z Wrocławia. Na początku tygodnia, zamówiłem za pośrednictwem rozmowy telefonicznej internet stacjonarny Orange. Konsultantka, z którą rozmawiałem poinformowała mnie, że w dniu dzisiejszym (tj. czwartek) między godziną 18 a 20 będzie u mnie monter, który zainstaluje potrzebne urządzenia. Zarezerwowałem czas, przygotowałem miejsce pod montaż, ale po monterze ani śladu... żadnej informacji, choćby telefonicznej, że dzisiaj się nie zjawi... Nic... Dwie godziny czekania i zastanawiania się, czy szanowny pan przyjedzie, zadzwoni, wyśle maila... cokolwiek... Zero jakiegokolwiek kontaktu. Z takim podejściem do klienta, daleko nie zajdziecie... Wszystkim stanowczo odradzam tą firmę!!! Znalazłem już inną ofertę w UPC (co ciekawe, okazało się, że o wiele bardziej korzystną). Polecam korzystać z usług PRAWDZIWYCH profesjonalistów, a nie z kłamców, którzy robią sobie z klienta żarty...
MiejscowośćWrocław
~Nienawidzeorange / 2019-04-30 19:54
Ocena: 1.00 / 5
strasznie zła jakosc, ciagle przerywa, zero informacji, prędkość uploadu rodem z początku lat 90
ZaletyZadne
WadyModem telefoniczny z 1997 roku dawał 10x szybszy internet
MiejscowośćMińsk Mazowiecki
~MADuser / 2019-04-28 13:30
Ocena: 1.33 / 5
zrywa zasięg w odległości około 3 metrów, w grach ping średnio wynosi 120+, jak jest poniżej to tylko przez kilka sekund... NIE POLECAM SERDECZNIE!
~Piotr / 2019-04-28 09:37
Ocena: 1.00 / 5
Internet zrywa się co chwilę(wina modemu), w ofercie dano numer telefonu, który należał do burdelu (agencji towarzyskiej) a po reklamacji chcą 150 pln za zmianę numeru. Sprawę kieruję do Rzecznika Praw Obywatelskich!!!!!!!!!!!!! Są to kpiny ze strony tego molocha, ale skoro jest taka dbałość o swojego klienta to życzę im powodzenia bo na pewno długo już na rynku nie pozostaną.